IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Trist (Funeral Doom Black - CZ) Vorige pagina | Volgende pagina
| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 02-01-2008 13:18 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

Zrcadlení Melancholie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2008 17:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdaad


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2008 18:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lekker wazig, vaag geschreeuw..
Wel aardig, maar het mag nog wel een tikkeltje zieker.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 26-02-2008 14:19 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Voor wie het boeit: nieuwe split lp met Trist/Hypothermia/Regnum/Grimnir en split bandje met Trist/Korium zijn nu op voorraad... [/spam]

[Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 26-02-2008 14:19]


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-02-2008 14:45 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Zeker geintereseerd, maar ik zie het niet op de mailorder staan net zoals de nieuwe Hypothermia tapes, die bij nieuw in stock staan....
update binnenkort?


Why doesn't my music get me all the chicks?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-02-2008 14:49 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

laat maar, keek gewoon bij de verkeerde naam, als geld binnen in zal ik weer is een goede bak aan zooi bestellen!


Why doesn't my music get me all the chicks?


| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 23-08-2008 19:39 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

"Zjitrená bolest", een compilatie van 3 onuitgebrachte Trist demo's, is nu te krijgen via mij: http://www.dismalcursings.be

[Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 16-10-2008 20:43]


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-08-2008 20:26 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik hou van Trist, maar die samples hiervan gaan me toch iets te ver qua geluidskwaliteit.
Ik teer voorlopig nog wel even op de 3 fulls plus split die ik hier heb liggen


Why doesn't my music get me all the chicks?


| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 23-08-2008 20:39 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

Mij best, het is ter algemene info.
Maar het zijn dan ook demo's... De laatste demo klinkt eerder zoals de albums en is opgenomen na Stíny.

[Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 23-08-2008 20:42]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 23-08-2008 21:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik vind niet alles goed maar er zitten zeker goede nummers tussen. Overigens snap ik het nummer "Slunce v Snovém Kraji, Rozplývání, Echa..." dan weer niet aangezien het een 35 minuten durend ambient nummer is zonder veel variatie.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-08-2008 21:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Wat valt daar niet aan te snappen dan... Niet alle bands spelen 100 procent Black Metal...

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 23-08-2008 21:57]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 23-08-2008 22:32 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 21:56 schreef GrindMaster het volgende:
Wat valt daar niet aan te snappen dan... Niet alle bands spelen 100 procent Black Metal...
Jôh..

Ik wil niet zeggen dat ik ambient niks vind maar hetgeen waar ik zelf niks mee heb zijn die lange ambient nummers zonder een grote variatie. Als het nummer nu 15 minuten duurt, ok, maar 35 minuten durende herhalende melodie (met lichte variatie) vind ik echt te lang.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-08-2008 23:48 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

tsjaa de heer Trist moest wel een full-length volkrijgen natuurlijk...


Why doesn't my music get me all the chicks?


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-08-2008 12:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik heb wat releases uitgeprobeerd maar ik vind het maar saaie muziek.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-08-2008 12:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 22:32 schreef Mythics het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik ambient niks vind maar hetgeen waar ik zelf niks mee heb zijn die lange ambient nummers zonder een grote variatie. Als het nummer nu 15 minuten duurt, ok, maar 35 minuten durende herhalende melodie (met lichte variatie) vind ik echt te lang.


Moet je Bunkur eens gaan luisteren. Die presteren het om een nummer 1 uur te laten duren...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Vince Black
Usericon van Vince Black
Posted 24-08-2008 13:13 by Vince Black Wijzig reactieProfiel van Vince BlackQuote dit bericht

Heeft iemand hier die Korium/Trist split tape? Ik heb 'm namelijk ook en wilde weten of het klopt dat het gewoon een TDK 90 minuten bandje is of dat ik genept ben.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-08-2008 16:05 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Mijn exemplaar is op een effen zwart bandje... maargoed, mailorders krijgen meestal gewoon een master-cd-r en de hoesjes van de labels, en drukken vervolgens zelf de tapes, behalve als het op pro-tape is uitgegeven, maar daar doet Trist niet aan denk ik. Dus je bent niet genept, zolang het papierwerk maar origineel is.


Why doesn't my music get me all the chicks?


| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 24-08-2008 18:09 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

@Vince Black: Mijn Korium/Trist tape is ook gewoon TDK.

@GrindMaster: Zjitrená bolest is op pro-tape. Ik heb trouwens de link naar de samples veranderd, er zit nu ook een sample van de derde demo bij.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2008 19:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe kun je nu weten dat het origineel of nep is?


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-08-2008 19:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die jongens zitten zo diep in de scene man, die kunnen dat gewoon ruiken.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2008 19:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zoals ik incest ruik?


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-08-2008 19:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Jups, net zoals jij incest ruikt.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 24-08-2008 20:54 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2008 19:35 schreef Hypnos het volgende:
hoe kun je nu weten dat het origineel of nep is?
Zijn er dan bootlegs hiervan?
Het papier is vrij dik dus daar zou je het wel aan merken.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-08-2008 17:04 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Vandaag Stiny voor het eerst beluisterd (nu tweede lusiterbeurt) bevalt me zeer goed. Wat meer catchy/rocky sound. Kan wat mij betreft niet tippen aan het laatste album (ingewikkelde titel) maar zondermeer een topper. De eentonigheid die helaas wel op het tweede album aanwezig was, en en soms toch wel als een klein minpuntje werd ervaren, daar was op dit album nog helemaal geen sprake van, lange doch afwisselende nummers. Hulde!


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2008 17:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik net ook binnen

zeer zware drumsound, veel echo

stem valt soms wat tegen, maar sferisch

zijn deze nu gesplit?


signature


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen