IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 19-07-2007 10:38 by Jällö Profiel van Jällö

Finland gaat de spectaculaire accijnsvermindering op alcohol van 2004 waarschijnlijk weer terugdraaien (sterk -40% bier -32%). Misschien al vanaf begin volgend jaar. Een MP die geheelonthouder is, wat moet je dermee?

Bron(onleesbaar):
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Alkoholivero+voi+nousta+jo+ensi+vuoden+alussa/1135228806203


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2007 10:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2007 19:01 schreef kwelgeest het volgende:
Wat ben jij een zeikerd zeg. De man donneert miljoenen aan goede doelen en het is nog niet goed.
Voor niets gaat de zon op. En overal is wel een vorm van eigenbelang achter te vinden of te verzinnen. Wees blij dat Gates dat geld uberhaupt stort. Ik zie't'm liever niet doen. Complete onnodige uitstel van excecutie.


Uitstel van welke executie bedoel je?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-07-2007 11:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

kwelgeest wil iedereen die ontwikkelingshulp gebruikt executeren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2007 11:12 by XXL Profiel van XXL

quote:

'Turkije pakt zes Nederlandse vrouwen op'
Uitgegeven: 19 juli 2007 07:46
Laatst gewijzigd: 19 juli 2007 07:47

AMSTERDAM - Zes Nederlandse vrouwen worden door Turkije verdacht van drugssmokkel. Twee van hen zitten in voorlopige hechtenis. De andere vier mogen Turkije niet verlaten en worden voortdurend in de gaten gehouden.
Novum

Dat meldt de Nederlandse consul-generaal donderdag in het AD. De vrouwen van Turkse en Marokkaanse afkomst komen uit Utrecht en Den Haag.

De zes zouden elf dagen geleden zijn gepakt. Twee van hen zijn volgens de krant op het vliegveld van Istanbul aangehouden toen zij op het punt stonden naar Nederland te gaan. Eén vrouw had elf kilo heroïne in haar tas, de andere vrouw tien kilo.

De straatwaarde bedraagt vele miljoenen euro's. De vrouwen, die beweerden modellen te zijn, zouden de drugs hebben gekregen uit Afghanistan van een Turkse vrouw die ook de Nederlandse nationaliteit heeft.

Internationale drugsbende

De vrouwen zeiden niet te weten hoe de drugs in hun bagage waren beland. De zes zouden drie keer eerder in Turkije zijn geweest om drugs te smokkelen. De politie onderzoekt of de vrouwen lid zijn van een internationale drugsbende.


De turkse gevangenis in?
Wat een omslachtige manier om een sexvakantie te boeken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-07-2007 11:14 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 19 juli 2007 11:12 schreef XXL het volgende:
De turkse gevangenis in?
Wat een omslachtige manier om een sexvakantie te boeken.

Maar ze krijgen er wel 10 a 20 jaar sexvakantie voor!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-07-2007 11:40 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
ritse moslims jaren cel in na cartoonprotest

Groot-Brittannië heeft het duidelijk gehad met radicale moslims die oproepen tot haat tegen het westen. Gisteren zijn vier moslims die zich haatdragend uitlieten tijdens een protest tegen de Deense Mohammed-spotprenten veroordeeld tot forse gevangenisstraffen.

Het viertal had in februari 2006 deelgenomen aan een protest bij de Deense ambassade in Londen. Ze riepen daar teksten als dat het bloed van Britse soldaten door de straten van Bagdad moest vloeien. Anderen riepen op tot bombardementen op de Verenigde Staten, Denemarken en Groot-Brittannië.

De rechtbank in Londen veroordeelde de vier wegens het oproepen tot moord en terreur. Abdul Rahman Saleem, die eerder dit jaar al schuldig werd bevonden aan het aanzetten tot rassenhaat, kreeg 4 jaar cel. De drie anderen, Mizanur Rahman, Umran Javed en Abdul Muhid, moeten 6 jaar achter de tralies hun zonden overdenken.

De verdachten ontkenden tijdens de zitting dat ze er extremistische ideeën op nahouden en zeiden dat ze slechts anderen volgden.


Best hoge straffen voor slechts een paar haatzaaiende leuzen.
Zouden Britten zelf ook zulke hoge straffen krijgen als ze haat zaaien, of is dit slechts islamofobie?

[edit}even plaatje op eigen server gezet

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-07-2007 11:42]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-07-2007 11:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 juli 2007 19:16 schreef Judge M. het volgende:
Heb ik dat ergens gezegd dan?

Waar het mij om gaat is dat die kap er enorm snel doorheengedrukt is via allerlei achterkamertjes, de buurtbewoners met hun bezwaren volledig buitenspel gezet zijn. Onze eigen democratische waarden zijn hiermee opzij gezet ten faveure van de Amerikanen die meer zicht op hun lampjes wilden hebben. Daar gaat het mij om.

En ja, ik kots op Amerika onder leiding van Bush maar dat was al langer bekend.
Omdat Bush president is, is alles wat de Amerikanen doen slecht?

Verder is het een NAVO vliegveld, geen Amerikaans vliegveld. Als de overheid voor ieder pietluttig dingetje eerst in overleg moet treden met de gehele bevolking en ieders goedkeuring moet krijgen, dan komt er nooit wat voor elkaar. Soms moet de behoefte van een enkeling wijken voor de behoefte van velen. We leven in een democratie, waar de meerderheid en niet de minderheid regeert.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-07-2007 11:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 juli 2007 11:40 schreef Digerdoden het volgende:
Best hoge straffen voor slechts een paar haatzaaiende leuzen.
Zouden Britten zelf ook zulke hoge straffen krijgen als ze haat zaaien, of is dit slechts islamofobie?

[edit}even plaatje op eigen server gezet
Zouden de Britten die haat zaaien net zo gevaarlijk zijn?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2007 11:51 by XXL Profiel van XXL

quote:

Levende larven uit hoofd van Amerikaan gehaald
Uitgegeven: 18 juli 2007 14:34
Laatst gewijzigd: 18 juli 2007 14:41

AMSTERDAM - De Amerikaan Aaron Dallas dacht dat hij langzaam gek werd toen hij geluiden hoorde in zijn hoofd. Bij nader onderzoek constateerde een arts dat de bultjes op zijn hoofd geen muggenbulten waren, maar dat de verdikkingen veroorzaakt werden door levende vliegenlarven die onder de hoofdhuid huishielden.
Inertia Stock

Zo schrijft persbureau AP.

"Als ik mijn hand op de plek legde, voelde ik wel iets bewegen", vertelt de geschrokken Dallas. " Maar ik dacht dat het gewoon de bloedsomloop was. Tot ik ze ook nog kon horen, toen dacht ik echt dat ik gek werd."

De larven, die vermoedelijk tijdens een reis door Midden-Amerika in het hoofd zijn gekropen, werden dinsdag verwijderd. "Het deed veel pijn", aldus de Amerikaan.

Dallas, die spreekt van een vreemde en traumatische ervaring, zegt niet achteraf te om het voorval te kunnen lachen. "Het is grappig voor andere mensen. Mijn maag draait er nog steeds van om."




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-07-2007 11:54 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 19 juli 2007 11:46 schreef Misanthrope het volgende:
Zouden de Britten die haat zaaien net zo gevaarlijk zijn?

Als je met dat soort leuzen loopt hoef je nog niet meteen tot actie over te gaan toch?
bij een extreem links/rechts demo komen ook genoeg haatzaaiende borden voorbij en uiteindelijk gebeurt er vrij weinig.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 19-07-2007 13:02 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Oma bij het afval
Uitgegeven: 19 juli 2007 12:46

NEW DELHI - Op een stapel bedorven afval heeft een jong Indiaas stel een halfverlamde 75-jaar oude vrouw gevonden. Volgens de vrouw was ze op de afvalberg achtergelaten door haar dochter en twee kleinzonen die van haar af wilden. Dat meldde de Hindustan Times donderdag.

De vrouw vertelde dat haar drie dochters altijd ruzie maakten over wie er voor haar moest zorgen. Ze woonde al enige tijd bij haar jongste dochter, maar die gaf haar zonen de opdracht hun oma weg te brengen.

Volgens de vindster klaagde de vrouw niet over haar familie. "Ze vond het alleen vervelend dat ze zich zonder hulp niet kon verplaatsen." De vinders brachten de vrouw naar hulpverleners.
(c) ANP


You suck and that's sad


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-07-2007 13:04 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

lol


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-07-2007 13:19 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

hahaha


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2007 13:41 by XXL Profiel van XXL

Dat komt gewoon allemaal door al die bezuinigingen in de zorgsector.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2007 18:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 juli 2007 11:54 schreef Digerdoden het volgende:
Als je met dat soort leuzen loopt hoef je nog niet meteen tot actie over te gaan toch?
bij een extreem links/rechts demo komen ook genoeg haatzaaiende borden voorbij en uiteindelijk gebeurt er vrij weinig.
Wat is haatzaaien; Wat is toelaatbaar? Volgens mij worden bij extreem linkse nog bij extreem 'rechtse' demo's zo concreet opgeroepen tot zulk zwaar geweld als hier het geval is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-07-2007 18:47 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 19 juli 2007 11:51 schreef XXL het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Levende larven uit hoofd van Amerikaan gehaald
Uitgegeven: 18 juli 2007 14:34
Laatst gewijzigd: 18 juli 2007 14:41

AMSTERDAM - De Amerikaan Aaron Dallas dacht dat hij langzaam gek werd toen hij geluiden hoorde in zijn hoofd. Bij nader onderzoek constateerde een arts dat de bultjes op zijn hoofd geen muggenbulten waren, maar dat de verdikkingen veroorzaakt werden door levende vliegenlarven die onder de hoofdhuid huishielden.
Inertia Stock

Zo schrijft persbureau AP.

"Als ik mijn hand op de plek legde, voelde ik wel iets bewegen", vertelt de geschrokken Dallas. " Maar ik dacht dat het gewoon de bloedsomloop was. Tot ik ze ook nog kon horen, toen dacht ik echt dat ik gek werd."

De larven, die vermoedelijk tijdens een reis door Midden-Amerika in het hoofd zijn gekropen, werden dinsdag verwijderd. "Het deed veel pijn", aldus de Amerikaan.

Dallas, die spreekt van een vreemde en traumatische ervaring, zegt niet achteraf te om het voorval te kunnen lachen. "Het is grappig voor andere mensen. Mijn maag draait er nog steeds van om."
--------------------------------------------------------------------------------




Ik heb gister nog een konijn moeten behandelen die levend opgevreten werd door larven. De ranzige beesten! Lijkt me echt zeer traumatisch voor de man.


Subtiel kamerolifantje


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2007 19:14 by Smoochy Profiel van Smoochy

Tien jaar celstraf voor 'valiumverkrachter'

anp | Gepubliceerd op 19 juli 2007, 15:41
Laatst bijgewerkt op 19 juli 2007, 15:52
DEN HAAG - De 26-jarige J.S. uit Sassenheim is donderdag door de rechtbank in Den Haag veroordeeld tot een celstraf van tien jaar voor een reeks verkrachtingen en een aanranding.

Voordat de man zich aan zijn slachtoffers vergreep, bedwelmde hij hen meestal met valium. J.S. heeft altijd verklaard onschuldig te zijn.

De rechter meende dat de Sassenheimer ,,op grove wijze zijn seksuele lusten op zijn slachtoffers botvierde''. Hij zag zijn slachtoffers volgens de rechtbank niet als mens, maar ,,als object''.

De straf die de rechter oplegde is lager dan de eis van zestien jaar van het Openbaar Ministerie (OM). Dit komt onder meer doordat de Sassenheimer in een van de vijf zaken waarvan hij werd verdacht vrijgesproken werd. Bovendien vond de rechter dat de hoge eis ,,niet in verhouding stond met de zedendelicten die S. pleegde.''

Uitzonderlijke opsporing

De zedenmisdrijven vonden plaats in het voorjaar van 2006. Justitie verspreidde in april dat jaar een opsporingsbericht waarin zij de man met naam en toenaam noemde en ook zijn gezicht toonde.

Omdat het vermoeden bestond dat S. naar het buitenland was gevlucht, volgde een internationaal opsporingsbevel. Twee maanden later werd hij in Brazilië opgepakt. Een dergelijke manier van opsporen is in Nederland uitzonderlijk, vandaar dat de zaak groot in het nieuws kwam.

Buiten de vijf misdrijven waarvoor S. aangeklaagd werd, heeft het OM een uitleveringsverzoek voor drie andere aangiften in Brazilië lopen. De Braziliaanse autoriteiten leverden de man in 2006 uit aan Nederland voor de zaken waarop hij donderdag veroordeeld werd. Zodra Brazilië toestemt, kan justitie de Sassenheimer voor drie resterende zaken vervolgen.


Bovendien vond de rechter dat de hoge eis ,,niet in verhouding stond met de zedendelicten die S. pleegde.'

Had hij ze ook nog moeten vermoorden voor die 6 jaar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2007 20:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 juli 2007 11:51 schreef XXL het volgende:



Kijk jij nooit discovery channel?
Daar heb je een prachtig programma waarbij ze dit soort zaken volgen, compleet met foto's en filmpjes van de operaties.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-07-2007 20:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 juli 2007 20:22 schreef MMayo het volgende:
Kijk jij nooit discovery channel?
Daar heb je een prachtig programma waarbij ze dit soort zaken volgen, compleet met foto's en filmpjes van de operaties.

Ik kijk ongeveer 95% van alle series op DC, maar die sla ik toch echt altijd over, haha.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2007 20:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 juli 2007 20:25 schreef WhiteRider het volgende:
Ik kijk ongeveer 95% van alle series op DC, maar die sla ik toch echt altijd over, haha.


Nah, echt een gaaf programma hoor.
Hmmzz zondag geloof ik nog gekeken, gruwelijke aflevering over enge insecten die in iemands hoofd gingen wonen. Toen ik ergens midden in de nacht wakker werd en naast mijn hoofd twee oorwormen zag kruipen, schrok ik me de tering


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2007 21:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 juli 2007 10:54 schreef Mutilator het volgende:
Uitstel van welke executie bedoel je?
Gates ziot behoorlijk in de aidsremmers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-07-2007 0:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Einde telemarketing-terreur in zicht
donderdag 19 juli 2007 15:27

Bedrijven mogen niet langer iedereen lukraak telefonisch lastigvallen. Telemarketeers moeten in de toekomst een 'bel me niet'-register raadplegen voordat ze mensen opbellen.

Dat heeft staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken (PvdA) vandaag in een brief aan de Tweede Kamer laten weten.

Bel me niet
In het 'bel me niet'-register kunnen mensen zich eenmalig laten opnemen. Bedrijven worden verplicht om hier van gebruik te maken. Het register wordt onder gebracht bij de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (Opta).

Nu kunnen gefrustreerde mensen terecht op de website van Stichting Infofilter, maar bedrijven zijn niet verplicht deze te raadplegen. Bovendien weet het gros van de consumenten niet van het bestaan van de website.

Heemskerk wil ook dat telemarketingbedrijven mensen actief de mogelijkheid bieden om zich af te melden voor ongewenste telefoontjes.

Onderzoek
Uit onderzoek van de SEO Economisch Onderzoek blijkt dat meer dan negentig procent van de consumenten niet zit te wachten op telefoontjes van telemarketeers.

De nieuwe regels moeten begin 2008 ingaan.
Mooi! Opbokken met ongein

Als zou ik persoonlijk een voorstander zijn dat enkel mensen gebeld worden die zich bij een "bel me wel"-register hebben aangemeld



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-07-2007 0:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik heb bij de KvK m'n telefoonnummer op moeten geven, werd de eerste week ook te vaak gebeld door allemaal bedrijven. Gelukkig blijkt achteraf dat je een non-mailing-indicator kunt regelen, dus dat heb ik gelijk gedaan.

Nu geen last meer van.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 10:34 by XXL Profiel van XXL

Ik word echt nooit door dat soort lui gebeld. Wellicht heeft het feit dat ik mijn nummer niet heb laten opnemen in telefoonboeken (Ook een soort "bel me wel register" ) daar iets mee te maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-07-2007 10:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

www.infofilter.nl werkt anders vrij aardig moet ik zeggen



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen