IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-07-2007 10:39 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 19 juli 2007 18:42 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is haatzaaien; Wat is toelaatbaar? Volgens mij worden bij extreem linkse noch bij extreem 'rechtse' demo's zo concreet opgeroepen tot zulk zwaar geweld als hier het geval is.

Dat en


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:17 by XXL Profiel van XXL

quote:

Marechaussee Schiphol vat grappenmakers in de kraag
Uitgegeven: 20 juli 2007 09:51

SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol heeft de afgelopen weken opvallend veel reizigers opgepakt die bij wijze van grap zeiden dat ze een bom of een wapen bij zich hadden.
ANP

"De afgelopen drie weken waren het er een stuk of vijf", zei een woordvoerder vrijdag naar aanleiding van een bericht hierover in het AD.

Volgens de zegsman gaat het om passagiers die bij het inchecken, de veiligheidscontrole of zelfs in het vliegtuig een geintje willen uithalen. De gevolgen zijn echter wel degelijk serieus.

De marechaussee is verplicht in zo'n geval in te grijpen en de grapjas aan te houden. Hij krijgt een boete die kan oplopen tot zeshonderd euro. Bovendien weigeren luchtvaartmaatschappijen altijd om de passagier mee te nemen, waardoor hij zijn vlucht mist.


Ik had nog zo gezegd: "GEEN BOMMETJE"!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2007 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Microsoft ontwikkelt superspyware'
Uitgegeven: 19 juli 2007 12:01
Laatst gewijzigd: 19 juli 2007 13:01

AMSTERDAM - Computergebruikers krijgen wellicht in de toekomst persoonlijke aanbiedingen voor printerinkt op hun scherm als hun cartridge bijna leeg is. Het is slechts een van de mogelijkheden van een advertentiesysteem waarop softwaregigant Microsoft patent heeft aangevraagd.

De aanvraag beschrijft een advertentiesysteem dat een ongekende hoeveelheid informatie verzamelt over de computer van de gebruiker, en over diens computergebruik. Niet alleen bezochte websites, maar ook de inhoud van documenten, de geïnstalleerde programma's en allerlei systeeminformatie - zoals de resterende hoeveelheid inkt in de printer of het geheugengebruik van het systeem - moeten het mogelijk maken om de gebruiker zeer gerichte advertenties voor te schotelen.



Volgens de patentaanvraag zou dat zowel voor adverteerders als voor computergebruikers aantrekkelijker zijn dan de meeste huidige advertentiesystemen, die alleen op basis van surfgedrag werken. "Gerichte advertenties worden sterk gewaardeerd door adverteerders, omdat ze voor de toeschouwer veel interessanter zijn dan algemene reclame", aldus de aanvraag.

Programma's

De advertenties zouden niet alleen in de webbrowser kunnen verschijnen, maar ook in allerlei andere programma's, zoals tekstverwerkers zouden banners kunnen verschijnen, zo beschrijft de patentaanvraag. Zo zou videobewerkingssoftware gebruikers advertenties kunnen voorschotelen voor hulpprogramma's, op basis van zoektermen die de gebruiker bij de helpfunctie van de software heeft ingetikt.

Gratis software

Of Microsoft concrete plannen met het systeem heeft, is onduidelijk. Op internet speculeren analisten over de mogelijkheid dat het bedrijf van bepaalde software, waaronder mogelijk zelfs besturingssysteem Windows, een gratis versie zou kunnen uitbrengen, die uit de advertentieopbrengsten wordt betaald.

De patentaanvraag voorziet in de technische mogelijkheid om te zorgen dat advertentiesystemen van concurrenten worden onderdrukt. Microsoft is met concurrenten als Google in een felle strijd verwikkeld om de online advertentiemarkt.


Ok ... ziekelijk ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:21 by XXL Profiel van XXL

Misschien kunnen de overheden gelijk even praten over een "geen spyware register"


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2007 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juli 2007 11:21 schreef XXL het volgende:
Misschien kunnen de overheden gelijk even praten over een "geen spyware register"
Dit is gewoon inbreuk op je privacy, als ze al kunnen zien hoe leeg je cartridge is, dan is het omzeilen van de beveilinging van je pc helemaal een fluitje van een cent. Liggen al je gegevens op straat ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juli 2007 11:22 schreef Jenje het volgende:
Dit is gewoon inbreuk op je privacy, als ze al kunnen zien hoe leeg je cartridge is, dan is het omzeilen van de beveilinging van je pc helemaal een fluitje van een cent. Liggen al je gegevens op straat ..


Op zich ligt dit uiteraard aardig in het verlengde van waarschuwingen als:

"er is een onbekende fout opgetreden in programma x. Wilt U Microsoft op de hoogte brengen van dit probleem?"



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-07-2007 11:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
'Hamas bouwt eigen leger'

Een hoge Israëlische militair heeft gezegd dat Hamas bezig is met het opbouwen van een "echt leger". Hamas bracht in juni de totale Gazastrook onder hun controle en zit, volgens de officier, absoluut niet stil.

Inmiddels zou de radicale beweging een kleine 12.000 goed getrainde en goed bewapende troepen tot zijn beschikking hebben. Vanuit Egypte zouden 20 ton explosieven en een ruime hoeveelheid automatische wapens zijn binnengesmokkeld. Ook luchtafweergeschut en antitankwapens zouden momenteel door Hamas worden aangeschaft. De Israëlische officier, die anoniem wil blijven, zegt dat de Joodse staat maar beperkt tijd heeft om terug te slaan terwijl Hamas steeds sterker wordt

Het gaat zo te horen weer gezellig worden daar in de Gazastrook


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2007 11:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 juli 2007 11:22 schreef Jenje het volgende:
Dit is gewoon inbreuk op je privacy, als ze al kunnen zien hoe leeg je cartridge is, dan is het omzeilen van de beveilinging van je pc helemaal een fluitje van een cent. Liggen al je gegevens op straat ..


zolang dit programma maar niet "verplicht" op je computer staat is er niks aan de hand lijkt me. maar ik zit er ook niet op te wachten in ieder geval.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2007 11:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik krijg hier toch een behoorlijke Nassar-flashback van. Waarschijnlijk hebben ze een roestende kalasnikov uit de Zesdaagse oorlog gevonden en drie voetzoekers binnengesmokkeld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2007 11:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 juli 2007 11:35 schreef Digerdoden het volgende:
Het gaat zo te horen weer gezellig worden daar in de Gazastrook


volgens mij gebruiken ze zo een leger alleen om hun "broeders" die niet willen luisteren omver te knallen. ik zie niet hoe ze een leger krijgen dat bijv tegen het leger van Israel op kan


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juli 2007 11:36 schreef attila_de_hun het volgende:
zolang dit programma maar niet "verplicht" op je computer staat is er niks aan de hand lijkt me. maar ik zit er ook niet op te wachten in ieder geval.


Leuk juridisch vraagstukje:

Is dat niet leuk op te vangen door te zeggen dat je bijvoorbeeld Windows niet op je computer hoeft te zetten?

Als je windows boven de alternatieven verkiest stem je gelijk in met alle voor en nadelen van de software.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-07-2007 11:41 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Ik heb een keer ergens gelezen dat MS al een soort achterdeur heeft ingebouwt waar overheid(veiligheidsdiensten) en MS in kunnen komen.
Maar in hoeverre heeft google dit nu ook niet met Google Desktop Search? Dit programma doet in grote lijnen hetzelfde als de plannen voor dat advertentieprogramma van MS.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2007 11:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 juli 2007 11:39 schreef XXL het volgende:
Leuk juridisch vraagstukje:

Is dat niet leuk op te vangen door te zeggen dat je bijvoorbeeld Windows niet op je computer hoeft te zetten?

Als je windows boven de alternatieven verkiest stem je gelijk in met alle voor en nadelen van de software.


maar zelfs dan nog, heb je toch recht op privacy?? als er een programma opstaat hoef je het nog niet automatisch te gebruiken?? moet je niet eerst Microsoft expliciet toestemming geven dat zij op je computer alles mogen bekijken???(ja, ik weet het niet he, ik ben ene leek op zulke dingen)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:44 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juli 2007 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
maar zelfs dan nog, heb je toch recht op privacy?? als er een programma opstaat hoef je het nog niet automatisch te gebruiken?? moet je niet eerst Microsoft expliciet toestemming geven dat zij op je computer alles mogen bekijken???(ja, ik weet het niet he, ik ben ene leek op zulke dingen)


Kip - Ei verhaal?

Installeren = instemmen?
Instemmen doe je al op het moment dat je bij het installeren "Ja" klikt op de vraag of je accoord gaat met de gebruiks overeenkomst.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-07-2007 11:45 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 20 juli 2007 11:38 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij gebruiken ze zo een leger alleen om hun "broeders" die niet willen luisteren omver te knallen. ik zie niet hoe ze een leger krijgen dat bijv tegen het leger van Israel op kan

Het gaat de Hamas er niet om of ze kunnen winnen, maar om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Maar, we zullen vanzelf wel een keer in het nieuws zien wat ze van plan zijn.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2007 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juli 2007 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
maar zelfs dan nog, heb je toch recht op privacy?? als er een programma opstaat hoef je het nog niet automatisch te gebruiken?? moet je niet eerst Microsoft expliciet toestemming geven dat zij op je computer alles mogen bekijken???(ja, ik weet het niet he, ik ben ene leek op zulke dingen)
Bij installeren krijg je de EULA, daar moet je mee akkoord gaan om te installeren ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:48 by XXL Profiel van XXL

Dat zal ik dan maar zien als een dikke +1 van Jenje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2007 11:49 by XXL Profiel van XXL

Dammit, Jenje en ik zijn het ergens over eens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-07-2007 11:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 juli 2007 11:41 schreef Digerdoden het volgende:
Maar in hoeverre heeft google dit nu ook niet met Google Desktop Search? Dit programma doet in grote lijnen hetzelfde als de plannen voor dat advertentieprogramma van MS.
Daar kun je zelf nog voor kiezen om dat te installeren of niet.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2007 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juli 2007 11:49 schreef XXL het volgende:
Dammit, Jenje en ik zijn het ergens over eens.
Oh dear ...

Zullen we vragen of we gebanned kunnen worden voor een dag of 2?

Dit kannie he ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-07-2007 10:04 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Go Ahead Eagles en Ajax supporters op de vuist

http://video.google.nl/videoplay?docid=3659648912569735735&q=go+ahead+eagles+


prachtig!


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-07-2007 10:14 by XXL Profiel van XXL

En wederom het bewijs dat het bij voetbal niet om de sport gaat maar om het rellen.

Jammere gasten.
Als dit soort debielen mijn horeca gelegenheid aan puin zouden slaan zou ik de neiging krijgen een random hooligan een kogel tussen zijn ogen te jagen in de hoop dat de rest van die stakkers indamt.

Dit soort gein ook nog gewoon uithalen tussen het argeloze winkelende publiek.
Zoek ff lekker een veldje net buiten Beverwijk op en leef je daar uit.

Ik stem voor een volledig publieks verbod in het betaalde voetbal.
Zo iets moet denk ik heel makkelijk te regelen zijn in de gemeenteraad door het domweg niet afgeven van een vergunning ofzo.

Owja: de schade verhalen op de schuldige clubs, graag.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-07-2007 10:14]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-07-2007 10:24 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha, ik vind het schitterend, ik kan er altijd kostelijk van genieten


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-07-2007 10:26 by XXL Profiel van XXL

Dat zegt waarschijnlijk meer over jou.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-07-2007 10:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 juli 2007 10:26 schreef XXL het volgende:
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou.


Nou en, ik zit in ieder geval niet met alcohol achter het stuur, dat zegt weer genoeg over jou


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen