IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-08-2007 12:56 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 augustus 2007 12:25 schreef Chelman het volgende:
@Zenial: Daarbij zou ik zelf het weren van pr0n uit scholen niet echt als een waanidee beschouwen.

Dat geval is denk ik beter op te lossen met straffen ipv preventie. Zo'n filter is voor de veel mensen alleen maar een uitdaging. Zet er geen filter op, maar laat een docent af+toe langs de compu's lopen dan werkt dat een stuk beter.


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-08-2007 12:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 augustus 2007 12:48 schreef Angela het volgende:
@ Michiel: ik vind het beiden even walgelijk. Er aan denken of het ook daadwerkelijk praktiseren. Gatver.
Fair enough maar waar ga je dan een grens trekken? Hetzelfde valt dan ook te zeggen homofilie/-sexualiteit. Ik moet er zelf ook niet aan denken maar dit soort uitzonderingen zijn er nu eenmaal.

Nogmaals: check die podcast eens in die link die ik net neergepleurd heb. De therapeute spreekt zeer zinnige taal en daarnaast mag ik toch wel hopen dat er nog enig verschil te zien is tussen de veroordeelde pedosexueel op het eind van het filmpje en de pedofiel die er open en eerlijk voor uit komt.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-08-2007 12:59 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

@Angela: Check voor de lol eens de cijfers over hoe oud kinderen tegenwoordig gemiddeld met sex beginnen. Ik denk dat er nog maar weinig mensen overblijven die jij niet walgelijk vindt zo.


Zenial


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2007 13:16 by XXL Profiel van XXL

Mijn dochter is nu 13 maar ik heb echt niet de illusie dat die tot haar 17e 0f 18e wacht met dergelijke dingen.

@ Angela: ff voor het beeld.
Hoe oud was je zelf toen je je met sexualiteit bezig ging houden. Mocht dat al van toepassing zijn uiteraard.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Angela
Usericon van Angela
Posted 27-08-2007 13:30 by Angela Profiel van Angela

@ Michiel: ik zal die podcast zo eens checken. En homosexualiteit vind ik iets anders. Kinderen horen te spelen met poppen en auto's, niet met piemels. En mannen horen ook niet te denken aan kinderen die hun auto laten staan voor hun vleeslollie.

@ Zenial: Ik weet dat veel kinderen tegenwoordig heel vroeg bezig zijn met seks. En dan heb ik het niet over fantaseren of masturbatie uiteraard. Ik vind het best zorgelijk.

@ XXL: Ik was zelf bijna 18 toen ik ben ontmaagd en had toen een relatie. En ik was toen al de laatste van mijn vriendinnengroep, want wat ik deed, als maagd gaan studeren, dat kon natuurlijk niet. Jezelf door een vreemde laten pakken in het park daarentegen weer wel..

Maar ik zal ook niet ontkennen dat ik best burgerlijk ben en sommige van de normen en waarden van mijn ouders' generatie grotendeels heb overgenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela op 27-08-2007 13:31]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 13:31 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Dan mag je mij het verschil tussen 18 en 16 uitleggen.

"2 jaar huhuhuhu."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2007 13:33 by XXL Profiel van XXL

Je bent inderdaad voor de huidige maatstaven een laatbloeier.

Of dat iets is om je voor te schamen waag ik echter te betwijfelen.
Omdat "een studie als maagd ingaan" echt niet kan is natuurlijk een argument van niets en zegt meer over de mensen die zo denken dan over jou.

Edit: Als je naar de ontwikkeling van een puber kijkt is op die leeftijd 2 jaar een behoorlijk verschil, Whiterider.
Maar dat snapte je vast zelf ook al wel.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2007 13:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Angela
Usericon van Angela
Posted 27-08-2007 13:33 by Angela Profiel van Angela

quote:
Op 27 augustus 2007 13:31 schreef WhiteRider het volgende:
Dan mag je mij het verschil tussen 18 en 16 uitleggen.

"2 jaar huhuhuhu."

Mja, de één is ook de ander niet. De één zal sneller volwassen zijn dan de ander. Maar ja, vertel mij dan maar het verschil tussen 16 en 14 en over 10 jaar mag je mij het verschil tussen 14 en 12 uitleggen.

Ik weet van mijzelf dat ik op mijn 16e dacht dat ik er klaar voor was en dat ik alle wijsheid in pacht had. Maar dat was slechts een illussie. Ik wist toen niet wat ik nu wel weet. En ik ben achteraf gezien blij en trots dat ik 'zolang' heb gewacht en niet met Jan en Alleman in bed duik (of de bosjes voor mijn part ).


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2007 13:36 by XXL Profiel van XXL

Zit eens niet door mijn edit heen te kwekken, Angela.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Angela
Usericon van Angela
Posted 27-08-2007 13:38 by Angela Profiel van Angela

Sorry Marcel
Maar we zijn het geloof ik wel met elkaar eens


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2007 13:38 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 13:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 27 augustus 2007 13:33 schreef XXL het volgende:
Edit: Als je naar de ontwikkeling van een puber kijkt is op die leeftijd 2 jaar een behoorlijk verschil, Whiterider.
Maar dat snapte je vast zelf ook al wel.

Klopt, maar zijn er regels nodig ter voorkoming van seks tussen minderjarigen vanaf 16 jaar? Lijkt me wat overdreven.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2007 13:40 by XXL Profiel van XXL

Die mogen dan ook legaal sexueel contact hebben.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2007 13:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Angela
Usericon van Angela
Posted 27-08-2007 13:45 by Angela Profiel van Angela

quote:
Op 27 augustus 2007 13:39 schreef WhiteRider het volgende:
Klopt, maar zijn er regels nodig ter voorkoming van seks tussen minderjarigen vanaf 16 jaar? Lijkt me wat overdreven.

Is ook overdreven, maar het zou op zich wel nuttig zijn als een meidenblad, zoals de Tina, seks onder kinderen niet zomaar stimuleert. En TMF en MTV mogen wat dat betreft ook dood. Wat is er mis met open praten over seks, maar ook de keerzijde laten zien, of de optie om nog even te wachten?

Face it, het is gewoon zonde om van zoiets moois als seks, ooit spijt te krijgen
(Minder blij zijn met een keuze is iets anders hehehe, als ik het over zou kunnen doen, had ik het niet met mijn ex gedaan om 2 erg goede redenen .)


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-08-2007 17:25 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 augustus 2007 13:45 schreef Angela het volgende:
had ik het niet met mijn ex gedaan om 2 erg goede redenen .)

Hoe heten ze?

M.i. is het goed dat er regels zijn, maar er moeten geen amerikaanse praktijken worden gestart dat de moeder van een minderjarig meisje een net-niet-minderjarig-meer jochie kan aanklagen omdat ze niet blij is met de relatie waar haar dochter zelf voor gekozen heeft

EDIT: En mensen walgelijk noemen omdat ze eerder aan sex doen dan jij is natuurlijk ook een beetje triest

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 27-08-2007 17:26]


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2007 18:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 augustus 2007 17:25 schreef Zenial het volgende:
Hoe heten ze?





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-08-2007 19:24 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 augustus 2007 9:17 schreef moon1976 het volgende:
misschien wil hij leren hoe zichzelf te behandelen??

maar goede zaak, stenigen die hufter!!


Guttegut, daar heb je weer zo'n debiel. Je brandende toorts en hooivork staan zeker al klaar in de gang?

Iemand stenigen (die nergens voor is veroordeeld) alleen maar omdat hij uitkomt voor het feit dat ie pedo gevoelens heeft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-08-2007 20:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

+1. Ook maar meteen een gele ster opdoen dan?



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-08-2007 20:57 by Iskariot Profiel van Iskariot



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 20:58 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 27 augustus 2007 20:05 schreef Judge M. het volgende:
+1. Ook maar meteen een gele ster opdoen dan?

Met de tekst 'gratis snoepjes'? :')


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-08-2007 21:07 by Iskariot Profiel van Iskariot

Of deze


Angela
Usericon van Angela
Posted 27-08-2007 21:29 by Angela Profiel van Angela

quote:
Op 27 augustus 2007 18:15 schreef ElitE het volgende:


Hoe heten ze? Het is er slechts 1, of bedoel je de redenen?

1. Hufter.
2. Hij is slèèècht!!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2007 1:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hij suggereert kinders

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-08-2007 1:19]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-08-2007 9:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Aardig idee van Rutte om uit het potje ontwikkelingshulp te putten

Rutte verbreedt blik in Afghanistan

KABUL - VVD-leider Mark Rutte is in Afghanistan om zijn "blik te verbreden", voordat het Nederlandse parlement een beslissing zal moeten nemen over het voortzetten van de Nederlandse deelname aan de ISAF-missie in dat land.

Als enige Nederlandse politicus reist de fractievoorzitter in de Tweede Kamer samen met de hoogste militaire commandant van de NAVO, de Amerikaanse generaal John Craddock.



Die laat er geen misverstand over bestaan dat hij groot belang hecht aan de Nederlandse deelname aan de NAVO-missie, die gebaseerd is op een mandaat van de Verenigde Naties.

"De Nederlanders hebben nu al geweldig werk verricht in Uruzgan," zegt hij. Craddock wijst erop dat er een "kloof zou ontstaan als de Nederlanders zouden vertrekken, want met hen is inmiddels een goede samenwerking opgebouwd".

Voorstel

Maar Rutte zegt nog niet aan een besluit toe te zijn. "Ik wacht het voorstel van de regering af. Voordat überhaupt kan worden gesproken over een verlenging van de missie na 2008, moet van de VVD aan twee harde voorwaarden worden voldaan, meer geld voor Defensie en inzet van extra manschappen uit andere landen."

De aanwezigheid in Afghanistan vergt veel van mankracht en materieel, aldus Rutte. "De missie is twee keer zo duur geworden als voorzien en mogelijk wordt dat drie keer zo duur. Daarom moet er niet minder geld naar Defensie, zoals deze regering wil, maar meer.

Ëen deel van het geld dat nodig is voor de missie om Afghanistan weder op te bouwen komt wat Rutte betreft desnoods uit de pot van Ontwikkelingssamenwerking. Een tweede voorwaarde van de VVD is dat extra mankracht uit andere landen beschikbaar komt voor de missie.

Verantwoordelijk besluit

Rutte zegt dit in de wetenschap dat het kabinet grote waarde hecht aan brede steun in de Tweede Kamer bij het gevoelige besluit. Ook de VVD staat als oppositiepartij met 22 zetels voor een "verantwoordelijk besluit."

Rutte wil in Afghanistan niet alleen Nederlandse militairen bezoeken, maar zich breder oriënteren door ook gesprekken te voeren met hoge militairen van de NAVO en met de Afghaanse regering.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-08-2007 10:16 by Julia Profiel van Julia

oorlogvoeren op ontwikkelingsgeld!



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen