IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-07-2007 10:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 juli 2007 9:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep, maar kwelgeest doet het voorkomen alsof deze 'onderklasseproblemen' puur worden veroorzaakt door de multiculturele samenleving, waarop Jallo hem erop wijst dat in landen zonder veel autochtonen deze problemen ook spelen.

allochtonen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-07-2007 10:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dank je. EDIT: of met ipv zonder

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-07-2007 10:24]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 10:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 juli 2007 9:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep, maar kwelgeest doet het voorkomen alsof deze 'onderklasseproblemen' puur worden veroorzaakt door de multiculturele samenleving, waarop Jallo hem erop wijst dat in landen zonder veel allochtonen deze problemen ook spelen.
Ik denk dat de precieze problemen anders zijn, aangezien de achtergrond van de bevolkingsgroep anders is, maar dat ze voor problemen zorgen dat is imho onafhankelijk van afkomst/ras/religie. Denk wel dat de mate van problemen verschilt.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-07-2007 10:39 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Opstellers haringtest met dood bedreigd

ROTTERDAM - Redacteur Paul Hovius van het AD en twee onafhankelijke deskundigen die voor de krant de jaarlijkse haringtest hebben opgesteld, zijn naar aanleiding hiervan met de dood bedreigd. Dat meldde de krant woensdag.
ANP

Hovius werkte de afgelopen weken samen met de deskundigen Aad Taal en Martin Gouda aan de test die komende zaterdag in de krant verschijnt. Dinsdagochtend ontving het AD twee anonieme brieven waarin wordt gedreigd de drie te doden als de haringtest wordt afgedrukt. De krant heeft aangifte gedaan bij de politie.

De resultaten van de test zijn vorige week voorgelegd aan de haringverkopers, die daarmee de mogelijkheid krijgen om op het onderzoek te reageren.


Wat vreselijk nederlands


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 11:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-07-2007 11:12 by Jolijn Profiel van Jolijn

wat moet zo'n brievenschrijver zich toch vervelen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 11:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 9:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep, maar kwelgeest doet het voorkomen alsof deze 'onderklasseproblemen' puur worden veroorzaakt door de multiculturele samenleving, waarop Jallo hem erop wijst dat in landen zonder veel allochtonen deze problemen ook spelen.
Het blijft moeilijk. Ik schrijf de toename van het fenoneem 'gaybashing' toen aan de toename van het aantal allochtonen, en dat met name moslims. En dinges begint over compleet andere problemen waarmee hij kant nog wal raakt. Volgens Bruce Bawer (een homofiele Amerikaan die een paar jaar in Nederland heeft gewoond een nu woonachtig is in Noorwegen) is de grootste bedreiging voor de homofiele medemens in Scandinavie, en ook in Nederland en eigenlijk overal ter wereld, de islam. Ook in Scandinavie ondervinden homo's last van de islamisering van Europa. Dit is een trend waar steeds vaker op gewezen wordt door homo-belangenorganisaties. Het stellen dat het merendeel vd 'gaybashers' autochtoon is, zoals WMP doet, is onzin.
Dat Finland ook sociale problemen kent die voornamelijk zich voortdoen in, of veroorzaakt worden door een zogenaamde sociale-onderklasse heb ik nooit ontkent en zal ik ook nooit ontkennen. Jallo mist echter ieder punt met zijn post; Die punten die hij aanvoert hebben compleet geen betrekking tot mijn post die hij quote.
De hoge werkloosheid in de Scandinavische landen wordt, o.a., veroorzaakt door de regeringen van die landen met hun torenhoge belastingen, inmens grote collectieve sector en het ontslag recht daar. Hun samenlevingen zijn totaal niet dynamisch en kunnen zich zeer slechts aanpassen aan conjuncturele en macro-economische veranderingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 11:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 10:30 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat de precieze problemen anders zijn, aangezien de achtergrond van de bevolkingsgroep anders is, maar dat ze voor problemen zorgen dat is imho onafhankelijk van afkomst/ras/religie. Denk wel dat de mate van problemen verschilt.
Beetje onzin, Jan. Genoeg problemen zijn toe te schrijven aan religie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 juli 2007 11:23 schreef kwelgeest het volgende:
Beetje onzin, Jan. Genoeg problemen zijn toe te schrijven aan religie.
OOK toe te schrijven ... maar zonder religie zouden er vergelijkbare isseus idd onderlagen zijn ...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 11:53 by Jällö Profiel van Jällö

Noorwegen & Finland in economisch opzicht over één kam scheren en Zweden & Finland wat betreft moslims en immigranten. Het moet niet veel gekker worden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 12:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 11:53 schreef Jällö het volgende:
Noorwegen & Finland in economisch opzicht over één kam scheren en Zweden & Finland wat betreft moslims en immigranten. Het moet niet veel gekker worden.
De Scandinavische landen zijn zowel in economisch als in migranten zaken behoorlijk vergelijkbaar met elkaar. Verschillen zijn er slechts in de marge en niet essentieel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 12:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 juli 2007 11:53 schreef Jällö het volgende:
Noorwegen & Finland in economisch opzicht over één kam scheren en Zweden & Finland wat betreft moslims en immigranten. Het moet niet veel gekker worden.


Finland is de laatste decennia met een behoorlijke inhaalslag bezig op hun rode broers uit het westen van hun schiereiland.

Bovendien slaan ze nog verder door in de betutteling met hun voorgestelde algehele rookverbod in 2030 (het jaar ben ik nu niet meer zeker).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 12:12 by spectre Profiel van spectre

Gewoon niet meer uitblazen, ben je van het gelazer af


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 12:12 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Algeheel rookverbod?

Zieke shit.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 12:28 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 4 juli 2007 12:03 schreef kwelgeest het volgende:
De Scandinavische landen zijn zowel in economisch als in migranten zaken behoorlijk vergelijkbaar met elkaar. Verschillen zijn er slechts in de marge en niet essentieel.

Dikke onzin. Zweden behoort met >12% tot de westerse landen met het hoogste aantal immigranten, Finland heeft met ~2% bijna de minste (waarvan ook nog es bijna de helft uit Zweden, Rusland of Estonië). Noorwegen is één van de rijkste landen ter wereld. Finland was 10 jaar terug nog typisch "Oost-Europees".


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 12:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 juli 2007 12:12 schreef WhiteRider het volgende:
Algeheel rookverbod?

Zieke shit.


Ja, alleen is het 2040 en niet 2030 zoals ik vermeldde.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,2569066,00.html?maca=en-rss-en-all-1573-rdf

"But the Nordic state still has some way to go before reaching former Prime Minister Paavo Lipponen's goal of a "zero smoking" population. He also proposed banning all tobacco products in Finland by 2040."


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 12:40 by Jällö Profiel van Jällö

Lipponen is al jaren PM af, dat luchtballonetje is al 2040 mijlen ver weggewaaid, en Finland heeft inmiddels overigens een centrumrechtse regering.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 12:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 12:28 schreef Jällö het volgende:
Dikke onzin. Zweden behoort met >12% tot de westerse landen met het hoogste aantal immigranten, Finland heeft met ~2% bijna de minste (waarvan ook nog es bijna de helft uit Zweden, Rusland of Estonië). Noorwegen is één van de rijkste landen ter wereld. Finland was 10 jaar terug nog typisch "Oost-Europees".
Indd, tien jaar geleden. In tien jaar kan veel veranderen. Ierland en Polen hebben zich ook behoorlijk opgewerkt. Verder had ik het nergens over het percentage allochtonen maar over het migrantenbeleid in die landen. 2% vind ik overigens ongeloofwaardig laag. Mocht dat zo zijn dat weet ik waar ik heen migreer. Waar heb je die cijfers vandaan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 12:43 by Jällö Profiel van Jällö

http://www.finland.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=25787

Financieel is de vergelijking met Polen en Ierland is idd zo gek nog niet, maar Noorwegen is het Koeweit van Europa man.
http://www.hs.fi/english/article/WIDER+Report+Finland+among+the+poorest+of+the+rich+in+household+wealth/1135223507788



[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 04-07-2007 12:52]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 12:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 juli 2007 12:40 schreef Jällö het volgende:
Lipponen is al jaren PM af, dat luchtballonetje is al 2040 mijlen ver weggewaaid, en Finland heeft inmiddels overigens een centrumrechtse regering.


Centrumrechts in Scandinavië is een zeer betrekkelijk begrip. Finland is nog niet zo erg als Zweden en Noorwegen maar wel goed onderweg.

Wat dat roken betreft, stond in het bericht dat het om de ex-premier ging maar de luchtballonetje is bij mijn weten nog niet weggewaaid. Ik zag het de laatste weken op een aantal Poolse, Amerikaanse en Engelse nieuwssites opduiken. Waarom zouden die opeens allemaal over iets berichten wat zich jaren geleden heeft afgespeeld in een betrekkelijk onbeduidend land?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2007 12:55 by XXL Profiel van XXL

quote:

Jaloerse vrouw steekt ogen man uit met eetstokje
Uitgegeven: 4 juli 2007 09:46

HONG KONG - Dat liefde blind maakt, heeft een Chinese man aan den lijve ondervonden. Een vrouw in Hong Kong heeft, zes jaar nadat ze haar geliefde bijna een oog had uitgestoken met haar vinger, ook het andere bewerkt.
Inertia Stock

Volgens de South China Morning Post van woensdag heeft de vrouw een celstraf opgelegd gekregen van zes maanden.

De 58-jarige Po Shiu-fong ging in november volledig door het lint en beschuldigde haar 49-jarige geliefde Kwok Wai-ming ervan een affaire te hebben. Tijdens de ruzie pakte ze een eetstokje en stak hem in zijn reeds geschonden linkeroog.

De volgende ochtend kwam het nogmaals tot een uitbarsting en de vrouw stak haar partner ditmaal met een eetstokje in het rechteroog.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 12:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 juli 2007 12:40 schreef kwelgeest het volgende:
Indd, tien jaar geleden. In tien jaar kan veel veranderen. Ierland en Polen hebben zich ook behoorlijk opgewerkt.


En dan met name Ierland. Iedereen zou een voorbeeld aan hun beleid moeten nemen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 13:04 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 4 juli 2007 12:53 schreef Chelman het volgende:Ik zag het de laatste weken op een aantal Poolse, Amerikaanse en Engelse nieuwssites opduiken. Waarom zouden die opeens allemaal over iets berichten wat zich jaren geleden heeft afgespeeld in een betrekkelijk onbeduidend land?
Het zou me niks verbazen als deze nieuwssites gebruik maken van een en dezelfde nieuwsbron.
Ik zit met m'n neus bovenop het Finse nieuws, veel over rookbeleid gelezen nav. de recente ban in de horeca, maar hier heb ik niks van meegekregen. Het zou kunnen hoor, maar het lijkt me wel heel sterk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 13:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 12:43 schreef Jällö het volgende:
http://www.finland.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=25787

Financieel is de vergelijking met Polen en Ierland is idd zo gek nog niet, maar Noorwegen is het Koeweit van Europa man.
http://www.hs.fi/english/article/WIDER+Report+Finland+among+the+poorest+of+the+rich+in+household+wealth/1135223507788


Noorwegen is een rijk land maar echt gezond is ze niet. De collectieve sector en daarmee de uitgaven die het rijk maakt zijn er erg (lees: te) hoog. De maatschappij is economisch gezien totaal niet dynamisch. Bij een langdurige mondiale economische regressie zullen ze op deze manier het onderspit delven. En dat gaat ook voor de twee andere Scandinavische landen, en ook Nederland op. Wil je als land als geheel goed en gezond in kunnen spelen op conjuncturele schommelingen dan moeten de collectieve lasten relatief laag zijn en het ontslagrecht soepel.

Verder is, zoals Chelman als postte, centrum-rechts in Finland iets geheel anders dan bv centrum-rechts in Groot-Britanie. Verder zijn centrum regeringen meestal niet de meest progeressieve regering qua het aanpassen van beleid en wetten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2007 13:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2007 11:29 schreef Jenje het volgende:
OOK toe te schrijven ... maar zonder religie zouden er vergelijkbare isseus idd onderlagen zijn ...
Sommige wel sommige minder tot niet. Eerwraak, terrorisme (in Nederland) en het niet willen integreren (waar veel andere problemen uit voort vloeien) zijn behoorlijk religie/cultuur bepaald.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen