IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Woe 27/02/2008 Dillinger Escape Plan + Poison The Well @ Melkweg, Amsterdam Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-10-2007 10:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Op de site van Effenaar staat nu dat de kaarten voor het concert geldig blijven omdat de tour alleen uitgesteld is. Maar op de site van Melkweg staat dat het afgelast is en dat je je kaarten terug kunt brengen naar het verkooppunt.

Eenduidigheid FTW!1!!!!1!!



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-12-2007 13:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dillinger Escape Plan + Poison The Well staan op woensdag 27 februari in Melkweg.

Openingspost is al aangepast.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-02-2008 17:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Morgen!



phobia4
Usericon van phobia4
Posted 26-02-2008 23:50 by phobia4 Wijzig reactieProfiel van phobia4Quote dit berichthttp://www.myspace.com/apocryphanl

jeemig dit had ik helemaal gemist, ik dacht dat ze alleen in eindhoven stonden. Zeker aanwezig morgen!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2008 19:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-03-2008 12:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gave review! Jammer dat BTBAM er niet bij was op het Europese vasteland.

Over Amsterdam:
Stolen Babies vond ik niet echt boeiend en het geluid was, zeker in het begin, om te huilen. Poison The Well kon me af en toe boeien, maar ik heb nogal een 'net-niet-gevoel' bij deze band.
Dillinger Escape Plan was gaaf! Het was de eerste keer dat ik ze zag en met waanzinnige live-uitvoeringen van o.a. Panasonic Youth, Setting Fire To Sleeping Giants en 43% Burnt zal het hopelijk niet de laatste keer zijn dat ik ze gezien heb.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen