IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Raised Fist Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 13:46 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Wie kent deze Hardcore band?!

Vind het nieuwe album heel erg gaaf!

www.myspace.com/raisedfist


The trend is dead.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 04-07-2007 16:51 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Gave band inderdaad. NecRobert is ook behoorlijk fan (en dat voor eeen blekkie ;-) ). Twee maanden terug nog een puike matinee-show van ze gezien in het Bolwerk met Robert en die show was absoluut de moeite waard.

Matte van Defleshed/Dark Funeral is intussen hun drummer. Die vent kan echt meppen zeg.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 17:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ejj Marty in da ZM house
(en ik ben totaal geen pure blekkie, dat weet je )

Ja Raised Fist heerscht. Hun laatste plaat is nogal anders (lees: toegankelijker) dan hun eerdere, meer hardcore gerichte materiaal, maar het blijft een vette band. Vooral die strot van die gast is zo heerlijk intens


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 18:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zaadband. en ik heb verstand van hardcore, dus ik heb gelijk.


Fuck the world and fuck you


Raket
Usericon van Raket
Posted 04-07-2007 18:40 by Raket Wijzig reactieProfiel van RaketQuote dit bericht

you're not like me/stronger than ever was wel hun beste periode, samen uitgebracht op cd 'watch your step, kid'

de rest is toch beduidend minder, vroeger alles van ze wel veel geluisterd, ben na dedication afgehaakt.


ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 18:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En dat een black metal fan het gaaf vind zegt al genoeg.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

STFU smaakloze hond

Hun plaat Dedication al gehoord?

Check het nummer Get This Right.
http://www.myspace.com/raisedfist

Lekkere shit toch?


En daarna ook nog ff Killing It meepakken. Anders, maar ook erg lekkerr.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2007 20:16]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-07-2007 20:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Muzikaal en vocaal een geweldige band, tekstueel helaas blijven steken op kinderschoolniveau.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:16 schreef WMP het volgende:
Muzikaal en vocaal een geweldige band, tekstueel helaas blijven steken op kinderschoolniveau.
moet het jouw toch wel aanspreken dan, homo.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 20:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:23 schreef mental het volgende:
moet het jouw toch wel aanspreken dan, homo.

Wat is je probleem?

Hij maakt waarschijnlijk een terechte opmerking over hun teksten. [Ik ken ze niet, overigens.] Hij uit dat, maar vermeldt er wel bij dat het muzikaal in orde is. Waarom dan gelijk zo'n reactie?

Dat er een hoop gekanker is in het onzingedeelte is niet zo gek, maar als het over muziek gaat lijkt me dat een beetje nutteloos.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:25 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is je probleem?

Hij maakt waarschijnlijk een terechte opmerking over hun teksten. [Ik ken ze niet, overigens.] Hij uit dat, maar vermeldt er wel bij dat het muzikaal in orde is. Waarom dan gelijk zo'n reactie?

Dat er een hoop gekanker is in het onzingedeelte is niet zo gek, maar als het over muziek gaat lijkt me dat een beetje nutteloos.

raised Fist met kinderschool nivo vergelijken is een beetje jammer en slaat nergens op, de teksten zijn het enige goede van deze band.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 20:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:28 schreef mental het volgende:
raised Fist met kinderschool nivo vergelijken is een beetje jammer en slaat nergens op, de teksten zijn het enige goede van deze band.

Zeg dat dan gewoon normaal.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:30 schreef WhiteRider het volgende:
Zeg dat dan gewoon normaal.
prima als jij dan ook ophoud met je eeuwige gebruik van kanker,bijvoorbeeld ook als je met iemand aan de telefoon zit ?


Fuck the world and fuck you


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-07-2007 20:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:28 schreef mental het volgende:
raised Fist met kinderschool nivo vergelijken is een beetje jammer en slaat nergens op, de teksten zijn het enige goede van deze band.


Hoe durf jij dan nog van niveau te spreken?

*mantra: Mental is als Rouwend in de Mist: geef ze aandacht en ze blijven dooretteren. Dag Mental. *

This song is definitely not the operation provocation
I'm writing this of respect of all the punkbands in the nation
I have such faith in people like you that really dare to disagree
And for all the times you've helped us spread the words making mp3's

I'm so glad that you're still the same, with the same name. I love the person you became
I wanna be just like you, just like you
And I'm so glad that you're not hostile, that you're wearing a smile & care less about style
I wanna be just like you, just like you

Among all the places, a million faces but I'll never meet someone like you
Bleeding on the stage when we disengage the happiness that we possess
And I am so glad that you'll never turn into a stranger
I'm keeping you in my mind everyday, when I'm far away and when I feel deranged

I'm so glad that you're still the same, with the same name. I love the person you became
I wanna be just like you, just like you
And I'm so glad that you're not hostile, that you're wearing a smile & care less about style
I wanna be just like you, just like you

To have you on my side fills me with pride, stronger then a castle inside
I cannot throw anger at you, I'm attached to you, you've been with us since our debut
I'm glad that you're still the same, with the same name.
I love the person you became and I wanna be just like you

Let me dedicate this song to those who never act in frustration
Let me give this song to those who have respect for all the punkbands in the nation
Let me pass this song to all the people that dare to disagree
Let me dedicate this song to those who downloaded this song as a mp3

I'm so glad that you're still the same, with the same name. I love the person you became
I wanna be just like you, just like you
And I'm so glad that you're not hostile, that you're wearing a smile & care less about style
I wanna be just like you, just like you


Rijmelarij Hazes-style!


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 20:34 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

peaceeeee


The trend is dead.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@WMP, dat zeg jij ? als er iemand een hopeloze aandachtshoer en zeur is dan ben jij het wel, mafketel.

En nu weer over de muziek graag, kan dat ?
En de teksten van de gemiddelde bm band, zijn zo intelligent als wat, tuurlijk jochie.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-07-2007 20:38]


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 20:37 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Weet iemand trouwens wat er was gebeurd met de zanger/gitarist? Hij kreeg iets van een bas in ze kop ofzo?


The trend is dead.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2007 20:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2007 20:37 schreef Cees het volgende:
Weet iemand trouwens wat er was gebeurd met de zanger/gitarist? Hij kreeg iets van een bas in ze kop ofzo?


Klinkt vrij vaag dit

Bedoel je een bas in zijn kop als een constante dreun, heb ik ook wel eens als ik een paar dagen teveel hardcore en terror luister Of heeft iemand een basgitaar door zijn kop gerost?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

LOL@Burzum, geen idee wat er met die gast gebeurd is, ik heb de band nooit zo gevolgd eerlijk gezegd.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2007 20:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2007 18:40 schreef mental het volgende:
En dat een black metal fan het gaaf vind zegt al genoeg.


Hey!

Dus Blood for Blood, Integrity, Madball, Hatebreed, Walls of Jericho etc. zijn ook kut?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 04-07-2007 20:42 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Stronger Than Ever is een wereldnummer idd. Die nieuwe plaat is ook helemaal niet verkeerd (tenminste, de stukken die NecRobert mij heeft laten horen vegen lekker door).

[Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 04-07-2007 20:43]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:42 schreef Burzum het volgende:
Hey!

Dus Blood for Blood, Integrity, Madball, Hatebreed, Walls of Jericho etc. zijn ook kut?
Je snapt me niet, of begrijpt me niet. dat kan, dat WMP me niet snapt dat snap ik want die lul snapt de teksten niet eens van Raised Fist.


Fuck the world and fuck you


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 04-07-2007 20:44 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Volgens mij loopt deze discsussie een tikje door elkaar.

x-posts all over the place.


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 20:44 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht


Dat dus! dat bedoel ik... maar ik snap die zin niet. Wel wat er staat maar wat ze er mee bedoelen!

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 04-07-2007 20:45]


The trend is dead.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2007 20:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2007 20:44 schreef mental het volgende:
Je snapt me niet, of begrijpt me niet. dat kan, dat WMP me niet snapt dat snap ik want die lul snapt de teksten niet eens van Raised Fist.


Ik doelde op je opmerking dat als een Black metal fan het kan waarderen het dus blijkbaar poep is, aap


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Holy fucking shit! das ernstig!


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen