IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Raised Fist Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:45 schreef Burzum het volgende:
Ik doelde op je opmerking dat als een Black metal fan het kan waarderen het dus blijkbaar poep is, aap
Die opmerking was bedoeld als geintje, en Necrobert snapte hem.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2007 20:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Alsof ik nu serieus ben hehehe.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:47 schreef Burzum het volgende:
Alsof ik nu serieus ben hehehe.
dat dacht ik ook niet hoor. ken je immers langer dan vandaag he.


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 20:53 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:44 schreef Cees het volgende:

Dat dus! dat bedoel ik... maar ik snap die zin niet. Wel wat er staat maar wat ze er mee bedoelen!

Ja, nu ben ik spammer, maar kan iemand even uitleggen? Mental meschien begrijp jij het


The trend is dead.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 20:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat snap je er niet aan dan? Is toch vrij duidelijk?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 20:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

LOL@Cees, ik heb geen flauw idee.maak eenzelfde topic anders eens aan op www.asice.net, misschien weten die hardcore jongesn er meer van man.


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 20:57 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:54 schreef WhiteRider het volgende:
Wat snap je er niet aan dan? Is toch vrij duidelijk?

Er staat iets op het plaatje , maar het probleem is wat bedoelen ze er mee.


The trend is dead.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 20:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:57 schreef Cees het volgende:
Er staat iets op het plaatje , maar het probleem is wat bedoelen ze er mee.
Dat ie een tik op z'n kop gehad heeft met de basgitaar. Dat kan wel eens gebeuren als je dat ding te heftig in de rondte zwiept op een klein podium.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 20:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:57 schreef Cees het volgende:
Er staat iets op het plaatje , maar het probleem is wat bedoelen ze er mee.


Er kwam een basgitaar op z'n hoofd tijdens het optreden en toen ging het bloeden



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-07-2007 21:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ze probeerden Shining na te doen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-07-2007 21:01 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Dank jullie wel... Soms wilt me engels niet werken!


The trend is dead.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 21:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

damn


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-07-2007 22:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:35 schreef mental het volgende:
zaadband. en ik heb verstand van hardcore, dus ik heb gelijk.


Dit is bijna de defenitie van hoe hardcore 2007 zou moeten klinken for fucksake!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 22:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 22:38 schreef jbassist het volgende:
Dit is bijna de defenitie van hoe hardcore 2007 zou moeten klinken for fucksake!
Gelukkig heb jij meer verstand van filmen, Spielberg!

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-07-2007 22:39]


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-07-2007 22:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Oh joy, gaan we schelden.
We hebben het over muziek sjaak, niet over je dikke pens en relatie met je moeder


[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-07-2007 22:48]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 22:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 22:44 schreef jbassist het volgende:
Oh joy, gaan we schelden.
We hebben het over muziek sjaak, niet over je dikke pens en relatie met je moeder
Ik kon het gewoon niet laten, knul.


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-07-2007 22:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Beter stond je vandaag in de sportschool inplaats van onzin te lullen op een forum


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 22:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 22:48 schreef jbassist het volgende:
Beter stond je vandaag in de sportschool inplaats van onzin te lullen op een forum

heb je ook gelijk in maar mijn sportmeisje zit in tsjechenland, en ik durf niet alleen.


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-07-2007 22:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik baal ook als ik met mijn top 85 banken word afgelost door een big motherfucker die dat dan gebruikt als opwarmertje maar dat moet je niet weerhouden aaaaighht?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 22:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe, zal ik onthouden.


Fuck the world and fuck you


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-07-2007 9:19 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 4 juli 2007 16:51 schreef innerlogicmarty het volgende:
Gave band inderdaad. NecRobert is ook behoorlijk fan (en dat voor eeen blekkie ;-) ). Twee maanden terug nog een puike matinee-show van ze gezien in het Bolwerk met Robert en die show was absoluut de moeite waard.

Matte van Defleshed/Dark Funeral is intussen hun drummer. Die vent kan echt meppen zeg.


Alleen lullig dat hij nu uit Dark funeral is gekickt omdat hij in een hardcore band speeld. Althans, deze reden werd volgens mij ergens genoemd.....



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 9:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb na het concert nog even met Matte en de band gesproken en hij zei dat dit niet kwam omdat hij in een HARDCORE band speelt, maar meer omdat hij zich niet 100% in wou zetten voor Dark Funeral, maar ook andere uitdagingen wou aangaan. Waaronder Raised Fist dus, wat al vrienden van hem waren.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-07-2007 12:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Raised Fist: fijne band, mij af en toe iets too much, te eager of hoe je het ook wilt omschrijven...en een te hoog tempo. De kracht van de band ligt volgens mij in de 'rustigere, tragere' nummers...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 12:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dan mot je dus hun laatste hebben.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-07-2007 13:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

i know...nu nog iets minder scream, hehehe


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen