IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-06-2003 12:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 24 juni 2003 11:25 schreef aerodis het volgende:
moet kunnen toch ?


af en toe


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 12:08 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

er staat duidelijk EET.


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-06-2003 12:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 12:08 schreef R. het volgende:
er staat duidelijk EET.


Toch?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 24-06-2003 12:51 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

Ik kreeg pas een verzamel ceedeetje van een vriend van me, waarop nummers stonden die ik al tijden niet meer gehoord had en die ik associeerde met best wel leuke tijden.

Ik zat in mn uppie op het station in het zonnetje op de trein te wachten en die cd te luisteren en voelde me op dat moment wel prettig ja

(absolute gelukzaligheid is misschien een beetje overdreven stelling)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 12:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, dan telt het niet he!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-06-2003 13:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 11:27 schreef aerodis het volgende:
word je daar ook stoned van?
lol


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-06-2003 22:42 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

wat is absolute gelukzaligheid?

Waarmee kun je dat vergelijken dat gevoel?

dat je je prettig kan voelen dat snap ik maar wanneer noem je iets absolute gelukzaligheid? Dat je blij bent en even op kunt gaan in "het moment" (een tijdspanne van een paar minuten meestal) ok, maar wat is absolute gelukzaligheid dan?


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-06-2003 22:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

dat je eventjes echt goed voelt alles zit mee, je denkt niet aan nare dingen, je voelt je gewoon echt goed, je bent blij dat je leeft.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-06-2003 22:52 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 11:15 schreef rvanderholst het volgende:
Als je je vriendin diep in de ogen kijkt en je vna top tot teen voelt dat je van haar houdt!!!

True Love!!!!!!


Awww lief

Op zulke momenten ben je inderdaad heerlijk gelukkig! [tenminste zou ik wel zijn ]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 26-06-2003 1:06 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Owja en eerlijk gezegd voel ik me ook wel heel fijn & lekker ontspannen [gelukzalig is misschien een groot woord] na een fijne dosis sex met iemand waar je gek op bent en dat je dan daarna lekker tegen elkaar aan wat ligt te doezelen.... *purrrrrrr*



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-06-2003 1:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 1:06 schreef Devilicious Pem het volgende:
Owja en eerlijk gezegd voel ik me ook wel heel fijn & lekker ontspannen [gelukzalig is misschien een groot woord] na een fijne dosis sex met iemand waar je gek op bent en dat je dan daarna lekker tegen elkaar aan wat ligt te doezelen.... *purrrrrrr*






Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 26-06-2003 1:09 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 1:07 schreef Shredhead het volgende:



hehe


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-06-2003 2:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 1:06 schreef Devilicious Pem het volgende:
Owja en eerlijk gezegd voel ik me ook wel heel fijn & lekker ontspannen [gelukzalig is misschien een groot woord] na een fijne dosis sex met iemand waar je gek op bent en dat je dan daarna lekker tegen elkaar aan wat ligt te doezelen.... *purrrrrrr*



Ja das echt super


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 26-06-2003 2:16 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Ik voel me bijvoorbeeld gigantisch goed als een schooljaar goed afgesloten is en ik in de achtertuin met +/- 25 graden een biertje drink


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 13:47 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Kampvuurtje op afgelegen plek met vrienden, pilsje erbij, jointje erbij, muziekje erbij en roostertje om shit op te bbq-en.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 13:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Als ik samen ben met mijn vriendin.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-06-2003 14:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Als iemand me iets interessants vertelt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-06-2003 14:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

gisteren avond: het gehele euvre van Opeth gedraaid en mijn nieuwe fles whisky opengetrokken: 15 jaar oude Laphroaig! (in plaats van de meer "gewone" 10 jaar oude...)


I Find That I Am Not There...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-06-2003 15:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wanneer ik mijn zin krijg


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 16:00 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 15:51 schreef ghoulliette het volgende:
wanneer ik mijn zin krijg


dan bereik je wel snel het moment van absolute gelukzalligheid.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 26-06-2003 16:08 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Video met de 11 september-aanslag kijken en heel hard ABRUPTUM aanzetten!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-06-2003 16:29 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Toen ik een foto van Ghoulliette onder ogen kreeg..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-07-2003 22:09 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Dream Theater live in Ahoy, november 2002. Tranen in mijn ogen van puur geluk...


no text supplied


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2003 22:12 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het geluid van een blikje Bier dat wordt geopend.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-07-2003 22:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 26 juni 2003 16:29 schreef DMTR het volgende:
Toen ik een foto van Ghoulliette onder ogen kreeg..
mee eens, behalve als die foto geshopt is met een baan door haar neus enzo...gewoon puur natuur


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen