IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-02-2002 18:09 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

De geboorte van mijn 2 kinderen en mijn hoogste break met snooker (53).


Bazzio Attacks!!!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-02-2002 18:11 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

de aankoop van mijn allereerste 7 snarige gitaar!!

man, ik zat al 4 jaar te geilen op zo'n ding en EINDELIJK had ik de centen ervoor en toen ik em voor de eerste keer vasthad en bespeelde, was ik meteen verkocht!!

*zwijmel*


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-02-2002 18:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

- Lowlands '98 en '99 (Met name bij Dimmu Börgir)
Ik met corps/paint en moniks-pij, en drank op, Had mij nog nooit zo goed gevoelt als toen.

- Het tweede Alice Cooper concert wat ik gezien heb ! "Het bos-pop festival"

- Het Eerste concert van "The Sisters of Mercy"

- Ontslag had genomen bij mijn op 1 na laaste baas (slavendrijvende pit-griet-teriër)

- De eerste blowjob die ik kreeg

- Toen ik sex op de brommer(MOTOR) had, wel oppassen dat je niet van de weg raakt !!


Wiegen Meister !


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-02-2002 18:22 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Volmaakt geluk kan door je omgeving komen, maar dat hoeft helemaal niet. Het beste gevoel wat je kan hebben komt bij mij gewoon opeens naar boven, als je gewoon niks zit te doen en beseft dat je gelukkig bent.. prachtig......


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-02-2002 18:34 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Inderdaad; momenten van gelukzaligheid overvallen je meestal op de meest "simpele, eenvoudige" momenten


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-02-2002 18:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zomer '93, zittende op de cabine van een 4 tonner van mijn onderdeel gekleed in m'n korporaalskloffie, als hospik naast de schietbaan bij Arnhem tijdens de pauze. Had net een grote bak met resten voer gekregen; zooitje kroketten, brood, pakjes melk (choco geloof ik, die was wel te zuipen) en opeens begon de luidspreker van de commando-toren (soort groot gebouw dat je vaak op kleine vliegvelden ook wel eens ziet, daar zit dan de luchtverkeersleiding in) van de baan opeens alle lekkere en harde nummers van de top 40 van dat jaar en het jaar ervoor te spuien. Teen Spirit, Killing In The Name Of, No More Tears, paar keer Alice In Chains, Pearl Jam... En het zonnetje scheen, het waaide amper en het duurde een uur of zo. Genoten dat ik heb...
Een tweede moment dat ik wel wil delen is van een paar maand terug, de week tussen kerst en oud en nieuw. Dacht dat het een k* vakantie zou worden maar het viel mee. Heb een hele avond liggen King films kijken met iemand, en dat was erg leuk. En ook dit duurde best lang. Uur of 4, haha.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2002 18:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Elke keer als ik weer eens iemand in de slappe lach breng door een gevatte opmerking;

Iron Maiden 1999 Ahoy, Rotterdam;

elke keer dat ik weer een nieuw stuk uit m'n gitaar pers;

Met vrienden naar een goed festival/ op vakantie gaan;

en last but definitely not least:

Het moment dat iemand m'n liefde beantwoord.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 07-02-2002 19:05 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

toen ik voor de eerste keet Metal hearts van dimmu borgir hoorde ging er zo een koude rilling door me hele lijf heen, die gitaar echt zalig.
Verder nog als je samen met vrienden leute zit te maken, dan voel je dat je ergens bijhoort, dat is echt de max, zeker in mijn geval want ik moest mijn jaar overdoen en ik zat zo ff van "damn wa ga da ier worden", maar ik werd direct geaccepteerd in de klas en da is echt een mega zalig gevoel dat met niks anders beschreven kan worden.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-02-2002 19:09 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ja, momenten van welbespraaktheid van mijn vrienden en/of ikzelf; daar kan ik ook gelukkig van worden.

Een prachtige film en zeker een mooi muziekstuk prijken ook hoog op het lijstje.


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-02-2002 19:11 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Als laatste: ik hou van alle soorten muziek en dus ook sommige dansbare muziek; ik ben verknocht aan dansen en zo'n tijdloos moment op de dansvloer kan me ook heel gelukkig maken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-02-2002 19:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

slappe lach op vakantie met vrienden (dagelijks ritueel )

kniffel van me vriendin alst kut gaat enzo


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-02-2002 19:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Momenten van absolute gelukzaligheid? De laatste tijd niet meer gehad. Niets geeft tegenwoordig nog echte bevrediging. Ach, dat is al wel 10 jaar zo dus waar zeik ik over.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-02-2002 21:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wat ook geweldig is: als je weer eens een random cd aan het luisteren bent en die echt helemaal geweldig goed blijkt te zijn!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-02-2002 22:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Festival; bezopen.. met je vrienden(/innen) en gewoon gave bands... lekker dagie.... geweldig!

Zo'n vrijdagavond , niet te doen, muziekje aan, regen tegen de ruit--- je weet wel

Eten !


Ik, Wil Schuurman


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 08-02-2002 13:25 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

toen ik laatst bij mijn vriend sliep. ik werd 's nachts wakker en hij was mij in mijn nek aan het kussen. en dat, terwijl hij sliep! ik voeld me echt gelukkig, dat ie zelfs in zijn slaap nog aan mij denkt.


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 13:27 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Hij droomde vast over een koe, trut!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-02-2002 13:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Gister heb ik een evaluatie gesprek gehad over de schoolbegeleiding van mijn stage, en mijn medeleerlingen moesten mij beoordelen. Je hebt een score van 1t/m 5 en bij de score 5 heb je eigenlijk geen leerdoelen meer. Laat ik nu op alle mogelijke punten een 5 scoren, dus dat betekend een dikke 10 voor mijn stage. Op dat moment voelde ik mij ontzettend gelukkig, en heel erg verlegen.


quote:
Op 7 februari 2002 18:12 schreef Shadow_Smile het volgende:
- Lowlands '98 en '99 (Met name bij Dimmu Börgir)
Ik met corps/paint en moniks-pij, en drank op, Had mij nog nooit zo goed gevoelt als toen.


was jij dat, ik heb je gezien, maar ik vond het er belachelijk uitzien.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-02-2002 13:32]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-02-2002 13:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 februari 2002 13:30 schreef Cadaveria het volgende:
Gister heb ik een evaluatie gesprek gehad over de schoolbegeleiding van mijn stage, en mijn medeleerlingen moesten mij beoordelen. Je hebt een score van 1t/m 5 en bij de score 5 heb je eigenlijk geen leerdoelen meer. Laat ik nu op alle mogelijke punten een 5 scoren, dus dat betekend een dikke 10 voor mijn stage. Op dat moment voelde ik mij ontzettend gelukkig, en heel erg verlegen.



Hey knap joh, proficiat!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-02-2002 13:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

thnx


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-02-2002 13:42 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 13:27 schreef accipiter het volgende:
Hij droomde vast over een koe, trut!
Accipiter: Dit soort opmerkingen zijn totaal onnodig! Als je niets beters te zeggen hebt, hou dan je bek!

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 08-02-2002 13:44]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-02-2002 13:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 13:42 schreef suzanne het volgende:
Accipiter: Dit soort opmerkingen zijn totaal onnodig! Als je niets beters te zeggen hebt, hou dan je bek!


Nou, inderdaad.

Ik had net een moment van gelukzaligheid, toen ik met bonkende koppijn door cafeïne-deprivatie eindelijk een pot geurige dampende warme donkerbruine .... koffie gezet had.... ahhhhh wat was dat fijn.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-02-2002 13:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tip niet reageren, stopt ie vanzelf Zo behandel je kleine kinderen ook.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-02-2002 13:57 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Vorige week zaten we met een hoop vrienden samen voor de televisie... Waar we achtereenvolgens: Wie wordt Euromiljonair, de Eurovisiesong preselecites en The Best Of Blind Date bekeken... In tijden niet meer zo gelachen, m'n buik- en kaakspieren deden er echt pijn van... 'k Heb er een hele week van nagenoten...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 08-02-2002 14:00 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

als ik begrepen word. (mijn ik doorgrond word door iemand)

als ik andere gelukkig kan maken.

of lekker in me hangmat duttend naar lekkere muziek luisterend.

Het is alleen zo enorm jammer dat er tegenover die absolute gelukzaligheid ook zo veel elende moet staan, over ying yang gesproken.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Ryon ur'Talon
The wise remain unnoticed.
Usericon van Ryon ur'Talon
Posted 08-02-2002 15:01 by Ryon ur'Talon Wijzig reactieProfiel van Ryon ur'TalonQuote dit berichthttp://the.talon-kingdom.tk/

Mountainbikend door de natuur.

Als iets goed gaat.

Na een harde werkdag liggend op de bank luisteren naar dromerige muziek en dagdromend in slaap vallen tot je om ca 01:00 wakker schrikt.

Wederzijdse verliefdheid.


Never delight in the death of your enemy before you know who will be the successor.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen