IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 08-02-2002 15:20 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

's Ochtends wakker in de armen van mijn vriendje die mij dan werkelijk stralend aan kan kijken...

Vorige week kwam ik tot het plotselinge besef dat mijn ouders mijn vriend wel accepteren (dit in tegensteling tot vorige), zelfs al is hij veel jonger. En dat geeft een volmaakt gelukkig gevoel


Cadaveria gefeliciteerd!

[Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 08-02-2002 15:21]


No regrets and no remorse...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-02-2002 15:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 15:20 schreef Amarantha het volgende:
's Ochtends wakker in de armen van mijn vriendje die mij dan werkelijk stralend aan kan kijken...

Vorige week kwam ik tot het plotselinge besef dat mijn ouders mijn vriend wel accepteren (dit in tegensteling tot vorige), zelfs al is hij veel jonger. En dat geeft een volmaakt gelukkig gevoel


Cool!


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 08-02-2002 16:08 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Als je je favoriete band langzaam ziet verschijnen als de gordijnen langzaam opzij schuiven...

Als je wakker wordt en beseft, dat je de hele dag aan niemand iets verplicht bent, en dus de hele dag kan doen wat jij wil!

Als je met je maten in de kroeg hangt en het er gezellig is.

Bij bepaalde muzieknummers...

Bij bepaalde natuurverschijnselen, zoals opkomende/ondergaande zon.


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 16:32 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Natuurverschijnselen kunnen inderdaad momenten van gelukzaligheid brengen: een allesvernietigende aardbeving ergens in het Midden-Oosten (of liever: Noordwest-Afrika)zou mijn grijns onweerstaanbaar maken. Al houd ik zelf meer van defecte kerncentrales en gasexplosies.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-02-2002 16:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 8 februari 2002 16:32 schreef accipiter het volgende:
Natuurverschijnselen kunnen inderdaad momenten van gelukzaligheid brengen: een allesvernietigende aardbeving ergens in het Midden-Oosten (of liever: Noordwest-Afrika)zou mijn grijns onweerstaanbaar maken. Al houd ik zelf meer van defecte kerncentrales en gasexplosies.


WHAHAAHAA! stop, alsjeblieft, ik kom echt niet meer bij.



lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 08-02-2002 16:36 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

hèhè lekker sadistisch


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-02-2002 18:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Absolute Gelukzaligheid:

1. Hertog Jan/Palm in de hand, peukie in de andere hand, lekkere muziek op de achter grond, X-Rated filmpie op het tv-scherm...

Ordinair ik weet het maar wel ideaal!

2. Op 'n "Indian" uit '39 rijden. (nog ff sparen)

3. Het moment na de sex als je nog zo fijn tegen elkaar aan ligt na te genieten.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 08-02-2002 19:24 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Absolute gelukzaligheid?
-WO 1
-WO 2
-WO 3 (moet nog komen, maar ik kan niet wachten!)
-BEHERIT


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-02-2002 21:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:24 schreef Nuclearbastard het volgende:
Absolute gelukzaligheid?
-WO 1
-WO 2
-WO 3 (moet nog komen, maar ik kan niet wachten!)
-BEHERIT



Ja, ok... Vreemd persoon of dom gezocht extreem sadisme?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 22:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 februari 2002 19:24 schreef Nuclearbastard het volgende:
Absolute gelukzaligheid?

-WO 3 (moet nog komen, maar ik kan niet wachten!)




Tuurlijk, en als WO 3 komt ben jij vast de eerste die het op een lopen zet. Doe niet zo zielig, niemand zit op WO 3 te wachten. (hoop ik dan maar, ik in ieder geval niet!)


the only pleasure is pain


Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 08-02-2002 22:29 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

ff denken... ik zat ooit op een BOOT en toen moest ik pissen als een paard!! maar het was een klein bootje waar 20 man op kon en er zat geen WC in dus ik moest me pis 4 uur inhouden... dat was echt een hell!!! ik pisde byna in me broek. maar daar kwam de redding, LAND !!!! ik rende naar de wc en toen voelde ik me heeeeeeeel zalig en relax en gelukkig


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Jade
Usericon van Jade
Posted 08-02-2002 22:30 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Wat kan het leven toch simpel zijn


Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 08-02-2002 22:31 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 19:24 schreef Nuclearbastard het volgende:
Absolute gelukzaligheid?
-WO 1
-WO 2
-WO 3 (moet nog komen, maar ik kan niet wachten!)
-BEHERIT



wedden als ze jouw die beelden van die JODEN in het prikkeldraad ( ) hangen en die nog leven laten zien en wat andere beelden dat je gaat janken

ps. zelf hou ik wel van die beelden maar praat er niet over beetje respect tonen


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 08-02-2002 22:32 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 22:29 schreef Storm Blast het volgende:
ff denken... ik zat ooit op een BOOT en toen moest ik pissen als een paard!! maar het was een klein bootje waar 20 man op kon en er zat geen WC in dus ik moest me pis 4 uur inhouden... dat was echt een hell!!! ik pisde byna in me broek. maar daar kwam de redding, LAND !!!! ik rende naar de wc en deed me gulp open en toen alles eruit SCHOOT!!!! voelde ik me heeeeeeeel zalig en relax en gelukkig


[Dit bericht is gewijzigd door Storm Blast op 08-02-2002 22:34]


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 22:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 februari 2002 22:29 schreef Storm Blast het volgende:
ff denken... ik zat ooit op een BOOT en toen moest ik pissen als een paard!! maar het was een klein bootje waar 20 man op kon en er zat geen WC in dus ik moest me pis 4 uur inhouden... dat was echt een hell!!! ik pisde byna in me broek. maar daar kwam de redding, LAND !!!! ik rende naar de wc en toen voelde ik me heeeeeeeel zalig en relax en gelukkig


Het is idd een heerlijk gevoel om na een lange tijd van "ophouden" eindelijk verlost te worden van je blaasinhoud.


the only pleasure is pain


Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 08-02-2002 22:32 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

dubbel post

[Dit bericht is gewijzigd door Storm Blast op 08-02-2002 22:33]


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 22:35 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 februari 2002 22:31 schreef Storm Blast het volgende:
wedden als ze jouw die beelden van die JODEN in het prikkeldraad ( ) hangen en die nog leven laten zien en wat andere beelden dat je gaat janken

ps. zelf hou ik wel van die beelden maar praat er niet over beetje respect tonen


[off-topic]Ik snap niet hoe je van die beelden kunt houden. Stel jezelf eens in die situatie voor, of iemand die je kent (familie of vrienden). Ik vind het nog steeds een akelig gezicht om uitgemergelde mensen te zien in een concentratiekamp die wachten op hun dood.[off-topic]


the only pleasure is pain


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-02-2002 22:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Of je zit de je de hele avond op internet te vervelen... en 'opeens' komen er tigduizend mensen om tegen te ouwehoeren online. Das ook altijd een geweldig moment.

Helaas wil dat moment maar niet komen vanavond. ( Ja, ik verveel me ! )


Ik, Wil Schuurman


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-02-2002 1:34 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 22:35 schreef Vampire_girl het volgende:
[off-topic]Ik snap niet hoe je van die beelden kunt houden. Stel jezelf eens in die situatie voor, of iemand die je kent (familie of vrienden). Ik vind het nog steeds een akelig gezicht om uitgemergelde mensen te zien in een concentratiekamp die wachten op hun dood.[off-topic]

Alle respect voor de mensen die dit meegemaakt hebben.
Maar...van mij mag er wel een oorlog komen waarin de hele mensheid uitgeroeid wordt! Ik bedoel...de mens verneukt de hele tyfuszooi toch, dus waarom moet zo'n onding in leven blijven? Allemaal afmaken dus, en mij voor mijn part mezelf als een van de eersten. Ik zal er echt niet mee zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-02-2002 1:35]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-02-2002 9:09 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 9 februari 2002 1:34 schreef McDoom het volgende:
Alle respect voor de mensen die dit meegemaakt hebben.
Maar...van mij mag er wel een oorlog komen waarin de hele mensheid uitgeroeid wordt! Ik bedoel...de mens verneukt de hele tyfuszooi toch, dus waarom moet zo'n onding in leven blijven? Allemaal afmaken dus, en mij voor mijn part mezelf als een van de eersten. Ik zal er echt niet mee zitten.


Jij hebt het nu over alle mensen op deze aardkloot. En mijn antwoord ging over het vermoorden/martelen van mensen van één bepaald ras(Joden).


the only pleasure is pain


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 09-02-2002 10:42 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Wanhoop niet plebs. Met een beetje geluk moorden de joden en moslims elkaar uit. Ik kan niet wachten op de dag dat die twee bandietenvolkeren van de aardkloot zijn weggevaagd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-02-2002 12:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

he toon een beetje respect hier ... of sodemieter op.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 09-02-2002 13:07 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Net nog:
wij hebben net de Iced Earth box gekocht met 5 cd's. Ik had de cd met de covers opgezet en heb het volume even knoeperhard gezet bij "Number of the Beast" om tegelijkertijd keihard mee te zingen (volgens Pjotr moet ik eerst de lyrics eens leren ) en helemaal uit mijn dak te gaan...

vorige week zondagochtend:
kwam ik een hele diepe meditatie terecht. Ik kan jullie mededelen: dat voelde heel erg prettig!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 09-02-2002 13:20 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Maandagochtend wakker worden met de gedachte dat je de hele dag vrij hebt.


sebinsagoil


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-02-2002 13:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Momenten/golven van Inspiratie.........

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-02-2002 13:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen