IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-08-2009 16:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 16:21 schreef WhiteRider het volgende:
40+ bedrijven? In dienst of als freelancer?


Detachering en consultancy.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-08-2009 16:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ah, wou net zeggen, 4 bedrijven per jaar is anders wat veel hehe.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-08-2009 16:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 16:19 schreef ZelThoR het volgende:
Volgens mij dat ook een veel betere manier om een goede manager te worden dan direct vanuit de middelbare school een management-opleiding te gaan volgen.



Ik doe deze BBA dan ook omdat ik veel meer wil weten van bedrijfsvoering en organisatiekunde, en las dan ook al regelmatig allerlei boeken hierover voordat ik met de opleiding begon; allemaal omdat ik het simpelweg fascinerend vind hoe een organisatie werkt, hoe strategie bepaald wordt, hoe dat uitvoering wordt gebracht, hoe beleid zich ontwikkelt en uitgedragen wordt, noem het maar op. Een MBA hierna lijkt mij dan ook nu een logische volgende stap.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-08-2009 16:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Na 11 jaar detachering kan ik me voorstellen dat je wat anders wilt.


Dear dirty delightful old drunken old days


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-08-2009 16:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 16:38 schreef Schaffelaer het volgende:
Na 11 jaar detachering kan ik me voorstellen dat je wat anders wilt.


Hmm.. ja en nee. Ik kan me ook heel goed inbeelden dat ik later weer terug ga; ik ben vorig jaar september in vaste dienst gegaan bij een zorginstelling (so much for the money-drive, want ik heb ingeleverd qua salaris). Ik zou het best zien zitten om later als adviseur/interim-er in de zorg werkzaam te zijn. Veel tokos zien is erg leerzaam, en netwerken opbouwen en rondreizen is toch wel heel erg leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 13-08-2009 16:45]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 13-08-2009 19:20 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2009 11:51 schreef Illusione het volgende:
Ik zat meer aan Nyenrode te denken.


Ik zou dan naar een gewone universiteit stappen. Nyenrode is alleen nog maar gefocused op zsm veel studenten te laten slagen. Waardoor het niveau enorm is gedaald.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-08-2009 21:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

lol! Who gives a fuck about niveau als je naar nyenrode gaat? geld, geld, geld, money makes the world go round!


Dear dirty delightful old drunken old days


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-08-2009 23:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Naar Nijenrode ga je inderdaad niet om iets vakinhoudelijks te leren. Een jongen van mijn studie was daar student-assistent bij een wiskunde-vak en het niveau van die jongens en meisjes was schrikbarend slecht.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-08-2009 1:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Binnenkort starten met APICS.


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-08-2009 3:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ASCII?


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2009 9:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2009 16:17 schreef Illusione het volgende:
Edit: De baas spelen vind ik negatief klinken. Ik vind het helemaal niet interessant om over mensen de baas te spelen. Ik neem wel graag de verantwoordelijkheid om dingen in goede banen te leiden en ervoor te zorgen dat medewerkers op een prettige manier zich op hun vak kunnen storten.
Ik mis hier volgens mij 1 hele belangrijke motivatie: "en daar vervolgens alle lof en waardering voor te mogen oogsten."

Zit ik er ver naast?



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-08-2009 10:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2009 9:40 schreef Judge M. het volgende:
Ik mis hier volgens mij 1 hele belangrijke motivatie: "en daar vervolgens alle lof en waardering voor te mogen oogsten."

Zit ik er ver naast?


Waardering voor a job well done is altijd prettig, maar dat geldt voor iedereen.

Hmm, Nijenrode is dus niet wat ik zoek waarschijnlijk, als ik het zo lees.. zal me tegen het einde van m'n BBA maar eens oriënteren op een MBA die vakinhoudelijk wél zoden aan de dijk zet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-08-2009 10:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2009 21:20 schreef Schaffelaer het volgende:
lol! Who gives a fuck about niveau als je naar nyenrode gaat? geld, geld, geld, money makes the world go round!


Jij hebt nogal een cynische blik op de mensheid, of niet ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-08-2009 14:02 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 augustus 2009 10:14 schreef Illusione het volgende:
Waardering voor a job well done is altijd prettig, maar dat geldt voor iedereen.

Hmm, Nijenrode is dus niet wat ik zoek waarschijnlijk, als ik het zo lees.. zal me tegen het einde van m'n BBA maar eens oriënteren op een MBA die vakinhoudelijk wél zoden aan de dijk zet.


De enige Nederlandse MBA die internationaal gezien enigszins van waarde is, is aan de Erasmus Universiteit. Maar eigenlijk moet je gewoon naar de VS of Londen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-08-2009 20:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo, net mijn eerste tentamen in ruim 2 jaar gemaakt (viel me nog niet eens zo tegen ) en maandag mijn eerste college. Ik heb er zin in

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-08-2009 20:21]



devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 26-08-2009 20:47 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Mijn studietijd begint weer is goed.
Lever ik nog verslagen in om me eerste jaar eindelijk af te sluiten, verdwijnen er gewoon cijfer uit mijn online cijfer systeem. Ben daarvoor langs school gegaan, zou geregeld zijn maar staan er nog steeds niet op.
Oh ja een lesrooster zal ook leuk zijn als we die krijgen aangezien maandag de lessen beginnen Kan toch moeilijk met me werk rekening houden met school als ik geen rooster heb Zucht.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 29-08-2009 10:47 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Zo ben inmiddels ook begonnen aan mijn eerste jaar op de kunstacademie.. Moet wel zorgen dat ik zo snel mogelijk een kamer in groningen heb, want meer dan 2 uur reizen op een dag vind ik toch wel te veel


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2009 10:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 augustus 2009 20:47 schreef devil het volgende:
me eerste jaar
..........
me werk
Iets zegt mij (of me ) dat jij geen Nederlands studeert....



Daops
Usericon van Daops
Posted 29-08-2009 12:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2009 14:02 schreef Kramy het volgende:
De enige Nederlandse MBA die internationaal gezien enigszins van waarde is, is aan de Erasmus Universiteit. Maar eigenlijk moet je gewoon naar de VS of Londen.
Ik denk dat je TiasNimbas in Tilburg wel even vergeet hier


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-09-2009 15:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Whoohoo mn minor Brain and cognition bevalt me behoorlijk, ik kom zo wel aan mn dagelijkse mindfuck behoefte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-09-2009 15:56 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Klinkt interessant!
Ik werk sindskort parttime aan de uni en mag nu ook curssussen volgen (vooral natuurkunde). Er gfijn vind ik dat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-09-2009 10:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goddomme, zojuist maar even een pissige mail gestuurd naar mijn opleidingscoordinator. Ik heb dit half jaar keuzetraject alleen krijg ik van de gekozen modules (applicatie- en informatiebeveiliging) weer uitgerekend net alleen de gortdroge theorie. Daar heb ik het niet voor gekozen, anders was ik wel BI gaan studeren

Hopelijk kan ik het interessante gedeelte er nog bij gaan doen of anders als cursus na afloop. We zullen zien..



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-09-2009 11:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Van de week eens een procesje uittekenen wat ik voor mijn nieuwe six sigma koersoes ga gebruiken.
Na projecten gaan we nu maar eens leren processen te managen.

(Dit om in lijn te blijven met het eerst doen en dan eens een papiertje ervoor halen thema in mijn carriere )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 04-09-2009 12:03 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Oh damn, six sigma: gestandardiseerde statistiek in een business outfit.
Ik heb me er vaak over verwonderd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-09-2009 12:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2009 23:11 schreef El Chulo het volgende:
http://rankings.ft.com/businessschoolrankings/global-mba-rankings



Wel handig die bedragen erbij maar ik vind ze toch wat tegenvallen eigenlijk.
Het zijn wel dollar bedragen dus ik ga er ook van uit dat je ze tegen de us economie en sociale zekerheid moet uitzetten.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen