IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-08-2007 15:29 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 21 August 2007 15:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Met 21 jaar al werken??? Dan doe je toch echt iets niet goed! Ik ben 29 en moet nog 2 jaar...

Of jij doet natuurlijk iets verkeerd


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-08-2007 15:30 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Tja, zij was degene die wou uithuilen, niet ik...


Dear dirty delightful old drunken old days


Angela
Usericon van Angela
Posted 21-08-2007 15:35 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 21 August 2007 15:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Met 21 jaar al werken??? Dan doe je toch echt iets niet goed! Ik ben 29 en moet nog 2 jaar...

Op mijn 11e naar de middelbare, op mijn 16e klaar met de havo. Meteen gaan studeren en op mijn 20e bachelor geworden. Universiteit is niets voor mij, daar ben ik te praktisch voor. Dus dan maar centjes innen

Gelukkig krijg ik genoeg opleidingsmogelijkheden.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela op 21-08-2007 15:36]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2007 15:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan doe je toch wereldreisje tussen door joh


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-08-2007 15:57 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Nou, wat loop je dan te miepen?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Angela
Usericon van Angela
Posted 21-08-2007 16:01 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan werken hehe.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2007 19:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat wordt dan een lange 44 jaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-08-2007 19:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik wou net zeggen, als je het goed doet is er niks mis met werken.

Ik moet nog 2 jaar, dan ben ik net een paar maanden 19 en heb ik MBO4 - Mediatechnologie Webmaster.

Niet dat ik veel voor m'n studie doe, ben meer aan't werk en aan't studeren. Voor de vorm even 't papiertje halen en dan volop aan de slag, ofwel: doorgaan waarmee ik bezig ben!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2007 19:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben afgestudeerd in de weetnietkunde....


spelfout weggehaald...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-08-2007 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 August 2007 15:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Met 21 jaar al werken??? Dan doe je toch echt iets niet goed! Ik ben 29 en moet nog 2 jaar...


Mja, ben ook al afgestudeerd op m'n 21ste ... en heb helemaal nog geen zin om te gaan werken


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-08-2007 1:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik snap mensen die afstudeerd zijn en niet willen werken niet, eigenlijk. Je kiest toch een bepaalde richting om het werk dat daarbij behorend is, of zie ik dat verkeerd?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2007 2:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 1:51 schreef WhiteRider het volgende:
Ik snap mensen die afstudeerd zijn en niet willen werken niet, eigenlijk. Je kiest toch een bepaalde richting om het werk dat daarbij behorend is, of zie ik dat verkeerd?


Meer dan de helft van de mensen die een bepaalde studierichting volgen, komen vervolgens in een hele andere sector of riching aan het werk. Dat zijn dan ook vaak degenen die maar wat kiezen om toch wat te doen te hebben.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-08-2007 2:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dikke :')!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-08-2007 2:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik wil later zeker wel in m'n sector waarin ik gestudeerd heb werken, alleen nu nog niet.


Faustian Spirit of the Earth


Angela
Usericon van Angela
Posted 22-08-2007 9:13 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 1:51 schreef WhiteRider het volgende:
Ik snap mensen die afstudeerd zijn en niet willen werken niet, eigenlijk. Je kiest toch een bepaalde richting om het werk dat daarbij behorend is, of zie ik dat verkeerd?

Ik zal eerst werkervaring moeten opdoen, voordat ze mij willen aannemen als manager. Ik zie mijzelf al wel mensen aansturen van 50 jaar oud, maar of zij dat ook zien zitten is een tweede

Daarnaast woon ik in Vlissingen hè! Al het werk in mijn sector zit in de randstad.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-08-2007 9:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 9:13 schreef Angela het volgende:
Ik zal eerst werkervaring moeten opdoen, voordat ze mij willen aannemen als manager. Ik zie mijzelf al wel mensen aansturen van 50 jaar oud, maar of zij dat ook zien zitten is een tweede

Daarnaast woon ik in Vlissingen hè! Al het werk in mijn sector zit in de randstad.

Heb je een studie management afgerond, of is het iets specifieks?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2007 9:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 August 2007 9:13 schreef Angela het volgende:
Ik zal eerst werkervaring moeten opdoen, voordat ze mij willen aannemen als manager. Ik zie mijzelf al wel mensen aansturen van 50 jaar oud, maar of zij dat ook zien zitten is een tweede

Daarnaast woon ik in Vlissingen hè! Al het werk in mijn sector zit in de randstad.


Dan verhuis je naar de randstad?

Wat een gezeik hier zeg hehe, ik ben blij dat ik mijn zaakjes wel voor elkaar heb!



Angela
Usericon van Angela
Posted 22-08-2007 9:44 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik heb corporate communication gestudeerd en zou uiteindelijk doodgraag een baan willen binnen dat gebied.

Ik wil niet naar de randstad. Haat @ te grote steden!

[Dit bericht is gewijzigd door Angela op 22-08-2007 9:45]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2007 9:47 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Je kan ook net buiten de stad gaan wonen hoor. Vraag me eigenlijk wel af wanneer steden dan te groot zijn en wat het probleem daarvan is?



acid
Usericon van acid
Posted 22-08-2007 12:22 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 1:51 schreef WhiteRider het volgende:
Ik snap mensen die afstudeerd zijn en niet willen werken niet, eigenlijk. Je kiest toch een bepaalde richting om het werk dat daarbij behorend is, of zie ik dat verkeerd?


Er is denk ik een verschil tussen niet willen werken en nóg niet willen werken. Ik kan best begrijpen dat je na op je 20e nog geen zin hebt om te werken na je studie. Dan zou ik er gewoon een studie achteraan plakken. Veel mensen kiezen tegenwoordig specifiek een brede studie, daarna kun je evt. een master doen of een 2e studie. Is ook niet verkeerd voor jezelf en je CV.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-08-2007 12:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar het cijfer dat ergens op deze pagina genoemd werd ten aanzien van het aantal ex-studenten dat in een hele andere branche belandt toch enigszins...opmerkelijk.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2007 12:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 12:28 schreef WhiteRider het volgende:
Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar het cijfer dat ergens op deze pagina genoemd werd ten aanzien van het aantal ex-studenten dat in een hele andere branche belandt toch enigszins...opmerkelijk.

Valt wel mee. Je moet rond je 18e kiezen voor een studie en, in WR's wereldje waar alles klopt en 1 + 1 altijd 2 is, voor de rest van je carrière. Maar op je 18e weet je misschien helemaal niet wat je wil. Of misschien denk je dat je weet wat je wil, maar de jaren tussen je 18e en je 25e zijn zó vormend, dat het nog alle kanten op kan.

En soms vind je per toeval iets wat veel beter blijkt te bevallen dan de richting die je daarvoor wilde inslaan.

Ik vind trouwens 21 jaar wel vrij jong om te beginnen aan een "normale" baan. Shit man, 21. Nog geen hoge vaste lasten, geen auto, geen kids, geen vast contract... ga op reis of zo!!
Ik zou trouwens sowieso kijken of ik werken & studeren kon combineren (doe ik zelf nu al vier jaar). Knaken verdienen & iets opsteken, ideaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2007 12:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

JEeee gister Pedagogiek afgerond.. 3 september beginnen met forensische Orthopedagogiek! *vreugdedansje*


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2007 12:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 August 2007 12:51 schreef Cadaveria het volgende:
JEeee gister Pedagogiek afgerond.. 3 september beginnen met forensische Orthopedagogiek! *vreugdedansje*



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-08-2007 13:01 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Goed bezig!


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen