IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 22-08-2007 13:06 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Op mijn 17e het VWO afgemaakt, en toen direct doorgegaan naar de universiteit om daar Internationale Ontwikkelingsstudies te gaan doen. Dit jaar zo goed als alles voor mijn bachelor afronden, alleen mijn scriptie niet omdat ik de laatste paar maanden + zomervakantie ga reizen.
Na mijn bachelor ga ik vakken volgen in niet alleen Wageningen, maar ook Utrecht en Nijmegen, dus ik ben nog wel eventjes bezig met mijn master.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-08-2007 17:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

BSc vandaag afgehaald nu nog ff de Master in de pocket en dan kan ik full time aan de slag. Wordt wel eens tijd


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2007 22:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2007 12:51 schreef Cadaveria het volgende:
JEeee gister Pedagogiek afgerond.. 3 september beginnen met forensische Orthopedagogiek! *vreugdedansje*



Vrijdag een pilsje op drinken?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2007 22:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2007 22:47 schreef M. het volgende:


Vrijdag een pilsje op drinken?
Kan helaasch niet. Heb een 16 urige dienst van vrijdag op zaterdag
zaterdagavond ben ik helemaal voor!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-08-2007 22:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

@ Cada, heersch Veel succes ermede


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2007 22:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Holy crap. Nou ja, dan is er meer koude HJ hahaha!!!

Wie weet zaterdag dan... Maar super dat je weer verder kan met pedoforensen orthogonaal kielhalen of hoe het ook heet


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2007 22:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2007 22:51 schreef M. het volgende:
Holy crap. Nou ja, dan is er meer koude HJ hahaha!!!

Wie weet zaterdag dan... Maar super dat je weer verder kan met pedoforensen orthogonaal kielhalen of hoe het ook heet
Ja, maak me maar weer lekker buwh.
Ja bellen wel over zaterdag. Ja ik vind het ook cool.. en heb er onwijs veel zin in!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2007 23:07 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ja ben officieel begonnen met de studie: Laboratorium Techniek: Life Science


Het is de lichtinval ;')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2007 23:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

op naar de beesten opensnijden!@#


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 23-08-2007 9:21 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik heb mijn MWD HBO Bachelor diploma sinds een jaar, misschien dat ik in de toekomst nog verder ga voor verpleegkundige. Ik wil psychiatrisch verpleegkundige worden ofzo.


You suck and that's sad


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-08-2007 14:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k zou 31 augustus afstuderen voor mijn bachelor in Aziatische archeologie maar ik wacht tot februari want ik wil mijn bachelor in science based archeologie halen zodat ik daar ook mijn master in kan gaan doen. (science based archaeology in de gebruikssporenanalyse van lithisch materiaal...oftewel met microscoopjes en vuursteentjes spelen )


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-08-2007 14:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2007 23:07 schreef Kimmey het volgende:
Ja ben officieel begonnen met de studie: Laboratorium Techniek: Life Science

Kijk, dat is het betere werk!


Dear dirty delightful old drunken old days


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 23-08-2007 15:12 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Het is trouwens Bouwkunde geworden aan de TUDelft, 3 September beginnen. Eens kijken hoe we het er vanaf brengen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-04-2009 14:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vandaag een overzicht gehad van de planning voor de komende 2 studiejaren Deeltijd Informatica. Ziet er goed uit! Binnenkort nog een keer daar eens langsgaan om definitief de puntjes op de i te zetten en dan gaat deze jongen m.i.v. september weer aan de studie



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-04-2009 15:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dit jaar weer wat leuke dingen op de roadmap gezet. We gaan oa on de six sigma wereld verder.
Leuk voor naast de PrinceII zooi.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 06-04-2009 18:08 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

2 maart mn verzorgende diploma opgehaald, waar tevens 5 modules spw bij zit.
28 maart begonnen met de EVV cursus, een landelijk erkend diploma tot eerst verantwoordelijk verzorgende.
Wat een kutopleiding zeg. Heb de 2de dag er op zitten *(is 1 a 2 keer per maand een dag) en het is alleen maar herhaling.
En dan zit ik ook nog in de klas bij van die wijven in de overgang die al 30 jaar niet meer op school hebben gezeten.
maar goed, ff doorzetten dan dan in feb, 2010 diploma ophalen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-04-2009 18:23 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik hoop begin juli mijn papiertje voor mn opleiding Museologie te mogen ophalen. Nog even!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2009 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Museologie?? WTF??

Misschien is er qua studies in NL iets teveel keuze ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-04-2009 19:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Binnenkort begin ik met een MCPD-certificeringstraject.

Dit jaar zal ik dat nog niet halen (zoveel vrije dagen geeft mijn werkgever me echt niet) maar de MCTS moet iig wel binnen zijn.

Tenzij.. Ik het traject middels e-Learning ga doen.. Nog even over nadenken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2009 19:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vanuit mijn werk doe ik verplicht mee aan een driejarig opleidingstraject, hiervoor moet ik allerlei cursusbende en trainingen volgen. Oh en huiswerk maken en praktijk opdrachten netjes laten aftekenen. Alleen.. niemand weet waar je een certificaat van krijgt, dat wordt ingedeeld door een accountant (ja..) en een leerkracht van een MBO school op basis van je portfolio. Nu was er laatst een hbo-er die op mbo niveau 2 verzorgende werd neergezet

Waarom zou je verdorie inzet tonen, als je gediplomeerd sociaal pedagogisch hulpverlener niveau 5 bent en je nu drie jaar allerlei onzin moet doen en bijhouden voor een certificaat van niveau 2 in een richting waar je geen donder aan hebt?

Doe je er niet aan mee, stopt de geldstroom.. Wat een onzinnige verspilling van zorgcenten. Wel nieuwsgierig wanneer ik mijn onderwijsovereenkomst eens ontvang en op welk niveau ze me inschalen. Gezien mijn werk aan dat traject, niveau - 3 ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2009 19:11]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-04-2009 20:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 april 2009 14:50 schreef Judge M. het volgende:
Vandaag een overzicht gehad van de planning voor de komende 2 studiejaren Deeltijd Informatica. Ziet er goed uit! Binnenkort nog een keer daar eens langsgaan om definitief de puntjes op de i te zetten en dan gaat deze jongen m.i.v. september weer aan de studie
Zojuist geweest en dat gaat helemaal goedkomen . Eerste hertentamen is al in augustus



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2009 22:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 april 2009 18:58 schreef Jenje het volgende:
Museologie?? WTF??

Misschien is er qua studies in NL iets teveel keuze ...

dan kun je later gaan werken in een museum voor musea.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-04-2009 23:59 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Sinds twee weken ben ik klaar met mijn studie HBO verpleegkunde. Ben net begonnen met werken maar wil er naast wel doorstuderen, want studeren is leuk, maar ik weet niet wat. Zowel opleidingskunde, religiestudies, psychologie en rechten trekken mijn aandacht, maar ook LOI opleiding nagelstyliste haha.

Denk dat van deze 4 opleidingskunde de grootste kanshebber is. En nagelstyliste opleiding als hobby ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-04-2009 0:36]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2009 11:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Bericht van Studielink
Ontvangen: 20-04-2009 10:59:36

Beste Michiel,

Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is ingediend op 20-04-2009. Je krijgt van de onderwijsinstelling een bevestiging van ontvangst. Met vriendelijke groet, Studielink Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding:

Opleidingsnaam (instelling): B Informatica
Opleidingsnaam (landelijk): B Informatica
Instelling: Fontys Hogescholen Eindhoven
Plaats: EINDHOVEN
Soort opleiding: bachelor
Inschrijvingsvorm: student
Opleidingsvorm: deeltijd
Periode: 01-09-2009 t/m 31-08-2010

Ik heb er zin in!!



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-04-2009 11:08 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 6 april 2009 22:54 schreef ElitE het volgende:
dan kun je later gaan werken in een museum voor musea.


Nu breng je me wel op een idee. Die is er namelijk nog niet! gat in de markt denk ik!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen