IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Studies Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-06-2009 19:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2009 19:04 schreef ZelThoR het volgende:
Gesolliciteerd voor twee promotieplekken


Gecondoleerd 4 jaren van pure ellende voor de boeg


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-06-2009 19:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2009 19:22 schreef Mark het volgende:
Gecondoleerd 4 jaren van pure ellende voor de boeg

Hehehe, ga 's dood
quote:
Op 8 juni 2009 19:10 schreef Lionheart het volgende:
Spannend, zal voor je duimen.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-06-2009 9:10 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Niet zo zeuren Mark, de promotie is de mooiste tijd van je leven....


(...)













Nee goed, succes Zelthor, houd ons op de hoogte, ben benieuwd!


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2009 10:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Nou ja, voor wat betreft wat Mark zei, ik ben me er van bewust dat er zeker tegenslagen zullen zijn en dat het niet allemaal hosanna is. Maar dat is niet anders dan met welke baan dan ook


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 10:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@ZelThor:
quote:
Op 9 juni 2009 10:01 schreef bastianus het volgende:
Men maakt je wijs dat school belangrijk is. Er wordt veel te veel waarde gehecht aan diploma's en dergelijke flauwekul. Maar als je kijkt wat voor mensen rijk zijn of het anderszins ver geschopt hebben, dan is daar zelden iemand bij die zelfs maar zijn/haar middelbare school heeft afgemaakt.
Gewoon stoppen met school en gaan werken, b.v. door voor jezelf te beginnen. Of een stukje werken en dan een wereldreis gaan maken. Het enige dat je op school leert is niet zelfstandig nadenken en voorgekauwde kennis erin rammen. Het wordt nu tijd om eens van jezelf en van het leven te gaan leren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2009 10:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe

Met het mogelijk promoveren laat ik toch in ieder geval zien dat men mij niet wijs kan maken dat geld heel belangrijk is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 11:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en dat niet zelfstandig nadenken valt ook wel mee op universitair niveau, je krijgt echt wel onvoldoendes als je niet kritisch genoeg bent, tenminste wel bij mijn studie.

Maar ik wil denk toch wel iets voor mezelf beginnen misschien, en hopelijk daarnaast nog wat vakjes kunnen leren, dat fulltime studeren heb ik wel wat moeite mee, ik heb wat meer diversiteit nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-06-2009 11:18]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-06-2009 11:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Studeren is juist zelfstandig nadenken. Denk dan ook niet dat Bastianus dat heeft gedaan . (tenzij je geneeskunde doet oid )


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 09-06-2009 11:23 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 09-06-2009 11:38]


Verrassend triviaal


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-06-2009 11:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

@Bastianus

Hehe, je hebt duidelijk niet een goed beeld van wat een promotieonderzoek inhoudt. Of dacht je serieus dat er ook maar iemand is die promoveert om het grote geld te achtervolgen?


Dear dirty delightful old drunken old days


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-06-2009 11:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 10:01 schreef bastianus het volgende:
Men maakt je wijs dat school belangrijk is. Er wordt veel te veel waarde gehecht aan diploma's en dergelijke flauwekul. Maar als je kijkt wat voor mensen rijk zijn of het anderszins ver geschopt hebben, dan is daar zelden iemand bij die zelfs maar zijn/haar middelbare school heeft afgemaakt.

"Zelden" is wel heel overdreven. Je hebt natuurlijk schoolvoorbeelden van self-made men die het zonder onderwijs heel ver hebben geschopt, zoals Edison, Ford, Mr. Disney, Lincoln etc. maar die zijn -zeker in de huidige kenniseconomie- eerder uitzonderingen dan regel.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 11:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 11:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Studeren is juist zelfstandig nadenken. Denk dan ook niet dat Bastianus dat heeft gedaan . (tenzij je geneeskunde doet oid )


Zit er over te denken om een studie richting orthopedagogiek o.i.d. op te gaan pakken. Heb ooit de propedeuse voor de lerarenopleiding Nederlands gehaald, dus ik kan doorstromen. Reden is dat ik het wat problematiek van cliënten met moeilijk gedrag betreft op gevoel meestal bij het rechte eind heb, maar de papieren en wetenschappelijke onderbouwing mis om collega's hierbij met gezag te adviseren. Toch word ik al heel vaak om advies gevraagd als het om bejegening van bepaalde mensen gaat.
Ik heb trouwens heel veel zelfstandig nagedacht, ook vroeger al, maar dat bracht mij niet altijd op de juiste plek. Soms moet je in een studiesituatie ook maar even niet te kritisch en nadenkend zijn, teveel denken over alles werk ook belemmerend als je praktisch bezig moet zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 09-06-2009 12:34 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Iemand ervaring met de hogeschool Fontys in Eindhoven? Bij voorkeur toevallig de opleiding verpleegkunde?

Ik wil eventueel mijn tweede jaar daar voortzetten. Als het goed is haal ik over een paar weken m'n Propedeuse HBO-V op school in Zwolle. Alleen heb ik al gezien dat de structuur heel anders is op die andere school. Hun hebben hele andere dingen in het eerste jaar geleerd dan ik. Hele andere manier van leren en van lesgeven, stage en opdrachten. Dus dat kan nogal eens moeilijk worden met instromen.
Nouja, binnenkort een gesprek daar, kijken wat de mogelijkheden zijn.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-06-2009 12:52 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 11:49 schreef bastianus het volgende:

Ik heb trouwens heel veel zelfstandig nagedacht, [...]




Hihi.


[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-06-2009 12:52]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 13:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 12:52 schreef Nix het volgende:
Hihi.


Lekker puh.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-06-2009 16:04 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 11:36 schreef Schaffelaer het volgende:
@Bastianus

Hehe, je hebt duidelijk niet een goed beeld van wat een promotieonderzoek inhoudt. Of dacht je serieus dat er ook maar iemand is die promoveert om het grote geld te achtervolgen?

PhD-studenten aka de "nouveau poor".


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-06-2009 16:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Maar een arbeidsvreugd dat we hebben!!














Dear dirty delightful old drunken old days


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 16:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Maar een arbeidsvreugd dat we hebben!!













Wel gaaf toch, om zelf dingen uit te vinden of te ontdekken?
Lijkt mij in ieder geval wel leuk om nog eens de "Bastianus-methode" of de "Behoeftenpyramide van Bastianus" of "De stimulus-responstheorie van Bastianus" o.i.d. op mijn naam te schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-06-2009 16:14]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 16:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

moet ik straks als bejaarde gaan vissen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2009 16:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Maar een arbeidsvreugd dat we hebben!!



Zeg, had je dit niet wat eerder kunnen melden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 16:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:18 schreef ElitE het volgende:
moet ik straks als bejaarde gaan vissen


Fucking scherp!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-06-2009 16:23 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:12 schreef bastianus het volgende:
Wel gaaf toch, om zelf dingen uit te vinden of te ontdekken?
Lijkt mij in ieder geval wel leuk om nog eens de "Bastianus-methode" of de "Behoeftenpyramide van Bastianus" of "De stimulus-responstheorie van Bastianus" o.i.d. op mijn naam te schrijven.

IJdeltuit! Dat is juist het meest zum kotzen in de wetenschap: die ijdelheid.

Traditie is echter dat collega's in je vak er jouw naam aangeven aan je ontdekking en niet jijzelf.

De "Stille-koppeling" (een befaamde reactie in de chemie) is postuum aan een geleerde gegeven die eigenlijk niet door hem was ontdekt, maar ze vonden het zo zielig dat hij verongelukt was.


Dear dirty delightful old drunken old days


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 16:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:23 schreef Schaffelaer het volgende:
De "Stille-koppeling" (een befaamde reactie in de chemie) is postuum aan een geleerde gegeven die eigenlijk niet door hem was ontdekt, maar ze vonden het zo zielig dat hij verongelukt was.

Laat me raden, een auto-ongeluk? Misschien was het schakelen makkelijker voor hem geweest als ze die koppeling wat eerder gemonteerd hadden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 16:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahaha Dan vind ik ijdelheid zo erg nog niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 16:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn onbedwingbare neiging om serieuze discussies met tergend flauwe grappen te verzieken heeft het halen van mijn studies ook niet echt bespoedigd inderdaad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen