IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nog meer vakantie... Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-03-2009 22:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Choranche dat is in Vercors bij ongeveer de eerste rij bergen van de alpen. Behoorlijk groot natuurgebied waar ergens ook nog een populatie wolven te vinden is en veel andere bijzondere beesten. En een klein stukje hoger op de berg zitten nog enorme grotten.


echt een geweldig mooi natuurgebied, en ik heb er vorige keer ook aardig wat wielrenners gezien dus misschien leuk adres voor je franse fietstocht




Bij dat stroompje(afkomstig uit die grotten) kon je echt gaaf van watervalletjes afspringen. Op een gegeven moment van 6 meter hoogte gesprongen.

De ouders van een vriend van me hebben deze kleine camping en voor alleen een beetje helpen af en toe, mag ik weer mee.

http://www.camping-choranche.com/

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-03-2009 23:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-03-2009 23:12 by M. Profiel van M.

Ah de Vercors, die tip had ik al gekregen inderdaad... Mooi hoor! Ga ik zeker naar toe. Bedankt voor de campingtip, daar zal ik ook zeker mijn tentje opslaan. In tegenstelling tot veel Nederlanders vind ik het juist leuk om op fietsvakantie landgenoten tegen te komen, maar misschien komt dat ook omdat ik de volgende dag dan weer weg ben, haha.

ZM meeting @ Vercors?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-03-2009 21:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Teringzooi, k heb op een verouderd rooster gekeken, k heb geen vrij om te gaan. Nouja later dit jaar ga ik vast nog wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2009 15:28 by Mark Z Profiel van Mark Z

Zo, morgen naar Madrid voor een paar dagen. Ik heb er zin in, al had het weer iets beter mogen zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-06-2009 18:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Net terug uit Barcelona. 10 dagen mooi weer gehad, supervakantie!

Foto's volgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-06-2009 19:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Nog één maand, en dan gaat de roadtrip van start, ontzettend veel zin in


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2009 19:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Europa naar de klote?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-06-2009 19:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 juni 2009 19:05 schreef ElitE het volgende:
Europa naar de klote?


Hehe, Belgie en Frankrijk, we hebben al een zwik feestje opgezocht die er dan gehouden worden, dat wordt briljant, ik hoop alleen dat de Fransen een beetje dezelfde humor als wij waarderen


Against God and Government


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-06-2009 0:59 by watery black Profiel van watery black

nog 2 weekjes en dan is t zo ver ^^

dan gaan we op huwelijksreis, en wel naar Los Angeles, vegas, grand canyon, en vanalles nogwat. effe lekker ongegeneerd de toerist uithangen. alleen nog even mn mannetje over zien te halen voor dit of dit en dan ben ik gelukkig. ^^


*ongeduldig*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2009 13:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Laat ik mijn oproep hier eens plaatsen:

Ik ben op zoek naar een klein hutje/huisje aan het strand tijdens de herfst. Het hoeft geen villa te zijn, als ik er maar in m'n eentje zonder problemen een maand kan verblijven (en niet hoef te douchen bij de buren of iets dergelijks) en het huisje maar apart en afgezonderd ligt, én beschikt over een bespeelbare piano. TV, DVD, en andere moderne luxes niet nodig.

Marktplaats en aanverwante sites bieden weinig opties, maar misschien dat iemand hier nog zoiets weet ? Ik wil me graag in de herfst een maand terugtrekken aan het strand.

Anyone ? Suggesties, ideeën, voorstellen ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 13:35 by Jelle Profiel van Jelle

In Finland zijn 500.000 van dit soort huisjes zonder electriciteit. Een piano kun je dan wel vergeten maar een sauna zit er standaard in. Als dat je aanspreekt kan ik je wel verder helpen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2009 13:39 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Helaas, een piano is juist een belangrijk onderdeel. Ik wil die maand gebruiken om een paar muziekwerken af te maken en te schrijven. Jammer, maar toch bedankt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2009 13:43 by MMayo Profiel van MMayo

Denk dat er weinig tot geen huisjes zijn met piano, kun je niet zelf een meenemen of iets wat in die richting komt en makkelijker te verplaatsen valt?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 01-07-2009 13:43 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 1 juli 2009 13:23 schreef Illusione het volgende:
Laat ik mijn oproep hier eens plaatsen:

Ik ben op zoek naar een klein hutje/huisje aan het strand tijdens de herfst. Het hoeft geen villa te zijn, als ik er maar in m'n eentje zonder problemen een maand kan verblijven (en niet hoef te douchen bij de buren of iets dergelijks) en het huisje maar apart en afgezonderd ligt, én beschikt over een bespeelbare piano. TV, DVD, en andere moderne luxes niet nodig.

Marktplaats en aanverwante sites bieden weinig opties, maar misschien dat iemand hier nog zoiets weet ? Ik wil me graag in de herfst een maand aftrekken aan het strand.

Anyone ? Suggesties, ideeën, voorstellen ?


Man dat gaat toch zeer doen?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2009 13:45 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 1 juli 2009 13:43 schreef MMayo het volgende:
Denk dat er weinig tot geen huisjes zijn met piano, kun je niet zelf een meenemen of iets wat in die richting komt en makkelijker te verplaatsen valt?


Tja, indien nodig kan ik natuurlijk een piano huren.. maar wie weet is er hier iemand die toch zo'n huisje weet. Wie niet waagt..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-07-2009 14:57 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Nu helemaal geregeld!
1 maand Tanzania!
- 13 dagen Kilimanjaro. Machame route inclusief voor en na acclimatiseren/bijkomen.
- 10 dagen privé safari's in diverse noordelijke parken
- 8 dagen verblijf (vooral duiken) op het eiland Mafia

Vertrek in januari 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2009 8:28 by MMayo Profiel van MMayo

@ Illu

Check anders even www.particuliere-vakantiehuizen.nl


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-07-2009 8:36 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 1 juli 2009 13:43 schreef *Sander* het volgende:
Man dat gaat toch zeer doen?




ontopic: Nog een maandje en dan vertrek ik naar het (hopelijk) zonnige Mont Cléra (Frankrijk..) om te genieten van een villa met prive zwembad, tennisbaan en 3ha. grond voor extra rust


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-07-2009 8:37 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 2 juli 2009 8:28 schreef MMayo het volgende:
@ Illu

Check anders even www.particuliere-vakantiehuizen.nl


Check! Thanks, die ga ik eens rustig bekijken vandaag.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2009 11:14 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Gebied rond het Wezergebergte lijkt me ook wel wat. Hoef ik maar dik 3 uur voor te rijden en de omgeving staat me wel aan.


spelfout weggehaald...


R.
Usericon van R.
Posted 06-07-2009 11:58 by R. Profiel van R.

Van de zomer naar new castle met mijn vriendin, van de herfst naar praag en van de winter naar parijs..


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 06-07-2009 13:34 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

dit zijn de plannen:
18 oktober vertrekken we naar Egypte, dit is onze honeymoon. Daar gaan we een 16 daagse rondreis maken.

Volgend jaar rond april/mei willen we naar disneyland en park asterix, in totaal een dag of 3/4

En in de zomer naar Rusland voor een week of twee.

Verder zijn we aan het sparen voor een reis naar Costa Rica.

Plannen genoeg, jammer dat het allemaal geld kost.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-07-2009 13:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Egypte, daar wil m'n vriendin ook heen volgend jaar. En daar heb ik écht geen zin in... Maarja:

quote:
Op 21 maart 2009 15:19 schreef karnivoor het volgende:
zo, van de week definitief de vakantie geboekt. eind augustus, begin september een weekje naar normandië in een mooi huisje


...is weer iets waar we ook even over moesten touwtrekken want ze haat Fransen en Frankrijk... Dus volgend jaar verplicht mee vrees ik

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-07-2009 13:39]


Je moeder.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 06-07-2009 13:43 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

wat staat je tegen aan Egypte?
kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de opdringerige verkopers etc..maar ik denk dat het qua cultuur en historie een prachtig land is!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-07-2009 13:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Vrijwel alles buiten West-Europa en Noord-Amerika trekt me totaal niet, culturen interesseren me totaal niet, laat staan als je op een plek bent waar je overal wel mensen om je heen hebt (excursies, hotels), dan word ik gek. Niet voor niks dat we een huisje in the middle of nowhere hebben geboekt nu met alle toeristische ellende op korte afstand, mooie compromis

En het klimaat trek ik ook echt niet, warmer dan in NL doe je me echt geen plezier mee en op een strand/in water zal je me toch nooit vinden

Dus tsja, ik kan me geeneen ding bedenken waarom ik iets buiten Europa zou willen doen zonder survivalskills nodig te hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-07-2009 13:49]


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen