IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nog meer vakantie... Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2009 14:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahahaha vet

Die stockholmenaren zijn idd erg ijdel. En tering wat hadden die meisjes daar dunne anorexia beentjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-10-2009 14:23 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Hij is dood gek.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 01-11-2009 6:28 by Tofelpaat Profiel van Tofelpaat

Net terug uit de Brabantse bossen. Test voor met kerst. Wildkamperen (paalkampeerplaatsen), s'avonds een vuurtje. Wel fijn dat het droog was. Een paar goeie boeken mee die al lange tijd in mijn kast stonden om gelezen te worden, en een schaakspel. Drie dagen weg van alles wat maatschappij is. Het water is echt brrrr koud. En heerlijk om te zien dat er nog plaatsen in NL zijn waar nooit mensen komen. Reeen, roofvogels en ander wild. Mijn tent is droog en in combinatie met de binnentent is het er lekker slapen met deze temperatuur. Met mijn mes schaakstukken snijden en eenmaal met de MTB naar een in de buurt gelegen douche gefietst. Heerlijk warm worden. Nu op naar de kerstvakantie! Kijken of ik het minimaal een week volhoud. In de zomer is het prima te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tofelpaat op 01-11-2009 7:45]


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-11-2009 10:23 by Jelle Profiel van Jelle

Klinkt relaxed!
Ik heb 2 weken geleden ook nog 3 dagen gekampeerd (in Finland). De herfst is toch wel m'n favoriete kampeer- en wandelseizoen.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 01-11-2009 10:35 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 30 oktober 2009 14:00 schreef Jelle het volgende:
Als een stel lui dat heel graag laat horen dat ze 5 woordjes Zweeds kennen, dol is op viking kitch en 9 van de 10x een elandensticker achter op de auto hebben. Verder wel positief hoor.
Stockholmenaren zelf zijn wel vrij berucht in het Noorden; ijdel, soft en uit de hoogte.

Hoe heb je die Finnen geirriteerd? waren jullie jolig, opdringerig en/of luidruchtig? Daar maak je geen vrienden mee iig.

Wel geing trouwens dat de bekendste Nederlander in Zweden iemand is waar de gemiddelde NL-er nog nooit van heeft gehoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cornelis_Vreeswijk


We hebben de Finnen niet echt geïrriteerd volgens mij, maar Finnen staan gewoon veel minder open voor nieuwe sociale contacten dan Nederlanders, erg gesloten volkje, maar daar staan ze dan ook bekend om.



Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 02-11-2009 9:09 by Tofelpaat Profiel van Tofelpaat

quote:
Op 1 november 2009 10:23 schreef Jelle het volgende:
Klinkt relaxed!
Ik heb 2 weken geleden ook nog 3 dagen gekampeerd (in Finland). De herfst is toch wel m'n favoriete kampeer- en wandelseizoen.


Waarom herfst als favoriet?
Ik zou geen keuze kunnen maken, vind de natuur mooi in alle seizoenen. Ook is het gaaf om de veranderingen te zien in de loop van het jaar. Ieder seizoen komt weer met andere dingen.
Finland ben ik nooit geweest. Zweden wel, twee jaar terug eens een winter op een eilandje doorgebracht. Machtige ervaring.
Weleens in de winter wezen kamperen, NL of over de grens?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-11-2009 14:52 by Jelle Profiel van Jelle

Winterkamperen heb ik ook gedaan, in het verre noorden zelfs.
Waarom herfst? Ik kan heel veel redenen verzinnen maar in de herfst voelt het heel natuurlijk om er op uit te trekken. Ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft met onze natuurlijke drang om voedsel te zoeken voor de winter (jachtseizoen) en om een geschikte overwinteringsplek te vinden oid.
Lente: stadspark-> wulpse dames
Zomer: water, kust -> verkoeling en hydratie
Winter: binnen-> rust, lezen, eten.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-11-2009 2:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 oktober 2009 13:49 schreef ElitE het volgende:
Skansen is wel tof jah.

En bij de oude binnenstad waar het keizerlijk paleis staat zou ik ook even rondlopen, veel mooie gebouwen. En bij het paleis staat nog steeds van die wachters net als in engeland, maar dan zonder berenbonte muts. Omdat wij het niet doorhadden stonden ze opeens allemaal kunstjes met hun geweer te doen omdat we tever doorliepen haha.

Haha ja dat ken ik
Ach er zijn heel veel mooie dingen daar. Maar die staan wel in de boekjes/op internet enz. Ik heb de dingen hier neergezet die je anders wat moeilijker uit jezelf kan vinden.

Net terug uit Parijs. Net uur geleden thuis gekomen. Ik moet zeggen gave stad. Maar vertel er later wel over. Heb slaap nodig


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2009 12:35 by MMayo Profiel van MMayo

Ik zou best graag een paar week "ontwikkelingswerk" willen gaan doen, ergens in (Zuid) Afrika met kinderen met een verstandelijke of meervoudige handicap. Of werken in Indonesie bij een dierenopvang centrum of schildpadden redden in Fiji. Ben ervoor aan het sparen en orienteren, duurt nog wel even maar nu ik de verhalen lees van een collega die momenteel ergens in Afrika zit.. lijkt me super! Keer wat anders dan op je ass in een stoelje aan zwembad met cocktail.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-11-2009 13:48]


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-11-2009 13:32 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 12 november 2009 12:35 schreef MMayo het volgende:
Ik zou best graag een paar week ontwikkelingswerk willen gaan doen, ergens in (Zuid) Afrika met kinderen met een verstandelijke of meervoudige handicap. Of Indonesie bij een dierenopvang centrum. Ben ervoor aan het sparen en orienteren, duurt nog wel even maar nu ik de verhalen lees van een collega die momenteel ergens in Afrika zit.. lijkt me super!


ja doen!


mazzels


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 12-11-2009 13:32 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 12 november 2009 12:35 schreef MMayo het volgende:
ontwikkelingswerk

In dit topic, prachtig.
"Fokke en Sukke zoeken ontwikkelingswerk" zou hier mooi passen maar die kan ik niet vinden.


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-11-2009 13:34 by invictis Profiel van invictis

voordeel van Zweden vond ik ook dat je daar dus wel mooie vrouwen hebt, ipv de vele gedrochten die nederland rijk is


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2009 13:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 november 2009 13:32 schreef Jelle het volgende:
In dit topic, prachtig.
"Fokke en Sukke zoeken ontwikkelingswerk" zou hier mooi passen maar die kan ik niet vinden.


Ghehe.. ook soort van vakantie, alleen met andere invulling, ander doel etc Pff, ja okee.. er was geen ander topic voor en wilde geen nieuwe maken.

Hmm jammer, als je plaatje nog kan vinden.. posten! Fokke & Sukke Of bedoel je deze:



Zijn er op dit forum wel mensen die dit soort reizen wel willen maken of hebben gemaakt? Wel nieuwsgierig naar eigenlijk. Waarom is er geen reizen topic? Tsk. Edit: nu wel

quote:
Op 12 november 2009 13:32 schreef invictis het volgende:
ja doen!


mazzels


Zeker doen, maar nu nog niet
Ook daar heb je internetzzzz

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-11-2009 14:05]


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 12-11-2009 14:07 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 12 november 2009 13:46 schreef MMayo het volgende:
Ghehe.. ook soort van vakantie, alleen met andere invulling, ander doel etc Pff, ja okee.. er was geen ander topic voor en wilde geen nieuwe maken.

Hmm jammer, als je plaatje nog kan vinden.. posten! Fokke & Sukke Of bedoel je deze:

Nee, ik bedoel een episode waarin Fokke & Sukke informatie aan het vergaren zijn bij een ontwikkelingsorganisatie, met de duikbril al op en een surfplank onder de armen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2009 14:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 november 2009 14:07 schreef Jelle het volgende:
Nee, ik bedoel een episode waarin Fokke & Sukke informatie aan het vergaren zijn bij een ontwikkelingsorganisatie, met de duikbril al op en een surfplank onder de armen.


Hahaha lol! Hmm die niet kunnen vinden helaas.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2009 14:15 by MMayo Profiel van MMayo

Wat betreft vakantie, voor volgend jaar nog niks in planning. Behalve dan een ongeveer datum, rond juni. Vast weer vliegreisje naar -niks doe land-. Griekenland of Portugal of Gambia. En hopelijk een weekend Schotland.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-11-2009 8:51 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zo, twee keer wintersport staan gepland, waarvan een keer een cursus. Ik heb er nu al heel veel zin in.
Meer mensen hier die gaan, of plannen in die richting hebben?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-11-2009 9:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ga er in januari even alleen uit denk ik. Wordt waarschijnlijk een weekend Stockholm.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-11-2009 11:17 by Argus Profiel van Argus

Voorlopig alleen een tijdje Noorwegen, Denemarken en Deutschland in de planning.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2009 14:04 by M. Profiel van M.

Over drie maanden vlieg ik naar Australië voor een trip met vrienden langs de oostkust (eentje woont daar) .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-11-2009 14:15 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gaaf.

Ik ga er eind december nog een weekje tussenuit richting Engeland voor (o.a.) een verjaardag.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 26-11-2009 19:56 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

In januari naar Tanzania. Begin daar met een week lang te vertoeven op de Kilimanjaro.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2009 19:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Eind december tot begin januari naar Nederland


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2009 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

31-12 tot 01-01 ?


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-01-2010 21:32 by Silence Profiel van Silence

Eens kijken of het dit jaar wel lukt:

Met de boot naar Newcastle toe, daar dagje rondlopen, dan door met de trein naar Edinburgh. Daar genieten van cultuur, natuur en whiskey. Iemand nog tips ofzeu?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen