IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Jos de boss aan de kant gezet Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hij _gaat_ rijden bij Minardi.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2003 16:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Frietbal is een beetje sloom -vandaag-


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-01-2003 16:48 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:44 schreef aerodis het volgende:
hij _gaat_ rijden bij Minardi.


Ja nou dan heeft hij het niet slecht gedaan.

Bij de grote teams zoals Williams, Ferrari, Mclaren kom je niet zomaar terecht.
Aangezien je er veel sponsorgeld voor nodig hebt. Iets wat hij niet heeft omdat hij een Nederlander is.
En ik moet nog zien of Minardi als laatste gaat eindigen dit jaar.
Aangezien ze het afgelopen jaar met een zeer klote motor het niet slecht hebben gedaan.
En ze dit jaar zo`n 70 pk meer hebben.



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-01-2003 16:48 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:46 schreef Mutilator het volgende:
Frietbal is een beetje sloom -vandaag-


Niet alleen vandaag.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2003 17:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 januari 2003 16:48 schreef Frietbal het volgende:
Niet alleen vandaag.


Op die manier kom je in de F1 niet veel verder dan pitspoets of smeerpoes!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-01-2003 17:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

F1 is saai IMO.
MotoGP rocks daarentegen!


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 09-01-2003 19:14 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

NAAAAAAASCARRRRRRRRRR!!!!

oftewel:
Keep turning left!!


Drink met matuh............., nooit alleen.


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 09-01-2003 19:21 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Parijs-Dakar is bruut.

Maar f1 heerst ook wel.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-01-2003 19:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

F1 is gewoon een verkleinde versie van Truckracing.
Hoe kleiner hoe sneller --> 2 wielen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-01-2003 19:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 19:33 schreef MBMarduk het volgende:
F1 is gewoon een verkleinde versie van Truckracing.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-01-2003 19:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Whoehoe..eindelijk Jos weer terug. Kan ik de volgende keer als ik live naar de F1 ga weer 3 coureurs toejuichen.


the only pleasure is pain


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2003 19:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:44 schreef aerodis het volgende:
hij _gaat_ rijden bij Minardi.
Terwijl in het Nederlandse Dordrecht de persconferentie van Trust Computer Products en Jos Verstappen juist begonnen is, kan je op de officiële website van de Nederlander reeds de bevestiging vinden van het nieuws dat F1Racing.nl eerder deze week al meldde: Verstappen rijdt volgend jaar met Minardi in de F1.

“Ik ben ontzettend blij dat ik komend seizoen weer op de grid sta. We hebben er wel hard voor moeten knokken, maar we zijn weer terug!", aldus Verstappen op zijn officiële website. "Opgelucht? Ook wel een beetje, ja. Het is simpel, als het dit jaar niet zou lukken, dan was het denk ik het einde van mijn Formule 1 carriere geweest."

Over zijn manager Huub Rothengatter en begeleider Raymond Vermeulen zei Verstappen het volgende: "Huub heeft het toch maar weer mooi voor elkaar! Ik heb ontzettend veel aan hem te danken. En dat geldt ook voor Raymond. Zijn aandeel moet je niet onderschatten. Wat die achter de schermen al niet doet. Ik ben veel dank aan ze verschuldigd.”


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-01-2003 20:00 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 9 januari 2003 16:40 schreef Mutilator het volgende:
leuk bedacht dat excuus
Dat is anders al vele malen in het nieuws geweest. Waarom kunnen jullie niet gewoon blij zijn ... dit fucking heerscht


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-01-2003 20:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 20:00 schreef Paul het volgende:
Dat is anders al vele malen in het nieuws geweest. Waarom kunnen jullie niet gewoon blij zijn ... dit fucking heerscht

wat is er zo heersend aan een gozer die in een auto die niet eens meer een auto (of mooi) te noemen is een stuk of 40 rondjes rijdt en 40 rondjes lang dezelfde laps rijdt...
enige leuke is wanneer er 1tje zichzelf dood ragt tegen een muur


My madness, my sadness


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-01-2003 20:28 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 20:14 schreef winters rage het volgende:
wat is er zo heersend aan een gozer die in een auto die niet eens meer een auto (of mooi) te noemen is een stuk of 40 rondjes rijdt en 40 rondjes lang dezelfde laps rijdt...
enige leuke is wanneer er 1tje zichzelf dood ragt tegen een muur


Beetje erg dom gelul vind je ook niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 09-01-2003 20:28]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-01-2003 20:28 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 20:28 schreef Frietbal het volgende:
Beetje erg dom gelul vind je ook niet...


Heeeeeeel erg dom gelul.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-01-2003 21:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 17:52 schreef MBMarduk het volgende:
F1 is saai IMO.
MotoGP rocks daarentegen!


Zekers!
Alleen jammer dat van den Goorbergh dit jaar niet meer te zien zal zijn.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-01-2003 21:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

F1 was vorig seizoen ultrasaai, en is gedoemd dit seizoen weer saai te worden. Jos had hier toch niets aan kunnen veranderen bij bijv. Minardi , en het is een arrogante lul, net als Schumacher , dus ..wat boeit het..

Wel jammer natuurlijk voor de Nederlandse f1-spirit...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-01-2003 22:47 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOSSIE TERUG!!!!


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2003 23:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wel jammer dat het bij minardi is


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-01-2003 23:03 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 23:01 schreef ghoulliette het volgende:
wel jammer dat het bij minardi is

Terug is terug, en wie weet een stap naar beter


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Twone
Usericon van Twone
Posted 09-01-2003 23:04 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 21:36 schreef Valorian666 het volgende:
F1 was vorig seizoen ultrasaai, en is gedoemd dit seizoen weer saai te worden.


ja wat wil je, geen Grote prijs van Spa- Francochamps meer hehe..

en Bernie Ecclestone doet schuchtere pogingen om de hele F1-show 'aantrekkelijker' te maken, zoals door de top wagens verplicht extra zwaar te beladen of zoiets dan hebben ze meer concurrentie. dat was 1 van de voorstellen maar die regel komt er niet geloof ik. wel goed vind ik de nieuwe pole position regel. verspreid over 2 dagen en ze mogen elk maar 1 snel rondje afleggen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2003 23:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 23:03 schreef Iron Maiden het volgende:
Terug is terug, en wie weet een stap naar beter

dat zou wel mooi zijn!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-01-2003 7:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 januari 2003 20:00 schreef Paul het volgende:
Dat is anders al vele malen in het nieuws geweest.


Dat weet ik, maar ik moet het dus nog zien of die motor Jos punten gaat opleveren.

quote:
Waarom kunnen jullie niet gewoon blij zijn ... dit fucking heerscht


De enorme teleurstelling van een bloedsaai seizoen zit nog vers in het geheugen. Ik help je hopen...hij is in ieder geval wel reden om weer te gaan kijken....voorlopig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-01-2003 7:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-01-2003 10:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ach, ik vind de gevechten van Jos toch altijd erg vermakelijk. Hopelijk wordt het aan de kop ook wat interessanter.

Ze zouden ook eens wat meer van die foefjes moeten afschaffen als stuurbekrachtiging en tracktion control. Dan wordt het meer een race waarbij de echt goede coureurs naar boven komen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen