IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Scarification vs Automutilatie: Vorige pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-01-2010 23:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tegenwoordig is alles mogelijk. Ik zie het verschil niet meer.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2010 23:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sterkte. En suc6 met het zoeken met het 2e gat ten zuiden van de nek...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-01-2010 23:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik volg het niet. Heb je tips?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2010 23:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja. Adamsappel = bier mee drinken en verder niets, geen zo'n ding = zelf weten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-01-2010 23:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Kek.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-01-2010 0:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2010 23:25 schreef Greycloak het volgende:
Adamsappel, hallo!

"ze"?!?!?




Want? Vrouwen hebben geen adamsappel volgens jou?

Als dit een man is dan is 'ie wel heul erg mislukt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2010 10:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zag gister op tv nog een of ander item over het inbrengen van kunsstof staafjes om zo een plastic ribbenkast te maken in de bovenarm en iemand die metalenpunten over zn gehele arm liet inbrengen. Was best extreem.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-01-2010 10:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, en die gozer met punten uit z'n harses. Heb het heel even gekeken, maar vind het eigenlijk gewoon te idioot voor woorden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2010 10:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2010 10:39 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, en die gozer met punten uit z'n harses. Heb het heel even gekeken, maar vind het eigenlijk gewoon te idioot voor woorden.


Ja dat ja, weet jij welk programma dat nou eigenlijk was. Ik heb de hele tijd zo--> zitten kijken. Maar mooi die close-ups van snijden, dat snijvormpje in de vorm van een sterretje waarmee je een sterretje in je oor eruit kon drukken enz


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-01-2010 10:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2010 10:41 schreef MMayo het volgende:
Ja dat ja, weet jij welk programma dat nou eigenlijk was. Ik heb de hele tijd zo--> zitten kijken. Maar mooi die close-ups van snijden, dat snijvormpje in de vorm van een sterretje waarmee je een sterretje in je oor eruit kon drukken enz


Nee, geen idee... Ik hou niet zo van zulke shit, heb het maar afgezet. :')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2010 10:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2010 10:44 schreef WhiteRider het volgende:
Nee, geen idee... Ik hou niet zo van zulke shit, heb het maar afgezet. :')


Ik kon niet wegzappen, vond het erg ranzig en extreem maar toch ook wel erg intressant. Ook stukje over pijngrenzen enzo gezien. Degene die sneed zag zichzelf als een soort van kunstenaar, combinatie tussen een chirurg en een piercer. De pijn (dat MOET pijn doen, zo'n breinaald in je arm of in je voorhoofd heen en weer gedrukt) hoorde er bij zei hij, hij deed niet aan verdovingen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen