IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Goede, uitgebreide (black) metal bestelservice gezocht!
Chrysorion
Usericon van Chrysorion
Posted 17-08-2007 15:59 by Chrysorion Wijzig reactieProfiel van ChrysorionQuote dit bericht

Hallo Metalheads,
Als relatieve nieuweling in de wereld van metal, wilde ik graag weten wat een goede site is om CD's van te bestellen. De meeste links die ik heb gezien bevatten lang niet alle bands waar ik in geinteresseerd ben. Ik wil graag wat meer melodische/symfonische black metal bestellen, maar weet dus niet zo goed waar ik dat kan doen! Voorbeelden van bands die ik zoek zijn Limbonic Art, Anorexia Nervosa, Nocte Obducta, Stormlord, Apostasy en ook de grotere bands zoals Dimmu Borgir, Immortal, Satyricon etc.
Het liefst zoek ik dus een site met een uitgebreid assortiment en een makkelijke, betrouwbare bestelservice!
Sorry als hier al een topic over bestaat trouwens, ik heb gezocht maar niet gevonden, vandaar dat ik het zo doe!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 16:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

www.dis-order.com

Niet altijd even goedkoop, wel een uitstekende service.

Voor meer underground kun je op www.warlust.net/forum kijken. Zoveel tweedehands als nieuw (veel distrolijsten aanwezig, aldaar) en 100% betrouwbaar zolang je handelt met mensen die trader ratings hebben. (Dus mensen die al eerder gehandeld hebben en waar anderen positieve ervaringen mee hebben.)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2007 16:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

El Cheapo is altijd een mooi startpunt:
http://www.elcheapo.nl/p/cd.html

Dan krijg je een overzichtje van bij welke mailorders de betreffende cd's (of cd's van de betreffende bands) te koop zijn en tegen welke prijs. Kun je zelf een beetje vergelijken. (Het spreekt voor zich dat de wat onbekendere mailorders er niet bij zitten, maar voor de bands die jij nu opnoemt, lijkt het me goed genoeg.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chrysorion
Usericon van Chrysorion
Posted 17-08-2007 16:41 by Chrysorion Wijzig reactieProfiel van ChrysorionQuote dit bericht

Bedankt voor de snelle reply's! Beide sites zijn echt super, ik weet al waar ik de komende maand mijn geld aan ga opmaken


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen