IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductietopic Vorige pagina | Volgende pagina
Mandy
Usericon van Mandy
Posted 03-10-2007 13:08 by Mandy Profiel van Mandy

ik vind op de bank zitten niet erg gezellig sorry.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 03-10-2007 13:25 by Pandora Profiel van Pandora

Welkom Mandy en Jade.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2007 15:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Welkom N00bs!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 03-10-2007 15:24 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Aan alle metalmensjes op dit forum: ik ben Jade(maar waag het niet me zo te noemen, want ik haat die naam, dus het is Jat), ik ben 15(jah ik zal wel weer de jongste zijn, like always) en ik zal gelijk eerlijk zijn: ik heb dit account alleen aangemaakt in de hoop dat mijn vader het zal tegenkomen en zich de pleuris schrikt. Al is het natuurlijk altijd leuk zo'n metalforum.. metal heerscht .
Anyway, ik ben niet altijd metalliefhebber geweest, ik luisterde niet al te lang geleden nog naar dingen waar de meesten van jullie me wss voor geëxecuteerd zouden hebben(een vriend van mij noemde het meeste 'wanhopige emo's die proberen metal te spelen'), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het niet meer bij me paste.. met oorzaken die niet zo leuk zijn, en waar ik het dus maar niet over ga hebben. Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.
Waarschuwing: ik kan heel leuk en gezellig zijn, maar soms ben ik echt een onuitstaanbare trut, en dat komt meestal omdat ik me depressief of pissed voel. Hopelijk voor iedereen hier hoeven jullie dat niet mee te maken.
Nou, ik ben opt moment echt ongelofelijk chago, dus ik heb geen zin om een hele lijst te gaan maken met al mijn bands, want dat zijn er onderhand echt te veel geworden. Ik kan wel zeggen... Dimmu Borgir, Anathema en My Dying Bride heerschen! Heil Dimmu .

...

Nee, ik ga het niet doen.

Welkom :')



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kolere, weer een zeikwijf d'rbij. Welkom.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-10-2007 15:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 oktober 2007 13:08 schreef Mandy het volgende:
ik vind op de bank zitten niet erg gezellig sorry.


Dan ga je samen in bed liggen.



Hoi @ die andere nieuweling.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-10-2007 15:59 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Aan alle metalmensjes op dit forum: ik ben Jade(maar waag het niet me zo te noemen, want ik haat die naam, dus het is Jat), ik ben 15(jah ik zal wel weer de jongste zijn, like always) en ik zal gelijk eerlijk zijn: ik heb dit account alleen aangemaakt in de hoop dat mijn vader het zal tegenkomen en zich de pleuris schrikt. Al is het natuurlijk altijd leuk zo'n metalforum.. metal heerscht .
Anyway, ik ben niet altijd metalliefhebber geweest, ik luisterde niet al te lang geleden nog naar dingen waar de meesten van jullie me wss voor geëxecuteerd zouden hebben(een vriend van mij noemde het meeste 'wanhopige emo's die proberen metal te spelen'), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het niet meer bij me paste.. met oorzaken die niet zo leuk zijn, en waar ik het dus maar niet over ga hebben. Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.
Waarschuwing: ik kan heel leuk en gezellig zijn, maar soms ben ik echt een onuitstaanbare trut, en dat komt meestal omdat ik me depressief of pissed voel. Hopelijk voor iedereen hier hoeven jullie dat niet mee te maken.
Nou, ik ben opt moment echt ongelofelijk chago, dus ik heb geen zin om een hele lijst te gaan maken met al mijn bands, want dat zijn er onderhand echt te veel geworden. Ik kan wel zeggen... Dimmu Borgir, Anathema en My Dying Bride heerschen! Heil Dimmu .


Hoi.


Leuke foto.
http://www.leidenonline.nu/?p=profiel&pid=11117


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2007 16:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Aan alle metalmensjes op dit forum: ik ben Jade(maar waag het niet me zo te noemen, want ik haat die naam, dus het is Jat), ik ben 15(jah ik zal wel weer de jongste zijn, like always) en ik zal gelijk eerlijk zijn: ik heb dit account alleen aangemaakt in de hoop dat mijn vader het zal tegenkomen en zich de pleuris schrikt. Al is het natuurlijk altijd leuk zo'n metalforum.. metal heerscht .
Anyway, ik ben niet altijd metalliefhebber geweest, ik luisterde niet al te lang geleden nog naar dingen waar de meesten van jullie me wss voor geëxecuteerd zouden hebben(een vriend van mij noemde het meeste 'wanhopige emo's die proberen metal te spelen'), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het niet meer bij me paste.. met oorzaken die niet zo leuk zijn, en waar ik het dus maar niet over ga hebben. Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.
Waarschuwing: ik kan heel leuk en gezellig zijn, maar soms ben ik echt een onuitstaanbare trut, en dat komt meestal omdat ik me depressief of pissed voel. Hopelijk voor iedereen hier hoeven jullie dat niet mee te maken.
Nou, ik ben opt moment echt ongelofelijk chago, dus ik heb geen zin om een hele lijst te gaan maken met al mijn bands, want dat zijn er onderhand echt te veel geworden. Ik kan wel zeggen... Dimmu Borgir, Anathema en My Dying Bride heerschen! Heil Dimmu .
Het is ook niet stoer andere muziek dan metal te luisteren, dat heb je goed begrepen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2007 16:25 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 oktober 2007 15:59 schreef Dentz het volgende:
Hoi.


Leuke foto.
http://www.leidenonline.nu/?p=profiel&pid=11117


Een meisje van 15 dat van grote mannen houdt. Niets mis mee.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 03-10-2007 16:38 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

En de saus heeft ze er graag naast!

Wekom allen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 03-10-2007 17:07 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 3 oktober 2007 16:25 schreef Schaep het volgende:
Een meisje van 15 dat van grote mannen houdt. Niets mis mee.

Het typt geen Nederlands... daar is wél wat mis mee.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 17:19 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:

*blablabla*

Anathema en My Dying Bride heerschen! .





Welkom op deze verdorven en door Jezus Christus verlaten site!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2007 17:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 17:19 schreef blonde rockgod het volgende:


Welkom op deze verdorven en door Jezus Christus verlaten site!
Je hebt het verhaal ook echt gelezen?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dara verbaas ik em ook over .. bij "jah" kap ik


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 17:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 oktober 2007 17:20 schreef Judge M. het volgende:
Je hebt het verhaal ook echt gelezen?


Jepz, ik lees nu eenmaal bijna alles.... zelf alle verpakkingen die op tafel staan als ik aan het eten ben



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2007 17:23 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 17:21 schreef Jenje het volgende:
Dara verbaas ik em ook over .. bij "jah" kap ik


Merkwaardig hè, hoe zelfs gymnasiasten tegenwoordig hun taal verkrachten.

Alsjeblieft Jat, schrijf toch gewoon Nederlands! Je kunt het best, dat weet ik zeker.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2007 17:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Jat?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze vernoemt zich naar haar hobby?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 03-10-2007 17:42 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 3 oktober 2007 15:59 schreef Dentz het volgende:
Leuke foto.
http://www.leidenonline.nu/?p=profiel&pid=11117


Smaken verschillen


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-10-2007 18:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hm, even voortouw nemen dan maar

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Aan alle metalmensjes op dit forum: ik ben Jade(maar waag het niet me zo te noemen, want ik haat die naam, dus het is Jat), ik ben 15(jah ik zal wel weer de jongste zijn, like always) en ik zal gelijk eerlijk zijn: ik heb dit account alleen aangemaakt in de hoop dat mijn vader het zal tegenkomen en zich de pleuris schrikt.


schop hem dan gewoon in zn kloten terwijl je heil hitler roept en je jezelf open snijdt, dat werkt veel beter

quote:
Al is het natuurlijk altijd leuk zo'n metalforum.. metal heerscht .
Anyway, ik ben niet altijd metalliefhebber geweest, ik luisterde niet al te lang geleden nog naar dingen waar de meesten van jullie me wss voor geëxecuteerd zouden hebben(een vriend van mij noemde het meeste 'wanhopige emo's die proberen metal te spelen'), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het niet meer bij me paste..


wat is dat dan weer voor een enorm achterlijke bullshit reden? dus het maakt niet uit of je het leuk vind maar alleen of het 'bij je past'?

quote:
met oorzaken die niet zo leuk zijn, en waar ik het dus maar niet over ga hebben. Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.


je werd gepest? :')

quote:
Waarschuwing: ik kan heel leuk en gezellig zijn, maar soms ben ik echt een onuitstaanbare trut,


dat is dan wél weer een goeie eigenschap hier

quote:
en dat komt meestal omdat ik me depressief of pissed voel. Hopelijk voor iedereen hier hoeven jullie dat niet mee te maken.


jeej, nog zoi'n jankert die alleen maar over zelfmoord lult voor aandacht maar niks doet?

quote:
Nou, ik ben opt moment echt ongelofelijk chago, dus ik heb geen zin om een hele lijst te gaan maken met al mijn bands, want dat zijn er onderhand echt te veel geworden. Ik kan wel zeggen... Dimmu Borgir, Anathema en My Dying Bride heerschen! Heil Dimmu .


2/3 goeie shit, dat is dan ook wel weer goed.

en welkom


Je moeder.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-10-2007 18:18 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 oktober 2007 17:42 schreef Kimmey het volgende:
Smaken verschillen

:')


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-10-2007 18:25 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

BTW Welkom Jade


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-10-2007 18:40 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.



Wat gaat het na de metal worden?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk emo


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-10-2007 18:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik vind dat er teveel neue zijn. Quotum?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen