IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Diapsiquir
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-08-2007 13:44 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

Ik weet dat hier een behoorlijk aantal mensen zitten die dingen als Dødheimsgard erg vet vinden. Voor de mensen die dat toch nou flauwe hapklare brokken vinden is er Diapsiquir.

weinig over te vinden verder, volgens mij geen site en geen myspace

twee cd's uit ik luister nu de tweede Virus S.T.N.
erg lekker


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-08-2007 13:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

had er ooit eens een cd van als ik me niet vergis, vond het alleen niet echt mijn ding.


Je moeder.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 14:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Thomas van Abigor raadde het aan in het interview met ZM. Hierdoor ben ik toch wel erg benieuwd geraakt! Binnenkort maar ff wat deuntjes opsporen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2007 19:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb de "Lubie Satanique Dépraveé" DLP en de "Virus STN" DLP, geweldige muziek. Compleet gestoorde composities met veel (goed) samplegebruik en onverwachte breaks. Ik heb die "L.S.D." DLP eens opgespoord na gelezen te hebben dat het "fucked up industrialized black / death metal like Mysticum" was, dat leek me wel tof. Nu lijkt het niet echt op Mysticum, het is namelijk stukken chaotischer dan Mysticum, maar het is erg geslaagde muziek. Een harde schop in je smoel.

Ik zou graag eens een video willen zien van hun enige concert, in een hardcore homoclub in Parijs waar twee lesbiennes elkaar aan het fistfucken waren tijdens de show.

Overigens, Aaaarco, bestaat "L.S.D." vooralsnog alleen op DLP. Wij hebben eens bij de band geinformeerd om 'm op CD te laten drukken maar daar vond men destijds niet nodig. Wellicht ooit nog eens.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 31-08-2007 19:07]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-08-2007 19:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik zei toch dat t goeie gasten waren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2007 19:27 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

ja


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-10-2007 18:59 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Die show waar ik het over had is geregisseerd door Gaspar Noé zelf, de regisseur van geniale films als "Seul Contre Tous" en "Irréversible". Heb nog eens pogingen ondernomen om dat beeldmateriaal op te sporen maar volgens mij zijn die opnames nooit vrijgegeven. :-/

Momenteel draai ik kant C van de L.S.D. DLP. Blijft erg vette muziek, verbaast me dat je er amper mensen over hoort.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 14-10-2007 13:41]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mij dus wel, erg vreemde muziek vind ik, en dat gebeurt niet veel...


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-06-2011 13:55 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Schijnbaar is er een maandje geleden een nieuw album verschenen, A.N.T.I.

Iemand 'm al gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 09-06-2011 13:56]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2011 15:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Eén nummertje ja. Vage industrialklanken met Franse hiphop en overstuurde gitaren. Erg wennen dus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-06-2011 15:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hé, met leden van Kickback, zie ik op metal-archives. Eens proberen, al denk ik eerlijk gezegd niet dat ik de muziek ga trekken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-06-2011 17:38 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 juni 2011 15:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Hé, met leden van Kickback, zie ik op metal-archives. Eens proberen, al denk ik eerlijk gezegd niet dat ik de muziek ga trekken.


Hehe, qua muziek heeft het NIKS met Kickback / hardcore te maken. Diapsiquir speelt ultra-vage en schizofrene industrial black metal, daarnaast leunt het veel op samplegebruik. Nogal complex en best wel onnavolgbaar, niet zo makkelijk te behappen.

quote:
Op 9 juni 2011 15:27 schreef NecRobert het volgende:
Eén nummertje ja. Vage industrialklanken met Franse hiphop en overstuurde gitaren. Erg wennen dus


Ik ben toch wel benieuwd. De vinylletjes van de eerste twee albums staan in de kast, om de een of andere reden toch spul wat ik zo nu en dan nog spontaan even op zet.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-06-2011 17:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 17:38 schreef Sonic Titan het volgende:
Hehe, qua muziek heeft het NIKS met Kickback / hardcore te maken. Diapsiquir speelt ultra-vage en schizofrene industrial black metal, daarnaast leunt het veel op samplegebruik. Nogal complex en best wel onnavolgbaar, niet zo makkelijk te behappen.


Zo ver was ik al Maar ik neem aan dat het ook het zieke sfeertje heeft waar Kickback om bekend staat?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2011 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dan luister je beter Arkhon Infaustus volgens mij

dit is eerder avantagrde


signature


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 10-06-2011 21:18 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Die zanger wel erg dronken

Lijkt btw best wel op Manes.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 10-06-2011 21:44]


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 10-06-2011 21:41 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Die nummertjes op de Myspace klinken best tof, hier ga ik eens wat meer over opzoeken.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-06-2011 21:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De nieuwe is nog geflipter dan het ouwe werk? Van dat laatste net even wat zitten luisteren (dankzij mental!) en dat is wel aardig geflipt in ieder geval! Lekker hoor. Verbaast me niks dat die dame van Peste Noire er nu bij zit.

Vind dat oudere spul ook wel wat van de nieuwe PN hebben. Fijn, die geflipte Fransen

A.N.T.I. maar even opsnorren!

edit: vaag, vandaag weer van MA afgehaald dat ze er bij zit

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2011 18:14]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-06-2011 23:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Fuck! Vet!


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 0:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Is dit wel wat dan? Industrial black zuigt door de bank genomen apenballen. Begint altijd behoorlijk stevig en vet alsof ze behoorlijk wat in hun mars hebben, begin van die schijven (of nummers) pretendeert altijd heel wat, maar na een minnut of twee zit je altijd met een deaudt vogeltje, komt vhet geen stap verder en kabbelt de muziek het grote grijs der zaaddodende middelmatigheid in.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 0:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het is niet industrial black in die zin die jij bedoelt. Zou het ook eerder avantgarde black noemen, hoogstens industrial in de zin dat ze samples en keys gebruiken Nou ja, oude lijkt wel wat meer 'standaard' industrial, maar ook dat is nog te smerig eigenlijk.

A.N.T.I. is echt bizar. Ligt wat dat betreft echt een heel stuk de kant van de nieuwe PN op. Ska-achtige beats, uitgesponnen piano-stukken, blazers, andersoortige weirde soundscapes, honky-tonk, veel cleane zang en ga zo maar door.

edit: afhankelijk van je weerstand voor dit soort dingen kun je dus misschien beter met de oude beginnen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2011 0:10]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 11:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Toch een opzoeken. En o wee als het zaad deaudt!

Mwa, ik heb mijn 'industrial' black het liefst zo hard en gestoord mogelijk. Dan is er nog hoop dat het ergens naar klinkt.

(V.E.G.A.), La Division Mentale, The Axis of Perdition.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-11-2016 9:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

https://necrocosm.bandcamp.com/album/180

Ik trek dat zeurderige Frans altijd zo slecht.

En dat ik het niet begrijp ook.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-11-2016 9:17]


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 10-10-2020 11:45 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

A.N.T.I. is baas.



TW


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen