IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Carnaval Vorige pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-02-2002 0:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Enige carnaval waar ik ooit nog eens naartoe wil is in Rio (brazilie)
leuke feestjes en lekker warm weer

Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 12-02-2002 0:28 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Nu we het zo over carnaval hebben

Ik had laatst een enorm goed idee vond ik zelf, namelijk:

We hebben in nederland een cellen tekort. das een behoorlijk probleem. Persoonlijk heb ik zoiets van laten we dan alternatieve straffen verzinnen. Zelf had ik het volgende idee.
Ik neem aan dat iedereen de carnaval festival van de (b)Efteling kent, Dat muziekje dus ook (fuck het zit alweer in me hoofd ) nou die poppen in die voorstelling zullen ook vast eens op vakantie willen. als we nu eens daar gedetineerden vast spijkeren zodat ze niet wegkunnen. Kunnen ze lekker de hele dag vriendelijk lachen en zwaaien op dat vreselijk irritante muziekje. wedden dat als ze daarna ooit nog in de verleiding komen de wet te overtreden hun herinnering ze meteen weer op het rechte pad zet

"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."

SQT
Usericon van SQT
Posted 12-02-2002 0:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

taaadata taaadata ta-tadaaaahh

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 9:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Was mijzelf nog niet echt bewust dat het carnaval gedoe weer was los gebarsten.
Ik werd ruw verstoord in mijn vredige gedachten todat ik in de binnen stad van zwolle kwam, wat een stelletje eppo's!!! lieveheersbeestjes, varkens, bloempotten, zaklantaarn ik heb ze allemaal gezien.
kortom, ik ben niet zo'n carnavals mens.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-02-2002 9:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2002 9:18 schreef Cadaveria het volgende:
Was mijzelf nog niet echt bewust dat het carnaval gedoe weer was los gebarsten.
Ik werd ruw verstoord in mijn vredige gedachten todat ik in de binnen stad van zwolle kwam, wat een stelletje eppo's!!! lieveheersbeestjes, varkens, bloempotten, zaklantaarn ik heb ze allemaal gezien.
kortom, ik ben niet zo'n carnavals mens.

ik vind t prachtig om te zien, eindelijk eens geen chagrijnige mensen op straat *grin*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 9:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat is waar, maar ipv sjagerijnige mensen zie je nu overal kotsende en pissende mensen net of dat een prettig aanzicht is.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-02-2002 20:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ben zondag naar Aalst geweest,gewoon om de stoet te zien(er zitten erg grappige satirische stukken in)en om onder vrienden te zijn-die hoempapamuziek,ja-BLAST,maar het was wel eens leuk om in Aalst te zijn...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-06-2010 15:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 12-10-2020 7:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 12-10-2020 8:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Carnaval gaat nergens door op de manier zoals dat gebruikelijk is.

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-10-2020 8:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Is corona toch nog ergens goed voor.

Dit is 'de internetz', lul !!!

Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 12-10-2020 20:40 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 12 oktober 2020 8:39 schreef Slegthyd het volgende:
Carnaval gaat nergens door op de manier zoals dat gebruikelijk is.
Jep... mijn rood-geel-groene hartje bloedt

[/zachteG]

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-10-2020 20:46 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://discogs.com/artist/1017008-Wim-Van-Burken

De verkleedpartij lijkt al begonnen, met al die mondkapjes overal.

"Als je al mijn erecties achter elkaar zou leggen, nou, ik wil niet veel zeggen, maar dan kom je toch nou al van Den Haag tot aan de scheve toren van Pisa en dan ken je hem er ook nog recht mee overeind krijgen."

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-10-2020 20:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 20:46 schreef F.Jacobse het volgende:
De verkleedpartij lijkt al begonnen, met al die mondkapjes overal.

Voor velen een vooruitgang.

Dit is 'de internetz', lul !!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-10-2020 21:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 8:58 schreef Natural Disaster het volgende:
Is corona toch nog ergens goed voor.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com