IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-09-2007 18:30 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 september 2007 18:29 schreef Ohneschwanz het volgende:
Haha. Zit je weer in je flauwe en makkelijke opmerkingen modus, Ruckie?


Jepz schoonheid.... hehehe... sorry!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2007 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Da's niets nieuws.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-09-2007 18:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 september 2007 18:31 schreef Greycloak het volgende:
Da's niets nieuws.


En daarom offtopic.... sorry Grey, ik zal het niet weer doen!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2007 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bush dreigde landen als ze oorlog Irak niet steunden

MADRID - De Amerikaanse president George Bush heeft landen die in de Verenigde Naties de oorlog in Irak niet steunden gedreigd met vergeldingsmaatregelen. Dat blijkt uit de transcriptie van een gesprek van Bush met de voormalige Spaanse premier José Maria Aznar, die de krant El Pais woensdag publiceerde.

Het gesprek tussen Bush en Aznar vond in februari 2003 plaats, een maand voordat Amerikaanse troepen Irak binnenvielen.

Bush zei op zijn range in Texas tegen Aznar dat landen als Angola, Mexico, Chili en Kameroen moeten weten dat de veiligheid van de Verenigde Staten op het spel stond.

Bush zei dat Angola zijn financiële steun zou verliezen en dat een voor Chili gunstig handelsverdrag zou worden belemmerd als ze de invasie niet steunden.

Resolutie

Washington lobbyde destijds in de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties voor een resolutie die de weg moest vrijmaken voor militaire actie.

Volgens El Pais zei Bush toen tegen Aznar dat de VS sowieso Irak zouden binnenvallen, ook als de VN de resolutie niet zou goedkeuren.


Goh .. de VS, vredebrengers ja ...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-09-2007 7:56 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Verrassend.... toch?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2007 8:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet echt nee.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-09-2007 13:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Doorzichtige kikkers gefokt.
Goed nieuws voor dierenrechtenactivisten. Japanse onderzoekers zijn erin geslaagd doorzichtige kikkers te fokken. Die beesten hoeven niet ontleed te worden.

Organen, bloedvaten en eieren, alles is te zien. Wetenschappers kunnen de dieren ook kankercellen injecteren en kijken hoe de ziekte zich ontwikkelt. De doorzichtige dieren kunnen kinderen krijgen, maar die gaan binnen enkele uren dood.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2007 13:25 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

De volgende stap zal doorzichtige mensen worden



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2007 13:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

woooow gaaaf, maar ik vraag me af wat zieliger is, een doorzichtige kikker die volgens mij niet echt gezond is of een kikkertje dood maken.

Edit:

oh t valt nog wel mee, er zit gewoon geen pigment meer in de huid, als je genoeg vitamine D3 geeft en hem niet in UV licht plaatst dan zal de kikker er maar weinig van merken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-09-2007 13:51]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-09-2007 13:50 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

WATERINGEN - De uitzendorganisatie Groenflex in Wateringen onderwerpt haar Poolse werknemers al enige tijd aan blaastests om te zien of ze met drank op op het werk verschijnen. Directeur Erik Zantingh bevestigde donderdag een bericht daarover in De Telegraaf.
ANP

Volgens Zantingh hebben de controles, die in augustus werden ingevoerd, effect. "Een paar weken geleden waren er nog acht of negen mensen die hadden gedronken, afgelopen week waren het er nog maar twee", zegt hij.

De ongeveer 170 Polen, die allen zijn ondergebracht in een pand van Groenflex in Wateringen, moeten elke maandagochtend allemaal blazen. Op andere dagen zijn er steekproeven.

Huisregels

Onder de uitzendkrachten zijn ongeveer zeventig chauffeurs die onder andere de busjes van de organisatie besturen. De blaastest staat vermeld in de huisregels. Deelname is volgens Zantingh in principe vrijwillig. "Maar als ze er niet aan mee willen doen, wat ik nog niet heb meegemaakt, maken ze zich natuurlijk wel verdacht."

Volgens de directeur van Groenflex is het gebruik van alcohol onder de Polen een probleem. Die grijpen vooral uit verveling naar de fles. Door de matineuze blaastests hoopt Zantingh het alcoholgebruik in de avonduren te verminderen. Ook andere uitzendbureaus in Nederland testen hun Oostblok-personeel.

Thuisblijven

Polen die bij Groenflex meer dan 0,5 promille alcohol in hun bloed hebben, kunnen op eigen kosten die dag thuisblijven. Wie in dezelfde week nog een keer betrapt wordt, kan vertrekken. Bij meer dan 1,5 promille, wordt de uitzendkracht teruggestuurd naar Polen.




Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2007 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, ik heb de tijd nog meegemaakt dat echt overal bierplikjes en drankflessen gevonden werden tussen de cactussen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2007 14:33 by Chelman Profiel van Chelman

Goeie shit.

Maar ik heb een betere oplossing: laat die gasten gewoon 60 uur per week werken zoals ze dat zelf eigenlijk willen. Gelijk veel minder problemen met zuipen in het weekend. Ze zijn hier voor een paar maanden om geld te verdienen en niet om vakantie te vieren.

Maar ja dat mag niet van de arbeidsinspectie die de uitzendbureau's controleert en vervolgens boetes wegens 'ernstige overtredingen' uitdeelt.

In de laatste weken heb ik regelmatig mensen aan de lijn gehad die hier niet wilden komen werken als ik ze MINIMAAL geen 55 uur /week kon garanderen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2007 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat niet kan, dus dan maar niet.
Ook Polen moeten zich aanpassen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2007 14:42 by Chelman Profiel van Chelman

Daar gaat het niet om. De 40 urige werkweek is ingesteld om werknemers te beschermen. Daarom zou het zo moeten zijn dat een werkgever niet meer kan eisen maar dat een werknemer daar zelf toe mag beslissen.

Bij de Nederlandse IT bedrijf waar ik ook klus hebben wij weleens de arbeidsinspectie op ons dak gekregen omdat uit de administratie bleek dat ik op een project gedurende drie maanden 65/week facturabel draaide. Dat mocht dus niet want befehl ist befehl. Ik kreeg daar toen een vette bonus voor en zie niet in waarom ik dat niet zou mogen doen.

Ik snap dat je nu als NL-ambtenaar steeds meer doordrongen wordt van de mentaliteit: 'we hebben een regeltje en dus moeten we hem maar uitvoeren' zonder je af te vragen of het zinvol is. Maar handig is het niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2007 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, als je de regels van een land niet bevallen, ben je als Nederlander vrij om te gaan en staan waar je wilt.

Ben ook niet blij met alle regels hoor, flexwet mag van mij wel eens behoorlijk op de schop en de status ambtenaar idem dito. Maar goed, je moet het er maar mee doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2007 15:11 by Chelman Profiel van Chelman

Vroeger, en dan heb ik het niet eens over heel lang geleden, had je ook regels in Nederland. Die werden echter met gezond verstand toegepast. De wijkagent schatte de situatie in, praatte met de buurtjongeren en als het nodig was trok hij zijn bonnenboekje. Tegenwoordig is het enige wat hij doet zijn bonnenboekje trekken. Idem met stadswachten e.d. Gevolg hiervan is dat mensen de regels niet meer als behulpzaam maar als belemmerend beschouwen en dat ze de politie (om maar een voorbeeld te noemen) respectloos behandelen omdat het toch maar een robot is.

De SS-kampbewakersmentaliteit is pas de laatste jaren echt zichtbaar in Nederland. Waar het door komt weet ik niet maar de vraag blijft bestaan waarom de ambtenaren en inspecties 10-15 jaar geleden nog WEL hun gezond verstand gebruikten en nu opeens niet meer.

Trouwens, ik vind het nog netjes van Groenflex dat ze die gasten een tweede kans bieden. Ik stuur ze bij de eerste keer al naar huis. Neemt niet weg dat het probleem veel minder zou zijn als ze meer werk omhanden hadden. Bij een uitzendbureau/detacheringsbedrijf is dit lastig omdat je logischerwijs een nauwkeurige urenadministratie bijhoudt. Wanneer ze direct aan een bedrijfje uitgeleend worden heb je dat probleem natuurlijk niet...die vinden het niet erg als men langer werkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-09-2007 15:52 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Michael..wil jij deze site ff chekken voor me en mij vertellen of hij een beetje goed spul heeft???

http://www.miecz-sword.com/


Thanx alvast.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-09-2007 15:52]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2007 15:57 by Chelman Profiel van Chelman

Helaas weet ik eigenlijk niks van zwaarden.

Het spul ziet er mooi uit en op zich lijkt het mij dat als je dit mit je zwaard kan, dat het dan snor zit:



Maar goed...zoals gezegd ik heb hier net zoveel verstand van als van kinderen baren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-09-2007 16:19 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Neem wel ff contact met hem op....Ik heb hem In Polen gesproken ( via de vrouw danwel) hij kwam proffesioneel over.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2007 22:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 september 2007 14:33 schreef Chelman het volgende:
Goeie shit.

Maar ik heb een betere oplossing: laat die gasten gewoon 60 uur per week werken zoals ze dat zelf eigenlijk willen. Gelijk veel minder problemen met zuipen in het weekend. Ze zijn hier voor een paar maanden om geld te verdienen en niet om vakantie te vieren.

Maar ja dat mag niet van de arbeidsinspectie die de uitzendbureau's controleert en vervolgens boetes wegens 'ernstige overtredingen' uitdeelt.

In de laatste weken heb ik regelmatig mensen aan de lijn gehad die hier niet wilden komen werken als ik ze MINIMAAL geen 55 uur /week kon garanderen.


idd hier wordt erg veel gevraagd naar 12 urige werkdagen. ze komen hier om te cashen voor een korte periode. Voor een jaar hoeft dat echt niet slopend te zijn, de 60 urige werkweek was vroeger normaal en mensen zijn ook best oud geworden.

Ik vind dat het iets is tussen werkgever en werknemer. Niet iedereen wil 9 tot 5 werken en 3 uur tv kijken en 90 worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-09-2007 0:07 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

MMm, ik weet nog dat ik op m'n 17e ook wel eens weken maakte van zeker 55 uur achter de vuilniswagen aan rennend voor zes gulden 40 per uur hahah



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-09-2007 1:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Chinese veroordeeld voor rattengifkus aan vriend


SHANGHAI - Een Chinese vrouw die haar geliefde heeft vermoord via een kus waarmee ze hem gif toediende, is ter dood veroordeeld. Dat liet de Shanghai Daily donderdag weten.

Xia Xinfeng bracht tijdens een zoen een capsule met rattengif over van haar mond naar de mond van haar vriend, Mao Ansheng. Mao slikte de capsule in en overleed korte tijd later.

De krant meldde dat het stel had besproken dat als een van hen vreemd zou gaan, hij of zij dood moest. Xia had ontdekt dat Mao met een andere vrouw had gepraat en ze vond dat hij daarmee zijn belofte had gebroken.
(c) ANP



Brutal! [/Nathan Explosion]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-09-2007 1:31]


Bruce Banner


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-09-2007 11:51 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Belgische (10) moeder geworden

Bij onze zuiderburen is vorig jaar een 10-jarig meisje uit Charleroi bevallen van een gezonde baby. Het nieuws werd pas gisteren bekend in de media. De vader was een schoolvriendje van 13 jaar.

Niemand was opgevallen dat het meisje zwanger was. ''Het kind was bij mij op consultatie gekomen omdat ze last had van onverklaarbare buikpijn. Ze was ook dikker geworden. Haar moeder had haar zelfs een tijdlang op dieet gezet, maar dat had niets uitgehaald. Toen we haar onderzochten, bleek ze negen maanden zwanger te zijn. Het kind droeg een volgroeide baby in haar buik'', aldus een arts in de Belgische media.

Wat de behandelend dokter nog het meest verbaasde, was dat het meisje er ook echt als een kind van tien jaar uitzag. ''Sommige meisjes zien er op die leeftijd al uit als een puber van vijftien, zestien jaar. Maar dit meisje niet.'' De bevalling, die geheim werd gehouden, verliep zonder problemen. De moeder van het meisje, die meteen oma werd, heeft zich onmiddellijk over het kind ontfermd en gezegd dat ze het zou opvoeden als haar eigen kind.

Gisteren veroorzaakte een bericht uit een medische weekblad bij onze zuiderburen voor opschudding. Daaruit bleek dat vorig jaar 57 Belgische kinderen van 10 jaar een anticonceptiepil voorgeschreven kregen. Sommigen om medische redenen, enkelen ook echt als voorbehoedsmiddel.


Dat krijg je he met die slettebakken generatie tegenwoordig... geldt ook voor de jongens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-09-2007 11:56 by Pandora Profiel van Pandora

damn, toen ik tien was wist ik nog niet eens heo dat alles in z'n werk ging. Denk dat ik twaalf was toen ik daarachter kwam en toen duurde het nog vier jaar voordat ik daar wat mee deed.
Ik moet er niet aan denken om zo jong al sex te hebben, lijkt me niet alsof je dan weet waar je mee bezig bent.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 28-09-2007 11:58 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

10!!??? Jezus..



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen