IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2007 12:16 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 28 september 2007 11:58 schreef Borthulaz het volgende:
10!!??? Jezus..


Inderdaad, veel te oud.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-09-2007 12:30 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 28 september 2007 11:51 schreef Leviathanica het volgende:
Belgische (10) moeder geworden

Bij onze zuiderburen is vorig jaar een 10-jarig meisje uit Charleroi bevallen van een gezonde baby. Het nieuws werd pas gisteren bekend in de media. De vader was een schoolvriendje van 13 jaar.

Niemand was opgevallen dat het meisje zwanger was. ''Het kind was bij mij op consultatie gekomen omdat ze last had van onverklaarbare buikpijn. Ze was ook dikker geworden. Haar moeder had haar zelfs een tijdlang op dieet gezet, maar dat had niets uitgehaald. Toen we haar onderzochten, bleek ze negen maanden zwanger te zijn. Het kind droeg een volgroeide baby in haar buik'', aldus een arts in de Belgische media.

Wat de behandelend dokter nog het meest verbaasde, was dat het meisje er ook echt als een kind van tien jaar uitzag. ''Sommige meisjes zien er op die leeftijd al uit als een puber van vijftien, zestien jaar. Maar dit meisje niet.'' De bevalling, die geheim werd gehouden, verliep zonder problemen. De moeder van het meisje, die meteen oma werd, heeft zich onmiddellijk over het kind ontfermd en gezegd dat ze het zou opvoeden als haar eigen kind.

Gisteren veroorzaakte een bericht uit een medische weekblad bij onze zuiderburen voor opschudding. Daaruit bleek dat vorig jaar 57 Belgische kinderen van 10 jaar een anticonceptiepil voorgeschreven kregen. Sommigen om medische redenen, enkelen ook echt als voorbehoedsmiddel.


Dat krijg je he met die slettebakken generatie tegenwoordig... geldt ook voor de jongens.


Kortom, het ligt niet aan de pedofielen maar het ligt aan de generatie!!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 12:36 by XXL Profiel van XXL

Wat ik dan weer grappig vind:

Bij mijn dochter op school vinden leraren dat ze te vroeg interesse heeft voor sexualiteit en aanverwante zaken.

"Ja, ze is echt de enige 13 jarige waar we dat zien"

Fuck you, n00bs.
Niet dat ik er nou zo'n voorstander van ben maar verdiep je eens in de jeugdcultuur anno 2007 en steek je kop niet in het zand.
Doe maar iets meer aan voorlichting ipv er over te lopen zeiken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 12:37 by XXL Profiel van XXL

Overigens overweeg ik ook mijn dochter anticonceptie voor te laten schrijven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-09-2007 12:54 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Waarom precies, als ik vragen mag?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 13:01 by XXL Profiel van XXL

Ik ben me er terdege van bewust dat ze er interese voor heeft en veel aandacht aan/voor jongens geeft/geeft.

Ik heb haar best goede voorlichting gegeven en ik mag werkelijk hopen dat als het er van komt ze zo slim zal zijn condooms te gebruiken ( en niet alleen met het oog op mogelijke zwangerschappen) maar die garantie heb ik gewoonweg niet en ik kan haar ook niet 24/7 in de gaten houden.

Dan vind ik anticonceptie dus persoonlijk helemaal geen overdreven keuze maar dat zullen veel mensen wel weer anders zien.
Verder zou ik graag zien dat ze nog even een opleiding af kan maken en het hebben van een kind past nou éémmaal niet binnen die wens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-09-2007 13:12 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Helemaal duidelijk.

Persoonlijk vind ik het erg jong, maar dat ligt denk ik meer aan mij, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd waarop jongeren zich tegenwoordig bezig gaan houden met seks ed.

Wel een goeie zaak dat je er als ouder iig op anticipeert, ipv het aloude domweg verbieden met alle eventuele ellende die daarbij komt kijken.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2007 13:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik het op haar leeftijd al wel verantwoord daarmee te beginnen gezien de bult homonen die ze daarmee binnenkrijgt?

Verder heb je inderdaad gelijk. Zo makkelijk voor docenten om er eentje aan te wijzen en doen of de rest niet bestaat.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 13:27 by XXL Profiel van XXL

Ik denk dat de gemiddelde ouder al te lang geleden het uitgaansleven vaarwel heeft gezegd om zich überhaubt te kunnen verplaatsen in de levenswijze van de hedendaagse jeugd.

Gelukkig kan ik zeggen dat dat bij mij niet het geval is.
Ik zie dan ook een wereld van verschil bij mij en mijn ex waar dat wel het geval is.

Die doet het ook af met een simpel "daar ben je toch nog te jong voor" en als ik heel eerlijk mag zijn mag Melissa van mij ook nog wel een paar jaar wachten met vriendjes en gedoe met gozertjes maar ik ben niet zo naief om te denken dat ik daar nou echt veel invloed op ga hebben.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-09-2007 13:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2007 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En wat nou als ze in haar klas inderdaad de enige is?
Als de leraar er niets over zeggen en er gebeurd wat zijn ze ook de klaplopers ... een leraar heeft niet de functie die een ouder heeft. Niks mis als kinderen daar eerder of later in geïnteresseerd in raakt, maar moet wel bij ouder bekend zijn imho.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 13:33 by XXL Profiel van XXL

Heb je een dochter in die leeftijd, Jenje?
Lees voor de grap eens een keer mee met ze msn gesprekken die gevoerd worden met klasgenootjes.

"Goede tijden, slechte tijden" zou er met gemak een paar jaar op kunnen teren.

Ik ben blij dat ik (voor een groot deel) op de hoogte ben van wat ze uitspookt.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-09-2007 13:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2007 13:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de pil moet je niet meer zo zwaar zien als vroeger, vroeger slikte je op 1 dag wat je nu ongeveer in een maand doet. Dat is echt een enorm verschil natuurlijk, dus ik denk dat het qua vervormingen in het lichaam en kans op borstkanker best wel meevalt.

de pil is vooral ook handig als menstruatieregulatie(prachtig woord) en niet alleen als anti conceptie handig.

okee 13 is wel wat jong enzo, maar ik denk dat de kinderen van nu sexueel meer volwassen zijn dan dat de ouder generatie was op die leeftijd. Tegenwoordig weten de kinderen echt al heel snel hoe het zit met de bloemetjes en de bijtjes. Je kan ze daarom ook maar beter de vrijheid erin geven en voldoende informatie, dat werkt beter dan verbieden. De meest onvoorzichtige en wellustige meisjes zijn degene die het verboden is. Ik vind dat XXL goed doet omdat er vroeg bij zijn altijd nog beter is dan SOA's en kinders op jonge leeftijd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 13:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 september 2007 13:34 schreef ElitE het volgende:


de pil is vooral ook handig als menstruatieregulatie(prachtig woord) en niet alleen als anti conceptie handig.




Die reden telde inderdaad ook nog mee, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2007 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 september 2007 13:33 schreef XXL het volgende:
Heb je een dochter in die leeftijd, Jenje?
Lees voor de grap eens een keer mee met ze msn gesprekken die gevoerd worden met klasgenootjes.

"Goede tijden, slechte tijden" zou er met gemak een paar jaar op kunnen teren.

Ik ben blij dat ik (voor een groot deel) op de hoogte ben van wat ze uitspookt.

Nee, dat suggereer ik ook niet, ging mij juist om die signaleringsfunctie die een lera(a)r(es) heeft.

Aan jou als ouder is het dan de keuze wat daar mee te doen, wat compleet afhankelijk is van de manier waarop jij je kind grootbrengt. En daarin hebben wat mij betreft leraren geen functie.

En dat ze op 13 jarige leeftijd echt niet meer met Barbies bezig zijn is mij echt bekend ... ik woon tegenover een na schoolse kinderopvang, en wat je die kinderen daar hoort roepen verbaast me behoorlijk af en toe ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2007 14:07 by XXL Profiel van XXL

Als ouder zijnde komt het dus uiteindelijk weer neer op het welbekende "wat is wijsheid".

In mijn geval zal de tijd het wel leren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2007 14:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 september 2007 13:48 schreef Jenje het volgende:
Nee, dat suggereer ik ook niet, ging mij juist om die signaleringsfunctie die een lera(a)r(es) heeft.
Eens. En in dat geval vind ik dat XXL er goed aan doet om er ook wat mee te doen. Er zullen zat ouders zijn die hun kop in het zand steken en dan is het te laat.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-09-2007 14:16 by Pandora Profiel van Pandora

Hmm, toen ik dertien was had ik dadwerkelijk zo veel last van het ongesteld zijn dat ik twee van de vier weken niet te nieten was in verband met moodswings en menstruatie pijn. Mijn moedere heeft me toen ook om die reden aan de pil gezet en ik moet heel eerlijk zijn ik ben haar der vreselijk dankbaar voor dat zij dat heeft gedaan. Weg menstruatiepijn op de meest onmogelijke momenten ongesteld worden, moodswings tijdens de eisprong, geen last meer van gehad sindsdien. Dat ik het jaren later als anti-conceptie ben gaan gebruiken neemt niet weg dat ik de pil dus oorspronkelijk vanwege een geheel andere reden ben gaan slikken. En ik heb er dus nooit nadelen aan ondervonden. Ik ken wel meisjes die bij doorslikken in de vakantie (want geef toe wil wil nu als die op het strand ligt of bergen aan het beklimmen is) tussenbloedingen krijgen, maar zelf nooit last van gehad.
Bovendien had ik nog een vriendin die op der negende al ongesteld werd en die toen ook gelijk door de dokter aan de pil is gezet omdat het voor zo een jong meisje allemaal maar lastig is als je nooit precies weet wanneer je ongesteld wordt. En voor zover ik weet heeft ook zij er nooit nare gevolgen aan ondervonden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2007 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Campagne tegen meisjes als lustobject
Uitgegeven: 28 september 2007 15:05

DEN HAAG - Jongeren moeten af van het beeld van meisjes en vrouwen als lustobject. Via scholen en internetsites, muziekzenders en tv-programma's voor de jeugd wil het kabinet hen weerbaar maken tegen seksueel geweld.

Dat heeft het kabinet vrijdag besloten. Minister Ronald Plasterk van Emancipatie keert zich tegen de "huidige seksualisering van de samenleving waarbij meisjes en vrouwen als lustobject worden geportretteerd".


He gelukkig, was ff bang dat mijn belastingcenten voor wat zinnigs gebruikt gingen worden.


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 28-09-2007 15:24 by Weerlicht Profiel van Weerlicht

tja kweenie, vind 13 ook erg jong,

maar nu ik terugdenk aan mezelf toen ik 11 was ofzo vond ik het allemaal ook zeer intressant,

'tis maar net hoe het loopt, ben blij dat ik van mijn ouders goede voorlichting heb gekregen,

dat heeft me echt wel een hoop ellende bespaard.


----------------------------------------------------------
kom ook uit den haag gast, geloof me, belastinggeld word nergens nuttig aan uitgegeven, allereerst is er het salaris van de mensen die besluiten wat ze met dat geld gaan doen namelijk al,...

[Dit bericht is gewijzigd door Weerlicht op 28-09-2007 15:27]


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2007 17:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

http://frontpage.fok.nl/nieuws/82308

'Wilders overschreeuwt zichzelf'
Volgens onderzoeker Martijn de Koning van de Radboud Universiteit in Nijmegen maakt PVV-leider Geert Wilders met zijn steeds hardere opmerkingen over de islam nauwelijks nog indruk onder Nederlandse moslims en verliest hij ook zijn rol in het debat over de islam. Gisteren nog vergeleek Wilders in een opiniestuk, dat hij samen schreef met PvdA-raadslid Ehsan Jami, de islamitische profeet Mohammed met Adolf Hitler.

De wetenschapper, die ook verbonden is aan het Islam Institute in Leiden, zegt dat de gemiddelde moslim zich helemaal niet bezig houdt met Wilders. Ook vanuit de Tweede Kamer werd er gisteren niet gereageerd op Wilders' nieuwste aanval op de islam. Daar waar dat in het verleden nog wel gebeurde.

Alleen de PvdA nam afstand van het opiniestuk. PvdA-voorzitter Ruud Koole noemde de vergelijking tussen Adolf Hitler en de profeet Mohammed ''onzinnig en ongepast.'' Ook is Koole het oneens met de bewering van Jami en Wilders dat de islam als godsdienst uit is op moorden en het toepassen van geweld. Wel is hij het met Jami eens dat geweld in naam van de islam moet worden veroordeeld.

De PvdA-voorzitter benadrukt dat Jami het opiniestuk op persoonlijke titel heeft geschreven en niet namens de sociaal-democraten. Overigens heeft Jami volgens Koole het volste recht over ''elk onderwerp met wie dan ook'' te publiceren.

Randje
De Nederlandse Moslimraad stelde gisteren wél dat Wilders met zijn constante kritiek niet de extremistische, maar de gematigde, vredelievende moslim over het randje duwt.

Een rondgang van het AD onder moslims leverde echter weinig boze reacties op. Dat verbaast onderzoeker De Koning niets: ''We moeten niet doen alsof er bij elke uitspraak van Geert Wilders weer tien moslims radicaliseren.'' Hij noemt ook de stelling van Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding Tjibbe Joustra daarover ''niet handig''. Volgens De Koning suggereert Joustra daarmee dat moslims op het punt van exploderen staan, terwijl hun houding eerder apathisch is.

Volgens De Koning is er sprake van gewenning. Daarnaast zijn mensen alle discussie moe. Doodsbedreigingen aan het adres van Wilders komt hij dan ook al lang niet meer tegen op internet. Toen het Kamerlid onlangs een koranverbod bepleitte, waren de reacties eerder spottend.
================================

Hehehe, prutser.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2007 17:51]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-09-2007 18:01 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Wat is het nou? Trekken de geitenneukers er zich niets van aan of krijgen we nog meer hakbarren?

Wat een onderzoeker...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2007 18:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 september 2007 18:01 schreef Psychonaut het volgende:
Wat is het nou? Trekken de geitenneukers er zich niets van aan of krijgen we nog meer hakbarren?

Wat een onderzoeker...

Dit is niet het onderzoek

In het kort zegt hij dat de aandacht voor Wilders onder moslims en niet moslims afneemt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-09-2007 18:27 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 28 september 2007 13:34 schreef ElitE het volgende:


menstruatieregulatie(prachtig woord)




menstruatieobstipatie
menstruatieinflatie
menstruatieinspiratie

ik ben het met xxl eens. ik wilde dat mijn ouders die oogkleppen toendertijd niet op hadden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-09-2007 4:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

menstruatiesynchronisatie
menstruatienatie
periodedode


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-09-2007 8:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-09-2007 8:45]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen