IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-10-2007 13:37 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 oktober 2007 13:28 schreef kwelgeest het volgende:
Indd. En met wat minder privacy zul jij ook niets van de overheid merken totdat jij de wet overtreed.


Dat is wat jij denkt. Ik weet zeker dat de privacy niet gewaarborgt kan worden naar derden.... dus dat ook comerciële instellingen bij de gegevens kunnen komen. En wie geeft aan waar de grens is?

De ervaring met overheden leert dat als je een vinger geeft dat ze dan de hele arm pakken... sorry, maar dat hoeft van mij niet.




Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-10-2007 13:38 by Pandora Profiel van Pandora

Dat heeft niks met angst te maken.

Laat ik een ander voorbeeld geven, mijn ex vond het nodig om als ik aan het msn'en was mee te kijken over mijn schouder. Dat is enrom vervelend omdat je daardoor wordt beperkt in je vrijheid om alles te bespreken wat je zou willen bespreken.

Als de overheid zomaar mijn post open mag maken en lezen wordt ik daar ook kriegel van. Als ik met iemand een gesprek heb gaat dat niemand wat aan behalve mijn gesprekspartner. Zodra ik een misdrijf bega door fraude te plegen, iets te stelen of iemand te vermoorden geef ik mijn recht op privacy op. Tot dat moment heeft niemand maar dan ook echt niemand het recht om zich met mijn zaken te bemoeien.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-10-2007 13:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En ook Pandora snapt het



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-10-2007 13:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 oktober 2007 13:34 schreef kwelgeest het volgende:
Als je geen 'angst' voor de overheid had zou die privacy je niet zoveel uitmaken.


Wederom verkeerd geredeneerd naar mijn mening.... Als de overheid "angst" voor sommige burgers heeft, moeten ze die burgers aanpakken, niet de mensen die er niets mee hebben te maken...


Wel een drogreden van jou trouwens...



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2007 13:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 oktober 2007 13:35 schreef ElitE het volgende:
maar dat is nog steeds censuur, en dat het stukje dat eruit moet omdat het haatdragend is zou bullshit zijn, de bijbel en de thora hebben het en dat is nou net de oorsprong van onze joods-christelijke cultuur...

onze cultuur heeft het haatdragende eruitgefilterd, en dat is ook zo in de moslim landen, alleen lopen er een paar gefrustreerden rond die zelf al haat in zich hebben en het uiten door de koran te gebruiken. En frusties ontstaan net even wat makkelijker in westerse landen dan in hun eigen moslimland.
Ik heb het niet over 'haat'. Als je ieder boek waarin je 'haat' jegens iets wilt verbieden of herschrijven dan ben je nog wel even bezich. Ik heb het over de concrete aanzettingen tot geweld.

Het zal best zo zijn dat er mensen zijn de de koran misbruiken om hun daden te legitimeren. Maar er zijn ook mensen die in de koran de rede voor hun daden vinden. En ik denk niet dat moslims in het westen gemakkelijker radicaliseren dan in hun thuislanden. Volgens mij lopen in 'moslimlanden', procentueel gezien, een stuk meer extremisten dan hier in het westen.
Het probleem met heel veel moslims is dat zij hun heilige boek niet willen of kunnen relatieveren. Dat zij echt denken dat het de letterlijke woorden van Allah zijn die in dat boek staan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 13:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2007 13:28 schreef kwelgeest het volgende:
Indd. En met wat minder privacy zul jij ook niets van de overheid merken totdat jij de wet overtreed.

totdat jij verdacht wordt van het overtreden van een wet...

ik ben zelf ook afgeluisterd omdat de zaadleverancier van mn pa zn dochter getrouwd was met Nouredine F.(die syrier met machine geweer achterin)
In nederland worden alle gesprekken van de verdachte afgeluisterd en de gesprekken die de contacten hebben en de contacten van die weer en dat gaat zo nog een tijdje door. Dat systeem maakt Nederland het meest afgeluisterde land in de wereld.

Okee omdat ik niets te maken had met meneer F. is er niet veel aandacht aan mij besteed denkik zo, maar ik hou niet van de gedachte dat ik niet alles kan zeggen via de telefoon. Ik zeg vaak genoeg extreme dingen over de telefoon die niet serieus zijn, maar of dat zo ook gezien wordt door de AIVD? De kans is natuurlijk vrij klein dat je echt geluisterd wordt en dat ze er wat mee doen, maar er bestaat echt wel een kans dat het verkeerd uitpakt, zeker aangezien ik welleens explosieven voor de lol maakte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-10-2007 13:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

"Ik heb het over de concrete aanzettingen tot geweld."

Circelpit!!!!!!!!!!!

Of vegetarische hippies die een kogel moeten krijgen omdat ze vinden dat vlees eten uit kinderboeken moet verdwijnen.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2007 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 oktober 2007 13:45 schreef ElitE het volgende:
totdat jij verdacht wordt van het overtreden van een wet...

ik ben zelf ook afgeluisterd omdat de zaadleverancier van mn pa zn dochter getrouwd was met Nouredine F.(die syrier met machine geweer achterin)
In nederland worden alle gesprekken van de verdachte afgeluisterd en de gesprekken die de contacten hebben en de contacten van die weer en dat gaat zo nog een tijdje door. Dat systeem maakt Nederland het meest afgeluisterde land in de wereld.

Okee omdat ik niets te maken had met meneer F. is er niet veel aandacht aan mij besteed denkik zo, maar ik hou niet van de gedachte dat ik niet alles kan zeggen via de telefoon. Ik zeg vaak genoeg extreme dingen over de telefoon die niet serieus zijn, maar of dat zo ook gezien wordt door de AIVD? De kans is natuurlijk vrij klein dat je echt geluisterd wordt en dat ze er wat mee doen, maar er bestaat echt wel een kans dat het verkeerd uitpakt, zeker aangezien ik welleens explosieven voor de lol maakte.
Zo te lezen heb ik er echt veel last en hinder van ondervonden.
Niet dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 13:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

# sperige dapwerper: hehe idd lees een beetje reacties op nieuwsberichten en je krijgt behoorlijk wat zieke shit voor je kiezen. De koran is niet anders als een stom boekje, het probleem is dat mensen het serieus nemen, de mensen zijn het probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-10-2007 13:54]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-10-2007 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 oktober 2007 13:38 schreef Pandora het volgende:
Dat heeft niks met angst te maken.

Laat ik een ander voorbeeld geven, mijn ex vond het nodig om als ik aan het msn'en was mee te kijken over mijn schouder. Dat is enrom vervelend omdat je daardoor wordt beperkt in je vrijheid om alles te bespreken wat je zou willen bespreken.

Als de overheid zomaar mijn post open mag maken en lezen wordt ik daar ook kriegel van. Als ik met iemand een gesprek heb gaat dat niemand wat aan behalve mijn gesprekspartner. Zodra ik een misdrijf bega door fraude te plegen, iets te stelen of iemand te vermoorden geef ik mijn recht op privacy op. Tot dat moment heeft niemand maar dan ook echt niemand het recht om zich met mijn zaken te bemoeien.
Als jou ex jou nu brieven gaat sturen waarin hij zegt je te willen vermoorden/verklrachten whatsoever.

Jij meldt dat bij de politie, hij zegt dat die brieven nep zijn. Als ze dan zijn pc e.d. kunnen bekijken en die brieven terugvinden. tadaaa busted ...

Iets "vervelend" vinden is geen argument, ik vind het ook vervelend dat mensen die geen cent aan de hun verzekering betalen wel verzekerd zijn


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 13:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2007 13:48 schreef kwelgeest het volgende:
Zo te lezen heb ik er echt veel last en hinder van ondervonden.
Niet dus.

ten eerste dat je je blauw betaald aan de veelste omslachtige "veiligheidsmaatregel".
Ik denk ook niet dat er erg veel mensen last van hebben, gewoon omdat het teveel informatie is om af te luisteren en omdat het voor de meeste dingen niet als bewijs gebruikt mag worden.
Maar ik vrees dat er wel mensen vast kunnen gaan voor dit door uit de hand gelopen grapjes en verkeerde verdenkingen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-10-2007 13:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 oktober 2007 13:49 schreef Jenje het volgende:
Iets "vervelend" vinden is geen argument, ik vind het ook vervelend dat mensen die geen cent aan de hun verzekering betalen wel verzekerd zijn


Hmmmmmmmm, dan is het ook geen argument om mensen af te luisteren, omdat ze wel eens "vervelend" zouden kunnen doen....



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2007 13:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 oktober 2007 13:41 schreef Judge M. het volgende:
En ook Pandora snapt het
Pandora snapt er geen donder van. Pandora geeft niet vergelijkbare voorbeelden. Als de overheid/AIVD momenteel iets van/over jou hoort of leest wat hun niet aangaat zul jij het ook niet merken dat zij dat weten. Dat ligt bij het MSN-gesprek voorbeeld anders.

Ik heb qua integriteit vetrouwen in mijn overheid. Die verkoopt echt geen info. door aan commerciele instellingen. En al helemaal niet info. van/over compleet onbelangrijke personen als ikzelf of wie dan ook op dit forum.
De overheid zal ook nooit het geld, de middelen en/of de capaciteit hebben om iedere Nederlander in de gaten te houden. Het zal zich altijd beperken tot personen waarvan zij verwachten dat er dreiging vanuit gaat voor het collectief zodat er optijd ingegrepen kan worden. En nee, krakers met dreadlocks die tijdens een paddotrip een samenzweringstheorie hebben verzonnen en zichzelf bijster interessant vinden zijn geen dreiging.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-10-2007 13:57 by Pandora Profiel van Pandora

Als mijn ex mij brieven toestuurt waarin hij mij bedreigt begaat hij een misdrijf en heeft hij dus zijn recht op privacy opgegeven. Maar als ik naar een vriendin van mij een lange brief stuur over wat er bijv de afgelopen maanden is gebeurd dan gaat dat niemand was aan. Want iemand een brief sturen over wat je hebt meegemaakt is geen misdrijf.

Als ik die dreigbrieven zelf zou hebben geschreven om mijn ex in de problemen te krijgen bega ik zelf een misdrijf en heb ik dus mijn recht op privacy opgegeven. Maar aangezien ik dat niet heb gedaan en ook niet van plan ben om te doen heeft de politie niks te maken met mijn computer en de wat er op de harde schijf staat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2007 13:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 oktober 2007 13:54 schreef ElitE het volgende:
ten eerste dat je je blauw betaald aan de veelste omslachtige "veiligheidsmaatregel".
Ik denk ook niet dat er erg veel mensen last van hebben, gewoon omdat het teveel informatie is om af te luisteren en omdat het voor de meeste dingen niet als bewijs gebruikt mag worden.
Maar ik vrees dat er wel mensen vast kunnen gaan voor dit door uit de hand gelopen grapjes en verkeerde verdenkingen.
Ik betaal liever mee aan 'veiligheidsmaatregelen' dan aan ontwikkelingshulp, vele subsidies en uitkeringen en aan campagnes over hoe gaaf de EU wel niet is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-10-2007 13:59 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 oktober 2007 13:56 schreef kwelgeest het volgende:

Ik heb qua integriteit vetrouwen in mijn overheid. Die verkoopt echt geen info. door aan commerciele instellingen. En al helemaal niet info. van/over compleet onbelangrijke personen als ikzelf of wie dan ook op dit forum.
De overheid zal ook nooit het geld, de middelen en/of de capaciteit hebben om iedere Nederlander in de gaten te houden.


Hahaha, leef maar lekker in je droom.... Ambtenaren zijn bij uitstek geschikt voor corruptie. Maar ja, fijn dat je de overheid zo blind vertrouwd.... Zelfs als de SP aan de macht is.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2007 13:49 schreef Jenje het volgende:
Als jou ex jou nu brieven gaat sturen waarin hij zegt je te willen vermoorden/verklrachten whatsoever.

Jij meldt dat bij de politie, hij zegt dat die brieven nep zijn. Als ze dan zijn pc e.d. kunnen bekijken en die brieven terugvinden. tadaaa busted ...

Iets "vervelend" vinden is geen argument, ik vind het ook vervelend dat mensen die geen cent aan de hun verzekering betalen wel verzekerd zijn


hehe iets vervelend vinden is wel een argument, als er te weinig voordelen tegenover staan. 24/7 camerabewaking kost veel geld, maar het is moeilijk om elk delictje op te lossen. En de mensen die er achter zitten zijn vaak ook wel geinteresseerd in andere dingen dan alleen misdaadjes bekijken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2007 14:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nog nieuws?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-10-2007 14:02 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 oktober 2007 13:56 schreef kwelgeest het volgende:
Pandora snapt er geen donder van. Pandora geeft niet vergelijkbare voorbeelden. Als de overheid/AIVD momenteel iets van/over jou hoort of leest wat hun niet aangaat zul jij het ook niet merken dat zij dat weten. Dat ligt bij het MSN-gesprek voorbeeld anders.

Ik heb qua integriteit vetrouwen in mijn overheid. Die verkoopt echt geen info. door aan commerciele instellingen. En al helemaal niet info. van/over compleet onbelangrijke personen als ikzelf of wie dan ook op dit forum.
De overheid zal ook nooit het geld, de middelen en/of de capaciteit hebben om iedere Nederlander in de gaten te houden. Het zal zich altijd beperken tot personen waarvan zij verwachten dat er dreiging vanuit gaat voor het collectief zodat er optijd ingegrepen kan worden. En nee, krakers met dreadlocks die tijdens een paddotrip een samenzweringstheorie hebben verzonnen en zichzelf bijster interessant vinden zijn geen dreiging.


Blijkbaar vind de overheid krakers dus wel een dreiging, want Ford pannerdern werd van het begin tot het einde afgeluisterd. Erg vervelend, want daardoor wordt de telefoonverbinding slechter en krijg je echo's. Maar okee, dat was het discussie punt hier niet.

O, en die voorbeelden zijn wel degelijk met elkaar te vergelijken omdat ze allebei mijn vrijheid beperken. Als ik weet dat iemand mee zit te luisteren om te kijken voel ik mij niet vrij om een normaal gesprek te voeren. En dan maakt het geen reet uit of het iemand van de overheid is of een vriend die over m'n rug meeleest. Het is en blijft onprettig.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2007 14:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 oktober 2007 14:01 schreef Greycloak het volgende:
Nog nieuws?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-10-2007 14:04 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 oktober 2007 14:02 schreef Pandora het volgende:
Erg vervelend, want daardoor wordt de telefoonverbinding slechter en krijg je echo's.


Fuck, dat heb ik ook altijd. Aaargh, paranoia.

Garnalen binnenkort niet meer in Marokko gepeld
Uitgegeven: 9 oktober 2007 13:23

HOUTHEM - Nederlandse garnalen worden nu nog in Marokko gepeld, maar dat behoort binnenkort tot het verleden. Een Nederlands bedrijf heeft een pelmachine ontwikkeld, waardoor de garnalen hier gepeld en direct op de markt gebracht kunnen worden.
ANP

Dat zei directeur Eric van As van versvishandel Jan van As dinsdag bij de presentatie van de European Fine Food Fair (EFFF) in Houthem. Omdat de garnalen nu op transport moeten naar Marokko en weer terug, moeten ze worden geconserveerd.

De Belgen pellen hun garnalen zelf en verkopen die binnen enkele dagen, die zijn dus niet geconserveerd. Daardoor hebben de Belgen een voorsprong op de Nederlandse garnalen. Ze zijn gewoon verser.

"Maar dat zal niet lang meer duren, bovendien worden Nederlandse garnalen binnenkort goedkoper omdat het transport wegvalt", zei Van As dinsdag.
(c) ANP

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-10-2007 14:05]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-10-2007 14:05 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 oktober 2007 14:01 schreef Greycloak het volgende:
Nog nieuws?

Ja, schaep wordt afgeluisterd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 14:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

naast dat het onprettig is is het ook nog eens te weinig effectief. Ik denk niet dat elke echo afluisteren betekend, want dan zou ik vorig jaar erg vaak afgeluisterd moeten zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-10-2007 14:06 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Nieuws:


Vrouw aangehouden na dood Zeegers
Uitgegeven op dinsdag 09 oktober 2007 om 12:11:56, bijgewerkt om 12:36:55

(Novum) - De vrouw die bij ex-advocaat Bram Zeegers (58) was toen hij dinsdagochtend onwel werd, is aangehouden in het onderzoek naar zijn dood. Zij alarmeerde de politie toen zij en Zeegers onwel waren geworden in zijn woning in de De Lairessestraat in Amsterdam-Zuid.

Zeegers, een van de belangrijkste getuigen in het proces tegen Willem Holleeder, overleed dinsdagochtend in de woning. De politie spreekt van verdachte omstandigheden.

De vrouw had rond 03.15 uur alarmnummer 112 gebeld. Toen agenten arriveerden, troffen zij Zeegers en de vriendin beiden onwel aan. Zeegers lag in bad, de vrouw was nauwelijks aanspreekbaar. Pogingen om Zeegers te reanimeren, mochten niet meer baten, laat de politie weten.

Over de doodsoorzaak wil de politie nog niets kwijt. Op een persconferentie in de Marnixstraat werd gezegd dat een misdrijf niet wordt uitgesloten en dat 'vanzelfsprekend' met alle scenario's rekening wordt gehouden. Dat komt mede door de rol van Zeegers in het proces tegen Holleeder.

Het stoffelijk overschot lag om 11.30 uur nog in de woning. Het sporenonderzoek duurt volgens de politie 'nog uren'. Het Openbaar Ministerie verklaarde op de persconferentie dat voor Zeegers een beschermingsanalyse was gemaakt, maar het is onduidelijk of hij werd beveiligd.

Jan-Hein Kuijpers, advocaat van Holleeder, noemt speculaties dat zijn cliënt iets met de dood van Zeegers te maken heeft 'onzin'. Dat zei hij dinsdag in de Bunker in Amsterdam-Osdorp, waar het proces tegen Holleeder werd hervat. Volgens Kuijpers is de dood van Zeegers 'niet goed' voor zijn cliënt. Betrokkenheid van Holleeder ziet Kuijpers als onwaarschijnlijk, omdat Zeegers al had getuigd.

Bram Zeegers, de voormalige advocaat van de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra, was een van de belangrijkste getuigen in het proces tegen Holleeder. Vorige week legde hij voor de rechter nog belastende verklaringen af tegen de van afpersing verdachte Heineken-ontvoerder. Endstra werd in 2004 geliquideerd.

Zeegers was de eerste levende getuige die voor de rechtbank belastende verklaringen tegen Holleeder aflegde. Holleeder staat terecht voor het afpersen van vastgoedhandelaren. Bij de hervatting van het proces dinsdagochtend wijdde de rechter één zin aan de dood van Zeegers. De rechtbank wilde even stilstaan bij de dood van 'een man' die vorige week nog twee dagen in de rechtszaal had getuigd.






kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2007 14:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 oktober 2007 14:02 schreef Pandora het volgende:
Blijkbaar vind de overheid krakers dus wel een dreiging, want Ford pannerdern werd van het begin tot het einde afgeluisterd. Erg vervelend, want daardoor wordt de telefoonverbinding slechter en krijg je echo's. Maar okee, dat was het discussie punt hier niet.

O, en die voorbeelden zijn wel degelijk met elkaar te vergelijken omdat ze allebei mijn vrijheid beperken. Als ik weet dat iemand mee zit te luisteren om te kijken voel ik mij niet vrij om een normaal gesprek te voeren. En dan maakt het geen reet uit of het iemand van de overheid is of een vriend die over m'n rug meeleest. Het is en blijft onprettig.
Ik weet niet wat jij voor je vriend te verbergen had maar mijn vriendin mag altijd meelezen. 'Gewone' vrienden en klasgennoten overigens ook. Net als de overheid. Als jij als individu gewoon niets te verbergen hebt en geen angst koestert gaat het er bij mij niet in dat je er iets op tegen hebt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen