IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-10-2007 10:59 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

LOL



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-10-2007 11:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 10:57 schreef Chelman het volgende:
Ja natuurlijk. Het gaat er dan nu ook niet om DAT ze aan geld komen maar HOE ze aan dat geld komen.
Tsja, CDA-ers en VVD-ers nemen smeergeld aan, de SP doet het zo.

En Ayaan gaat zichzelf verdedigen:

'Hirsi Ali kreeg schietles in Polen'

AMSTERDAM - Ayaan Hirsi Ali heeft vorige maand in Polen aan bezoek gebracht aan de voormalige minister van Defensie Radek Sikorski. Hij leerde haar op zijn boerderij hoe ze met revolvers en pistolen moet schieten. Dat meldt De Telegraaf.

Sikorski zegt het een schandaal te vinden dat Nederland de bescherming van Hirsi Ali niet meer wil betalen. "Deze vrouw is een icoon van de strijd tegen de radicale islam. Haar leven is in gevaar. Polen zou voor zo'n belangrijke critica betalen. Ze is een figuur van publiek belang."


Ayaan beveiligen, DAT is pas verspilling van belastinggeld.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-10-2007 11:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Als liberaal zou ze geen staatsbescherming moeten willen, dat is communistisch



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2007 11:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2007 11:01 schreef Judge M. het volgende:
Tsja, CDA-ers en VVD-ers nemen smeergeld aan, de SP doet het zo.


Stel dat de CDA-ers en VVD-ers dat inderdaad doen dan nog blijven twee punten overeind:

a.Is het bij de CDA en VVD stelselmatig en verplicht om dat doen zoals het geval is met de SP afdrachten? Of zijn het corrupte individuen die de wet overtreden?
b.Stel dat de CDA en VVD iets verkeerd doen. Hoe kan je dat als een rechtvaardiging zien voor verkeerde acties van de SP?
quote:

Ayaan beveiligen, DAT is pas verspilling van belastinggeld.


Waarom? Een politica die mede door haar activiteiten in de NL politiek bedreigd wordt hoort beveiligd te worden. Vind je dat als Maorijnissen door een stel doorgeslagen mocro's o.i.d. bedreigd worden zou, dat zijn beveiliging dan ook verspilling zou zijn?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2007 11:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 oktober 2007 11:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Als liberaal zou ze geen staatsbescherming moeten willen, dat is communistisch


Euh..wrong. http://en.wikipedia.org/wiki/Minarchism


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-10-2007 11:08 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Zie die ---> dan ook!



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-10-2007 11:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

De staat heeft naar mijn mening de plicht om haar burgerbevolking te beschermen. Ook al ben ik het niet met Ayaan eens, ze moet wel beschermd worden.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-10-2007 11:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 oktober 2007 11:01 schreef Judge M. het volgende:
Tsja, CDA-ers en VVD-ers nemen smeergeld aan, de SP doet het zo.




Nou, aangezien SP-kamerleden moeten rondkomen van een lager loon dan andere kamerleden zouden ze juist vatbaarder moeten zijn voor smeergeld dan bijvoorbeeld VVD en CDA'ers.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2007 12:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2007 10:01 schreef Schaep het volgende:
'Klink gaat paddo's verbieden'
Uitgegeven: 10 oktober 2007 07:30
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 07:40

AMSTERDAM - De verkoop van paddo's wordt verboden. Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) neemt dat besluit nog deze week, meldt het AD woensdag.
ANP

De bewindsman vervult daarmee de wens van een Kamermeerderheid, die een verbod wilde naar aanleiding van de dood van een 17-jarig Frans meisje in maart. Zij sprong onder invloed van hallucinogene paddestoelen van een brug in de IJ-tunnel in Amsterdam.

Het verkoopverbod gaat gelden voor verse paddo's, die nu nog te koop zijn in smartshops. Klink overlegt volgens de krant nog met minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) of deze paddestoelen als harddrug onder de Opiumwet kunnen komen te vallen. Gedroogde paddo's vallen daar nu al onder. In de meeste andere landen zijn alle soorten paddo's verboden.

Ambulances

De afgelopen jaren steeg het aantal ernstige incidenten met paddo's flink, constateerde de GGD in een rapport. In 2004 rukten ambulances nog 55 keer uit na ongelukken waarbij paddo's in het spel waren, vorig jaar was dat al 128 keer.

Het besluit om de drugs helemaal te verbieden, wordt door Klink genomen op grond van een rapport van het RIVM over de risico's van paddo's, schrijft de krant. De landelijke vereniging van smartshops waarschuwde al eens dat verse paddo's door een verbod in het illegale circuit zullen terechtkomen 'met alle gevolgen van dien'.

Cohen

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen zei vorige maand nog dat hij een verplichte bedenktijd wil voor toeristen die paddo's willen kopen. In die tijd kan de koper informatie verzamelen over het effect van de paddestoelen. Met de maatregel moeten impulsaankopen worden tegengegaan.

Nadat in maart in Amsterdam het Franse meisje omkwam, scheurde in juli een 27-jarige Deen onder invloed van alcohol, wiet en een paddo met een auto op de Amsterdamse camping Zeeburg rakelings langs tenten waarin kinderen lagen te slapen.


jammer, maar het is voor veel mensen erg moeilijk er mee om te gaan, want je moet natuurlijk niet in het verkeer komen, en je moet je wel goed voelen.
Maar als het in de illegale handel raakt gaat, krijg je er al helemaal geen advies bij en is de dosering veel moeilijker te schatten.
De bedenktijd van een maandinstellen heeft natuurlijk wel wat zin maar dan moet je je wel verdiepen in die maand, en als je de touristen ervan af weet te houden dan gebeuren er toch aanzienlijk minder ongelukken denk ik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 13:02 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 10 oktober 2007 12:47 schreef ElitE het volgende:
jammer, maar het is voor veel mensen erg moeilijk er mee om te gaan, want je moet natuurlijk niet in het verkeer komen, en je moet je wel goed voelen.
Maar als het in de illegale handel raakt gaat, krijg je er al helemaal geen advies bij en is de dosering veel moeilijker te schatten.
De bedenktijd van een maandinstellen heeft natuurlijk wel wat zin maar dan moet je je wel verdiepen in die maand, en als je de touristen ervan af weet te houden dan gebeuren er toch aanzienlijk minder ongelukken denk ik.


Ik denk niet dat het verstandig is om het te verbieden, omdat de illegale handel teveel problemen met zich meebrengt. Een bedenktijd van een maand lijkt me wel goed, niet zozeer zodat mensen zich erin kunnen verdiepen, maar vooral omdat toeristen op die manier niet de kans krijgen om paddo's te kopen.

Ik ga in ieder geval nog wel even inkopen doen voordat ze niet meer verkocht mogen worden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2007 13:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah inderdaad, ik haal dan maar een paar growkits, dan kan ik de handel misschien veilig houden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 13:24 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, is het gebruik van die growkits nog een beetje eenvoudig dan?

Ik ben toch wat ontmoedigd door het lezen van Psylocibin: Magic Mushroom Growers Guide.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-10-2007 13:27]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2007 14:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb het niet geprobeerd, maar ik geloof dat die growkits echt heel simpel zijn. Je hebt alles in een pakketje en je moet het alleen in een warme hoek zetten, maar je moet wel even uitkijken met de sporen die kunnen je misschien infecteren, maar dat is als je echt teveel aanraakt of inademd. Gewoon niet laten opstuiven en goed je handen wassen erna.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 14:49 by Schaep Profiel van Schaep

Ahhh dat klinkt goed! Dankjewel (Midas)!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-10-2007 15:28 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Growkits zijn zeer gemakkelijk. Donker en warm zijn de goede criteria. Ding openmaken, gebruiksaanwijzing volgen (simpel!), achter je koelkast zetten en lekker laten staan. Drie, soms vier, keer oogsten, en je kan, als je maandelijks eet, een jaar lang met een maat van het pad geraken. Ideaal spul, en mijn ervaring is dat het psylocibine gehalte nog veel hoger is ook.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2007 15:38 by Schaep Profiel van Schaep

Perfect, mijn dank!


Onderzoek naar zwijnenexplosie Veluwe
Uitgegeven: 10 oktober 2007 15:14
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 15:17

ARNHEM - De provincie Gelderland laat onderzoeken of de wilde zwijnenstand op de Veluwe mogelijk door illegale praktijken zo explosief is gegroeid.
ANP

Dat heeft verantwoordelijk gedeputeerde Harry Keereweer de Partij voor de Dieren (PvdD) woensdag toegezegd.

De PvdD vermoedt dat bepaalde jachtlustigen de varkens structureel illegaal bijvoeren. Ook is het mogelijk dat er illegaal zwijnen worden uitgezet, denkt de partij.

Hobbyjagers

De PvdD sluit niet uit dat de overlast die nu zo in de belangstelling staat bewust is geregisseerd door hobbyjagers. Mocht dat uit het aangekondigde onderzoek blijken, dan wil de partij een verbod op jagen ter vermaak.


Toen ik de kop zag staan had ik er meer van verwacht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2007 0:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahahaha jammer maar zo militant zijn ze nu ook weer niet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-10-2007 0:57 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik heb er nog nooit 1 gezien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2007 8:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Seksualisering op scholen neemt toe'
Uitgegeven: 11 oktober 2007 07:31
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 07:55

AMSTERDAM - Het onderwijs moet grenzen stellen aan de toenemende seksualisering op scholen. Die oproep doet het Algemeen Pedagogisch Studiecentrum (APS), meldt De Telegraaf.

"Leerlingen etaleren borsten en billen alsof het niks is", aldus Anke Visser van de projectgroep preventie seksuele intimidatie. Het APS vindt dat er kledingregels mogen komen voor leerlingen, niet alleen tijdens lesuren, maar ook voor schoolfeesten.

Op de feestjes moet volgens de organisatie paal en perk worden gesteld aan "openlijke vrijpartijen".

Schuurdictatuur

Op feestjes komt ook steeds vaker de zogenaamde 'schuurdictatuur' voor, waar jongens achter het meisje tegen billen kont aan schuren. Een doorn in het oog van het APS. "Er zijn scholen die dat gewoon openlijk toestaan op feestjes: leraren staan erbij en kijken ernaar. Gelukkig zijn er nu de twee eerste praktijkscholen die het schuren officieel hebben afgeschaft. Wie het wel doet, wordt verwijderd van een feestje."

De organisatie vindt dat de rol van de interne vertrouwenspersonen groter moet worden op scholen. Naast klachtbehandeling zouden zij zich ook bezig moeten houden met de seksualisering en de kledingcultuur.



Hihihihihihihi ... we have a dutch thatcher!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2007 11:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Pedo's mogen geen snoep uitdelenDe autoriteiten in de Amerikaanse staat Maryland hebben verschillende pedoseksuelen opgedragen borden aan hun voordeur te hangen waarop staat dat ze geen snoep uitdelen. De overheid wil contact met kinderen op Halloween tegengaan.

De maatregel geldt voor pedoseksuelen die geen contact met kinderen mogen hebben. ''We printen de borden zelfs voor ze uit'', zegt een woordvoerder van de lokale reclassering. ''We verwachten dat ze de borden ook ophangen.''

Iedere pedofiel heeft het advies gekregen zijn deur gedurende de hele avond gesloten te houden en de lichten uit te doen. Het is het tweede jaar dat de maatregel wordt ingesteld. Vorig jaar werd geen enkel incident gerapporteerd.



Goeie zaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2007 11:47]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-10-2007 11:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 11 oktober 2007 11:47 schreef Chelman het volgende:
Goeie zaak.

Haha, jij bent écht fan van jodenstermethoden hè?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-10-2007 11:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Netjes idd.

En dit was te verwachten:

Definitieve cijfers referendum Utrecht bekend

UTRECHT - De gemeente Utrecht heeft donderdagochtend de definitieve uitslag van het burgemeestersreferendum bekendgemaakt. In totaal hebben 21.664 Utrechters een stem uitgebracht. Hiermee komt het opkomstpercentage op 9,36 procent.

Ralph Pans heeft 4914 stemmen gekregen en Aleid Wolfsen werd 13.014 keer aangekruist op de stembiljetten. 3736 Mensen brachten een ongeldige of blanco stem uit.

Fiasco

De Utrechtse gemeenteraad is donderdagochtend om 11.00 uur bijeengekomen om een beslissing te nemen over de nieuwe burgemeester van de Domstad. Woensdag liep het burgemeestersreferendum uit op een fiasco. Omdat de opkomst ver onder de 30 procent lag, is de volksraadpleging ongeldig verklaard.

Het is nu aan de gemeenteraad om te bepalen wie van de twee kandidaten, Aleid Wolfsen of Ralph Pans, wordt voorgedragen als voorkeurskandidaat om burgermeester Annie Brouwer-Korf op te volgen.


Poppenkast daar



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2007 11:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 oktober 2007 11:50 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, jij bent écht fan van jodenstermethoden hè?


Voor mensen die objectief gezien een gevaar voor de weerlozen (kinderen dus) vormen ben ik inderdaad voorstander van zichtbare waarschuwingen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2007 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Notoire hardrijders dus het rijbewijs afnemen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2007 12:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 oktober 2007 0:57 schreef BitchSlap het volgende:
ik heb er nog nooit 1 gezien


die beesten lopen echt overal buiten apeldoorn en ook wel eens ín apeldoorn


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen