IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-10-2007 17:54 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 16 oktober 2007 17:52 schreef XXL het volgende:
Kan 1 van de studenten hier mij eens uitleggen waarom je zo graag bij een kansloos clubje zou willen horen dat je daarvoor een kip gaat neuken?




Omdat je zulke mensen nog nodig kan hebben in je verdere leven.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-10-2007 17:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 oktober 2007 17:52 schreef XXL het volgende:
Kan 1 van de studenten hier mij eens uitleggen waarom je zo graag bij een kansloos clubje zou willen horen dat je daarvoor een kip gaat neuken?




Of de zin van het ontgroenen in het geheel? Tering, wat een losers allemaal...



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-10-2007 17:56 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 oktober 2007 17:54 schreef Lionheart het volgende:
Omdat je zulke mensen nog nodig kan hebben in je verdere leven.





Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-10-2007 17:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 16 oktober 2007 17:52 schreef XXL het volgende:
Kan 1 van de studenten hier mij eens uitleggen waarom je zo graag bij een kansloos clubje zou willen horen dat je daarvoor een kip gaat neuken?


not me! Dat soort acties nooit begrepen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2007 17:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 17:54 schreef blonde rockgod het volgende:
Of de zin van het ontgroenen in het geheel? Tering, wat een losers allemaal...
+1

Gisteravond liep er ook weer een kudde jonge stropdassen hier laveloos door de stad op hoog volume hun jaarlied te brallen. Van een thuiswedstrijd van PSV heb ik aanmerkelijk minder last.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-10-2007 18:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 oktober 2007 17:51 schreef ZelThoR het volgende:
Het zal je verbazen in hoeverre dat op elkaar kan lijken.

Nu hoeft dit natuurlijk niet waar te zijn, maar het schept wel het beeld wat ik bedoel (en wat vaker terugkomt bij dit soort praktijken!).

http://endandit.nl/regionaal/2007/10/15/studenten-hebben-seks-met-kip-zaak-enorm-populair

Op het uit de school klappen staan schorsingen, hoge boetes, een klap met de vlakke hand in het gezicht en soms kan een lid zelfs geroyeerd worden. Voor een echte liefhebber van tradities die de familie-eer hoog moet houden in pappa’s pak, met een sjerp om en een mat in de nek, is dat natuurlijk uitgesloten.
Jammer voor de pappa’s is wel dat het achterhouden van strafbare feiten en het onder druk zetten van getuigen ook strafbaar is. Dat wordt dus toch een bootje verkopen om straks een zaakje te schikken. Ja, je moet er wat voor over hebben om je straalverwende Roderick-Jan captain of industry te laten worden.

Schorsingen, hoge boetes of een klap met de vlakke hand in het gezicht... Poepoe, zwaar hoor. De boetes kunnen alleen geincasseerd worden als je de vereniging nog binnen wilt komen en voor de klap met de vlakke hand in het gezicht geldt ook dat dat alleen gebeurd als je in de vereniging bent. Allemaal eigen keuze.

Stel dat de kipneuqerij waar is:
- Als je het lid zijn van de vereniging een hoger doel acht dan de vernedering door een kip te neuqen recht te zetten, kies je voor de vereniging en zeg je niets.
- Als je geen boetes wilt, ga je gewoon niet meer naar de vereniging.
- Als je geen klap met de vlakke hand wilt, ga je ook niet meer naar de vereniging.

Bij alle studentenverenigingen geldt: Als je iets niet wilt doen of niet wilt dat er iets gebeurt, dan kun je dat zeggen en je kunt voorkomen dat het gebeurt. Je kunt ten alle tijden weggaan bij de vereniging.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


renYek
Usericon van renYek
Posted 16-10-2007 18:44 by renYek Profiel van renYek

Even los van al dat: wie krijgt er nu in godsnaam een gezwollen lid van een KIP?

Hij blijft me al in slaap bij een niet voldoende aantrekkelijke dame, laat staan een KIP! Goddamn!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-10-2007 18:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 oktober 2007 18:38 schreef Misanthrope het volgende:
Schorsingen, hoge boetes of een klap met de vlakke hand in het gezicht... Poepoe, zwaar hoor. De boetes kunnen alleen geincasseerd worden als je de vereniging nog binnen wilt komen en voor de klap met de vlakke hand in het gezicht geldt ook dat dat alleen gebeurd als je in de vereniging bent. Allemaal eigen keuze.

Stel dat de kipneuqerij waar is:
- Als je het lid zijn van de vereniging een hoger doel acht dan de vernedering door een kip te neuqen recht te zetten, kies je voor de vereniging en zeg je niets.
- Als je geen boetes wilt, ga je gewoon niet meer naar de vereniging.
- Als je geen klap met de vlakke hand wilt, ga je ook niet meer naar de vereniging.

Bij alle studentenverenigingen geldt: Als je iets niet wilt doen of niet wilt dat er iets gebeurt, dan kun je dat zeggen en je kunt voorkomen dat het gebeurt. Je kunt ten alle tijden weggaan bij de vereniging.

Zoals dat stukje in italics aangaf is dat laatste niet voor iedereen zomaar een optie.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2007 18:49]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-10-2007 19:12 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 17:52 schreef XXL het volgende:
Kan 1 van de studenten hier mij eens uitleggen waarom je zo graag bij een kansloos clubje zou willen horen dat je daarvoor een kip gaat neuken?

Precies, je kan ook kippen neuken zonder bij een studentenvereniging te gaan


Zenial


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-10-2007 19:13 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Of een studentenvereniging oprichten die zich toespitst op kippenneuken Weer eens wat anders dan een eh.. studentenroeivereniging.


Verrassend triviaal


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2007 23:09 by Mark Profiel van Mark

Beetje laat misschien, maar was deze al genoemd?:

China tells living Buddhas to obtain permission before they reincarnate

Tibet’s living Buddhas have been banned from reincarnation without permission from China’s atheist leaders. The ban is included in new rules intended to assert Beijing’s authority over Tibet’s restive and deeply Buddhist people.

“The so-called reincarnated living Buddha without government approval is illegal and invalid,” according to the order, which comes into effect on September 1.

The 14-part regulation issued by the State Administration for Religious Affairs is aimed at limiting the influence of Tibet’s exiled god-king, the Dalai Lama, and at preventing the re-incarnation of the 72-year-old monk without approval from Beijing.

It is the latest in a series of measures by the Communist authorities to tighten their grip over Tibet. Reincarnate lamas, known as tulkus, often lead religious communities and oversee the training of monks, giving them enormous influence over religious life in the Himalayan region. Anyone outside China is banned from taking part in the process of seeking and recognising a living Buddha, effectively excluding the Dalai Lama, who traditionally can play an important role in giving recognition to candidate reincarnates.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2007 2:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 oktober 2007 17:38 schreef BitchSlap het volgende:
wat dacht je van de sociale druk? die heerst volgens mij, natuurlijk lang niet bij alle, behoorlijk bij studentenverenigingen.

wat ik me afvraag is of dat wel past in zo'n cloaca.

inderdaad studentenverenigingen kunnen echt behoorlijk kinderachtig zijn. al is dit verhaal moeilijk te geloven alleen al omdat het echt bizar is.

jah dat past in een cloaca, ik hoorde pas dat het plezier echt tot zn toppunt komt als je op het einde de kip zn kop eraf hakt omdat dat de cloaca nog even aanspant. tja de mens heeft vrij rare sexuele gewoontes. Het Franse leger had ook altijd een kudde geiten bij zich voor bepaalde behoeften.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 8:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Megadinosauriër ontdekt
Uitgegeven: 15 oktober 2007 22:00
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2007 10:24

RIO DE JANEIRO - In Argentinië is het vrijwel complete skelet van een tot nu toe onbekende megadinosauriër blootgelegd. De vondst van de fossielen is maandag bekendgemaakt.

Bekijk video

Wetenschappers gaven de nieuwe soort de naam Futalognkosaurus dukei, wat in een inheemse taal reusachtige leider van de hagedissen betekent. Het beest moet van kop tot staart een lengte van 32 tot 34 meter hebben gehad.

Patagonië

Onderzoekers spreken over een van de grootste soorten die ooit hebben geleefd. De planteneter liep ruim tachtig miljoen jaar geleden rond in wat nu Patagonië heet. Het beest wijkt door de unieke, forse structuur van de nekwervels af van tot nu toe bekende Titanosaurussen.

Best een redelijk beestje. Als mij geheugen en 'recente' kennis me niet in de steek laten is dit de grootste tot nu toe ontdekte Dinosaurus. Ik vraag mij ook af of het uberhaupt mogelijk is dat landdieren ooit groter werden. De zwaartekracht kan dan wel minder geweest zijn maar ik neem aan dat de massa vd aarde (die bepaalt toch de zwaarte kracht? Ik heb hier niet gek veel verstand van.) niet extreem veel heeft gefluctueerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-10-2007 8:36 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Even misschien een domme vraag, maar hoe kan de zwaartekracht toen minder geweest zijn?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 8:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 oktober 2007 8:36 schreef Murdering Monk het volgende:
Even misschien een domme vraag, maar hoe kan de zwaartekracht toen minder geweest zijn?
Kijk, hier heb ik dus de ballen verstand van.
Maar er spookt bij iets in mijn hoofd dat zegt dat ik ooit gelezen heb dat de zwaartekracht op aarde miljoenen jaren geleden wellicht iets minder was. Zou't ook zomaar gedroomd kunnen hebben of gefilosofeerd tijdens een paddotrip.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2007 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zwaartekracht fluctueert ook langzaam he .. is niet volledig constant ..


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-10-2007 8:49 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Leg dat ff uit, wil je, 4 jaar MAVO is niet genoeg om dit meteen te volgen. Bedoel je nu dat de zwaartekracht steeds hoger geworden is, en wordt?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2007 9:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Fluctueren = mooi woord om te zeggen dat het nooit constant is maar varieert om een bepaalde waarde. Ook zo met de polen op de aarde bijvoorbeeld.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2007 9:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 oktober 2007 9:06 schreef Jenje het volgende:
Fluctueren = mooi woord om te zeggen dat het nooit constant is maar varieert om een bepaalde waarde. Ook zo met de polen op de aarde bijvoorbeeld.

Fluctuatie verklaart dit verschil in zwaartekracht echter niet. Of in ieder geval, die fluctuatie bestaat wel, maar die bepaalde waarde waar jij het over hebt bestaat niet.

Sowieso is de zwaartekracht op aarde overal anders, en dat wordt door allerlei factoren beïnvloed. Zo is de precieze vorm van de aarde belangrijk voor de zwaartekracht (hoe verder van het zwaartepunt hoe minder zwaartekracht) en de dichtheid van de onderliggende bodem (hoe hoger de dichtheid hoe meer zwaartekracht). Aangezien de aarde sterk van vorm veranderd is sinds de dino's zou dit (een deel van) de verklaring kunnen zijn. Het kan in ieder geval een plaatselijk verlaagde zwaartekracht verklaren. Al is die "range" geloof ik niet zo groot, aangezien je er op aarde nooit ver naast zit als je de zwaartekrachtsversnelling op 9,8 m/s^2 stelt.

Ook bepalen centrifugale krachten wat de zwaartekracht op een plaats is, als die kracht toeneemt neemt de zwaartekracht af. De aarde draait telkens langzamer (wat dan weer een héél langzaam proces is ), dus die krachten nemen over de hele aarde af en de zwaartekracht neemt toe. Alleen is dit dus een heel geleidelijk proces, dus dat zou niet het plotselinge uitsterven de dino's verklaren. (Wel waarom we nu niet meer van zulke landbeesten hebben.)

Oh ja, haha, misschien komt het door de theorie dat de dino's zijn uitgeroeid door een grote meteoriet/veel kleintjes? Die voegt natuurlijk massa toe aan de aarde --> grotere zwaartekracht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 10:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Nog steeds geen antwoord waarom het toeneemt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2007 10:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 oktober 2007 10:04 schreef kwelgeest het volgende:
Nog steeds geen antwoord waarom het toeneemt.

Jawel.

Ook bepalen centrifugale krachten wat de zwaartekracht op een plaats is, als die kracht toeneemt neemt de zwaartekracht af. De aarde draait telkens langzamer (wat dan weer een héél langzaam proces is ), dus die krachten nemen over de hele aarde af en de zwaartekracht neemt toe. Alleen is dit dus een heel geleidelijk proces, dus dat zou niet het plotselinge uitsterven de dino's verklaren. (Wel waarom we nu niet meer van zulke landbeesten hebben.)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 10:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Overheengelezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2007 10:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 oktober 2007 10:11 schreef kwelgeest het volgende:
Overheengelezen.
Begrijpelijk, veel tekst


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 10:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Echt wel.
:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2007 10:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 oktober 2007 10:04 schreef kwelgeest het volgende:
Nog steeds geen antwoord waarom het toeneemt.


Het neemt in principe niet toe. De zwaartekracht op een gegeven punt is in principe enkel een functie van twee factoren:

Het is direct proportioneel aan de massa van een object.
Het is is omgekeerd proportioneel aan de wortel van de afstand tot het middenpunt van een object.


In feite: des te meer massa, des te meer zwaartekracht en hoe verder men van het object is des te zwakker de zwaartekracht wordt. De fluctuaties zijn in principe allemaal lokale fluctuaties omdat de aarde natuurlijk geen perfecte bal is. Op een berg is de zwaartejracht iets minder dan op zeeniveau omdat je dus verder van de kern bent.

Aangezien de massa van de aarde niet verandert is de zwaartekracht dan in principe constant. Natuurlijk pleurt er af en toe een meteoriet op de aarde maar de totale massa daarvan is te verwaarlozen.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen