IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:51 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 september 2007 13:45 schreef Judge M. het volgende:
Ja!

Eindhoven, 29 augustus 2007
Jongerencentrum Dynamo maakt overstap naar Dommelsch

Vanaf 10 september schenkt jongerencentrum Dynamo Dommelsch bier. De rest van het assortiment wat in de concertzaal of in een van de vier andere bars geschonken wordt zal vanaf dat moment meer A-merken bevatten. Verder is Dynamo blij met de initiatieven van Dommelsch om lokale activiteiten zoals Dommelsch Locals Only! te organiseren binnen Dynamo. De eerste avond hiervan staat al gepland. Vrijdag 28 maart 2008 zullen drie upcoming bands het podium van Dynamo betreden. Houdt dus de website van Dynamo in de gaten. www.dynamo-eindhoven.nl

Weg met die paardenzeik!
kijk dat is nog eens nieuws!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 13:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het is zelfs nog mooier: in het hardrockcafe zal naast Dommelsch ook Hoegaarden en Hertog Jan van de tap gaan komen



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 06-09-2007 13:54 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Oooooh lekker hoegies en HJ!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 september 2007 13:53 schreef Judge M. het volgende:
Het is zelfs nog mooier: in het hardrockcafe zal naast Dommelsch ook Hoegaarden en Hertog Jan van de tap gaan komen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 06-09-2007 14:01 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

hoegaarden! Jam jam. Meer redenen dus om vaker naar de Dynamo te gaan.


You suck and that's sad


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-09-2007 18:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 september 2007 12:14 schreef Chelman het volgende:
Tsja, dus omdat men denkt dat het drukker is, moet men comfort en plezier opgeven? Ik wil me fatsoenlijk kunnen voortbewegen en niet in een of ander koekenblik van een Fiat Panda o.i.d. te zitten. Zeker niet als er geen aantoonbaar objectieve reden voor is.

Oh, dat kun je prima meten en een onderbouwde objectieve uitspraak over doen wat volgens mij ook gedaan is (geen bron ). Het blikveld is heel belangrijk bij autorijden. Zo kun je spoorwegovergangen veel veiliger maken door de slagbomen iets naar binnen te laten hangen als ze open staan (zo / \ zeg maar). Daardoor lijkt het voor een automobilist alsof er een versmalling van de weg plaatsvindt en kijkt deze beter uit en gaat langzamer rijden. Zo zijn er allerlei visuele aspecten die iemand kunnen laten denken dat het onveilig is.

Maar goed, er zijn inderdaad grenzen aan het comfort wat je op wil/kan geven. Daarom ligt het optimum ook bij 90 km/u en niet rond de 50. Bij 90 kun je nog enigszins normaal rijden en heb je redelijke afstand. Bij 50 rijdt alles wel erg dicht op elkaar en wordt het als zeer oncomfortabel rijden ervaren, maar dan kunnen er nog meer auto's per tijdseenheid over (jee!).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-09-2007 21:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Vroeg opstaan is ongezond

Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nu.nl

Gepubliceerd: donderdag 6 september 2007 @ 20:54

Goed nieuws voor luie donders. Ondanks dat er generaties lang bij ons werd ingeramd dat vroeg opstaan goed zou zijn voor 'den werkenden mensch', is men er nu achter gekomen dat vroeg opstaan helemaal niet zo gezond is. Het zou zelfs de gezondheid op den duur kunnen schaden.

Dat is namelijk uit wetenschappelijk onderzoek gebleken. Wetenschappers, verbonden aan diverse Japanse universiteiten, hebben aangetoond dat vroeg uit je bed vallen kan leiden tot hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.

Het onderzoek werd verricht onder meer dan drieduizend Japanners. De uitslag van de studie wordt deze week gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-09-2007 21:29 by Doomy Profiel van Doomy

Ik wist het...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-09-2007 21:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ook handig dat er bij staat wat 'vroeg' is .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 06-09-2007 22:02 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 6 september 2007 18:39 schreef ZelThoR het volgende:
Bij 50 rijdt alles wel erg dicht op elkaar en wordt het als zeer oncomfortabel rijden ervaren, maar dan kunnen er nog meer auto's per tijdseenheid over (jee!).
Dat mag ook wel want de gemiddelde automobilist zit dan bijna 2x langer op de weg.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-09-2007 22:11 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

B52 vliegt per ongeluk met kernbom

Opnieuw een relletje met een atoombom. Dit keer in de Verenigde Staten. Een bommenwerper vloog van het noorden naar het zuiden met zes atoombommen aan boord. Maar de piloten wisten dat helemaal niet.

Oude raketten moesten worden vervoerd van de ene staat naar de andere, maar iemand was vergeten de kernkoppen eraf te halen. Een luchtmachtcommandant is ontslagen en de medewerkers die de B52-bommenwerper hebben geladen, zijn geschorst.

De luchtmacht heeft president Bush meteen ingelicht en is snel nagegaan of de rest van de kernwapens wél is waar ze moeten zijn. Het Pentagon benadrukt dat er nooit gevaar is geweest en dat de bommen niet waren afgegaan als de raketten van het toestel waren gevallen.


Godskolere...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-09-2007 22:12 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Hehehe, land van de onbegrensde mogelijkheden....



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-09-2007 22:13 by Dentz Profiel van Dentz

Mooi volk die Amerikanen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2007 22:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 september 2007 13:53 schreef Judge M. het volgende:
Het is zelfs nog mooier: in het hardrockcafe zal naast Dommelsch ook Hoegaarden en Hertog Jan van de tap gaan komen


wat was er eerst dan?


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-09-2007 22:15 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 september 2007 22:15 schreef karnivoor het volgende:
wat was er eerst dan?


L.E.Z.E.N. luie aap! Ze schonken eerst die zeik die in de RI ook op de tap zit/zat



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-09-2007 22:21 by XXL Profiel van XXL

Boeiuh. Alsof iemand na de 1e tien nog wakker ligt van welk merk bier hij drinkt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-09-2007 22:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 september 2007 22:21 schreef XXL het volgende:
Boeiuh. Alsof iemand na de 1e tien nog wakker ligt van welk merk bier hij drinkt.


Hah, de dag erna wel...



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-09-2007 22:24 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 6 september 2007 22:22 schreef blonde rockgod het volgende:
Hah, de dag erna wel...



Juist. Dat heineken is fucking hoofdpijnbier!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-09-2007 13:40 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
'Vroeg opstaan niet gezond'

TOKIO - Generaties lang is gepredikt dat het goed zou zijn voor "den werkenden mensch" om vroeg op te staan. Maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt nu dat dat juist ongezond is.

Volgens onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten kan vroeg opstaan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.

De studie, waarvoor is gekeken naar meer dan 3000 Japanners, wordt deze week gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen.


Ik heb altijd al geweten dat ik gezond bezig was!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-09-2007 13:41 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik vind het allemaal maar onzin.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-09-2007 13:46 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Verlies Nederlanderschap bij hoogverraad

Het kabinet wil het mogelijk maken om Nederlandse staatsburgers hun paspoort af te pakken. Het gaat om burgers die ''het essentiële belang van de staat hebben geschaad'' door bijvoorbeeld hoogverraad te plegen. Dat heeft CDA-minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie gisteren gezegd.

Met zijn aankondiging reageert de minister op een voorstel van de VVD om imams die de grondwet verwerpen de Nederlandse nationaliteit af te pakken. De partij wil het daarmee mogelijk maken dat haatzaaiende islamitische voorgangers het land worden uitgezet.

Overigens kan zelfs hoogverraad niet altijd gestraft worden met het afnemen van het paspoort, stelt Hirsch Ballin. Nederland heeft internationale verdragen getekend die stellen dat het staatsburgerschap niet kan worden ontnomen als dit tot gevolg heeft dat de verdachte volledig stateloos wordt.

De VVD wil ook dat moskeeën worden gesloten waar radicale imams gelovigen opruien. Volgens Hirsch Ballin maakt de wet dat op dit moment al mogelijk. Om radicalisering verder de kop in te drukken, overweegt de minister eisen te stellen aan de manier waarop islamitische gemeenschappen hun moskee gebruiken. Verder werkt hij aan een wetsvoorstel waarmee geestelijke voorgangers die haat zaaien een beroepsverbod kunnen krijgen als aanvullende straf.

Eindelijk eens iets goeds van dit kabinet!
Vooral het onderstreepte gedeelte, dit gaat volgens mij alleen maar op voor mensen met een dubbele nationaliteit.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-09-2007 14:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 september 2007 22:02 schreef Jällö het volgende:
Dat mag ook wel want de gemiddelde automobilist zit dan bijna 2x langer op de weg.

Optimalisatie is een harde meester


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-09-2007 14:55 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 6 september 2007 22:24 schreef Wansmaak het volgende:
Juist. Dat heineken is fucking hoofdpijnbier!



Volgens mij krijg je gewoon hoofdpijn omdat je voor geen meter tegen bier kan...


No meat is sweater


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2007 19:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 september 2007 22:11 schreef Wansmaak het volgende:
B52 vliegt per ongeluk met kernbom

Opnieuw een relletje met een atoombom. Dit keer in de Verenigde Staten. Een bommenwerper vloog van het noorden naar het zuiden met zes atoombommen aan boord. Maar de piloten wisten dat helemaal niet.

Oude raketten moesten worden vervoerd van de ene staat naar de andere, maar iemand was vergeten de kernkoppen eraf te halen. Een luchtmachtcommandant is ontslagen en de medewerkers die de B52-bommenwerper hebben geladen, zijn geschorst.

De luchtmacht heeft president Bush meteen ingelicht en is snel nagegaan of de rest van de kernwapens wél is waar ze moeten zijn. Het Pentagon benadrukt dat er nooit gevaar is geweest en dat de bommen niet waren afgegaan als de raketten van het toestel waren gevallen.


Godskolere...
B.O.E.I.E.N.D.!!!

Kan vrij weinig gebeuren met zo'n ding.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-09-2007 19:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Boeiend. Men mag heus wel iets minder laks omgaan met kernwapens.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen