IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 15:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Doet ze toch knap als ze elders zat te eten



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2007 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 15:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2007 16:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 september 2007 15:33 schreef Judge M. het volgende:
Ja hoor

'Portugese politie biedt moeder Madeleine deal aan'
Uitgegeven: 7 september 2007 23:11
Laatst gewijzigd: 8 september 2007 08:16

LONDEN - De Portugese politie zou Kate McCann een deal hebben aangeboden. Zij zou maar twee jaar de gevangenis in hoeven als zij toegeeft dat zij haar verdwenen dochter Madeleine per ongeluk heeft gedood.

Dit meldde het Britse tv-station SKY NEWS vrijdagavond op gezag van een lid van de familie McCann. De politie zou geloven dat Madeleine per ongeluk is gedood.

Het lijkje zou zijn verborgen, later zijn vervoerd en dan opnieuw zijn verstopt.


maar 2 jaar???
Prisoners game. Waarschijnlijk hebben ze zoiets ook aan papa McCann voorgelegd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2007 16:42 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 september 2007 16:39 schreef Misanthrope het volgende:
Prisoners game. Waarschijnlijk hebben ze zoiets ook aan papa McCann voorgelegd.


Prisoner's dilemma bedoel je?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2007 16:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 september 2007 16:42 schreef altx het volgende:
Prisoner's dilemma bedoel je?
Zelfde.

Iig waarschijnlijk dus niet vreemd dat de Portugese politie dat doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 08-09-2007 16:47]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2007 21:06 by XXL Profiel van XXL

Zeilende kinderen zien lijk drijven
Uitgegeven: 7 september 2007 11:08

AMSTERDAM - Kinderen die zeilles hadden op de Amsterdamse Gaasperplas hebben donderdagavond een lijk zien drijven. Nadat de politie werd ingeroepen, hebben duikers het stoffelijk overschot van een man geborgen, meldt de politie.
ANP

Het lijk lag waarschijnlijk al langere tijd in het water. Onderzoek door een lijkschouwer maakte duidelijk dat het om een man ging. De identiteit is nog niet bekend. De politie onderzoekt de doodsoorzaak.

Voor de kinderen en volwassenen die het lijk zagen drijven, is slachtofferhulp geregeld.

quote:

Onderzoek door een lijkschouwer maakte duidelijk dat het om een man ging.



Echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-09-2007 9:43 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Man overleden na aanval met bijl op station Roosendaal

Zondag 9 september 2007, ROOSENDAAL - Een nog onbekende man is zaterdagavond met een handbijl aangevallen op station Roosendaal en later op de avond overleden. De politie heeft op het station een 41-jarige verdachte aangehouden

Het slachtoffer was aangevallen in een wachtruimte op perron 3 / 4 van het station in Roosendaal. Een man liep die ruimte binnen en sloeg met een handbijl in op het slachtoffer.
De politie kreeg rond 19.30 uur een melding van het incident. Er kwam direct een ambulance van de GGD ter plaatse. Die kreeg assistentie van de brandweer en personeel van de traumaheli. Om de hulpverleners alle ruimte te geven werd een deel van het station circa 45 minuten afgesloten. Nadat het slachtoffer was gestabiliseerd werd hij omstreeks 20.35 uur met een speciale brancard over de spoorrails naar perron 1 /2 gedragen en vervolgens naar de traumaheli gebracht die aan de voorzijde van het station was geland. Het slachtoffer werd hierna in de heli naar het St.Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg gevlogen.
Om 21.30 uur werd bekend dat het slachtoffer aan de gevolgen van zijn verwondingen was overleden. De politie beschikt over de vermoedelijke identiteit van het slachtoffer maar kan deze nog niet vrijgeven. Ook de precieze gegevens van de verdachte zijn nog niet bekend. Hij is ingesloten.




Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-09-2007 13:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De wijk Maaswijk in de stad Spijkenisse wordt zo af en toe getrakteerd op een volumineuze neerslag van stront. De gemene snoodaards die hier achter zitten laten zich nog niet kennen. De speculaties zijn er daarom niet minder om. Volgens de één is een megavogel verantwoordelijk voor de poepregen, terwijl de ander er zeker van is dat vliegtuigen nét boven Maaswijk hun chemische toiletten legen. En weer een ander plaatst God op het beklaagbankje.

Bewoonster Nel van der Torre stond in de tuin, toen onlangs heel wat ontlasting naar beneden viel. "Opeens voelde ik allemaal druppels in mijn nek en rug. Ik zat onder de poep." Volgens haar moet het een vliegtuig zijn geweest. "Geen enkele vogel presteert dit. Over een strook van tien meter breed zat alles onder, ook mijn auto."

De directeur van Rotterdam Airport, ene Roland Wondolleck, wijst de aantijging resoluut van de hand. "Vanwege de drukverhoudingen kan het nooit geopend worden. Wanneer een vliegtuig geland is, wordt de ontlasting er via een slang uitgepompt. (..) En bovendien, stel dat er ontlasting uit een vliegtuig zou komen, dan zit dat niet over een strook van tien, maar over zeventig meter." Hij verdenkt een een flinke meeuw, die schaamteloos aan het wildplassen is geslagen in de buurt.

Enkele buren van Van der Torre kampten een aantal maanden geleden met de zelfde problematiek. Buurvrouw Valerie Themen: "Ik stond met mijn vriend naar buiten te kijken, toen ik van alles hoorde." In eerste instantie dacht ze ook aan een vogel, maar doordat een strook van 2 meter, van het dak tot het gras, was bezaaid met 'lichtbruine klodders', begon ze toch te twijfelen. "Het stonk vreselijk. Je zou denken dat er een struisvogel was overgevlogen, maar ja, die kunnen niet vliegen."

Als het een vliegtuig noch een vogel was, wat was het dan wel? "Misschien heeft God zitten poepen", wijst Valerie nog een verdachte aan.


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2007 11:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

sommige mensen nemen de term "op een oude fiets moet je het leren" wel erg letterlijk......

13-jarige doet vrouw van 64 'vies voorstel'

Een 13-jarige knaap is opgepakt omdat hij een 64-jarige vrouw een oneerbaar voorstel had gedaan. De jongen belde bij de bejaarde aan en vroeg haar onzedelijke handelingen bij hem te verrichten.

Het incident gebeurde in Zwijndrecht. De vrouw was hier niet van gediend en waarschuwde de politie. De jongen verklaarde op het bureau met een aantal vrienden een weddenschap te hebben afgesloten waarvan hij nu spijt heeft.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-09-2007 23:28 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Een klein milfhuntertje... :')

Islam nieuw vak op Nederlandse basisscholen

Vanaf vandaag is het voor basisscholen mogelijk om een nieuw vak aan het lespakket toe te voegen. De Islamitische Scholen Bestuurs Organisatie heeft samen met de Stichting Leerplanontwikkeling een officieel lespakket over de islam ontwikkeld. Het is de eerste officiële islamitische lesmethode in Nederland.

De nieuwe methode zal vooral gebruikt worden bij islamitische scholen maar het openbare basisonderwijs kan de methode ook gebruiken. Tot op heden werd het islamitische lesmateriaal altijd samengesteld door de godsdienstleraren, maar dat werd vaak beïnvloed door religieuze organisaties. In 2002 werd er al aangedrongen op een gemeenschappelijke methode door toenmalig minister van Onderwijs Van der Hoeven.


Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/81524


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-09-2007 7:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Integreren zullen we!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 10:51 by Mark Profiel van Mark

Als vervolg op de eerdere post van Stefan:


ROOSENDAAL - De 41-jarige Amerikaanse verdachte die zaterdagavond op het station van Roosendaal een 22-jarige student met een bijl doodsloeg, wilde eigenlijk een Nederlandse commando van de lokale kazerne treffen.

Hij wilde een daad stellen vanwege de Nederlandse steun voor de oorlog in Irak, zo heeft hij volgens BN/De Stem verklaard bij de politie.

Advocaat Peter Dirven van het advocatenkantoor dat de verdachte bijstaat, bevestigde dinsdagochtend de strekking van de eerste bekentenis en verklaring.

Volgens de krant heeft de verdachte bij de Amerikaanse luchtmacht gewerkt. Familie van hem zegt dat hij niet in Irak heeft gediend, geen trauma heeft en zelf ontslag heeft genomen.

BN/De Stem reconstrueerde het verblijf van de man in Roosendaal sinds zijn aankomst op donderdagavond. Volgens zijn eigen zeggen met een uitgewerkt plan om de commando's te treffen. De verdachte sliep de eerste nacht in een hotel. De politie heeft zijn hotelkamer doorzocht en enkele boeken meegenomen.

Vrijdag bracht hij de nacht door in de bosjes rond de commandokazerne. Toen zijn primaire missie daar mislukte werd zijn alternatieve doel het treffen van het overheidsdienaar. Uiteindelijk werd op zaterdagavond de 22-jarige jongeman uit Bergen op Zoom op het station zijn waarschijnlijk willekeurige slachtoffer. De man kon op het station worden gearresteerd.

Het Openbaar Ministerie (OM) in Breda gaat tot de voorgeleiding van de verdachte in de loop van dinsdag niet in op zijn verklaringen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2007 11:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 september 2007 13:16 schreef Rotzak het volgende:
De wijk Maaswijk in de stad Spijkenisse wordt zo af en toe getrakteerd op een volumineuze neerslag van stront. De gemene snoodaards die hier achter zitten laten zich nog niet kennen. De speculaties zijn er daarom niet minder om. Volgens de één is een megavogel verantwoordelijk voor de poepregen, terwijl de ander er zeker van is dat vliegtuigen nét boven Maaswijk hun chemische toiletten legen. En weer een ander plaatst God op het beklaagbankje.

Bewoonster Nel van der Torre stond in de tuin, toen onlangs heel wat ontlasting naar beneden viel. "Opeens voelde ik allemaal druppels in mijn nek en rug. Ik zat onder de poep." Volgens haar moet het een vliegtuig zijn geweest. "Geen enkele vogel presteert dit. Over een strook van tien meter breed zat alles onder, ook mijn auto."

De directeur van Rotterdam Airport, ene Roland Wondolleck, wijst de aantijging resoluut van de hand. "Vanwege de drukverhoudingen kan het nooit geopend worden. Wanneer een vliegtuig geland is, wordt de ontlasting er via een slang uitgepompt. (..) En bovendien, stel dat er ontlasting uit een vliegtuig zou komen, dan zit dat niet over een strook van tien, maar over zeventig meter." Hij verdenkt een een flinke meeuw, die schaamteloos aan het wildplassen is geslagen in de buurt.

Enkele buren van Van der Torre kampten een aantal maanden geleden met de zelfde problematiek. Buurvrouw Valerie Themen: "Ik stond met mijn vriend naar buiten te kijken, toen ik van alles hoorde." In eerste instantie dacht ze ook aan een vogel, maar doordat een strook van 2 meter, van het dak tot het gras, was bezaaid met 'lichtbruine klodders', begon ze toch te twijfelen. "Het stonk vreselijk. Je zou denken dat er een struisvogel was overgevlogen, maar ja, die kunnen niet vliegen."

Als het een vliegtuig noch een vogel was, wat was het dan wel? "Misschien heeft God zitten poepen", wijst Valerie nog een verdachte aan.


is het niet gewoon iemand die met een aardappelkanon poep aan het rond schieten is, hier in de buurt komen weleens cactussen neer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2007 11:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe vaag:

Stemmen zit tussen de oren

Wat we stemmen houden we graag voor ons. Maar dat zou in de toekomst wel eens moeilijker kunnen worden. Want stemvoorkeuren blijken vast te liggen in ons brein, ontdekken Amerikaanse psychologen.

Zet een proefpersoon achter een computerscherm en laat hem elke keer wanneer er een 'M' op het beeld verschijnt zo snel mogelijk een knop indrukken. Als hij hieraan gewend is, krijgt hij af en toe een 'W' zien, waarbij het de bedoeling is dat hij dan niet drukt. Amerikanen die tijdens verkiezingen links stemmen scoren beter op deze test dan hun landgenoten die meer rechts georiënteerd zijn, schrijven psychologen in het tijdschrift 'Nature Neuroscience'.

Behalve naar de score van de proefpersonen keken de onderzoekers ook naar hun hersengolven. Ze waren met name geïnteresseerd in een bepaald hersengebied dat een rol lijkt te spelen in situaties waarin iemand zich anders moet gedragen dan hij gewend is. En ja hoor, bij de linkse rakkers vuurden de neuronen in dit gebied, vlak na het zien van een 'W', enthousiaster dan bij mensen die rechts stemmen.

Dit bevestigt, volgens de onderzoekers, de veronderstelling dat mensen die politiek gezien naar rechts neigen meer aan bekende structuren hechten (drukken als je een 'M' ziet) en dat personen die links stemmen beter om kunnen gaan met complexe informatie en dingen die vaag of nieuw zijn (niet drukken bij een 'W'). En dat dat verschil ook vastligt in de hersenen.

Bron: Noorderlicht

even voor de goede orde, beide type mensen zijn gewoon nodig door democratie horen ze een beetje in evenwicht te komen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-09-2007 11:51 by XXL Profiel van XXL

Pavlov-effect?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2007 11:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nope


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-09-2007 12:03 by XXL Profiel van XXL

Misschien niet helemaal maar toch op zijn minst gerelateerd, lijkt mij.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2007 12:24 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

nee


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2007 12:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 september 2007 12:03 schreef XXL het volgende:
Misschien niet helemaal maar toch op zijn minst gerelateerd, lijkt mij.

pavlof staat conditionering, dat wil zeggen als je iets heel lang doet dan gaan bepaalde reacties automatisch na een tijdje. pavlov had kwijlende honden van en belletje.

Hierzo heeft het meer met persoonlijkheid en manier van informatie verwerken te maken. De ene wil heel structureel te werk gaan de ander heeft graag nieuwe dingen en kan daar creatiever mee omgaan. Beide dingen werken maar het beste is een soort mix van beide. aan de ene kant heb je een soort autisten die niet tegen vernieuwing kunnen , en aan de andere kant mensen die totaal ongeorganiseerd te werk gaan.

edit: dit moet je niet tever in een politieke context zien, want voor politiek heb je eigenlijk wat meer variabelen nodig als links en rechts.
dit heeft vooral veel te maken met vrijheden. de structurele denker(rechts in deze test) heeft waarschijnlijk meer behoefte aan duidelijke regels, terwijl de ongestructureerde denker minder regels wilt omdat ze nieuwe situaties beter aankunnen.

het rare is dat voor beide hun manieren bevrijdend kunnen werken

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-09-2007 12:49]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 11-09-2007 14:00 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 8 september 2007 15:30 schreef Wansmaak het volgende:
lekker weinig mensen, ik mag dat wel.

Denk je dat er weinig mensen zijn omdat ze er niet mogen komen?

quote:

Echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.



[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-09-2007 14:03]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-09-2007 14:07 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 september 2007 12:41 schreef ElitE het volgende:
pavlof staat conditionering, dat wil zeggen als je iets heel lang doet dan gaan bepaalde reacties automatisch na een tijdje. pavlov had kwijlende honden van en belletje.





Als in bijvoorbeeld een "M" zien en een bepaalde aktie uitvoeren en bij het zien van een "W" die aktie niet uitvoeren?

Dat bedoelde ik zonder op de rest van het verhaal in te gaan.
Dat "rechts" zich hier aan houdt en "links" niet geeft alleen maar aan dat die linkse gasten altijd dwars moeten liggen.

Maargoed, ik hoor nu het alarm van mijn telefoon dus ik krijg de drang naar mijn werk te gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 14:42 by Mark Profiel van Mark

Erm nee, nog steeds niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-09-2007 16:08 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Online vrienden maken kan niet

Gepost door Redactie - Bron: ANP

Gepubliceerd: dinsdag 11 september 2007 @ 12:29

Vrienden maken op websites voor sociale contacten kan niet.

Ondanks dat mensen op netwerksites als Hyves, Facebook en MySpace honderden of zelfs duizenden kennissen verzamelen is volgens wetenschappers een ontmoeting vrijwel altijd noodzakelijk om een eerlijke, hechte vriendschap op te bouwen, bericht The Guardian vandaag

Onderzoekers van de Sheffield Hallam University ondervroegen ruim tweehonderd mensen over hun sociale contacten op internet. De respondenten gaven aangemiddeld vijf goede vrienden te hebben en 90 procent van hun goede vrienden hadden ze daadwerkelijk ontmoet. Volgens een van de onderzoekers ''om er zeker van te zijn dat de ander in ons investeert en er is als we hem nodig hebben''.

Eerder onderzoek wees uit, dat mensen in het algemeen ook vijf goede vrienden hebben in een totaal van 150 vrienden en kennissen. Mensen die een grotere kennissenkring hebben, onderhouden minder vaak contact met de rest. Online is een groter netwerk gemakkelijker bij te houden.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 16:10 by Mark Profiel van Mark

Sheffield Hallam


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen