IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-10-2009 15:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 15:17 schreef MR. N het volgende:
Elke normale personenauto is verplicht om een binnenspiegel met goed zicht te hebben... Binnenspiegels zijn overigens ernstig overrated.


Binnenspiegel óf rechterbuitenspiegen óf allebei is het.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-10-2009 15:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Linker buiten- en binnenspiegel verplicht, rechterbuitenspiegel aan te raden en alleen verplicht als de binnenspiegel geen zicht op de weg achter de auto geeft.

Aldus de ANWB.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-10-2009 16:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 15:07 schreef MR. N het volgende:
Daar heb je een punt, maar in drukke gebieden van bijvoorbeel Frankrijk of Duitsland wordt over het algemeen beter gereden dan in NL is mijn ervaring...


Op de meeste Duitse en Franse hoofdwegen heb je dan ook 3 baans weg. Dat scheelt dan ook wel een hoop ellende, aangezien we in Nederland op de meeste plaatsen nog altijd gebruik maken van 2 baans wegen helaas. Dit zorgt ook voor de nodige ergernis mbt inhalen/opdringerig rijden.
Ik denk dat dit ook wel meespeelt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-10-2009 21:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 13:40 schreef Jelle het volgende:
GVD, mmayo.


Sjezus man! Sorrie!!
Bedoelde natuurlijk rijt!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-10-2009 21:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou, als je in Duitsland op hoge snelheid op de linkerbaan dichterbij komt op een voorligger gaat die in de meeste gevallen ruim genoeg van tevoren opzij zodat je er zonder probleem langs kunt.

Als je in Nederland met hoge snelheid aankomt op de linkerbaan is er wel een of andere idioot die hem er, bij voorkeur zonder richting aan te geven en al dan niet opzettelijk, voor klettert vanaf de rechterbaan...

Dus volgens mij meer een mentaliteitsverschil...

Men klaagt hier trouwens over hardrijders, maar zachtrijders zijn minstens zo irritant en gevaarlijk. Bovendien hinderen ze ook nog het overige verkeer wat volgens mij ook strafbaar is. Alleen daar hoor je Koosje Spee nooit over...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-10-2009 21:59]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2009 23:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Amen.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-10-2009 6:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mijn opa kan ook niet rijden ivm slecht zicht, maar die is wel eens van de weg gehaald met dikke boete voor te zacht en gevaarlijk rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-10-2009 6:43]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-10-2009 7:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 15:22 schreef MR. N het volgende:
Je moet ze alle 3 hebben. edit: Euh, volgens mij was de rechterbuitenspiegel niet verplicht...

Ofzo.


Rechterbuitenspiegel is niet verplicht, maar heb je die wel, dan is de binnenspiegel niet verplicht! Mijn binnenspiegel is er al een hele poos uit, maar maakt voor de APK en de wetgeving verder niet uit omdat ik twee buitenspiegels heb.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-10-2009 7:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 21:58 schreef Forever After het volgende:
Alleen daar hoor je Koosje Spee nooit over...


Nee, die lult vooral over trance en techno....


spelfout weggehaald...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 7:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 7:11 schreef varanus het volgende:
Nee, die lult vooral over trance en techno....

Waar ie het met jou in de vrije tijd over heeft weet in niet, maar als je hem op tv ziet hoor je hem vooral maar over 2 dingen:
1. (te) hard rijden
2. bumperkleven



 


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-10-2009 7:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, laatste aflevering ging over harde muziek in de auto, toen zei ie zoiets: "trance en techno, wat het precies is weet ik ook niet, maar het schijnt hele harde muziek te zijn"...


spelfout weggehaald...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 8:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ah, met deze aanvulling wordt duidelijk hoe je vorige opmerking bedoeld is.


Ik denk dat ie die BONK!!! BONK!!! BONK!!! BONK!!! bakkies met een pet achter het stuur bedoeld...


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-10-2009 8:08]


 


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 23-10-2009 14:48 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 15:30 schreef ElitE het volgende:
ik heb altijd de neiging het totaalbeeld te willen zien, ook al heb ik genoeg informatie om mijn handelingen uit te voeren toch wil ik de rest zien, En in een bus zit je dan echt verkeerd, maar het meeste last heb ik nog van het frame aan de voorkant waar de vooruit in zit. Bij een vito is die zo groot dat er vaak een auto achter verstopt zit. met de juiste snelheid en afstand en toeval zie je hem soms enkele seconden niet eens.

En terecht, bestelbusje veroorzaken dan ook verreweg de meeste ongelukken.
(komt echter deel ook door het type lui; laaggeschoold, in het busje van de baas scheurend naar een haastklusje, je kent het wel)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2009 15:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja je moet ook wel rustiger rijden idd. Wel mooi dat je vanaf boven alles ziet, dat is wel overzichtelijk. Alleen is je snelheidservaring erg laag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 23-10-2009 15:49 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 23 oktober 2009 14:48 schreef Jelle het volgende:
En terecht, bestelbusje veroorzaken dan ook verreweg de meeste ongelukken.
(komt echter deel ook door het type lui; laaggeschoold, in het busje van de baas scheurend naar een haastklusje, je kent het wel)

Lekker generaliserend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 16:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 14:48 schreef Jelle het volgende:
En terecht, bestelbusje veroorzaken dan ook verreweg de meeste ongelukken.
(komt echter deel ook door het type lui; laaggeschoold, in het busje van de baas scheurend naar een haastklusje, je kent het wel)

---> Als ze dan ook daadwerkelijk verongelukken, gaat het aantal Wilders-stemmers meteen ook omlaag. Zo lost alles in de natuur zich vanzelf op. [/generaliseer]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2009 16:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Generalisatie zeker maar echt vreemd vind ik het niet, bedrijfsbussen zijn niet van de mensen zelf en zolang het niet vanjezelf is rijd je er harder in.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 16:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 16:07 schreef ElitE het volgende:
Generalisatie zeker maar echt vreemd vind ik het niet, bedrijfsbussen zijn niet van de mensen zelf en zolang het niet vanjezelf is rijd je er harder in.

Dat heb ik ook weleens gehoord. En ook dat lease-rijders risicovoller rijden om dezelfde reden. Las ik ooit in een onderzoek in Psychologie Magazine ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 23-10-2009 16:29 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 15:49 schreef Sjaakie het volgende:
Lekker generaliserend.

Zonder generalisatie cq. "discriminatie" geen statistiek, ouwe PC-drollenvanger. Het wordt pas een kwalijke zaak als je de boel omdraait en individuele leden van de groep gaat beoordelen aan de hand van kenmerken van de groep, wat ik hier niet doe.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2009 19:05 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 17:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Zo hier dan alle frustraties over verkeer, bumperklevers, langzame lullen, files, "nette" rijders en meer van dat.....


Oh, en natuurlijk de rol van de politie in het hele verhaal! Gebruiken zij de auto als makkelijke melkkoe, of is het van landsbelang om op snelwegen strikt de 120/100 km te hanteren?


Ik zou zeggen: Brand maar los!


laatste tijd ben je erg rustig m.b.t. het verkeer...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2009 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet ie vant vrouwtje he


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2009 19:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kut Stadshagen ook, wil je een weg oversteken.. komt er zo'n old wief die de zooi vast zet. Hoera, blokkade doordat ik er niet langs kon omdat zij ervoor stond, maarja zij kon er ook niet langs omdat ik er al stond met de ootoo. Na een heftig oogcontactgevecht, ging ze toch maar opzij.

Oh en fietsers die in het donker, zonder licht aan, van ergens rechts komen en een rotonde linksom gaan fietsen (tja is korter). Rij je daar met je goede gedrag, het verkeer van links (en later rechts) in de gaten te houden. Vlak voor ik de rotonde op wilde rijden, zie ik net van rechts een fietser keihard de verkeerde richting op fietsen. De remmen werkten goed gelukkig.

Of zoals vanmorgen, in het donker in de mist als fietser geen licht aan doen en zwarte kleding dragen. Zo goed als onzichtbaar je voorrang nemen waar je die niet hebt, wel erg zelfverzekerd.

Moekes met hun honderdling op de fiets vol kinderzitjes, ook maar voorrang nemen omdat je anders zo lastig kunt stoppen. Moederschap viel zeker tegen, dat zij er zo graag vanaf zou willen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-10-2009 20:43]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2009 20:15 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2009 19:58 schreef MMayo het volgende:
Oh en fietsers die in het donker, zonder licht aan, van ergens rechts komen en een rotonde linksom gaan fietsen (tja is korter). Rij je daar met je goede gedrag, het verkeer van links in de gaten te houden. Vlak voor ik de rotonde op wilde rijden, zie ik net van rechts een fietser keihard de verkeerde richting op fietsen. De remmen werkten goed gelukkig.



Ik vraag me af waar de schuld komt te liggen als je zo'n flapdrol van zijn fiets rijdt.

Hij, of zij, overtreedt hier 2 keer de regels.


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2009 20:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2009 20:15 schreef Forever After het volgende:
Ik vraag me af waar de schuld komt te liggen als je zo'n flapdrol van zijn fiets rijdt.

Hij, of zij, overtreedt hier 2 keer de regels.


Bij bestuurder auto neem ik aan, die is minder kwetsbaar.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-11-2009 16:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2009 19:58 schreef MMayo het volgende:
Kut Stadshagen ook, wil je een weg oversteken.. komt er zo'n old wief die de zooi vast zet. Hoera, blokkade doordat ik er niet langs kon omdat zij ervoor stond, maarja zij kon er ook niet langs omdat ik er al stond met de ootoo. Na een heftig oogcontactgevecht, ging ze toch maar opzij. `


ssst! zo raak ik m'n huis nooti kwijt!

Oh en fietsers die in het donker, zonder licht aan, van ergens rechts komen en een rotonde linksom gaan fietsen (tja is korter). Rij je daar met je goede gedrag, het verkeer van links (en later rechts) in de gaten te houden. Vlak voor ik de rotonde op wilde rijden, zie ik net van rechts een fietser keihard de verkeerde richting op fietsen. De remmen werkten goed gelukkig.

eerder helaas....

Of zoals vanmorgen, in het donker in de mist als fietser geen licht aan doen en zwarte kleding dragen. Zo goed als onzichtbaar je voorrang nemen waar je die niet hebt, wel erg zelfverzekerd.

eerder suicidaal a.k.a. gothic...

Moekes met hun honderdling op de fiets vol kinderzitjes, ook maar voorrang nemen omdat je anders zo lastig kunt stoppen. Moederschap viel zeker tegen, dat zij er zo graag vanaf zou willen.




Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen