IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-01-2013 8:00 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Je kunt terug rennen en tegen de auto springen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-01-2013 8:04 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nee, ik maak een gebaar van: "Ja duh, natuurlijk stop jij, dat moet namelijk, sufkees."


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2013 8:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 7:53 schreef Greycloak het volgende:
Slim! Dan ben je al aan het invoegen voordat die ene vrachtauto er kan zijn.




PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2013 10:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 8:04 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nee, ik maak een gebaar van: "Ja duh, natuurlijk stop jij, dat moet namelijk, sufkees."


Vind ik ook. Als zwakke weggebruiker moet je je al onderdanig genoeg opstellen ten opzichte van koning auto.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-01-2013 11:14 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Allemaal de schuld van het milieu.
Flinke belasting qua uitstoot als een auto moet stoppen voor een voetganger en daarna weer op moet trekken en dat keer op keer.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2013 11:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar iemand met een goed milieubesef weet dat hij dan ook de persoon voor hem moet raken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-01-2013 11:51 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 11:14 schreef Dying Embrace het volgende:
Allemaal de schuld van het milieu.
Flinke belasting qua uitstoot als een auto moet stoppen voor een voetganger en daarna weer op moet trekken en dat keer op keer.
Klopt. De auto in z'n geheel laten staan lost dit probleem voledig op.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-01-2013 12:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Of massal ophouden met ademhalen, nóg beter voor het milieu.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2013 17:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Als jij nou even het goeie voorbeeld geeft Gaycloak, dan kunnen wij altijd nog zien of we met je meedoen.

En oh je bent offtopic trouwens.



... hoe de hazen lopen ...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-01-2013 17:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 11:14 schreef Dying Embrace het volgende:
Allemaal de schuld van het milieu.
Flinke belasting qua uitstoot als een auto moet stoppen voor een voetganger en daarna weer op moet trekken en dat keer op keer.

quote:
Op 8 januari 2013 11:51 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klopt. De auto in z'n geheel laten staan lost dit probleem voledig op.


Kunnen ze mooi beginnen met die afgejakkerde Monza's.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2013 17:24 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 17:17 schreef Dying Embrace het volgende:
Kunnen ze mooi beginnen met die afgejakkerde Monza's.


Die rijden bijna allemaal op LPG. Domme opmerking.


... hoe de hazen lopen ...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-01-2013 17:35 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

LPG is voor homo's (muv OWW).


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2013 17:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ruikt idd wel een beetje naar stront.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2013 17:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Niet verwarren met biogas.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2013 17:52 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Doe ik ook niet. Als je LPG staat te tanken is het soms net of er iemand even de controle verloor over zijn kringspier. Wat dat betreft is het wel iets voor OWW.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2013 17:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2013 13:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

In mijn straat is het een geklooi om te parkeren overdag, aangezien er allerlei ambtenaren parkeergeld willen uitsparen en hun wagens bij mij voor de deur neer zetten. Maar nu zag ik nog net 1 plekje, dus ik jaag mijn auto er in en kijk op, staat er aan de andere kant van de weg een automobilist heel beteuterd te kijken in zijn auto. Stond ie schijnbaar al te wachten tot hij de auto kon keren die parkeerplek op, maarja nu stond ik er dus al.. te laaaaat Hopelijk heeft mijn wagentje nog spiegels straks.

Ik voel me stiekem een beetje schuldig na mijn aso gedrag. /grotebozeparkeertopic

Oja, "normaal" parkeren hier is dit: http://oi46.tinypic.com/301223q.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2013 14:11]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 14:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat ik hoerend irritant vind zijn automobilisten die denken dat voorrang een privilege is dat ze te pas en te onpas kunnen verlenen aan fietsers.

Dan sta je netjes helemaal stil te wachten voor een stel haaientanden stopt er een automobilist die met z'n handje gaat zwaaien zo van "toe maar", terwijl hij ook gewoon door kan rijden omdat er verder helemaal geen verkeer is. Uitgezonderd de file die zich achter hem begint te vormen natuurlijk.

Waarom zou je dat doen?

Ik weiger dan ook om door te fietsen op zo'n moment. Gewoon mijn vinger richting de haaientanden en wachten tot meneer het snapt.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 14:48 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wat ik ook nog wel eens meemaak is dat als ik aan kom rijden met de auto en er op een weg van rechts ook een auto aankomt (meestal met vrouw achter het stuur) deze stopt om mij voorrang te verlenen. En dat terwijl ik juist voor hun stop om ze de voorrang te geven waar ze volgens de regels recht op hebben.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2013 14:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 14:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat ik hoerend irritant vind zijn automobilisten die denken dat voorrang een privilege is dat ze te pas en te onpas kunnen verlenen aan fietsers.

Dan sta je netjes helemaal stil te wachten voor een stel haaientanden stopt er een automobilist die met z'n handje gaat zwaaien zo van "toe maar", terwijl hij ook gewoon door kan rijden omdat er verder helemaal geen verkeer is. Uitgezonderd de file die zich achter hem begint te vormen natuurlijk.

Waarom zou je dat doen?

Ik weiger dan ook om door te fietsen op zo'n moment. Gewoon mijn vinger richting de haaientanden en wachten tot meneer het snapt.


Die sukkels sta ik vaak achter ja. Wat ga je doen als automobilist, wat de wegbeheerder wil of wat die fietser leuk zou vinden...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 15:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Die sukkels sta ik vaak achter ja. Wat ga je doen als automobilist, wat de wegbeheerder wil of wat die fietser leuk zou vinden...


Moet jij toch weten als rijinstructeur?


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 15:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Die sukkels sta ik vaak achter ja. Wat ga je doen als automobilist, wat de wegbeheerder wil of wat die fietser leuk zou vinden...


Je kent die kruising A-Weg met Eendrachtskade? Daar gebeurt het me zowat 1 op de 2 keer. Niet te doen.

Wellicht heeft het te maken met het feit dat fietsers daar een tijdje voorrang hebben gehad maar dat is inmiddels ook al weer een paar jaar geleden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2013 15:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:03 schreef faalhaas het volgende:
Moet jij toch weten als rijinstructeur?
Klopt, helaas gaat schreeuwen naar de sukkel voor je nogal moeilijk. Of rijd jij altijd met je raampje open?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 15:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:23 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, helaas gaat schreeuwen naar de sukkel voor je nogal moeilijk. Of rijd jij altijd met je raampje open?


Kun je toch even open draaien? Of een lichtsignaaltje? Ik zie het probleem niet.


... hoe de hazen lopen ...


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 11-01-2013 15:37 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 13:55 schreef MMayo het volgende:
Oja, "normaal" parkeren hier is dit: http://oi46.tinypic.com/301223q.jpg

Hoe groot is jouw auto om daar niet tussen te kunnen dan?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen