IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 15:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:37 schreef Teneighty het volgende:
Hoe groot is jouw auto om daar niet tussen te kunnen dan?



Groter dan een Cinquecento krijg je daar niet tussen.


... hoe de hazen lopen ...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 15:55 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:33 schreef faalhaas het volgende:
Kun je toch even open draaien? Of een lichtsignaaltje? Ik zie het probleem niet.


Ja want voor zulke dingen mag je lichtsignalen geven...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 15:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Je kent die kruising A-Weg met Eendrachtskade? Daar gebeurt het me zowat 1 op de 2 keer. Niet te doen.


Goed om te weten dat je daar regelmatig langskomt op je fietsje.



... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:58 schreef faalhaas het volgende:
Goed om te weten dat je daar regelmatig langskomt op je fietsje.




Ga je moeder bedreigen joh, trutje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 16:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:55 schreef Dying Embrace het volgende:
Ja want voor zulke dingen mag je lichtsignalen geven...


Je mag een lichtsignaal geven om anderen te duiden op gevaarlijke situaties. En ja die kunnen ontstaan als iemand zijn voorrang niet neemt.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 16:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga je moeder bedreigen joh, trutje.


Gedraag je eens een keer en je kunt met een gerust hart dezelfde route blijven nemen.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:04 schreef faalhaas het volgende:
Gedraag je eens een keer en je kunt met een gerust hart dezelfde route blijven nemen.


Want anders zou ik zo maar eens een ontspoord huis op wielen tegen kunnen komen?

Zoals ik al zei; ga lekker je moeder bedreigen. Er is hier, volgens mij, niemand die jou ook maar enigszins serieus neemt met je sneue verhaaltjes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 16:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Want anders zou ik zo maar eens een ontspoord huis op wielen tegen kunnen komen?

Zoals ik al zei; ga lekker je moeder bedreigen. Er is hier, volgens mij, niemand die jou ook maar enigszins serieus neemt met je sneue verhaaltjes.


Bijzonder dat je je meteen zo bedreigd voelt. Misschien wil ik alleen maar even babbelen? Lijkt me niet fijn om continue zo angstig door het leven te moeten.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:13 schreef faalhaas het volgende:
Bijzonder dat je je meteen zo bedreigd voelt. Misschien wil ik alleen maar even babbelen? Lijkt me niet fijn om continue zo angstig door het leven te moeten.


Wat is daar precies bijzonder aan? Als ik jou zou bedreigen dan voel je je toch ook bedreigd? Dat hoeft natuurlijk geen angstgevoel met zich mee te brengen wat het in het geval van jouw bovenstaande bedreiging dan ook niet doet.

Ik wil overigens helemaal niet met jou babbelen aangezien ik je een walgelijk kutmannetje vind. Ik heb wel wat beters te doen zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-01-2013 16:21 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Over parkeren gesproken, ik snap echt niet waarom je een smart niet dwars zou mogen parkeren. Kan er nog iemand bij ook.

Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek, terwijl er daar bijna meer invalideparkeerplaatsen en laad- en losplekken zijn dan normale parkeerplaatsen. Maar ja, het was vlak voor de kerst he, dan moeten ze hun quota nog even snel behalen, zo om 1 uur 's morgens


Black seeds of bunny!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:21 schreef Nyghtslave het volgende:Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek


Ja, want invaliden mogen 's nachts sowieso niet hun auto parkeren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 16:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat is daar precies bijzonder aan? Als ik jou zou bedreigen dan voel je je toch ook bedreigd? Dat hoeft natuurlijk geen angstgevoel met zich mee te brengen wat het in het geval van jouw bovenstaande bedreiging dan ook niet doet.

Ik wil overigens helemaal niet met jou babbelen aangezien ik je een walgelijk kutmannetje vind. Ik heb wel wat beters te doen zeg.


De boodschap is nog steeds niet helemaal overgekomen he. Zolang jij doorgaat met het spuiwen van je infantiele op niets gebaseerde verbale diaree richting mijn persoontje zal ik bij tijd en wijle op mijn manierlaten blijken dat ik daar niet van gediend ben.

Genoeg hierover. Ontopic maar weer.



... hoe de hazen lopen ...


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-01-2013 16:44 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Oh, shit, tuurlijk, er was een invalidenparty aan de gang in het centrum, en het was zo druk op dat feestje, dat geen van de 8 parkeergelegenheden voor invaliden (op nog geen 500 meter) gebruikt werd


Black seeds of bunny!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:43 schreef faalhaas het volgende:
De boodschap is nog steeds niet helemaal overgekomen he. Zolang jij doorgaat met het spuiwen van je infantiele op niets gebaseerde verbale diaree richting mijn persoontje zal ik bij tijd en wijle op mijn manierlaten blijken dat ik daar niet van gediend ben.

Genoeg hierover. Ontopic maar weer.




Volgens mij is de boodschap prima duidelijk hoor. Zoals het een echte woonwagentokkie betaamt suggereer je dat je je gebrek aan verbale weerstand graag zou willen compenseren met een fysieke confrontatie.

Ik denk niet dat dat iemand hier verrast, mij in ieder geval niet. Je bent namelijk vrij stereotiep wat dat betreft.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 16:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:44 schreef Nyghtslave het volgende:
een invalidenparty


Invaliden mogen tegenwoordig ook best feesten met niet-invaliden hoor, het zijn geen negers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-01-2013 16:50 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Echt!?! Die memo had ik nou nog niet gekregen joh!
Maar zeg eens, hoe zit dat tegenwoordig met homo's dan?


Black seeds of bunny!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 16:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 11-01-2013 17:12 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:50 schreef Nyghtslave het volgende:
Echt!?! Die memo had ik nou nog niet gekregen joh!
Maar zeg eens, hoe zit dat tegenwoordig met homo's dan?

Nee nu ga je echt te ver. Straks ga je nog vragen hoe dat zit met vrouwen.


wouter023


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-01-2013 17:45 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Nou...


Black seeds of bunny!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2013 18:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:43 schreef faalhaas het volgende:
De boodschap is nog steeds niet helemaal overgekomen he. Zolang jij doorgaat met het spuiwen van je infantiele op niets gebaseerde verbale diaree richting mijn persoontje zal ik bij tijd en wijle op mijn manierlaten blijken dat ik daar niet van gediend ben.

Genoeg hierover. Ontopic maar weer.


Als jij nou even het goeie voorbeeld geeft Faalhaas, dan kunnen wij altijd nog zien of we met je meedoen.

En oh je bent offtopic trouwens.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2013 18:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 15:37 schreef Teneighty het volgende:
Hoe groot is jouw auto om daar niet tussen te kunnen dan?


Groter dan een opvouwbare Smart.. ;-)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2013 18:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 14:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat ik hoerend irritant vind zijn automobilisten die denken dat voorrang een privilege is dat ze te pas en te onpas kunnen verlenen aan fietsers.

Dan sta je netjes helemaal stil te wachten voor een stel haaientanden stopt er een automobilist die met z'n handje gaat zwaaien zo van "toe maar", terwijl hij ook gewoon door kan rijden omdat er verder helemaal geen verkeer is. Uitgezonderd de file die zich achter hem begint te vormen natuurlijk.

Waarom zou je dat doen?

Ik weiger dan ook om door te fietsen op zo'n moment. Gewoon mijn vinger richting de haaientanden en wachten tot meneer het snapt.


. Oja irritant ja! Hier ook vaak zat van die beleefdheidsrijders. Ineens remmen op een voorrangsweg om allerlei mensen door te laten die geen voorrang hebben en netjes wachten, zonder te letten op verkeer achter je.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2013 18:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Of mensen die uit een uitrit komen en dan nog steeds denken dat dingen als "rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor" of "korte bocht gaat voor lange bocht" gelden.

Nee sukkels.

"Bij het verlaten van een uitrit dient u AL het overige verkeer voor te laten." AL.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-01-2013 18:22]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 18:42 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga je moeder bedreigen joh, trutje.


Gewoon gaan staan te wachten met je fietsje en als er een Monza aankomt flikker je die fiets op de motorkap en kassa.
De automobilist is toch de pineut door de voorkeursbehandeling van voetgangers en fietsers.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 18:43 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:21 schreef Nyghtslave het volgende:
Over parkeren gesproken, ik snap echt niet waarom je een smart niet dwars zou mogen parkeren. Kan er nog iemand bij ook.

Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek, terwijl er daar bijna meer invalideparkeerplaatsen en laad- en losplekken zijn dan normale parkeerplaatsen. Maar ja, het was vlak voor de kerst he, dan moeten ze hun quota nog even snel behalen, zo om 1 uur 's morgens


Je kon weer wat geld naar het CJIB brengen begrijp ik? :-\


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen