IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-05-2013 13:32 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het valt mij echt op hoeveel mensen gewoon echt de verkeersregels niet kennen. Ik als motorrijder mag in bepaalde gevallen tussen de file doorrijden met mijn motor, maar hoeveel van die mongolen demonstratief de auto er net voor gooien als ik er aan kom rijden, is dat een soort van jaloezie of iets dergelijks? Of weet men het echt niet.


Against God and Government


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 13:35 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Waarschijnlijk omdat men enkel de blik op vooruit heeft en van links naar rechts over de rijbaan zwalkt zoekend naar een gaatje om gevoelsmatig sneller vooruit te komen dan de rest.

Dinsdag ook nog zoeen in een BMW (hoe verrassend) van A'dam richting Den Bosch. Alle rijbanen gebruikte ie om zich maar een weg naar voren te banen. :')

Nog zoiets zijn die figuren die in de file bij stilstand tot nagenoeg in je bumper kruipen. Weten ze ook meteen zeker dat als degene die achter hun zit niet oplet ze zelf ook de hoofdprijs scoren op de achterbumper van hun voorganger. Want ja, een veilige marge van een paar meter houden dat kan natuurlijk niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 11-05-2013 13:38]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2013 14:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 7:51 schreef nark het volgende:
In Grey z'n voorbeeld is het natuurlijk ook wel: Ik zit in een grote stevige auto en die voetganger zijn knieen zijn daar toch niet tegen opgewassen, net zo min als het voorwiel van die fiets.


Een deuk in jouw auto is duurder dan een krasje op mijn knie .....


Afstand houden en tóch tegen een voetganger of fietser knallen? Leg eens uit..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2013 14:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 14:03 schreef Greycloak het volgende:
Afstand houden en tóch tegen een voetganger of fietser knallen? Leg eens uit..?




Ik had m niet goed gekwoot zie ik, sorry......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 14:08 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

En dan mogelijk nog fout geinterpreteerd ook.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2013 14:13 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 14:08 schreef Dying Embrace het volgende:
En dan mogelijk nog fout geinterpreteerd ook.





Nee.....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2013 15:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 mei 2013 13:32 schreef Rotzak het volgende:
Het valt mij echt op hoeveel mensen gewoon echt de verkeersregels niet kennen. Ik als motorrijder mag in bepaalde gevallen tussen de file doorrijden met mijn motor, maar hoeveel van die mongolen demonstratief de auto er net voor gooien als ik er aan kom rijden, is dat een soort van jaloezie of iets dergelijks? Of weet men het echt niet.


Onoplettendheid, en jaloezie inderdaad.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 11-05-2013 18:45 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

dat zeker...komt denk ik in sommige gevallen ook wel eens door de snelheid van sommige motorrijders...het begrip stapvoets is wat anders dan wat ik gistermiddag een paar keer mee maakte in de file voor zwolle... ben dan natuurlijk niet zo om de auto er tussen te gooien... damn, een motorrijbewijs...lijkt me toch altijd nog wel iets om te gaan proberen te halen.


I am mine own redeemer...!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 19:03 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Als je de kans hebt... doen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2013 21:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 mei 2013 19:03 schreef Dying Embrace het volgende:
Als je de kans hebt... doen.
Hij mag alleen een motor met zijspan rijden....


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-05-2013 8:54 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2013 9:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2013 8:54 schreef Herrie Records Inc. het volgende:



Boeiender


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-05-2013 9:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Of zoiets:



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2013 10:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 11:46 schreef karnivoor het volgende:
Even wat olie op het vuur gooien. Wat denkt men hier van?

http://www.autoweek.nl/nieuws/23337/bestelautos-begrensd-op-120-kmh

Ik zeg doen! Sowieso alle auto's begrenzen op 120 (of maak er dan beter 130 van), scheelt een hoop gezeik. Nadeel is dat de overheid dan weer elders moet gaan zitten bezuinigen en die rekening vast wel weer verdeeld gaat worden over niet-hardrijders.


Ach, dat duurt nog wel even voor ik daar last van krijg.
Ik zie mijzelf nog niet op korte termijn een auto van na 2013 kopen.

Pre 2014 hoeft niet achteraf een begrenzer in te bouwen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-05-2013 11:58 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

• Audi rijders
• BMW rijders
• Volvo rijders

Eigenlijk alles met een dikke leasebak onder de kont mag van mij standaard begrensd worden.

Ook bedrijfsbusjes, inderdaad.


Ja hoor...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2013 12:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eerst maar eens zien dat dit er door komt. Voorlopig moet er nog definitief over gestemd worden en iig Duitsland zal daarbij vermoedelijk dwars gaan liggen.

http://www.spiegel.de/politik/deutschland/ramsauer-ist-gegen-gabriels-plan-fuer-tempolimit-auf-der-autobahn-a-898735.html


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 12:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en begrijpelijk. ALs je een lang stuk door duitsland wilt is begrenzing helemaal kut. Sowieso een lang stuk is het beter om wat meer gas te geven om wakker te blijven en niet te lang in een auto te hoeven zitten.
In duitsland gaat die onbegrensdheid prima omdat het daar rustiger is maar vooral ook omdat mensen daar meer verkeersinzicht hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-05-2013 13:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 12:58 schreef ElitE het volgende:
en begrijpelijk. ALs je een lang stuk door duitsland wilt is begrenzing helemaal kut. Sowieso een lang stuk is het beter om wat meer gas te geven om wakker te blijven en niet te lang in een auto te hoeven zitten.


Dat is natuurlijk een ontzettende flutreden. Als je te moe bent om wakker te blijven terwijl je 120 km/uur rijdt dan moet je sowieso stoppen met rijden. Kom zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-05-2013 13:19 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Hier in Nederland zullen ze eerder na moeten gaan denken over wat voor figuren ze in zo'n busje laten rijden.

Het lijkt er wel op dat het steeds vaker van die snotpinnen zijn die net een blauwe dag hun rijbewijs hebben en dan met hun gepimpte A-team busje als een dolle door het verkeer razen alsof er geen regels zijn en uiteraard ondertussen nog andere dingen doen zoals niet handsfree bellen, de navigatie programmeren, aan de pik trekken...

Een hogere minimum leeftijd of een x aantal jaren rijervaring, of misschien zelfs wel een speciaal rijbewijs om in een bestelbus te rijden zouden zeker het overwegen waard zijn.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2013 13:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 13:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is natuurlijk een ontzettende flutreden. Als je te moe bent om wakker te blijven terwijl je 120 km/uur rijdt dan moet je sowieso stoppen met rijden. Kom zeg.
Hard niet mee eens. 120 doorsukkelen is zwaar vermoeiender dan rijden met wat meer gas op de plank. Maar ik begrijp dat jij een andere ervaring hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-05-2013 13:42]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2013 13:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 13:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is natuurlijk een ontzettende flutreden. Als je te moe bent om wakker te blijven terwijl je 120 km/uur rijdt dan moet je sowieso stoppen met rijden. Kom zeg.


Het gaat er meer om dat je reis aanzienlijk korter wordt waardoor je minder lang achter het stuur zit.

Als je bijvoorbeeld 's nachts rijdt naar wintersportlocatie in de Alpen en dan over een afstand van bijv. 700km in Duitsland 160 kan rijden ipv 120 dan scheelt dat 1,5 uur rijden. De omstandigheden moeten er natuurlijk naar zijn om het veilig te kunnen doen (niet te slecht weer, niet te druk, goede auto), maar als dat het geval is dan lijkt me 4,5 uur 160 veiliger dan 6 uur 120...



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-05-2013 13:55]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2013 14:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat is er mis met gewoon even op tijd een koffiepauze houden?

In mijn vakantie is haast hebben toch wel het laatste wat ik wil.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2013 14:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Grey, spreekt jou als vakman het idee van 120 eigenlijk aan?

Dan krijg je (Ik hoop dat ik ze allemaal (goed) heb) :

80 - Vrachtverkeer
90 - Aanhanger
100 - Bussen
120 - bedrijfswagens
130 - overig

En Mister N die zich ergert omdat ik met 0.5 km verschil een ander busje met 120 inhaal.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-05-2013 14:25 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

De eerste 4 uit dat lijstje enkel op de rechter rijbaan toelaten...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2013 14:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zou dan zeggen: Niet op de linker rijbaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen