IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-05-2013 14:34 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Dan wel inclusief Koos Spee in zijn personenauto.
Die beweerde onlangs min of meer standaard 10km/h onder de max snelheid te rijden.

Ik noem dat willens en wetens hinderen van het overige verkeer. Zekers als je dat doet op een provinciale weg waar steeds vaker inhaalverboden gelden. Vreemd ook dat die met regelmaat aan de laars gelapt worden.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2013 15:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 13:55 schreef Valorian het volgende:
Het gaat er meer om dat je reis aanzienlijk korter wordt waardoor je minder lang achter het stuur zit.

Als je bijvoorbeeld 's nachts rijdt naar wintersportlocatie in de Alpen en dan over een afstand van bijv. 700km in Duitsland 160 kan rijden ipv 120 dan scheelt dat 1,5 uur rijden. De omstandigheden moeten er natuurlijk naar zijn om het veilig te kunnen doen (niet te slecht weer, niet te druk, goede auto), maar als dat het geval is dan lijkt me 4,5 uur 160 veiliger dan 6 uur 120...


Dat en 120 wordt dan, vooral 's nachts, behoorlijk monotoon. Nu wordt OWW misschien juist wakkerder van monotone dingen, dat weet ik niet, maar ik word er juist moe van. (Bovenop de hoeveelheid tijd die het scheelt lijkt me dat win-win.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-05-2013 18:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 7:43 schreef Greycloak het volgende:
Oh en Count Steel is gewoon een beetje aan het zieken met zijn extra tussenstap in mijn verhaal. Om nog even op jou terug te komen; het is de schuld van de oerknal. Alles.
Oftewel nee vriend, directe keuze, directe consequentie. Je kan anders net zo goed van je keukentrapje aftyften. Met je stolseltje...


Ik was niet aan het zieken. Je draait om de hete brei heen. Wat je dan wel weer consequent maakt, want ik heb je werkelijk nog nooit met argumenten zien komen die enigszins relevant zijn. Ik wens je veel succes met het doorzetten van deze kansloze missie en hoop dat je ooit het licht ziet.



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2013 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

In jouw ogen wellicht. Maar ik blijf erbij; als je kiest voor gevaarlijk gedrag, kies je de consequenties. Maar ik vond je poging om tussenstappen in mijn redenatie te plakken wel vermakelijk.
Met je stolseltje. :')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-05-2013 20:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 20:29 schreef Greycloak het volgende:
In jouw ogen wellicht. Maar ik blijf erbij; als je kiest voor gevaarlijk gedrag, kies je de consequenties. Maar ik vond je poging om tussenstappen in mijn redenatie te plakken wel vermakelijk.
Met je stolseltje. :')


Is flauwvallen in jouw ogen een keuze?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2013 20:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De tijdwinst met hardrijden moet je niet overschatten. Je moet namelijk ook vaker tanken... Moderne diesels met een grote tank kunnen je dan misschien wel 160km/h gemiddeld laten rijden met een actieradius van 700km, maar dat zijn er in de praktijk niet zo heel veel.

Neemt niet weg dat ik op lange afstanden ook liever flink tempo houd en dan een tankstop extra maak waarbij ik de benen strek en wat eet en drink, dan dat ik met 120km/h 'voortsukkel'.

Op de meeste trajecten kun je, zelfs in Duitsland, tegenwoordig helaas niet meer over lange afstanden een hoog tempo aanhouden. Er zijn veel plaatsen waar je zeker 's nachts aan een maximumsnelheid gebonden bent. Het zijn barre tidjen voor de liefhebber van snelheid.



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-05-2013 20:41 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 20:38 schreef Count Steel het volgende:
Is flauwvallen in jouw ogen een keuze?


Bij een beroerte niet, bij epilepsie wel. Sort of...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-05-2013 20:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Precies. Jij maakt iig onderscheid. Je snapt me wel denk ik


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-05-2013 20:54 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

mensen met epilepsie moeten gewoon normaal doen, dat geclown steeds, bah


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 21:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2013 13:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is natuurlijk een ontzettende flutreden. Als je te moe bent om wakker te blijven terwijl je 120 km/uur rijdt dan moet je sowieso stoppen met rijden. Kom zeg.


Nouja lekker als je 1000 + km moet afleggen. 120 is dan echt een kutsnelheid. Ik hou meestal voor het grootste gedeelte 140 aan dat schiet meer op, en je zit niet traag achter 1 auto aan. Kijk slapen doe je niet snel maar het is wel veel vermoeiender. En op 1000km ritjes is elk uurtje langer echt slopend.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 21:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2013 20:38 schreef Negatieveling het volgende:
De tijdwinst met hardrijden moet je niet overschatten. Je moet namelijk ook vaker tanken... Moderne diesels met een grote tank kunnen je dan misschien wel 160km/h gemiddeld laten rijden met een actieradius van 700km, maar dat zijn er in de praktijk niet zo heel veel.

Neemt niet weg dat ik op lange afstanden ook liever flink tempo houd en dan een tankstop extra maak waarbij ik de benen strek en wat eet en drink, dan dat ik met 120km/h 'voortsukkel'.

Op de meeste trajecten kun je, zelfs in Duitsland, tegenwoordig helaas niet meer over lange afstanden een hoog tempo aanhouden. Er zijn veel plaatsen waar je zeker 's nachts aan een maximumsnelheid gebonden bent. Het zijn barre tidjen voor de liefhebber van snelheid.

HEb er tot nu toe weinig last van gehad maar ik rijd eigenlijk alleen over Hengelo naar Berlijn en dan naar Szczecin. Maar een aantal jaar geleden met wat rustige wegen op tweede kerstdag en een goede auto 150km/h gemiddeld gereden. NL-polen in 8 uur waarbij in totaal nog een uurtje aan stops tussen zat. Dan stelt het niks voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 21:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Een ander probleem met iedereen dezelfde snelheid is dat het verkeer veel minder dynamisch is. Met een grote groep auto;s op dezelfde snelheid is het of gewoon achter een auto zitten en meegaan of 10-20 kmh harder of zachter om niet constant te moeten reageren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2013 21:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 21:08 schreef ElitE het volgende:
HEb er tot nu toe weinig last van gehad maar ik rijd eigenlijk alleen over Hengelo naar Berlijn en dan naar Szczecin. Maar een aantal jaar geleden met wat rustige wegen op tweede kerstdag en een goede auto 150km/h gemiddeld gereden. NL-polen in 8 uur waarbij in totaal nog een uurtje aan stops tussen zat. Dan stelt het niks voor.


Daar kan het gas er inderdaad nog ouderwetsch op, voor het grootste deel van de rit. Zelf rijd ik meestal (voor werk) naar Beieren en dan is het toch veel afremmen naar 130km/h. Op de stukken 'ohne Tempolimit' gaat het dan zo hard als de auto van die dag het me toelaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-05-2013 21:15]



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-05-2013 21:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 mei 2013 21:12 schreef ElitE het volgende:
Een ander probleem met iedereen dezelfde snelheid is dat het verkeer veel minder dynamisch is. Met een grote groep auto;s op dezelfde snelheid is het of gewoon achter een auto zitten en meegaan of 10-20 kmh harder of zachter om niet constant te moeten reageren.


Alle rijbanen vrij! Dat gezeik met zo veel mogelijk rechts rijden. In Amerika rij ik met tig auto's over 7 banen oid en dan gaat het er gruwelijk ontspannen aan toe. 7 banen in nederland, zit iedereen hutje mutje rechts en een paar speedo's scheuren er links langs. Bah!




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-05-2013 21:18]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 21:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2013 21:13 schreef Negatieveling het volgende:
Daar kan het gas er inderdaad nog ouderwetsch op, voor het grootste deel van de rit. Zelf rijd ik meestal (voor werk) naar Beieren en dan is het toch veel afremmen naar 130km/h. Op de stukken 'ohne Tempolimit' gaat het dan zo hard als de auto van die dag het me toelaat.


Hehe wat voor auto's heb je meestal onder je bips?

Alles boven de 180 is toch wel erg link maar mn broer heeft toch bijna een uur zo rond de 250 kunnen rijden. Maar zelf kwam ik zelden boven de 180 al heb ik even 230 kunnen aantikken vlakbij Bad Oeyenhausen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-05-2013 21:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu een aygo, maar de vorige was een megane 2.0

1 keer 210 gereden, maar dat was denk ik de topsnelheid, ik durfde niet harder. In duitsland reed ik meestal net onder de 200, blijkbaar is dat een snelheid waar m'n brein net niet van flipt.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nattdal
Usericon van Nattdal
Posted 12-05-2013 21:27 by Nattdal Wijzig reactieProfiel van NattdalQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 21:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nu een aygo, maar de vorige was een megane 2.0

1 keer 210 gereden, maar dat was denk ik de topsnelheid, ik durfde niet harder. In duitsland reed ik meestal net onder de 200, blijkbaar is dat een snelheid waar m'n brein net niet van flipt.





210 in een aygo? Nee.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2013 21:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hangt ook van de auto af ik lag lekker te slapen met 250. In de meeste auto's kun je niet meer slapen boven de 120 Je auto moet wel een beetje gemaakt zijn om die snelheden te kunnen hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2013 21:32 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 21:20 schreef ElitE het volgende:
Hehe wat voor auto's heb je meestal onder je bips?

Alles boven de 180 is toch wel erg link maar mn broer heeft toch bijna een uur zo rond de 250 kunnen rijden. Maar zelf kwam ik zelden boven de 180 al heb ik even 230 kunnen aantikken vlakbij Bad Oeyenhausen.


Altijd moderne(voornamelijk VAG)-troep. Dan maakt het allemaal niet uit hoe hard je rijdt, spannend is het nooit. Goed, je remweg wordt langer en je moet heel ver vooruit kunnen kijken, maar de auto zelf gaat je nooit verrassen. 255 in de begrenzer met iets moderns is niet het spannendste op de wereld.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-05-2013 21:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 21:27 schreef Nattdal het volgende:
210 in een aygo? Nee.

130 met een 107 is al doodeng ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-05-2013 21:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 21:27 schreef Nattdal het volgende:
210 in een aygo? Nee.


Ik neem aan dat ie de Megane bedoelde


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-05-2013 22:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik weet het wel zeker.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 13-05-2013 17:25 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 12 mei 2013 9:51 schreef Dying Embrace het volgende:
Of zoiets:




die wil ik ooit! kan met rijbewijs b meen ik.


I am mine own redeemer...!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-05-2013 18:01 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Yup, tenminste als je op 1 jan 2013 je b-rijbewijs al had...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-05-2013 18:04 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Als ik er ooit het geld en de ruimte voor heb koop ik ook een trike. Volgens mij hoef je ook geen helm op.


5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen