IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Pantera Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-08-2008 20:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Drank, drugs, ruzie icm 4 botte rednecks. Slechte combi, denk ik dan.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-08-2008 20:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:17 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom is die belofte niet totaal ingevuld??



Phil.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:19 schreef Snaack het volgende:
Drank, drugs, ruzie icm 4 botte rednecks. Slechte combi, denk ik dan.


het zou kunnen. maar ik betwijfel overigens of die twee broertjes wel veel drugs hebben gebruikt en dat veel ook een imago was.. in ieder geval , doodzonde

maar vinden jullie de latere cd's toch ook niet een stuk minder? (overigens de zogenaamde glametlacd's zijn ook bovengemiddel goed, vooral projects in the jungle!)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 20:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:22 schreef Mark het volgende:
Phil.




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-08-2008 20:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ben eerlijk gezegd nooit zo'n Pantera-man geweest. Ik heb Cowboys en Vulgar Display en dat zijn best lekkere CDs (of eerder, er staan goede nummers op), maar als band heeft het me nooit echt kunnen boeien vrees ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 20:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:27 schreef Mark het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit zo'n Pantera-man geweest. Ik heb Cowboys en Vulgar Display en dat zijn best lekkere CDs (of eerder, er staan goede nummers op), maar als band heeft het me nooit echt kunnen boeien vrees ik.


the great southern trendkill is ook aan te bevelen! een lekkere duistere cd!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 20:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wat is daar duister aan ?


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 20:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:32 schreef mental het volgende:
wat is daar duister aan ?

ja dat vind ik. als jij die cd cd vrolijk en luchtig vind, of wat dan ook, ook goed....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:32 schreef mental het volgende:
wat is daar duister aan ?

.twee keer

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2008 20:35]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 20:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 20:34 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dat vind ik. als jij die cd cd vrolijk en luchtig vind, of wat dan ook, ook goed....
nha, dat niet...maar duister kan ik geen pantera cd noemen,,donker misschien wel...


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-08-2008 21:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 augustus 2008 20:27 schreef Mark het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit zo'n Pantera-man geweest.


+1

Ik heb er helemaal niets van, niet mijn ding. 'T zal allemaal best hard en enzo zijn, maar het heeft mij nooit kunnen boeien. Iig niet in die tijd, misschien vind ik het nu wel leuk, ik zal het weer eens een keertje checken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 21:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Wim, t was iets met wansmaak toch...


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 21:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1

Ik heb er helemaal niets van, niet mijn ding. 'T zal allemaal best hard en enzo zijn, maar het heeft mij nooit kunnen boeien. Iig niet in die tijd, misschien vind ik het nu wel leuk, ik zal het weer eens een keertje checken.


heb je ook nooit de oude pantera gevolgd????


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
heb je ook nooit de oude pantera gevolgd????

niet old school genoeg voor onze wim,


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 21:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik denk dat ze toendertijd eerder te poserig waren (ook al waren ze muzikaal gezien zeker stevig te noemen, denk aan vicious rumors ofzo)


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-08-2008 21:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 augustus 2008 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
heb je ook nooit de oude pantera gevolgd????



Nou, ik las wel mee in de aardschok enzo, natuurlijk, dus ik was wel op de hoogte van het wel en wee van de band, maar ik vond de muziek gewoon niet zoveel aan. Ik kan me 1 nummer herinneren wat nog wel eens op monsters of rock/skychannel werdgedraaid, wat rustiger nummer. Even zoeken, hoor...

Blijft U aan de lijn?

...

...

http://www.youtube.com/watch?v=h57uegzd9iQ


Aja, deze dus, cemetary gates.

Die vond/vind ik dan weer wel gaaf.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-08-2008 21:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 augustus 2008 21:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat ze toendertijd eerder te poserig waren (ook al waren ze muzikaal gezien zeker stevig te noemen, denk aan vicious rumors ofzo)


Naja, dat ze er idd niet uitzagen heeft er ook wel wat mee te paken, hehe. En de naam Pantera vond ik ook altijd al...tsja.. vrij homofiel klinken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 11-08-2008 21:33 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 11 augustus 2008 21:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat ze toendertijd eerder te poserig waren (ook al waren ze muzikaal gezien zeker stevig te noemen, denk aan vicious rumors ofzo)
Dat en niet zo agressief denk ik.. Het klinkt op Cowboys en Vulgar toch meer power metal dan bruut thrashend

Zelf was ik wat later into metal dan Wim, dus Pantera behoorde tot de eerdere metalbands die ik luisterde. Kon weliswaar al thrash (oude metallica, oude megadeth, slayer), maar niet het nog brutere werk.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, maar dat is al de nieuwe pantera he. de oude, zeg maar poserpantera,(het pre-phil tijdperk) kreeg ook lovende reviews in de aardschok. zeker projects in the jungle en I am the night. dat waren dan ook hele goede melodieze platen dei toch redelijk stevig waren. wellicht dat jij (Wim) die toenderrijd ook uitsjekte.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2008 21:38]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 21:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 21:30 schreef De Tegenpartij het volgende:
Naja, dat ze er idd niet uitzagen heeft er ook wel wat mee te paken, hehe. En de naam Pantera vond ik ook altijd al...tsja.. vrij homofiel klinken.
neej jij zag er lekker uit met je jogging broek en hoge nikes en verneukte shirts.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-08-2008 21:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 augustus 2008 21:43 schreef mental het volgende:
neej jij zag er lekker uit met je jogging broek en hoge nikes en verneukte shirts.


Die draag ik nog steeds, dus wat wil je daarmee zeggen?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 21:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 21:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die draag ik nog steeds, dus wat wil je daarmee zeggen?


nha, k wou je alleen een beetje pesten.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-08-2008 21:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat lukt niet zo heel gauw, ik ken amper schaamte.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 21:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 21:43 schreef mental het volgende:
neej jij zag er lekker uit met je jogging broek en hoge nikes en verneukte shirts.

ey, dat is oldskool!!! alleen een spijkerjekkie met afgeknipte mouwen is nog meer oldskool


Cees
Usericon van Cees
Posted 12-08-2008 16:58 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Pantera - Power Metal (Cd) , is ook goed te pruimen hoor



[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-08-2008 17:04]


The trend is dead.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen