IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Pantera Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-08-2012 16:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 8:32 schreef Staalman het volgende:
Heerlijk nummer... wat was dit destijds toch een geniale band!


Inclusief veel baard... en een hamer.
Geweldig :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 24-08-2012 1:47 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Zakk Wylde past er dan weer prima bij. Hij speelt nu bluesy zooi om dat hij daar lekker bij kon boozen, maar ik denk dat hij voor een eventuele reünie prima de gitaarpartijen van Dimebag kan spelen.

Anders Dino vragen


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-08-2012 6:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Naja, het is toch wel zo dat Dimebag nou niet echt een megatechnische gitarist was, hij kon mooi grooven, had een apart geluid, maar echt moeilijk spelen deed hij niet.


Boeiender


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 24-08-2012 11:01 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mee eens, het is natuurlijk de combinatie van die 4 mensen bij elkaar. Daarnaast moet je die riffs natuurlijk wel verzinnen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-08-2012 14:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 augustus 2012 11:01 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Mee eens, het is natuurlijk de combinatie van die 4 mensen bij elkaar. Daarnaast moet je die riffs natuurlijk wel verzinnen.


Een goede gitarist met een kutband die alleen riffs van anderen kan spelen is inderdaad niet echt boeiend.


Boeiender


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-08-2012 23:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tenzij hij invalt voor een reunie en een baard heeft


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-08-2012 23:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mochten ze ooit van plan zijn een reünie te houden, zijn er nog wel meer problemen. Rex Brown die voor de zoveelste keer z'n lever naar de kloten zuipt (die maakt het echt niet lang meer) en Phil Anselmo die (op z'n zachtst gezegd) niet meer zo goed overweg kan met de familie Abbot.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-08-2012 23:59]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-08-2012 0:00 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Als ze uiteindelijk geld nodig hebben komen ze daar wel weer overheen.

Als Black Sabbath het kon ondanks Sharon...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2012 0:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik hoop dat het er nooit van komt, zonder Dime geen Pantera (voor mij dan he).


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-08-2012 0:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tja... ik ben op Dynamo bij ze weg gegaan omdat het zo enorm ruk was.... Als er een reunie komt zorg ik wel dat ik ze niet in NL zie.

En het is toch 1 van de meest grijsgedraaide band hier ;P


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2012 0:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2012 0:02 schreef Argus het volgende:

En het is toch 1 van de meest grijsgedraaide band hier ;P


Da's sowieso goed!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2012 15:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hoeveel van de platen grijsdraaiende panterafans hier kennen ook het oude materiaal (voor Cowboys from hell). Weliswaar een andere stijl maar zeker niet slecht. Vooral "projects in the jungle" is een vette plaat!


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 25-08-2012 15:41 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Proud to be Loud!



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-08-2012 15:46 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2012 15:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoeveel van de platen grijsdraaiende panterafans hier kennen ook het oude materiaal (voor Cowboys from hell). Weliswaar een andere stijl maar zeker niet slecht. Vooral "projects in the jungle" is een vette plaat!


Om eerlijk te zijn heb ik me nooit in hun oudere platen verdiept. Cowboys... en de platen erna trek ik absoluut niet, dus de interesse om meer hiervan te gaan beluisteren was er nooit. Maar ik luister nu Projects... en ik ben positief verrast. Niks bijzonders vergeleken met tijd- en stijlgenoten, maar alleszins genietbaar.


Bareuh...


cynic
Usericon van cynic
Posted 25-08-2012 16:37 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

quote:
Op 24 augustus 2012 6:58 schreef MR. N het volgende:
Naja, het is toch wel zo dat Dimebag nou niet echt een megatechnische gitarist was, hij kon mooi grooven, had een apart geluid, maar echt moeilijk spelen deed hij niet.


Mwoa, die solo's zo spelen kan echt niet iedereen anders. Ik niet in ieder geval.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2012 16:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op dit forum zitten alleen maar meester-gitaristen, dat weet je toch!?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2012 16:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2012 15:46 schreef De Ulk het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik me nooit in hun oudere platen verdiept. Cowboys... en de platen erna trek ik absoluut niet, dus de interesse om meer hiervan te gaan beluisteren was er nooit. Maar ik luister nu Projects... en ik ben positief verrast. Niks bijzonders vergeleken met tijd- en stijlgenoten, maar alleszins genietbaar.

ik ben al "oud"en herinner me nog dat PITJ uit kwam. voor die tijd was dat een erg vette plaat met een mooie mix tussen redelijk heavy en melodieus te noemen. Ook blijkt op die platen dat die Dimebag goed kan shredden.
Ik vond de nieuwe pantera ook erg goed maar vind het wel jammer dat ze die oude stijl verder volledig hebben genegeerd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2012 19:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:58 schreef Count Steel het volgende:
Mochten ze ooit van plan zijn een reünie te houden, zijn er nog wel meer problemen. Rex Brown die voor de zoveelste keer z'n lever naar de kloten zuipt (die maakt het echt niet lang meer) en Phil Anselmo die (op z'n zachtst gezegd) niet meer zo goed overweg kan met de familie Abbot.


Ah, ik dacht dat ze intussen al een reünie hadden onder de naam 'Throwdown'?

quote:
Op 25 augustus 2012 16:38 schreef Count Steel het volgende:
Op dit forum zitten alleen maar meester-gitaristen, dat weet je toch!?

Fuck die solo's, alleen de breaks en moddervette grooves van Far Beyond Driven zijn nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-08-2012 19:16]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-08-2012 19:17 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ja precies; gewoon weglaten die rotzooi


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-04-2014 11:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Niet verkeerd.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-04-2014 11:31 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

VET !!!


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-04-2014 16:01 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Tof ja, alleen jammer dat Phil Anselmo totaal niet bij stem is.


5 Euro's? Op je muil!!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-04-2014 16:03 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Dat en z´n geluid had wel wat harder gemogen...

Maar als Slayer met Phil ooit eens een tourtje samen mogen doen en dan Pantera en Slayer nummers doen..hoe VET zou dat zijn !!!


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 21-04-2014 16:47 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059




Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2014 9:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2014 8:37 schreef PanteraTribute het volgende:
Het is nu al een hele tijd dat er veel wordt gepraat en gespeculeerd over een Pantera-reunie voor de 10 jaar dat we nu Dimebag al moeten missen.

Daarom werd deze petitie online gezet.
Don't miss the ride Vinnie Paul

http://www.gopetition.com/petitions/bring-back-pantera.html

(het duurt 20 secondjes om deze petitie te tekenen)

Phil Anselmo, Rex Brown en Zakk Wylde gaven al het goede voorbeeld in Dallas met I'm Broken!
Wij willen geen nieuwe albums of wat dan ook.
Maar een oerdegelijke Pantera-tour ter ere van Dimebag.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen