IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Intro's Volgende pagina
Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 13-02-2002 14:23 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

Welke intro's vinden jullie allenmaal erg goed? Ik vind de intro van Midian wel stoer() At the gates of midian


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-02-2002 14:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Albums met goede intro:

- Aeternus - And So The Night Became
- Satyricon 's Dark Medieval Times
- Limbonic Art - In Abhorrence Dementia
- NAGLFAR - DiabolicaL!!! natuurlijk!! HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-02-2002 14:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Emperor - die intro van nr 1 naar 2 op Anthems
Dream Theater - Live scenes In New York als de akoestische gitaar erin komt
en vast veel meer waar ik nu niet op kom



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2002 14:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Graveland - The Celtic Winter, één van de beste intro's die ik ken (jij kent hem ook nog wel, Valorian... nog op de black metal night in Unitas gedraaid).

Enslaved - Frost heeft ook een goed intro. Verder ben ik niet zo van die dingen gecharmeerd, het komt meestal zo over van 'oh ja we moeten nog een intro hebben'.

Iets wat trouwens *enorm* stoer is is het eerste gitaarstuk van Dark Angels' 'Darkness Descends'. Niet echt een intro, maar het hoort ook niet echt bij het nummer zelf. Erg goed gedaan!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-02-2002 14:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 14:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Graveland - The Celtic Winter, één van de beste intro's die ik ken (jij kent hem ook nog wel, Valorian... nog op de black metal night in Unitas gedraaid).

Enslaved - Frost heeft ook een goed intro. Verder ben ik niet zo van die dingen gecharmeerd, het komt meestal zo over van 'oh ja we moeten nog een intro hebben'.

Iets wat trouwens *enorm* stoer is is het eerste gitaarstuk van Dark Angels' 'Darkness Descends'. Niet echt een intro, maar het hoort ook niet echt bij het nummer zelf. Erg goed gedaan!


Hhehe... die graveland weet ik nog wel ja,, was gave intro.. helaas kan ik hem niet meer zo voor de geest halen..

Er was nog een cd'tje van jouw met zo'n stoere intro... Heidenreich, kan dat?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-02-2002 15:06 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Het intro van Love poems for dying children Act 2 van Autumn Tears:

Do the children ever sing?
Alas they do not sing but songs of woo and remembrance

Do the children ever dance?
Alas they can dance no more

Do the children ever play?
Alas their days of playing have long since ended

Do the children ever laugh?
Alas their laughter can be heard no longer

Do the children ever sleep?
Alas the children cannot sleep….they can only dream…

Do the children ever cry?
Alas I do regret, they forever cry tears of sadness

Do the children ever love?
Alas, they can love no more

Do you love the children?
I love all my children, I just fear they cannot love me

Do you love me?
I shall love thee forever, my dearest one. Sleep now, as we enter this endless memory together and see thy death awakened, all in a moment…

(uit mijn hoofd..)

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 15-02-2002 9:09]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-02-2002 15:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jeetje wat 'n vraag.
Hoe definieer je 'n intro?
Aparte track of niet?
Duur? Simpel/complex/sample/instrumentaal/bla...
So many, can't remember any...
Ummmm...
Thousand Lakes - Amorphis "TOATL"?
Intro/Outro - Bolt Thrower "Realm of Chaos"? (Tja, niet echt muziek)
739 - Enslaved "ELD"
Deathtrip to a Mirage Asylum - Limbo Art (ook hierboven)
Pfff...koppijn,bier,snel.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2002 15:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 14:39 schreef Valorian666 het volgende:
Hhehe... die graveland weet ik nog wel ja,, was gave intro.. helaas kan ik hem niet meer zo voor de geest halen..

Er was nog een cd'tje van jouw met zo'n stoere intro... Heidenreich, kan dat?


Yep, da's een intro van F. Söderlund, van Puissance (credits staan op de digipack). Dat intro is typisch een voorbeeld van een stoer idee dat een beetje verpest wordt omdat het te lang duurt (2:43).


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-02-2002 15:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 februari 2002 14:30 schreef Azagthoth het volgende:
Emperor - die intro van nr 1 naar 2 op Anthems

Yep, die is erg stoer. Ze die CD vaak alleen maar op om de intro en overgang in het 2de nummer te kunnen horen.

De intro van Children of the Grave van Black Sabbath. Is eigenlijk een kort intrumentaal nr. genaamd Embryo. Ik leuk.

De intro van de CD So Fine! van Waltari.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2002 17:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


kan iemand mij vertellen welk klassieke stuk dat als intro wordt gebruikt op het nummer : Glorification of the Black God van Heaven shall Burn... van Marduk (van van van)??

tanks


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-02-2002 18:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Eerlijk gezegt heb ik een pest hekel aan intro's...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2002 18:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 17:04 schreef aerodis het volgende:
kan iemand mij vertellen welk klassieke stuk dat als intro wordt gebruikt op het nummer : Glorification of the Black God van Heaven shall Burn... van Marduk (van van van)??



'Night on the Bare Mountain' van Mussorgski, als ik het me goed herinner. De eerste riff is hetzelfde thema als in het echte stuk.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 13-02-2002 18:49 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

pffffffff, de enige die mij nu binnenschieten zijn deze van:
My dying bride: the dreadfull hours
Sinister: relic of possessions
COF: At the gates of midian
Dimmu Borgir: Fear and wonder


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 13-02-2002 19:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

awakening... op "nocturnal silence" van Necrophobic


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-02-2002 20:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

The Oath + begin van Ye entrancemperium van Emperor is inderdaad gewoon geweldig.

De intro van Abigail (King Diamond)

En uhm... "At the fathomless Depth" van, inderdaad, Dissection. Heel simpel intro met enkel wat gitaarklanken, maar toch heel goed!


Ik, Wil Schuurman


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2002 20:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 19:21 schreef humanator het volgende:
awakening... op "nocturnal silence" van Necrophobic


ff offtopic...
Zeker dude!!
die CD is zo'n plaat die je zo hard mogelijk moet draaien, dan klinkt- ie het lekkerst (maar dat is bij alle metal ) net als Anata btw.

Nog thank voor de intro van Marduk, snel ff downen

De intro zelf is niet zo vet, maar hoe die overgaat in 'Summoning Redemption'... Heerlijk, vooral tijdens concerten
( iedereen weet dat ik het over Kawazu van MA heb



Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 13-02-2002 20:58 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

intro van change of seasons van dream theater
euhh.. children of bodom - warheart


We`re not dead we`ve never lived


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-02-2002 23:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dimmu borgir - fear and wonder
dimmu borgir - dat eerste nummer van for all tid (ben ff te lui om naar benede te lope nu )
my dying bride - your shamefull heaven


Je moeder.


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 13-02-2002 23:23 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

intro van het nummer "Sorry dear" van de cd Abigail II van King Diamond en elke intro van "Necroticism" van Carcass


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-02-2002 23:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 23:05 schreef karnivoor het volgende:

...

dimmu borgir - dat eerste nummer van for all tid ...




Det Nye Riket

(?? ben ook te lui, so...)



Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 14-02-2002 14:14 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Iron Maiden - Churchill's Speech (Live After Death)

Dé intro der intro's


".... We shall never surrender!"

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 14-02-2002 14:14]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2002 14:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 februari 2002 14:14 schreef Redelijk het volgende:
Iron Maiden - Churchill's Speech (Live After Death)

Dé intro der intro's


".... We shall never surrender!"


DAMN! Ik moet ff melden dat bij het lezen van deze post het kippevel direct door me ruggegraat schiet!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 15-02-2002 8:20 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik dank God op m'n blote knieeen dat ik dit live heb mogen meemaken (Ed Hunter Tour, Ahoy, 1998 geloof ik).
Ik stond gewoon te flippen (helemaal vooraan natuurlijk) toen "We shall go on to the end.." door de PA knalde.
Na sinds m'n 13e levensjaar de video van Live After Death zo'n 4000 keer gezien te hebben is het altijd een droom van me geweest dat eens live te aanschouwen. Uiteraard Maiden meerdere malen live gezien voor de Ed Hunter Tour, maar die gig was toch wel de topper (samen met Dynamo 2000).

Maiden is de metal band der metalbands.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-02-2002 16:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Soms heb je echt van die klote intro's, zoals het begin van een cradle cd, zo'n lomp kut melodietje , De intro's van Ancient Rites zijn wel mooi!, leuk pianootje met schattig gitaartje!!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-02-2002 20:00 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2002 16:40 schreef Vintersorg het volgende:
Soms heb je echt van die klote intro's, zoals het begin van een cradle cd, zo'n lomp kut melodietje , De intro's van Ancient Rites zijn wel mooi!, leuk pianootje met schattig gitaartje!!!!


Op de nieuwe plaat vind ik de intro klinken alsof het een nummer van Within Temptation is. Op Fatherland is het intro wel aardig goed, vooral het nummer dat daarna komt (Mother Europe).

Ook de outro "Cain" is zo ontzettende goed. Moet je echt horen! De tekst is niet al te vrolijk... maar echt het kippevel volgt bij mij altijd....

Fatherland is gewoon een geweldige CD!


Ik, Wil Schuurman


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 15-02-2002 20:10 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 14 februari 2002 14:14 schreef Redelijk het volgende:
Iron Maiden - Churchill's Speech (Live After Death)

Dé intro der intro's


".... We shall never surrender!"








"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen