IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [ Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 08-05-2009 14:02 by MischiefMira Profiel van MischiefMira

quote:
Op 8 mei 2009 1:31 schreef Hexegot het volgende:
[offtopic]

Ja, het is heel erg als iemand doodgeschoten wordt, maar waarom al die ophef over deze meneer? Hij zong in een bandje dat één CD met matige black metal heeft gemaakt - nou nou, wat een enorm verlies voor de 'scene'.

[/offtopic]


Ik zie geen ophef, slechts een trieste mededeling.
Ik vond het een erg gave band en 't was een aardige gast met een super strot. Da's alles.


Bla


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-05-2009 20:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 mei 2009 1:58 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Wat? Robin Hood: Men in tights is geniaal

Klopt, maar die rol van Dom haalt het hoge niveau van de film tijdelijk naar beneden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-05-2009 20:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik vond 'em wel lachen in smokey and the bandit. Kan ook wel met jeugdsentiment te maken hebben.

Dat candid camera gedoe was wel erg slecht, dat deed hij niet best.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-05-2009 21:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 mei 2009 20:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik vond 'em wel lachen in smokey and the bandit. Kan ook wel met jeugdsentiment te maken hebben.



Niks ervan. Smokey is gaaf, vooral die hond. Mijn buurvrouw heeft er ook één.
Alle films en series met auto's zijn best ok eigenlijk, Knight Rider, Dukes of Hazzard, The fast and the furious, Starsky en Hutch etc.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-05-2009 21:50]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-05-2009 13:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Donald Evans, de bassist van de Southern Rockband Lynyrd Skynyrd, is woensdag overleden. Evans die zich in 2001 bij de band voegde (als opvolger van de toenmalige bassist Leon Wilkeson) leed aan kanker, en werd 48 jaar.

De band, die grote hits scoordde met 'Sweet Home Alabama' en 'Free Bird' en in 2006 een plek bemachtigde in de beroemde Rock and Roll Hall of Fame, maakt een ongelukkige periode door. Eerder dit jaar overleed toetsenist Billy Powell al op 56-jarige leeftijd.


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-05-2009 13:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 mei 2009 21:40 schreef bastianus het volgende:
Alle films en series met auto's zijn best ok eigenlijk, Knight Rider, Dukes of Hazzard, The fast and the furious, Starsky en Hutch etc.
Herbie!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-05-2009 13:46 by XXL Profiel van XXL

The Car
Christine


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-05-2009 13:48 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 9 mei 2009 13:12 schreef Rotzak het volgende:
Donald Evans, de bassist van de Southern Rockband Lynyrd Skynyrd, is woensdag overleden. Evans die zich in 2001 bij de band voegde (als opvolger van de toenmalige bassist Leon Wilkeson) leed aan kanker, en werd 48 jaar.

De band, die grote hits scoordde met 'Sweet Home Alabama' en 'Free Bird' en in 2006 een plek bemachtigde in de beroemde Rock and Roll Hall of Fame, maakt een ongelukkige periode door. Eerder dit jaar overleed toetsenist Billy Powell al op 56-jarige leeftijd.


Gaan de optredens wel nog door dan, aangezien ze binnenkort weer op tour gaan?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-05-2009 14:35 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 9 mei 2009 13:48 schreef 6sic6 het volgende:
Gaan de optredens wel nog door dan, aangezien ze binnenkort weer op tour gaan?


Ik zou het niet weten


Against God and Government


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-05-2009 14:39 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 9 mei 2009 13:12 schreef Rotzak het volgende:

Donald Evans, de bassist van de Southern Rockband Lynyrd Skynyrd, is woensdag overleden. Evans die zich in 2001 bij de band voegde (als opvolger van de toenmalige bassist Leon Wilkeson) leed aan kanker, en werd 48 jaar.

De band, die grote hits scoordde met 'Sweet Home Alabama' en 'Free Bird' en in 2006 een plek bemachtigde in de beroemde Rock and Roll Hall of Fame, maakt een ongelukkige periode door. Eerder dit jaar overleed toetsenist Billy Powell al op 56-jarige leeftijd.

Zou er eigenlijk een band zijn waar meer (oud)leden van zijn overleden dan Lynyrd Skynyrd?


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-05-2009 15:03 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 9 mei 2009 14:39 schreef Hexegot het volgende:
Zou er eigenlijk een band zijn waar meer (oud)leden van zijn overleden dan Lynyrd Skynyrd?


Ik weet niet of een symfonie-orkest in deze meetelt; zo ja, dan kan het wel ja


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-06-2009 17:10 by Verval Profiel van Verval



De Amerikaanse acteur David Carradine (72) is vandaag opgehangen gevonden in een hotel in Bangkok. De politie gaat er van uit dat het om zelfmoord gaat, aldus berichten in de media.

Gevonden door kamermeisje
Het lichaam van de 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden in het toilet van zijn suite in het vijfsterrenhotel Park Nai Lert, aldus de onlinenieuwsdienst The Nation.

Met gordijnkoord
De acteur was in Thailand voor filmopnames. Collega's raakten ongerust toen hij woensdag niet was komen opdagen voor het eten en toen ze hem niet via de telefoon op zijn kamer konden bereiken.

Volgens de politie heeft Carradine zichzelf opgehangen met een gordijnkoord.

Vrouw en vier kinderen
Carradine is vooral bekend uit de tv-reeks en film 'Kung Fu' en als Bill in het 'Kill Bill'-tweeluik van Quentin Tarantino. Hij komt uit een acteursfamilie. Zijn vader John en broers Bruce, Keith en Robert zitten ook in het vak.

Hij speelde in meer dan honderd films en werkte met regisseurs als Martin Scorsese en Ingmar Bergman. Hij laat een vrouw, Annie Bierman, en vier kinderen achter.

RIP


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2009 17:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2009 17:10 schreef Verval het volgende:


De Amerikaanse acteur David Carradine (72) is vandaag opgehangen gevonden in een hotel in Bangkok. De politie gaat er van uit dat het om zelfmoord gaat, aldus berichten in de media.

Gevonden door kamermeisje
Het lichaam van de 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden in het toilet van zijn suite in het vijfsterrenhotel Park Nai Lert, aldus de onlinenieuwsdienst The Nation.

Met gordijnkoord
De acteur was in Thailand voor filmopnames. Collega's raakten ongerust toen hij woensdag niet was komen opdagen voor het eten en toen ze hem niet via de telefoon op zijn kamer konden bereiken.

Volgens de politie heeft Carradine zichzelf opgehangen met een gordijnkoord.

Vrouw en vier kinderen
Carradine is vooral bekend uit de tv-reeks en film 'Kung Fu' en als Bill in het 'Kill Bill'-tweeluik van Quentin Tarantino. Hij komt uit een acteursfamilie. Zijn vader John en broers Bruce, Keith en Robert zitten ook in het vak.

Hij speelde in meer dan honderd films en werkte met regisseurs als Martin Scorsese en Ingmar Bergman. Hij laat een vrouw, Annie Bierman, en vier kinderen achter.

RIP

Zonde.. Geniaal die rol in Kill Bill.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-06-2009 17:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Briljant Acteur!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 04-06-2009 17:38 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 8 mei 2009 14:02 schreef MischiefMira het volgende:
Ik zie geen ophef, slechts een trieste mededeling.


+1



Silence
Usericon van Silence
Posted 04-06-2009 17:55 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 4 juni 2009 17:16 schreef bastianus het volgende:
Zonde.. Geniaal die rol in Kill Bill.
+1..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2009 18:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 juni 2009 17:10 schreef Verval het volgende:


De Amerikaanse acteur David Carradine (72) is vandaag opgehangen gevonden in een hotel in Bangkok. De politie gaat er van uit dat het om zelfmoord gaat, aldus berichten in de media.

Gevonden door kamermeisje
Het lichaam van de 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden in het toilet van zijn suite in het vijfsterrenhotel Park Nai Lert, aldus de onlinenieuwsdienst The Nation.

Met gordijnkoord
De acteur was in Thailand voor filmopnames. Collega's raakten ongerust toen hij woensdag niet was komen opdagen voor het eten en toen ze hem niet via de telefoon op zijn kamer konden bereiken.

Volgens de politie heeft Carradine zichzelf opgehangen met een gordijnkoord.

Vrouw en vier kinderen
Carradine is vooral bekend uit de tv-reeks en film 'Kung Fu' en als Bill in het 'Kill Bill'-tweeluik van Quentin Tarantino. Hij komt uit een acteursfamilie. Zijn vader John en broers Bruce, Keith en Robert zitten ook in het vak.

Hij speelde in meer dan honderd films en werkte met regisseurs als Martin Scorsese en Ingmar Bergman. Hij laat een vrouw, Annie Bierman, en vier kinderen achter.

RIP


Die was toch al dood? Zelf gezien in die middelmatige Kill Bill film.


Boeiender


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 04-06-2009 19:04 by Kash1 (Speciaal lid) Profiel van Kash1http://www.kashfest.nl

Handtekening is nu een stuk meer waard...



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-06-2009 19:15 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 4 juni 2009 18:49 schreef MR. N het volgende:
Die was toch al dood? Zelf gezien in die middelmatige Kill Bill film.


Middelmatig??? Die film is geniaal man.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2009 19:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juni 2009 18:49 schreef MR. N het volgende:
Die was toch al dood? Zelf gezien in die middelmatige Kill Bill film.


Die film is niet echt joh


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2009 19:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 juni 2009 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Die film is niet echt joh


Nee? Damn, heb ik weer, die blonTheid speelt me weer op, hehe.

@ Verval, die film is geniaal gehypt ja, leuke plaatjes, krakkemikkerig verhaal, slechte acteurs.

Zo.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2009 19:45 by Mark Profiel van Mark

Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik buiten de rol van Bill in Kill Bill niet echt een film van hem voor de geest kan halen. In die rol was hij wel aardig. Al vond ik Kill Bill part 1 een stuk beter.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-06-2009 19:57 by Staalman Profiel van Staalman

Ben het met Mr. N eens, Kill Bill was imo ronduit klote maar nu is imo The Big Lebowsli ook een zaadfilm... Dus ik zal wel weer een slechte smaak hebben.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2009 20:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 juni 2009 19:57 schreef Staalman het volgende:
Ben het met Mr. N eens, Kill Bill was imo ronduit klote maar nu is imo The Big Lebowsli ook een zaadfilm... Dus ik zal wel weer een slechte smaak hebben.


Half slechte smaak skatje, half slecht maar


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-06-2009 20:02 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 4 juni 2009 20:00 schreef MR. N het volgende:
Half slechte smaak skatje, half slecht maar


En is dat dan mijn bovenste helft of mijn onderste helft lekkertje?

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 04-06-2009 20:02]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen