IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [ Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2009 16:13 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 juni 2009 13:20 schreef karnivoor het volgende:
De verkopen zullen even boosten, goed voor Sony. Maar ben ook wel benieuwd hoe groot zijn schulden nou precies zijn, ik meende ooit iets van boven de 100 miljoen dollar gehoord te hebben maar dat weet ik echt niet zeker meer, kan zijn dat hij dat met de verkoop van de Beatles-rechten weer redelijk gecompenseerd heeft. Iig flink forse schulden (eigen bezit was daar nog niet tegenover gesteld, dat dan weer wel). En dan komt dit er ook nog eens bij:

--------

Dood Jackson financiële ramp voor AEG Live
Uitgegeven: 26 juni 2009 10:12
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 10:17
LONDEN - De dood van Michael Jackson betekent waarschijnlijk een enorme financiële strop voor AEG Live, het Britse entertainmentbedrijf dat de popster overhaalde tot een reeks van vijftig 'afscheidsconcerten' in de O2 Arena in Londen.

Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro.

De concertenreeks This is It zou beginnen op 13 juli en negen maanden duren. Volgens The Times bestond er bij verzekeraars weinig animo om het risico van afgelasting van de shows te dragen.

Met name de fragiele gezondheid van de zanger baarde de ondernemingen zorgen. Daarop liet AEG Live weten dat het bereid was zelf het risico te dragen voor de shows.

Uitverkocht

De aankondiging van de rentree op de bühne van Jackson was begin dit jaar wereldnieuws. In eerste instantie zou het gaan om tien concerten, die in recordtempo uitverkocht raakten. Vervolgens werd het aantal geplande concerten uitgebreid naar vijftig.
© ANP

----------

We hebben er weer een zondebok voor de kredietcrisis bij! :')


Mwah, een misgelopen verwachtte omzet van 350 miljoen is natuurlijk wel wat anders dan schade of keihard verlies voor het bedrijf.

Dat ze niet vrolijk worden van het mislopen van 350 miljoen omzet kan ik dan wel weer inkomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2009 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




deze meneer


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2009 18:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Volgende keer toch maar de gordel dragen?
Die was al dood voordat ie overreden werd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-06-2009 18:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nice ragdoll physics.


quote:
Op 26 juni 2009 8:55 schreef bastianus het volgende:
MJ was geweldig in de jaren tachtig/negentig, maar de laatste vijftien jaar heeft hij m.i. toch vrij weinig muzikale bijdrages meer geleverd. Het gelul over pedofilie enzo vind ik allemaal maar vrij matig, wel eens gezien wat voor type ouders hem steeds aanklaagden? Bovendien snap ik niet dat mensen hem aanklagen wegens vermeende pedofilie, maar dan wel hun "bloedjes van kinderen" bij hem laten logeren, dan lijkt hem me toch wel dat e.e.a. financiëel aantrekkelijk is. Dat de man enigzins verknipt was lijkt me wel duidelijk, maar dat kan ook niet anders als je in een hardcore Jehova- en kindermishandelingsgezin bent opgegroeid.


Goed gezegd, helemaal mee eens.

Zal Thriller eens een extra rondje laten draaien.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2009 18:51 by XXL Profiel van XXL

Laat ik het er maar op houden dat de dood van die andere Michael Jackson mij 2 jaar geleden meer deed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2009 18:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dan is alleen nog de Michael Jackson van Satan, Heir Apparent en Pariah over..the evil that men do lives on and on....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2009 19:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snark
Usericon van Snark
Posted 26-06-2009 19:04 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 26 juni 2009 16:13 schreef XXL het volgende:
Mwah, een misgelopen verwachtte omzet van 350 miljoen is natuurlijk wel wat anders dan schade of keihard verlies voor het bedrijf.

Dat ze niet vrolijk worden van het mislopen van 350 miljoen omzet kan ik dan wel weer inkomen.


reken maar dat er al een enorme berg kosten zijn gemaakt.

neemt niet weg dat een ieder die een ticket heeft en nu zijn geld terug wil echt kompleet gestoord is, een kaartje voor een van de concerten wordt denk ik dik geld waard, laat staan de hele serie. dikke verzamelwoede



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 26-06-2009 19:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Eerder wel veel naar Jackson geluisterd, ik vind het nog steeds goed te doen, een nummer als "They don't care about us" is gewoon van wereldklasse. Wat betreft de rand zaken rondom Jacksen ben ik van mening dat vooral de media en de horde uitzuigers mede verantwoordelijk zijn voor de laatste tien jaar van zijn leven.


Against God and Government


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-06-2009 19:40 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een genuanceerde Rotzak.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 27-06-2009 18:46 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

quote:
Op 26 juni 2009 18:23 schreef Hypnos het volgende:



deze meneer


Vet!!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 27-06-2009 19:45 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

Hehe, best hard voor die automobilist die er vervolgens overheen rijd.

Werd die gast achtervolgd ofzo?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2009 20:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Wel een beetje een prutser, heb je bijna 8 banen tot je beschikking en dan lukt het je nog niet je auto tijdig weer met zijn neus naar voren te krijgen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2009 20:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Grote opschudding in Parijs. Een Braziliaanse tienertoeriste van 18 jaar beroofde zich van het leven door van de Eiffeltoren naar beneden te springen ondanks verwoede pogingen van haar oudere broer om haar tegen te houden. Ze dook van de tweede verdieping naar beneden en stortte 60m lager op een volgepakt restaurant. De restaurantbezoekers pakten daarbij de schrik van hun leven.

Verder eten
Een ober van het restaurant doet het relaas. "Het was een vreselijk moment. Het was alsof er een bom op het restaurant viel. Toch had iedereen al snel door wat er gebeurd was. Het was overigens heel vreemd dat iedereen vervolgens gewoon verder begon te eten. Ik begrijp echt niet waarom."

Broer in shock
De politie zegt dat de 25-jarige broer van het slachtoffer echt alles deed om zijn zus te stoppen. Hij kon haar echter niet meer vastgrijpen voor ze sprong. De jongeman was in shock en moest naar het ziekenhuis afgevoerd worden. Hij was zo diep getroffen dat hij zijn eigen naam niet meer kon zeggen. De politie tast voorlopig in het duister over het motief voor de zelfmoord.

Vier per jaar
De 324 meter hoge Eiffeltoren is de drukst bezochte attractie ter wereld met meer dan zes miljoen toeristen per jaar. Helaas is het symbool van Parijs ook populair voor zelfmoorden. Dankzij verscherpte veiligheidsmaatregelen en netten is het aantal zelfmoorden teruggebracht tot gemiddeld vier per jaar. (kh)


signature


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 28-06-2009 17:04 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 26 juni 2009 18:23 schreef Hypnos het volgende:



deze meneer

Die meneer is een paar jaar geleden reeds overleden.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2009 17:13 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 juni 2009 20:59 schreef Hypnos het volgende:
Het was overigens heel vreemd dat iedereen vervolgens gewoon verder begon te eten. Ik begrijp echt niet waarom.


Uuuh, dat zou ook mijn reactie zijn zolang ze niet op mijn bord land.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-06-2009 17:14 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 28 juni 2009 17:13 schreef XXL het volgende:
Uuuh, dat zou ook mijn reactie zijn zolang ze niet op mijn bord land.

Inderdaad. Eten nabij de Eifeltoren is al niet goedkoop. Zonde om het te laten staan.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2009 17:21 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 juni 2009 17:04 schreef Naturens Galleri het volgende:
Die meneer is een paar jaar geleden reeds overreden.


Fixed.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 28-06-2009 17:47 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Thanks.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2009 7:53 by MMayo Profiel van MMayo

'Mrs Slocombe' overleden

LONDEN - Actrice Mollie Sugden is in de nacht van woensdag op donderdag in Groot-Brittannië op 86-jarige leeftijd overleden. Sugden dankt haar bekendheid vooral aan de Britse serie Are You Being Served?, waarin ze de rol vertolkte van de bazige Mrs Slocombe.

De serie, die in Nederland bekend was onder de naam Wordt u al geholpen?, draaide om de bemoeizuchtige en excentrieke medewerkers van een Brits warenhuis.

De serie, die het dertien jaar volhield, was razend populair door de dubbelzinnige opmerkingen waar de personages elkaar mee bestookten.





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-07-2009 10:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 juli 2009 7:53 schreef MMayo het volgende:
'Mrs Slocombe' overleden

LONDEN - Actrice Mollie Sugden is in de nacht van woensdag op donderdag in Groot-Brittannië op 86-jarige leeftijd overleden. Sugden dankt haar bekendheid vooral aan de Britse serie Are You Being Served?, waarin ze de rol vertolkte van de bazige Mrs Slocombe.

De serie, die in Nederland bekend was onder de naam Wordt u al geholpen?, draaide om de bemoeizuchtige en excentrieke medewerkers van een Brits warenhuis.

De serie, die het dertien jaar volhield, was razend populair door de dubbelzinnige opmerkingen waar de personages elkaar mee bestookten.







Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-07-2009 10:59 by XXL Profiel van XXL


Acteur Karl Malden (97) overleden

In Los Angeles is acteur Karl Malden op 97-jarige leeftijd overleden. Malden speelde in films als On the Waterfront, Patton en A Streetcar named Desire.

Voor zijn rol in die laatste film won hij begin jaren 50 een Oscar voor de beste bijrol. Malden is ook bekend van zijn rol als rechercheur Mike Stone in de serie The Streets of San Francisco.

Karl Malden werd in Chicago geboren als Mladen Sekulovich, de zoon van een Servische vader en een Tsjechische moeder. Toen hij acteur werd, nam hij een meer Amerikaanse naam aan. Karl Malden overleed thuis in zijn slaap, zo heeft zijn familie laten weten.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-07-2009 18:48 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 2 juli 2009 7:53 schreef MMayo het volgende:
'Mrs Slocombe' overleden

LONDEN - Actrice Mollie Sugden is in de nacht van woensdag op donderdag in Groot-Brittannië op 86-jarige leeftijd overleden. Sugden dankt haar bekendheid vooral aan de Britse serie Are You Being Served?, waarin ze de rol vertolkte van de bazige Mrs Slocombe.

De serie, die in Nederland bekend was onder de naam Wordt u al geholpen?, draaide om de bemoeizuchtige en excentrieke medewerkers van een Brits warenhuis.

De serie, die het dertien jaar volhield, was razend populair door de dubbelzinnige opmerkingen waar de personages elkaar mee bestookten.





Het tweede personage die op betrekkelijk korte tijd voorgoed wegvalt uit die serie


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-07-2009 19:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 juni 2009 16:13 schreef XXL het volgende:
Mwah, een misgelopen verwachtte omzet van 350 miljoen is natuurlijk wel wat anders dan schade of keihard verlies voor het bedrijf.

Dat ze niet vrolijk worden van het mislopen van 350 miljoen omzet kan ik dan wel weer inkomen.


Ook wel weer waar ja, maar een geringe winst zullen ze wel niet berekend hebben, lijkt me...


Je moeder.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-07-2009 22:12 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 2 juli 2009 7:53 schreef MMayo het volgende:
'Mrs Slocombe' overleden

LONDEN - Actrice Mollie Sugden is in de nacht van woensdag op donderdag in Groot-Brittannië op 86-jarige leeftijd overleden. Sugden dankt haar bekendheid vooral aan de Britse serie Are You Being Served?, waarin ze de rol vertolkte van de bazige Mrs Slocombe.

De serie, die in Nederland bekend was onder de naam Wordt u al geholpen?, draaide om de bemoeizuchtige en excentrieke medewerkers van een Brits warenhuis.

De serie, die het dertien jaar volhield, was razend populair door de dubbelzinnige opmerkingen waar de personages elkaar mee bestookten.






Ik heb een keer een interview met haar gezien. Een pittige tante is dat, erg leuk figuur. Naja, was, dan. Jammer!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-07-2009 22:16 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Dat Mrs. Slocomb's pussy rust moge vinden


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen