IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2007 0:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een dode (17) bij een vechtpartij voor een snackbar in Lottum na de paardenmarkt volgens het Journaal.

Jij nog wat van meegekregen Tammi?



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2007 0:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 november 2007 20:02 schreef Zenial het volgende:
Klinkt niet verkeerd


+1


Je moeder.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-11-2007 6:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Vrouw schiet harpoen door haar man

BRUSSEL - Een vrouw in Brussel blijkt een harpoen te hebben afgeschoten op haar man. De enorme pijl doorboorde zijn schedel, maar als door een wonder overleefde de man de moordaanslag.

De 36-jarige vrouw beweerde aanvankelijk dat ze de man zo gewond had aangetroffen in zijn auto. Later bleek dat de vrouw de grote pijl zelf had afgeschoten, samen met haar nieuwe minnaar.

Justitie in Brussel heeft dat maandag bevestigd. Het slachtoffer houdt wel blijvend letsel door de moordpoging. Het echtpaar heeft twee kinderen, van elf en acht jaar oud.
(c) ANP


Bruce Banner


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 13-11-2007 12:29 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Bejaarde weigert bij brand huis te verlaten

(Novum) - Een 77-jarige man uit Oud-Beijerland weigerde maandagavond zijn huis te verlaten, terwijl daar brand woedde. Die was ontstaan nadat hij een brandende sigaret in zijn rollator had laten vallen. Dat meldt de politie dinsdag. Pas toen familie van de bejaarde bij de woning kwam, verliet hij het huis dat inmiddels vol rook stond.

De rollator ging in vlammen op, de woning liep wat brand- en rookschade op. Omdat hij flink wat rook had binnengekregen is de man naar het ziekenhuis gebracht voor controle.

Bron: http://binnenland.nieuws.nl/486623/Bejaarde_weigert_bij_brand_huis_te_verlaten


Burning Rollator, burning rollator!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-11-2007 13:05 by Julia Profiel van Julia

Gevaar door gerecyclede condooms

PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen.

Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geïnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.

Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen.

(c) ANP



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2007 13:07 by mental Profiel van mental

En bedankt. mijn hamburger kwam spontaan naar buiten .


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-11-2007 13:18 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

@Julia: :') !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-11-2007 13:18]


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-11-2007 13:22 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 13 november 2007 13:07 schreef mental het volgende:
En bedankt. mijn hamburger kwam spontaan naar buiten .


@ Whiterider:


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2007 13:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 november 2007 13:07 schreef mental het volgende:
En bedankt. mijn hamburger kwam spontaan naar buiten .
Recyclen die hap!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-11-2007 13:36 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 13 november 2007 13:35 schreef Misanthrope het volgende:
Recyclen die hap!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2007 13:38 by mental Profiel van mental

@Misantroep : zo'n sloeber ben ik nu ook weer niet, ik haal wel een nieuwe.over een maand ofzo, als ik dat bericht van julia ben vergeten .


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2007 18:53 by XXL Profiel van XXL




Condooms verspreiden alsnog ziektes
Soa's door gerecyclede condooms

Het recyclen van condooms zorgt in het zuiden van China voor onverwachte bedreigingen voor de volksgezondheid.

Haarbanden

Van de gebruikte condooms worden haarbanden gemaakt, maar die verspreiden nu juist de seksueel overdraagbare ziektes die de rubbers hadden moeten voorkomen.
Wratten

Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geïnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.
Illegaal

Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen.

© RTLNieuws.nl

laatste wijziging: 13 november 2007 11:04





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2007 19:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 november 2007 13:05 schreef Julia het volgende:
Gevaar door gerecyclede condooms

PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen.

Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geïnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.

Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen.

(c) ANP


@ XXL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2007 20:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2007 13:05 schreef Julia het volgende:
Gevaar door gerecyclede condooms

PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen.

Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geïnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog.

Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen.

(c) ANP




voor het geval dat iemand eroverheen scrolled.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2007 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Misschien XXL, je weet maar nooit!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2007 20:30 by XXL Profiel van XXL

Ik post alleen in dit topic maar lezen doe ik nooit?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2007 20:58 by Mark Profiel van Mark

"Bike sex man placed on probation

A man caught trying to have sex with his bicycle has been sentenced to three years on probation.
Robert Stewart, 51, admitted a sexually aggravated breach of the peace by conducting himself in a disorderly manner and simulating sex.

Sheriff Colin Miller also placed Stewart on the Sex Offenders Register for three years.

Mr Stewart was caught in the act with his bicycle by cleaners in his bedroom at the Aberley House Hostel in Ayr.

Gail Davidson, prosecuting, told Ayr Sheriff Court: "They knocked on the door several times and there was no reply.

"They used a master key to unlock the door and they then observed the accused wearing only a white t-shirt, naked from the waist down.

"The accused was holding the bike and moving his hips back and forth as if to simulate sex."

Both cleaners, who were "extremely shocked", told the hostel manager who called police.

Sheriff Colin Miller told Stewart: "In almost four decades in the law I thought I had come across every perversion known to mankind, but this is a new one on me. I have never heard of a 'cycle-sexualist'."

Stewart had denied the offence, claiming it was caused by a misunderstanding after he had too much to drink.

The bachelor had been living in the hostel since October 2006 after moving from his council house in Girvan.

He now lives in Ayr."


Leuk ook hoe ze nog even vermelden waar meneer Robert Stewart nu woont


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2007 21:45 by XXL Profiel van XXL

Wat een gezeik. Waar staat in de wet vermeld dat je geen sex mag hebben met je fiets?

Ik ken ook lui die in een dronken bui wel eens hun lul in de uitlaat van hun motor hebben gedrukt op een motortreffen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-11-2007 22:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan moeten uitlaatfabrikanten straks wel vermelden dat sexueel gebruik kankerverwekkend kan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-11-2007 12:57 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

14-11-2007
Nederlandse economie groeide in derde kwartaal met 4,1%

De Nederlandse economie groeide in het derde kwartaal met 4,1% het snelst van Europa. Dat niveau werd eerder alleen in 2000 gehaald. De groei is opvallend, omdat de internationale kredietcrisis, de dure olie en de hoge koers van de euro de economie juist zouden afvlakken. Dat zal naar verwachting volgend jaar gaan gebeuren. De Europese economie groeide gemiddeld met 2,5%.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek noemt als voornaamste oorzaak de hoge productie en verkoop van aardgas door een tegenvallende. Zonder de extra aardgasafzet zou de groei 3,5% hebben bedragen. Ten opzichte van het tweede kwartaal bedroeg de groei 1,8%, de hoogste tussentijdse groei in ruim tien jaar. De invloed van de kredietcrisis is in Nederland nihil en ondanks de dure euro nam de export met 7,5% toe.

Huishoudens gaven 2,4% meer uit dan in het derde kwartaal vorig jaar, vooral aan aardgas en duurzame consumptiegoederen. Vooral door de snel groeiende zorguitgaven spendeerde ook de overheid flink meer. De kwartaalgroei bedraagt 3% ten opzichte van vorig jaar, op Prinsjesdag voorspelde het Centraal Planbureau dat dat 2,75% zou zijn. De verwachting is dat het jaargemiddelde in Nederland 3,3% zal zijn.


Wat hebben we toch allemaal wat te zeiken over Nederland, maar dit is denk ik toch iets waar we best blij mee mogen zijn.

Nu nog ff wachten of Chelman wat zaker wil verduidelijken



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2007 14:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

De effecten van het economisch beleid van het vorige kabinet. Over 4 jaar zullen we merken wat de effecten voor de totale economie zijn van het beleid van dit kabinet. (Naast alle extra belastingen die we nu al merken)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-11-2007 14:17 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ja idd, beleidseffecten duren altijd 4 jaar ja.
En onverwachtte gebeurtenisen zijn ook altijd het effect van het huidige kabinet?

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 15-11-2007 14:18]



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-11-2007 14:19 by Pandora Profiel van Pandora

Pfft, kunnen we niet gewoon blij zijn met het feit dat het NU op dit moment goed gaat met de economie. Das best een glimlach waard zou ik zo zeggen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-11-2007 14:25 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 14 november 2007 21:45 schreef XXL het volgende:
Ik ken ook lui die in een dronken bui wel eens hun lul in de uitlaat van hun motor hebben gedrukt op een motortreffen.


Die zijn dan ook niet helemaal van deze wereld


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2007 14:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of jij (en ik) bent/zijn niet van deze wereld


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen