IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2007 19:44 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 november 2007 19:41 schreef MMayo het volgende:
Als men dit nou graag wil, moeten ze dat zelf maar lekker weten. Als ze dan toch willen zeuren over kledingzooi, laten ze dan die verdomde pluche roze regenlaarzen verbieden (zowieso, wat mankeert zo'n persoon, pluche regenlaarzen.. djeez!).


Kan iemand ook gelijk even het dragen van te strakke latex kleding door overmaatse gottik meisjes verbieden?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2007 19:45]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2007 19:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 november 2007 12:04 schreef Kimmey het volgende:
Dan nog, in hun eigen land dragen ze dat ook niet op staat.
Da hoeven ze het van mij hier OOK niet te doen.
Niks te maken met geloof ja of nee...


Wat zou jou het nou boeien of iemand wel of geen hoofddoek draagt? Ik draag in de winter in Egypte geen jas, hier in NL draag ik in de winter wel een jas..

Spannend!
edit: oopsie niet lief

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-11-2007 19:48]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2007 19:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 november 2007 19:44 schreef XXL het volgende:
Kan iemand ook gelijk even het dragen van te strakke latex kleding door overmaatse gottik meisjes verbieden?


Nee! Geil!
Of mannen in extreem strakke glimmende latexbroeken, oeeeeh gimmeh gimmehhh!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2007 19:54 by XXL Profiel van XXL

Wat gaat eigenlijk de regelgeving worden met betrekking tot de bij ons zo gewaardeerde PLO shawl die tot net onder de ogen om ons gezicht gewikkeld wordt?

Al dan niet in combinazi met een muts die net boven de ogen begint.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2007 19:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 november 2007 19:54 schreef XXL het volgende:
Wat gaat eigenlijk de regelgeving worden met betrekking tot de bij ons zo gewaardeerde PLO shawl die tot net onder de ogen om ons gezicht gewikkeld wordt?

Al dan niet in combinazi met een muts die net boven de ogen begint.


Ja nee ho eens even, maar dat is gaaf. Jeweetstoch! Metaaaaaaal. Hmzz, lederen hoofddoekjes voor de islamitische metalfan dan maar? Met spikes uiteraarsch.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-11-2007 19:56]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2007 21:15 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hilarisch. Het ging echter over politie agenten


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2007 21:19 by MMayo Profiel van MMayo

Joah.
Ik vind het geen probleem, die keppeltjes of doekjes onder een pet.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2007 21:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Een burka met een politiepet erop lijkt me ook erg geslaagd


Zenial


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-11-2007 16:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 november 2007 21:32 schreef Zenial het volgende:
Een burka met een politiepet erop lijkt me ook erg geslaagd


Allen undercover-agenten mogen dat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2007 17:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 november 2007 21:32 schreef Zenial het volgende:
Een burka met een politiepet erop lijkt me ook erg geslaagd


Yeah, praktisch ook inderdaad.
Gelukkig is een hoofddoekje een ander woord voor burka.

Jeeej!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2007 14:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en weer laten enkele moslims zich van hun meest debiele kant zien......


Sudanezen eisen kogel voor Teddybeer-juf

Honderden demonstranten hebben vandaag in de Sudanese hoofdstad Khartoum de dood van de Britse lerares Gillian Gibbons geëist, omdat ze de profeet Mohammed heeft beledigd. "Degene die de profeet van de islam beledigt moet met kogels gestraft worden", riepen de demonstranten.

De 54-jarige lerares werd gisteren tot vijftien dagen cel veroordeeld, omdat ze haar leerlingen had toegestaan een teddybeer de naam Mohammed te geven. De knuffel zou niet naar de profeet zijn vernoemd, maar naar een leerling met de naam Mohammed. De kinderen hadden ook tekeningen van de knuffel gemaakt waarbij onder meer stond geschreven: "Mijn naam is Mohammed".

In de islam is het verboden de profeet af te beelden. Volgens een van de ouders was dat godslastering, omdat de naam verwijst naar de profeet. Hij stapte naar de politie

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-11-2007 14:58]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-11-2007 15:05 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 november 2007 19:44 schreef XXL het volgende:
Kan iemand ook gelijk even het dragen van te strakke latex kleding door overmaatse gottik meisjes verbieden?


VLEERVARKENS!


Bruce Banner


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2007 15:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 november 2007 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
"Degene die de profeet van de islam beledigt moet met kogels gestraft worden"
*terugkopt*

Islam is gay en Mohammed, was dat niet de eerste officieele drag-queen?

En nu wil ik ook in de krant komen.

:')


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-11-2007 15:12 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 28 november 2007 18:58 schreef XXL het volgende:


Meeste leerlingen willen zes uur per dag les
Uitgegeven: 28 november 2007 18:39
Laatst gewijzigd: 28 november 2007 18:40

DEN HAAG - De meeste leerlingen (84 procent) willen zes uur per dag op school zitten. Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerd onderzoek van Codename Future, een uitgeverij van digitaal lesmateriaal gericht op vaardighedenonderwijs.
ANP2

De uitgeverij vroeg aan 5185 leerlingen hoeveel uren zij gemiddeld op school willen zitten naar aanleiding van de protesten tegen de norm van 1040 uur.

Norm

Staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) liet maandag bij Pauw & Witteman weten dat de norm, omgerekend naar een gemiddeld aantal uur per dag, betekent dat een leerling gemiddeld 5,4 uur per dag op school moet zitten.

Uit het onderzoek blijkt dat de norm van 1040 uur voor een groot deel van alle ondervraagde leerlingen dus geen probleem oplevert, stelt de uitgeverij.

Drie procent van de scholieren wil gemiddeld acht uur per dag op school zitten. Vier uur per dag aanwezig zijn op school vindt 14 procent van de respondenten een goed idee.

Actie

Volgens Codename Future blijkt uit dit onderzoek dat veel leerlingen actie voeren zonder precies te weten wat de 1040 uur in de dagelijkse praktijk betekent.

"De onvrede moet dus een andere oorzaak hebben dan de norm van 1040 uur."



Als het grootste deel nou gemiddeld 6 uur per dag les wil hebben, wat is dan eigenlijk helemaal het probleem bij die scholieren?

Als ik in Den Haag zou zitten zou ik ze gelijk die gemiddeld 6 uur per dag geven.


En nou nog zinnig les geven. Er wordt niet geprotesteerd tegen die norm omdat men zo nodig minder uren wil maar omdat het onderwijs niet in staat is om die 1040 uur degelijk in te delen. Oftewel: rare roosters en nutteloze begeleidinguurtjes die werkelijk nergens over gaan. Beetje flauw als je 6 uur per dag op school moet zitten maar daarvan maar 3 uur les krijgt. of 8 uur op school moet ziten en daarvan 4/5 uur les krijgt. ik heb ook dagen gehad dat ik meer tussenuren had dan les. dat gaat je nu eenmaal snel de keel uithangen.




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2007 15:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Tussenuren zijn ideaal om huiswerk te maken? Vooruitleren een onbekend begrip?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-11-2007 15:27 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 30 november 2007 15:19 schreef Slechtheid het volgende:
Tussenuren zijn ideaal om huiswerk te maken? Vooruitleren een onbekend begrip?


nee dat is het niet . werkt alleen niet. buiten dat om blijven het pubers, die gaan met 3 tussenuren nu eenmaal liever ff de stad in dan huiswerk maken. Buiten dat om zijn er onderhand speciale huiswerkuren ingesteld. in die uren kan je onder wat begleiding je huiswerk maken. Dit heb je dan af. dan heb je nog steeds 3 uur tussenuur.

vooruitwerken lukte mij iig nooit: mijn huiswerkuurtjes had ik moeite met wiskunde en scheikunde ed, maar dat had de klassenassistent die de boel moest begeleiden ook.

het is makkelijk om er neerbuigend over de doen slechtheid, maar kennelijk heb je nog niet echt door wat het probleem is.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2007 15:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 november 2007 15:27 schreef Jolijn het volgende:
het is makkelijk om er neerbuigend over de doen slechtheid, maar kennelijk heb je nog niet echt door wat het probleem is.
Ik zit dan ook niet meer op school.
Vooruitwerken lukte mij altijd prima. Mijn jaar was altijd 2 maanden korter dan dat van klasgenoten. En de vakantie dus 2 maanden langer.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 30-11-2007 15:34 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 30 november 2007 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zit dan ook niet meer op school.
Vooruitwerken lukte mij altijd prima. Mijn jaar was altijd 2 maanden korter dan dat van klasgenoten. En de vakantie dus 2 maanden langer.


Precies, vooral met wiskunde was ik altijd snel door de stof van het hele jaar heen.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2007 15:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 november 2007 15:08 schreef Slechtheid het volgende:
*terugkopt*

Islam is gay en Mohammed, was dat niet de eerste officieele drag-queen?

En nu wil ik ook in de krant komen.

:')


dat gaat je zeker lukken als je dat in goed arabisch (of mogelijk zelfs Engels) in SA op de straat gaat staan roepen


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-11-2007 15:37 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 30 november 2007 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zit dan ook niet meer op school.
Vooruitwerken lukte mij altijd prima. Mijn jaar was altijd 2 maanden korter dan dat van klasgenoten. En de vakantie dus 2 maanden langer.
ik ook al jaren niet meer. de middelbare school iig niet. maar ik weet het wel van middelbare scholieren die ik ken, waar zo met de roosters word geschoven en gesjoemeld. Dat doet niemand goed, en dus ook scholieren niet.


Lies
Usericon van Lies
Posted 30-11-2007 15:39 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 30 november 2007 15:27 schreef Jolijn het volgende:
nee dat is het niet . werkt alleen niet. buiten dat om blijven het pubers, die gaan met 3 tussenuren nu eenmaal liever ff de stad in dan huiswerk maken. Buiten dat om zijn er onderhand speciale huiswerkuren ingesteld. in die uren kan je onder wat begleiding je huiswerk maken. Dit heb je dan af. dan heb je nog steeds 3 uur tussenuur.

"Huiswerkuren" én "tussenuren"? Ben ik even blij dat we die niet hadden op mijn school. Zeven lesuren van 50 minuten per dag (op woensdag maar vier) en dat waren echte lessen. En je huiswerk maakte je gewoon thuis natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 30-11-2007 15:39]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-11-2007 15:39 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 30 november 2007 15:39 schreef Lies het volgende:
"Huiswerkuren" én "tussenuren"? Ben ik even blij dat we die niet hadden op mijn school. Zeven lesuren van 50 minuten per dag (op woensdag maar vier) en dat waren echte lessen.
hehe


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-11-2007 15:43 by Dentz Profiel van Dentz

Nog steeds dat gezeik over lesuren op het voortgezet?
1040 valt nog mee. Op HBO moet je 60 EC's halen (hier wel iig). 1 EC is 28 uur dus dat betekent 1680 uur dat je voor school bezig bent per schooljaar.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-11-2007 15:50 by Jolijn Profiel van Jolijn

Edit: nee laat maar. probeer jezelf even in te lezen dan weet je wat er speelt. HBO heeft daar natuulijk niets mee te maken, evenals een fulltime baan.

ignorance is bliss

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 30-11-2007 15:52]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-11-2007 15:51 by Dentz Profiel van Dentz

Omdat ze merendeel invullen met onzin vakken en zelfstudie.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen