IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Suicide Silence Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-06-2009 13:17 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

vette band, vette nieuwe plaat die weer alles en iedereen omver rost!



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-06-2009 13:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zojuist de special edition besteld

The "Maximum Bloodshed Edition" includes the full CD (plus a bonus track) and bonus DVD which features 'behind the scenes' footage and 'making of' videos packaged in wallet sleeves inside a collectors box (black matte box with black glossy text). Also included in the package: two sided poster, cd booklet, collectors cards of each band member and a mail in coupon for a free exclusive T-shirt!

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-06-2009 13:28]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-07-2009 14:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

En in huis nu.
De tering, dit zijn de betere deluxe editions
Zojuist het gratis t-shirt besteld.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-07-2009 21:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het nieuwe album is inderdaad erg hard. Lekker agressieve beuk herrie. Wel gaaf dat in elk nummer wel iets opvallends voorbij komt. Een melodieus stukje, een koortje(!), etc. Ook een groot pluspunt is de knarsende, piepende, industrial achtige productie. Die zorgt ervoor dat Suicide silence zich duidelijk onderscheid van hun genregenoten.

Het enige echte minpunt vind ik het gebrek aan echt sterke songs. Ik heb het album nu een aantal keren door m'n auto laten gieren maar er blijft nog niet echt iets hangen. Hopelijk komt dat nog, anders zou dat echt een gemis zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2009 22:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sja, dat vind ik het hele "probleem" aan SS. Lekkere beukherrie maar het mist de "diepgang" om het echt interessant te maken.

Wel erg lekkere beukherrie, trouwens.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2009 22:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 juli 2009 14:21 schreef Metalhead22 het volgende:
En in huis nu.
De tering, dit zijn de betere deluxe editions
Zojuist het gratis t-shirt besteld.


ik zou verwachten dat je er nog een beetje om zou treuren zo is het wel heel ziek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2010 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



lekkere Deathstep remix van SS

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-08-2010 21:48]


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2011 12:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die nieuwe plaat laat gemixte gevoelens achter. Die harde shit is er niet echt meer, maar de vocalen staan me voor het eerst aan. Leuke breakdowns en een aantal leuke nummertjes hier en daar, maar de aandacht vasthouden doet het niet. Qua lyrics is het ook niet echt geweldig. Normaal eis ik totaal geen eisen aan de lyrics zolang het maar niet in de weg zit, maar ''You only live once, so go fuck a duck'' kan ik niet serieus nemen. Jammer van die kerel van Korn ook, had van mij totaal niet gehoeven.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2012 19:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-11-2012 22:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Muziek vond ik maar zozo, maar dit nieuws is toch wel erg triest


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-11-2012 22:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Cleansing was erg goed, de rest helaas een stuk kutter. Maar toch een erg goede zanger en stiekem wat essentieel in de (d)evolutie van mijn muzieksmaak. RIP


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-11-2012 23:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jeutje. Laatst nog live gezien, prima gozer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-11-2012 1:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Triest, RIP.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-01-2014 3:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Holy shit, Suicide Silence live met de zanger van Whitechapel nu. Godverdomme, wat een gave grunts heeft die man (en een gaaf Kylesa shirt). Zijn krijs mag dan wat minder zijn dan van de vorige zanger, maar hij verruilt ze ook vaak voor grunts. Gave video en erg goed gespeeld. Ben nu zeker wel benieuwd naar nieuw materiaal van Suicide Silence (hopelijk wat minder death in de metalcore!).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 11-07-2014 13:53 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2014 10:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 22-07-2014 16:21 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

WTF.....

Dit is zeker door z'n zusje gepost, hahaha !


lampje


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 23-07-2014 12:36 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Die gast heeft een hondenfluitje ingeslikt. Ik denk dat ik het zeker weet...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-07-2014 21:48 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 3 februari 2008 18:51 schreef altx het volgende:
Was ik de enige die die vocalen juist ongelooflijk K-U-T vond?


Topic even gelezen, en bij dat concert in de Baroeg was ik toen ook. Nee, je was niet de enige die SS qua vocalen onwijs kut vond Was een mooie tijd om bier te halen en te ouwe hoeren met nog een paar lui die het niets vonden.
Leuk om weer eens terug te lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 23-07-2014 21:49]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-07-2014 22:05 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Vroeger een vette band, optreden in baroeg was tof.
Al moest ik wel even wennen aan het publiek wat die gasten trekken.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-07-2014 0:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2014 22:05 schreef Masturbator het volgende:
Al moest ik wel even wennen aan het publiek wat die gasten trekken.


Wij ook aan jou.



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 24-07-2014 6:15 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Da's niet erg, dat ben ik wel gewend.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-01-2017 19:21 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Heeft er echt niemand in de studio tegen Eddie gezegd dat zijn cleane vocalen werkelijk waar helemaal nergens naar klinken? Klinkt als een hele slechte en vooral valse parodie op Jonathan Davis en Chino Moreno. Ik lees dat mensen zeggen dat ze dit als Deftones vinden klinken, dan vraag ik me af of ze ooit naar die band hebben geluisterd. Instrumentaal trouwens ook ronduit abominabel, productie is ook kut. Ross Robinson zet altijd een ruw geluid neer, maar dit klinkt gewoon rommmelig. Dit wordt denk ik een kandidaat voor het slechtste metalalbum van het jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-01-2017 19:28]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2017 9:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ai ai.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-01-2017 11:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen