IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : En U? CDs kopen? Kopieren? of MP3-tjes? Vorige pagina | Volgende pagina
Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 25-01-2004 16:49 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 25 januari 2004 16:44 schreef Borgia II het volgende:
De Amerikaanse politie/justitie kunnen je niks maken, ze hebben immers geen jurisdictie hier in Nederland.


Daar denk Ome George toch heel anders over volgens mij (maar dat is een andere draad...)



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 16:51 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 16:49 schreef Spearhead het volgende:
Daar denk Ome George toch heel anders over volgens mij (maar dat is een andere draad...)


Ome george denkt de hele wereld het verlengstuk van zijn ranch in Texas is


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 17:29 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehehe


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-01-2004 23:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 16:34 schreef XPositiveX het volgende:
in mn inbox vandaag:

------------------------
Ladies and Gentlemen,
Downloading of Movies, MP3s and Software is illegal and punishable by law.

We hereby inform you that your computer was scanned under the IP 194.108.131.108 . The
contents of your computer were confiscated as an evidence, and you will be indicated.
In the next days you will receive the charge in writing.
In the Reference code: #47583, are all files, that we found on your computer.

The sender address of this mail was masked, to protect us against mail bombs.


- You get more detailed information by the Federal Bureau of Investigation -FBI-
- Department for "Illegal Internet Downloads", Room 7350
- 935 Pennsylvania Avenue
- Washington, DC 20535, USA
- (202) 324-3000
--------------------------------

hmm, that cant be good...


Wat mij bekend is in verband met deze hoaxes:
* Als je je IP-adres controleert, zal blijken dat bovenstaande ip-adres niet eens jouw ip-adres is (voor zover ik het gehoord heb van mensen die ook al deze hoax "mochten" ontvangen).
* Ze zeggen dat ze een lijst van bestanden hebben van jouw computer, maar dat is toegeven dat ze je computer gehacked hebben (is ook niet echt toegestaan).
* Ten derde zeggen ze dat ze hun e-mail adres versluierd hebben om mailbombs tegen te gaan, maar het versturen van e-mail van een niet-bestaand adres (of evt. het adres van iemand anders) is in principe ook al niet toegestaan.

Voor punt 2 en 3 geldt dus sowieso dat ze dat misschien wel doen, maar dan gaan ze het niet openlijk toegeven...

En daarbij is het mailtje opgesteld in slecht Engels en - zoals al gezegd - de aanhef klopt ook van geen kanten. In het Engels begin je een brief met "Dear Sir/Madam" als je niet precies weet of de betreffende persoon een man of een vrouw is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 26-01-2004 0:19 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

quote:
Op 25 januari 2004 23:34 schreef altx het volgende:
Wat mij bekend is in verband met deze hoaxes:
* Als je je IP-adres controleert, zal blijken dat bovenstaande ip-adres niet eens jouw ip-adres is (voor zover ik het gehoord heb van mensen die ook al deze hoax "mochten" ontvangen).
* Ze zeggen dat ze een lijst van bestanden hebben van jouw computer, maar dat is toegeven dat ze je computer gehacked hebben (is ook niet echt toegestaan).
* Ten derde zeggen ze dat ze hun e-mail adres versluierd hebben om mailbombs tegen te gaan, maar het versturen van e-mail van een niet-bestaand adres (of evt. het adres van iemand anders) is in principe ook al niet toegestaan.

Voor punt 2 en 3 geldt dus sowieso dat ze dat misschien wel doen, maar dan gaan ze het niet openlijk toegeven...

En daarbij is het mailtje opgesteld in slecht Engels en - zoals al gezegd - de aanhef klopt ook van geen kanten. In het Engels begin je een brief met "Dear Sir/Madam" als je niet precies weet of de betreffende persoon een man of een vrouw is.


Jep, en zou het dan ondanks alles nog echt zijn, mensen uit washington hebben niks te zoeken met nederlandse mensen, en denk maar echt niet dat van iedereen buiten de VS die download de gegevens worden doorgegeven, veels te veel werk, politie heeft het al zo druk! Koffie drinken, krantje lezen, meer koffie drinken, donuts eten, pauze, koffie drinken, chinees halen, en nog ff snel boetes uitdelen om de verplichtingen te halen


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 26-01-2004 16:22 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Zo af en toe knal ik nog wel eens bij de metal mania store naar binnnen om cd's te zoeken,te luisteren en(of niet)te kopen.of in de tweedehandsbak rond te schrapen en zo af en toe heb je voor 40 euro vier cd's(nietwaar Warmaster?).Bij een Free brek-of store is nixxx te vinden wat betreft de death/doom metal dus die kopen we gewoon met de harde ***euro,wat de grotere bands betreft wordt er nog wel es wat gedownload,alleen omdat je soms meer dan 20 euro kwijt bent en dat word dan niet leuk meer (ben ook maar een gewone arbeider)


life sucks....sometimes


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-01-2004 13:51 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

mp3 en mocht ik het op vinyl vinden koop ik dat
(als ik geld heb, hehe)


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 27-01-2004 14:18 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

korte samples checken op Mp3, daarna kopen. Indien mogelijk op vinyl

Gebrande cd's zijn eigenlijk best wel kut, vooral cd's gebrand van Mp3, je kan dan het geluidsverschil duidelijk horen.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 27-01-2004 14:38 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 27 januari 2004 14:18 schreef Jerome het volgende:
korte samples checken op Mp3, daarna kopen. Indien mogelijk op vinyl

Gebrande cd's zijn eigenlijk best wel kut, vooral cd's gebrand van Mp3, je kan dan het geluidsverschil duidelijk horen.


CD naar CD kopie zou met een goede ripper niets uit moeten maken (eentje die de ruwe data van de CD leest en niet de audiostream kopieert). MP3s branden is idd klote - doe ik dan ook zelden. mp3 sux anyway.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-01-2004 14:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 14:38 schreef Spearhead het volgende:
CD naar CD kopie zou met een goede ripper niets uit moeten maken (eentje die de ruwe data van de CD leest en niet de audiostream kopieert). MP3s branden is idd klote - doe ik dan ook zelden. mp3 sux anyway.



mp3 heerst, met de juiste codecs klinkt het behoorlijk goed.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2004 17:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Niks mis met mp3's, je moet alleen niet zo dom zijn om je mp3 files als audio cds te gaan branden. Zet gewoon de mp3s op cd-rom, dan heb je ook tien keer zo weinig cds nodig...
En zolang je de toffe dingen ook origineel koopt zie ik echt geen probleem in het luisteren naar mp3s...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2004 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Amen to that!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2004 17:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

iiuuww jenje is het met me eens


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2004 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja eng he ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2004 17:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

jenje wordt langzamerhand een hippie

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-01-2004 17:16]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2004 17:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Time for some good ol' hippie bashing!


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-01-2004 9:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ook DVD's worden "wel eens" geript.

Chelman, lees onderstaande tekst niet, je barst spontaan in tranen uit door zoveel kwaadaardigheid

Van FOK:
Miljoenenstrop dreigt door illegale DVD's
De film "Finding Nemo" is een grote hit in de Nederlandse bioscopen, maar toch dreigt de film voor distributeur Buena Vista een miljoenenstrop te worden, omdat de Nederlands ondertitelde DVD van de film nu al massaal in omloop is in ons land.

De illegale versie blijkt van prima kwaliteit te zijn en wordt onderhands verkocht voor een prijs rond de 10 euro. De officiële DVD van "Finding Nemo" is pas gepland voor het voorjaar van 2004. De film ging hier op 27 november in première en trekt elke dag nog volle zalen. Marketing directeur Hong Liem van Buena Vista Benelux kondigde gisteren een uitgebreid onderzoek aan.

De reden dat deze film desondanks nu al ruimschoots op DVD circuleert, ligt aan het feit dat deze in Amerika al in mei 2003 in de bioscopen draaide en daarom al op 4 november als DVD in de schappen lag, ruim 3 weken voor de bioscooprelease in de Benelux. Handige mensen gebruiken de Amerikaanse release als basis voor de Nederlands ondertitelde versie; men gebruikt de Engelse ondertitels (voor slechthorenden) en vertaalt deze simpelweg.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-01-2004 10:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 9:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ook DVD's worden "wel eens" geript.

Chelman, lees onderstaande tekst niet, je barst spontaan in tranen uit door zoveel kwaadaardigheid

Van FOK:
Miljoenenstrop dreigt door illegale DVD's
De film "Finding Nemo" is een grote hit in de Nederlandse bioscopen, maar toch dreigt de film voor distributeur Buena Vista een miljoenenstrop te worden, omdat de Nederlands ondertitelde DVD van de film nu al massaal in omloop is in ons land.

De illegale versie blijkt van prima kwaliteit te zijn en wordt onderhands verkocht voor een prijs rond de 10 euro. De officiële DVD van "Finding Nemo" is pas gepland voor het voorjaar van 2004. De film ging hier op 27 november in première en trekt elke dag nog volle zalen. Marketing directeur Hong Liem van Buena Vista Benelux kondigde gisteren een uitgebreid onderzoek aan.

De reden dat deze film desondanks nu al ruimschoots op DVD circuleert, ligt aan het feit dat deze in Amerika al in mei 2003 in de bioscopen draaide en daarom al op 4 november als DVD in de schappen lag, ruim 3 weken voor de bioscooprelease in de Benelux. Handige mensen gebruiken de Amerikaanse release als basis voor de Nederlands ondertitelde versie; men gebruikt de Engelse ondertitels (voor slechthorenden) en vertaalt deze simpelweg.


Ik kwam deze film idd thuis ook al ind e kast tegen voor hij uberhaupt in de bios draaide. Op zich wel jammer want het verneukt heel je bioscoop ervaring. Ik brand dan zelf ook geen films op cd, sowieso zijn de meeste films maar een paar keer leuk dus dan kun je beter met iets meer kwaliteit de film ervaren.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-01-2004 10:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Het is ook dom van die filmmaatschappijen. Ze weten dat dit op grote schaal plaats vind en toch doen ze het keer op keer. Ik heb die film namelijk ook al maanden geleden gezien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-01-2004 13:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Voor 'grotere films' wordt ook een wereldwijd zelfde releasedatum gebruikt. Dom dat ze dit voor Finding Nemo niet hebben gedaan, want qua opbrengst is dit toch zeker een erg grote film. Eigen schuld vind ik. Ik zie niet in waarom ik maanden langer op de film/dvd moet wachten omdat ik in nederland woon en niet in amerika.
Maar de filmindustrie zal het vanzelf wel leren denk ik...


Zenial


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-01-2004 13:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik download erg veel muziek van campusnet hier, maar dingen die ik goed vind wil ik ook echt wel origineel hebben....en uiteindelijk zal ik ze ook allemaal gaan kopen...wil alleen tijdens mijn studie niet zo goed



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-01-2004 13:59 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik HAAT MP3 omdat ze inferieur klinken en ik wil gewoon altijd originelen hebben en het liesft ook nog eerste persingen...

gekopieerde CD's draai ik praktisch nooit, ik ken het gewoon niet verdragen en ga per direct op zoek naar het origineel...al kost dat in mijn geval soms erg veel moeite en geld.

Mara ik hehb er absoluut gen moeite mee als anderen downloaden cq. kopieren daar is mijns inziens niets mis mee...vroeger tapete iedereen nu is het kopieren cq. downloaden

En de CD prijzen zijn niet meer van deze wereld!
Ik kan me trouwens niet voorstellen wat iemand ertegen kan hebben als je een CD kopieert die al jaren out of print is en dus niet te krijgen in de handel...

al zou je hem willen kopen kom je er met geen mogelijkheid aan, hooguit tweedehands!




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-01-2004 14:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 13:33 schreef chriz het volgende:
...wil alleen tijdens mijn studie niet zo goed
tsss onzin, ga werken!
Ik studeer ook en er zijn er vast wel meer die werk en studie combineren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 17:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2004 17:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:
[plaatje]


En ik maar denken dat de koude oorlog al voorbij was...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 06-02-2004 17:07]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen