IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : En U? CDs kopen? Kopieren? of MP3-tjes? Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-11-2002 8:20 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 13:12 schreef attila_de_hun het volgende:
ik koop origineel, kopieer en heb veel mp3's. Het liefst heb ik een originele cd van een titel die ik goed vind. Echter, dat zijn er zoveel dat, in combinatie met de criminele cd-prijs, het onmogelijk is om ze ook origineel te krijgen. dus dan maar een kopie.


Hier sluit ik mij bij aan. Goed gesproken Attila!


Op je knie en pijp voor genade!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-11-2002 10:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 8:20 schreef JuronymouS het volgende:
Hier sluit ik mij bij aan. Goed gesproken Attila!


Ik ook!De c.d. prijzen zijn echt niet leuk meer


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-11-2002 10:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

maar als je op metalmarktjes komt op festivals is het soms nog wel te doen


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-11-2002 10:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Of de uitverkoopbak


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 07-11-2002 10:24 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik koop alleen nog maar origineel eigenlijk en mp3 cd's brand ik zelf weleens voor in mijn mp3 discman dan


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-11-2002 10:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Meestal kan ik niet wachten op de release en download ik nieuwe cd's. Doch uiteindelijk koop ik in 99% van de gevallen toch de originele release.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-11-2002 10:54 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Als ik originele cd's goedkoop kan krijgen, koop ik die zeker, zo hoop ik vanmiddag Darkthrone - Plaguewielder voor 2.99 op te gaan halen (bij Free Record Shop). Af en toe koop ik wel originele cd's voor gewone prijs. Collectie is gewoon veel te groot om alles origineel te hebben.


Op je knie en pijp voor genade!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-11-2002 11:49 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik ga voor originele cd's, en koop die bijna alleen maar op cd beurzen e.d, da's zo veel goedkoper dan in de winkel


MuayThaigerrr!!


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 07-11-2002 11:57 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

Ik KOOP of RUIL CD'S/LP'S/DEMO's allemaal origineel, dit omdat ik gewoon het origineel wil hebben en niet van de cd-r rommel....


ik heb ook bijna geen overgenomen bandjes met muziek er op, enkel omdat ik eht orgineel wil hebben... kijk, soms ontkom je er nier aan, maargoed....


ik ben neit zo'n metal waarvan 90 % van de collectie uit cd-r en mp3 bestaat


bah!


Heaven, once so proud, look as it comes down


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-11-2002 12:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sinds m'n eerste post hier heb ik de mogelijkheid gekregen om aan veel enen-en-nullen muziek te komen maar mijn doel in leven is nog steeds ALLE CD's origineel.(is nu ook zo; ong 5CDR's op ikweetniethoeveel CD's)
LP's vind ik zonde want die slijten, kunnen krasjes krijgen enz. en zijn vooral mooi voor de heb. Ooit als ik afstudeer dan koop ik echt een goede platenspeler voor de paar EP en LP's die niet op CD komen te staan.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-11-2002 12:17 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik koop zoveel mogelijk cd\tapes origineel, tenzij ze niet meer verkrijgbaar zijn. Vroeger (toen ik 16 was ofzo) heb ik wel redelijk wat gekopieerd, maar dat doe ik tegenwoordig niet meer (origineel is zoveel meer ). Ben nu ook bezig met mn kopieen te vervangen met origineel.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-11-2002 12:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ook hier het liefst orgineel. Hoewel ik een aangeboden CD-R niet afsla.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 07-11-2002 14:57 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Heb veel cd's enkel als mp3 liggen, de bedoeling is van die (als ik ooit eens genoeg kluiten heb) te vervangen door originele.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-11-2002 18:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik koop wel wat cds, maar ik heb zeker meer op mp3 en dat zal ook wel nooit veranderen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-11-2002 18:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik heb bijna alleen mp3tjes, maar ik begin steesd meer cdtjes te krijgen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-11-2002 18:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik koop standaard te veel cd's en heb te weinig cd's...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-11-2002 19:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Alles origineel, het meeste 2e hands of op festivalletjes of gepostorderd in Duitsland via-via. Echt no way dat ik meer dan 14 Euro voor zo'n schijfje ga uitgeven! Kopietjes vind ik kut naar de band toe en mp3'tjes... Tsja, ik mis het niet echt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 07-11-2002 20:46 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

MP3-tjes downloaden en als ik ze erg goed vind een CD kopen van die band zodra er geld voor is. Soms wel kopieren maar dan liever later vervangen door een originele CD.


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 07-11-2002 20:56 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

ik koop mijn cd's brand wel eens wat maar niet echt vaak. 80% is bij mij origineel. Daarnaast download ik veel mp3's om te luisteren of ik het goede muziek vind.

En met die prijzen dat kan ook anders als je goed rondkijkt bij mailorders/2de hands zaken/festivals e.d. dan vind je al gauw metal cd's voor 8-11 euro.
Zo heb ik laatst nog de nieuwste savatage gekocht voor 10.50 euro in Utrecht


You will never have, what i never had.


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 07-11-2002 21:01 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

- MP3 voor het ontdekken en keuren.
- CD-R voor de albums die ik net niet goed genoeg vind om te kopen.
- Voor al het overige een goedkope platenzaak in Arnhem, of tweedehands/ruilen.


Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 07-11-2002 21:10 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Ik koop enkel originele cd's, dit omdat het vind ik een meerwaarde geeft aan de muziek die erop staat en ook om de muzikanten er wat te laten aan verdienen. Alleen jammer dat de verschillende tussenpersonen er zoveel van willen meepikken.


So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 07-11-2002 21:11 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

CD's kopieren mag, maar dan wel in kleine hoeveelheden


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-11-2002 0:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 november 2002 21:11 schreef Visor het volgende:
CD's kopieren mag, maar dan wel in kleine hoeveelheden


Ik heb zelf ruim 2000 metalcds in mp3 formaat. Als het goed is koop ik het ook, ik zit nu bijna aan de 500 originele cds, maar de trieste waarheid is dat het meerendeel van de metalcds die ik hoor slechts 1 keer beluister en daarna in 'het archief' gooi... Ik wil echt wel originele cds als het tof is, maar ik vind het meerendeel van de cds gewoon het geld niet waard... dan besteed ik liever wat meer geld aan concerten enzo...


Zenial


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-11-2002 12:38 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

hm... sinds audiogalaxy het niet meer doet koop ik alleen nog maar cd's, maar daarvoor brandde ik het meestal


Don't touch me. I'm evil.


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 08-11-2002 12:39 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

kopen als ik denk dat het de moeite waard is kopietje als ik denk dat het niks is.


luuuuuuv is in the air.........


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen