IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fora items
Marty
Usericon van Marty
Posted 18-05-2001 23:08 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Ik denk dat iedereen hiero het Slipknot threadje wel heeft gelezen.. lijkt me duidelijk dat er twee kampen zijn.. de die-hard metal fans en mensen die ook de schemergebieden bewandelen.. misschien dat we naast 'Heavy-Metal' ook een sectie kunnen hebben voor die randgevallen.. zodat die ook rustig kunnen posten?

Tenzij jullie echt Pure Metal willen zijn... ook prima



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-05-2001 12:31 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hmm, kan aan mij liggen hoor...maar hoort Nu-zooi wel bij ZWARE-metalen?



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-05-2001 13:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het wordt best wel ingewikkeld...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-05-2001 14:25 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Anders houden we er gewoon over op of zo...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-05-2001 0:49 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Wat mij betreft kunnen we het over alle metal en ook de randverschijnselen hebben, volgens mij hoeft ZwareMetalen geen last te hebben van oogklepjes (persoonlijk ben ik bijvoorbeeld, naast metal, een groot liefhebber van darkwave, klassiek en sommige opera/operette-muziek.....)


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-05-2001 0:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

trouwens, de term Heavy Metal wordt veelste vaak foutief gebruikt. Als het maar een beetje naar metal neigt noemt men het al heavy metal, terwijl de echte heavy metal iets is zoals Hammerfall en Iron Maiden


Sicktus
Grolsch User....
Usericon van Sicktus
Posted 22-05-2001 6:04 by Sicktus Wijzig reactieProfiel van SicktusQuote dit bericht

Waarom staat Death Metal eigenlijk achteraan??? Schande!!!

(ik bedoel in de header/title van de page)


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-05-2001 14:59 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 22 mei 2001 6:04 schreef Sicktus het volgende:
Waarom staat Death Metal eigenlijk achteraan??? Schande!!!

(ik bedoel in de header/title van de page)
Lekker belangrijk ... staat er alleen maar in zodat de pagina's goed in de search engines naar boven komen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-05-2001 15:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

[offtopic]He Paul... Hoe was de vakantie?[offtopic]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-05-2001 15:16 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

vakantie was OK! ......oh, oeps....je had het niet tegen mij.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-05-2001 15:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik neem aan dat jij ook mee was... Toch?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-05-2001 15:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

[onwijs off topic] ja, ik was inderdaad ook mee.....[/onwijs off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-05-2001 1:19 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2001 0:49 schreef suzanne het volgende:
Wat mij betreft kunnen we het over alle metal en ook de randverschijnselen hebben, volgens mij hoeft ZwareMetalen geen last te hebben van oogklepjes (persoonlijk ben ik bijvoorbeeld, naast metal, een groot liefhebber van darkwave, klassiek en sommige opera/operette-muziek.....)


klassieke muziek is idd ook goed te verteren. Zeker het barok heeft wel veel weg van metal. Die nummers zouden zeer goed om te bouwen zijn naar goeie metal nummers. Wat een goed voorbeeld is van het relatief kleine verschil tussen metal en klassiek is Symphony & Metallica en Apocalyptica


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen