IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 08-05-08: Napalm Death + Suffocation @ Bibelot, Dordrecht Vorige pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-11-2007 11:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:02 schreef Deathwish het volgende:
Er zijn maar 2 data.


ah okay, Dordrecht en....?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-11-2007 12:05 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 11:17 schreef Spirit In Black het volgende:
ah okay, Dordrecht en....?


quote:
Op 20 november 2007 18:52 schreef Orklord het volgende:
een dag later in Zaandam!





Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-11-2007 12:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 november 2007 19:18 schreef Tenderstrike het volgende:
Jammer dat The Red Chord van de tour af is, maar ik zie ze hopelijk samen met The Black Dahlia Murder.
+1. Ik ga denk ik wel even loeren in de Effenaar



Slaasnol
Usericon van Slaasnol
Posted 21-11-2007 12:18 by Slaasnol Wijzig reactieProfiel van SlaasnolQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 18:47 schreef Pegasus het volgende:
Jawel joh

6-3Dordrecht
21-3 hengelo
22-3 Leeuwarden

Dacht ik


Mei is zeg maar de 5e maand van het jaar, niet de 3e..


Ik heb even gezocht, maar staat het bevestigd dat ze vrijdag 9 mei in Zaandam staan?

[Dit bericht is gewijzigd door Slaasnol op 21-11-2007 12:22]


Is there something after you?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-11-2007 13:21 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 12:18 schreef Slaasnol het volgende:
Mei is zeg maar de 5e maand van het jaar, niet de 3e..



De tour stond eerst gepland voor maart i.p.v. mei.



Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-11-2007 15:19 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ja, als men nou gewoon even afwacht wat het wordt, het duurt toch nog heel lang.


Slaasnol
Usericon van Slaasnol
Posted 21-11-2007 15:43 by Slaasnol Wijzig reactieProfiel van SlaasnolQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 13:21 schreef Tenderstrike het volgende:
De tour stond eerst gepland voor maart i.p.v. mei.


Oooh, lol dat wist ik niet Als deze datum zo blijft kan ik sowieso niet want dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Londen


Is there something after you?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-04-2008 19:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog maar 2 weekjes!


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 30-04-2008 20:41 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

nog een weekje..........


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 30-04-2008 22:48 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ja, maar helaas kan ik niet...


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 01-05-2008 23:00 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

ja word tof


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-05-2008 17:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vanavond!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2008 14:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hier nog een soort van recensie/verslagje:


Op een warme zom...ehh lentedag stonden deze bands in Dordrecht. Nadat ik omstreeks 19.30 uur Bibelot binnenstapte, was opener Sardonic nog niet begonnen. Gelijk maar een biertje gekocht en wat bijgepraat met een bekende. Het Duitse Sardonic mocht deze avond dus openen. Het was nog erg rustig in de zaal, maar dat weerhield er de band niet van om een vette pot deathmetal neer te zetten. Al met al klonk het goed, maar ik heb het al eens eerder gehoord zegmaar. Toch een goed optreden voor een openingsact.

Na Sardonic, was het de beurt aan Warbringer. Zij tappen weer uit een heel ander vaatje en wel de ouderwetse (speed)thrash zoals ten tijde van de oude Kreator. De bandleden zijn nog net geen 20 jaar oud (of misschien wel), maar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan voor hun. Ook qua uiterlijk, want de zanger draagt zo'n strakke broek met daaronder van die hoge sportschoenen. Genoeg geluld, de thrash klinkt erg lekker en nodigt zeker uit om lekker te gaan headbangen. Helaas heeft een groot gedeelte van het publiek er geen zin in, of men kent de band niet echt. Ook zijn zij natuurlijk een beetje de vreemde eend in de bijt. Bij ondergetekende gaat het optreden er in ieder geval in als koek

Het was al vrij druk in de zaal toen Suffocation aan zijn set begon. Men schoot uit de startblokken met 'Liege of Inveracity' en het klonk gelijk als een klok. Het geluid was werkelijk subliem en de heel de band gaf zich gelijk voor de volle honderd procent. Men speelde daarna nog oa 'Seeds of the Suffering', 'Entrails of You', 'Funeral Inception', 'Bind Torture Kill', 'Pierced from Within' en 'Abomination Reborn'. Zanger Frank Mullen was erg goed bij stem en had ook zeker het nodige te vertellen tussen de nummers door. Een erg enthousiaste frontman! Men sloot het optreden af met 'Catatonia'. Een erg gave show en voor mij de band van de avond!

Na het optreden van Suffocation, ging ik naar de merhandise stand. Toen ik eindelijk wist welk shirt ik wilde hebben, moest iedereen bij de stand een shirt, zo leek het wel. Nadat ik uiteindelijk betaald had en het shirt had afgegeven bij de garderobe, liep ik richting het optreden van Napalm Death, die al aan zijn set was begonnen. Opzich kan de band mij niet zo heel erg bekoren, al is het wel erg leuk om zanger Barney bezig te zien. De beste man kan absoluut niet stilstaan, maar is constant in beweging. De rest van de band zet ook een goed optreden neer. Vraag mij niet naar titels, want ik ben niet echt bekend met het reportoire van Napalm Death. Na een optreden van een uur + toegift is het dan echt over. Helaas roept de DJ, na de laatste tonen, dat het de laatste ronde bij de bar is. Beetje jammer dat, nadat de de bar is gesloten, je dan daarna gelijk de zaal uit 'gebonjourd' word. Maar dat zal wel te maken hebben dat het op een doordeweekse dag is. Nadat ik nog wat geouwehoerd heb en m'n ogen te goed heb gedaan aan de vele mooie vrouwen aldaar (wel of niet in korte rokjes) , besluit ik maar eens m'n fiets op te zoeken en naar huis te gaan.



neurotic
Usericon van neurotic
Posted 10-05-2008 15:24 by neurotic Wijzig reactieProfiel van neuroticQuote dit berichthttp://www.neurotic-records.com

Apart, hoe de interpretatie van een bepaald optreden per persoon zo kan verschillen. Zo vond ik het geluid namelijk ronduit verschrikkelijk bij Suffocation. Gitaargeluid extreem kut, drumgeluid kut, etc. Overigens sloten ze af met Funeral Inception, Catatonia kwam ergens halverwege de set.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2008 18:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2008 15:24 schreef neurotic het volgende:
Overigens sloten ze af met Funeral Inception, Catatonia kwam ergens halverwege de set.

Oh, dan heb ik mij vergist daarin.


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 10-05-2008 18:48 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

Geluid was extreem goed,misschien net wat te overdonderend bij Napalm Death,maar bij suffocation vond ik het prima eigenlijk


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen