IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Einde voor De Azijnfabriek? Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2007 17:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2007 18:58 schreef Ancient Times het volgende:
hehe, heb je er zoveel dan?

Ben er zelf nog nooit geweest (hopelijk eens in de toekomst dan hè ) , maar heb toch ff getekend
Niet heel erg veel maar wel meerdere ja

Yep, als de zaal blijft bestaan zeker eens langskomen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 18-11-2007 17:15 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2007 17:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niet heel erg veel maar wel meerdere ja

Yep, als de zaal blijft bestaan zeker eens langskomen


Jazeker!


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-11-2007 17:16 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik zag er voor het eerst Callenish Circle en Drowning Tears als voorprogramma. Dat was lang geleden......




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2007 17:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2007 17:16 schreef Bonnie het volgende:
Ik zag er voor het eerst Callenish Circle en Drowning Tears als voorprogramma. Dat was lang geleden......
Da's lang geleden ja, goede tijden

Heb er o.a. gezien Inhume, Aeternus, Impaled Nazarene, Angelcorpse, Aura Noir, Nocturnal Breed, Vader, Infernal Majesty, Malevolent Creation (2 keer), Vital Remainds, Gorefest, Polluted Inheritance, Nembrionic Hammerdeath, Consolation, Callenish Circle (3 keer), Orphanage, Severe Torture, Cirith Gorgor, Hades Almighty, Pentacle, Ancient Rites, Danse Macabre, Suffocation, Supuration, Deranged (3 keer), Vomitory, Vreid, Dimension F3H, Gorath alsook mega veel kleinere bands en nog vele, vele meer waar ik nu niet op kom.

Zelfs Grave en Nocturnus zijn hier vroeger nog geweest (welke ik beide helaas heb gemist).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-11-2007 20:42 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2007 17:32 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's lang geleden ja, goede tijden

Heb er o.a. gezien Inhume, Aeternus, Impaled Nazarene, Angelcorpse, Aura Noir, Nocturnal Breed, Vader, Infernal Majesty, Malevolent Creation (2 keer), Vital Remainds, Gorefest, Polluted Inheritance, Nembrionic Hammerdeath, Consolation, Callenish Circle (3 keer), Orphanage, Severe Torture, Cirith Gorgor, Hades Almighty, Pentacle, Ancient Rites, Danse Macabre, Suffocation, Supuration, Deranged (3 keer), Vomitory, Vreid, Dimension F3H, Gorath alsook mega veel kleinere bands en nog vele, vele meer waar ik nu niet op kom.

Zelfs Grave en Nocturnus zijn hier vroeger nog geweest (welke ik beide helaas heb gemist).


Ja toen kon ik me nog tiener noemen hahaha. Je vergeet mytholic




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2007 20:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hoe kon ik die vergeten?!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 22-11-2007 22:47 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Heb er ook tig bands gezien, maar denk dat Skyclad (toen ze nog goed waren, dus met Martin W) een van de eerste was (op FORM na dan natuurlijk, want die kwam je destijds op elk Limburgs podium tegen


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-11-2007 18:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Skyclad inderdaad, hoe kon ik die vergeten
Wat een geweldig gaaf optreden was dat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2007 18:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hoe staan de zaken ervoor inmiddels? Ik las iets op het Azijnforum dat er wel ontwikkelingen waren maar dat men dat binnenskamers houdt ivm meelezen persmuskieten.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-11-2007 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee hahahaha, ik hoor ook niks


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-11-2007 21:19 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

de azijnfabriek....pfff das lang geleden! dat waren nog eens tijden...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 24-11-2007 17:02 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2007 18:02 schreef Hub de Gallier het volgende:
Skyclad inderdaad, hoe kon ik die vergeten
Wat een geweldig gaaf optreden was dat


Absoluut! Die mochten nog eens reuniten in oude bezetting en oude krakers spelen! En dan met Sabbat in voorprogramma komen touren.....


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 25-11-2007 11:12 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 24 november 2007 17:02 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Absoluut! Die mochten nog eens reuniten in oude bezetting en oude krakers spelen! En dan met Sabbat in voorprogramma komen touren.....

Sabbat in een voorprogramma??? Als je het over de line-up van de eerste twee platen en de reunie hebt, hoofdprogramma!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-11-2007 18:28 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2007 11:12 schreef Vampire John het volgende:
Sabbat in een voorprogramma??? Als je het over de line-up van de eerste twee platen en de reunie hebt, hoofdprogramma!


Ook goed John, als ze maar komen!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 12-12-2007 19:40 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Azijnfabriek voorlopig gered

Stichting De Azijnfabriek is voorlopig gered. Met de komst van een nieuw bestuur blijft het poppodium draaien en heeft de gemeente Roermond een aanspreekpunt voor het nieuw te vormen cultuurpodium.
Hiermee is het voornemen tot opheffing van de stichting van de baan, maar moeten nog twee vaste werknemers vrezen voor hun baan.
Roermond
Van onze verslaggever
Met het aantreden van Richard Heijmann als voorzitter, Roger Decker als penningmeester en Ludo Schreurs als secretaris beschikt de Azijnfabriek over een nieuw én voltallig bestuur. Waar scheidend voorzitter May Zeelen en vertrekkend penningmeester Jan Scheepers de kar nog met z’n tweeën moesten trekken, vormen Heijmann en co een dagelijks bestuur met behalve genoemd drietal nog drie leden. Dat zijn Bart Jeurissen, Jan Willem Höppener en Xander Dohmen. Laatstgenoemde twee zijn toegetreden vanuit het vrijwilligerskorps van De Azijnfabriek.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-12-2007 19:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

In gtst is Ludo de slechterik....


maar wel beter, jongens


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-12-2007 19:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Dus de 11e januari gaat door?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-12-2007 19:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heuyke zelf in het bestuur! Goed bezig kerel!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2007 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hey Heuy, betekend dat dat je voortaan nuchter moet zijn in de Aek?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2007 19:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 19:41 schreef blonde rockgod het volgende:
Dus de 11e januari gaat door?
Wat is er 11 januari dan in de Azijn? Ben dan namelijk jarig....mooie gelegenheid om eens goed te gaan drinken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-12-2007 19:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 december 2007 19:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat is er 11 januari dan in de Azijn? Ben dan namelijk jarig....mooie gelegenheid om eens goed te gaan drinken


Oh, dan staat Murdering Monk met Context daar te Heerschen en mogen wij ook mee met Departure!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2007 20:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aaaaaaaaaah, Liesbeth zei al dat Departure op 22 december hier zou spelen maar ik kon daar niks van terug vinden hehehe...problem solved.
Dat gaat dus zuipen worden op 11 januari en daarna naar huis terug kruipen die paar meter


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-12-2007 20:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tering, waarom woon ik ook in dat godvergeten Rotterdam.


Fuck the world and fuck you


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 12-12-2007 20:03 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 19:41 schreef blonde rockgod het volgende:
Dus de 11e januari gaat door?



HEUY!!!!

Helaas helaas kinders...we gaan er alles aan doen om door te gaan....maar dat gaat stapje voor stapje...next time

...wanneer zie ik die cd trouwens voorbij komen


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-12-2007 20:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 december 2007 20:02 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aaaaaaaaaah, Liesbeth zei al dat Departure op 22 december hier zou spelen maar ik kon daar niks van terug vinden hehehe...problem solved.
Dat gaat dus zuipen worden op 11 januari en daarna naar huis terug kruipen die paar meter


Hehehe, mooi wark! De 22e staan we in Vroomshoop, dat is toch wel aardig uit de buurt van Roermond!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen