IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 27-02-2008: Incktswaertenacht deel III (o.a. Mayhem) - Effenaar Eindhoven Vorige pagina
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 26-02-2008 21:50 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ben zeer benieuwd naar Mayhem, hopelijk knalt het weer net zo lekker weg als in Waterfront een paar maanden geleden!


an evil incarnation of DEATH!


mokka
Usericon van mokka
Posted 26-02-2008 22:07 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

spelen ze nog veel van hun deathcrush plaat?


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 26-02-2008 22:11 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 22:07 schreef mokka het volgende:
spelen ze nog veel van hun deathcrush plaat?


Nog wel Chainsaw Gutsfuck en Pure Fucking Armageddon gehoord de vorige keer, maar er werden ook nummers gespeeld van De Mysteriis Dom Sathanas en uiteraard veel van de nieuwste Ordo Ad Chao.
Zal mij benieuwen wat voor setlist ze morgen hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 26-02-2008 22:25]


an evil incarnation of DEATH!


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 27-02-2008 1:34 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

In Engeland werd er veel van Grand Declaration gespeeld en opvallend weinig van TMDS.

De setlist die ik op verschillende fora heb gevonden:

Silvester Anfang
Deathcrush
Ancient Skin
Illuminate Eliminate
View From Nihil
Freezing Moon
Symbols Of Bloodswords
To Daimonium
A Time To Die
My Death
Anti
Pure fucking Armageddon
Life Eternal


Tot morgen...


[Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 27-02-2008 1:34]



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 27-02-2008 17:47 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes en dan is het zover!


an evil incarnation of DEATH!


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 27-02-2008 18:28 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Ik vertrek over een half uurtje naar de Effenaar.


Never have so many sacrificed so much for so few


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 28-02-2008 6:33 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Zo dat was vetjes Wat was ik ver van de wereld gister . Mayhem was klasse in ieder geval.
En nu aan het werk!


an evil incarnation of DEATH!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 28-02-2008 9:52 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik vond het hard tegenvallen. bepaalde nummers kwamen totaal niet uit de verf. En hoelang speelden ze eigenlijk? een half uurtje ofzo?


zzz


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 28-02-2008 10:09 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

50 minuten...



Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 28-02-2008 11:16 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Was erg vet! Jammergenoeg skipten ze 2 nummers van de setlist...net als in Waterfront dus ALWEER GEEN LIVE ETERNAL

Maar verder was het super en Attila's pakkie was weer tof


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 28-02-2008 12:00 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Wat een kutoptreden!

Vond het maar een matige vertoning. Alleen freezing moon kon me nog deren. De rest zoog of klonk te verneukt. En dat gebrabbel van Atilla is ook niet te verstaan.

Maargoed dat we niet betaald hebben


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-02-2008 12:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mayhem is een dikke parodie van wat t ooit was met zo'n knakerklaun als frontflikker...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 28-02-2008 12:10 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Die hebben ze er in 2004 al uitgeflikkerd hoor.


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


john doe
Usericon van john doe
Posted 28-02-2008 18:46 by john doe Wijzig reactieProfiel van john doeQuote dit bericht

Zo, de paashaas was er vroeg bij dit jaar

Muzikaal zat het allemaal erg goed in elkaar maar die zanger is niet echt een aanwinst. Die gay handgebaren had ik na 3 nummers al gezien. Duimpje omlaag zou ik zeggen...

O'ja mannen; voordat je de volgende keer heel de avond met je arm omhoog Satan gaat staan te vereren, neem vooraf ff een douche aub! Gadver, wat een stank kwam er af en toe voorbij drijven zeg


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 29-02-2008 1:22 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht



De foto's staan online op www.metalshots.com

En hier de paashaas ;-)






Merlin
Usericon van Merlin
Posted 29-02-2008 9:31 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Vond Mayhem echt top. Samenhangende show, oud en nieuw, lekker gespeeld.
Laatste stuk helaas gemist vanwege het moeten halen van de laatste trein...


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-02-2008 19:07 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Gaaf optreden, maar ik vond dat ze de plank volledig missloegen met de setlist, ze hadden veel meer van dmds en het nieuwe album moeten spelen, ze speelden enkel freezing moon en life eternal. Maar wat een malloot is die Attila, ik vraag me af wat vor kostuum die heeft in Sneek, want volgens mij heeft hij voor ieder optreden een ander kostuum (misschien als Sinterklaas dit keer?). Altar of PLagues vond ik wel redelijk gaaf, ook al heb ik het gevoel dat ik één van de enige ben. Al met al, een redelijk mooie avond, maar ik had veeeeeeel meer van Mayhem verwacht.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 29-02-2008 19:08]



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 29-02-2008 20:34 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht



an evil incarnation of DEATH!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-02-2008 20:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl



Gaaf, er waren ook aliens



Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 29-02-2008 23:40 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl



Live Eternal speelden ze niet hoor, jammergenoeg alleen Freezing Moon van DMDS...En ik vond Altar of Plaques ook vet!


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen