IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 16/3 Turisas + Norther + Heidevolk - Doornroosje Vorige pagina | Volgende pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 13-01-2008 14:57 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Andere support is Norther, toch jammer


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-01-2008 15:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Vet, dat wordt party hardy in Haarlem!

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 13-01-2008 15:39]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 13-01-2008 17:23 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 14:57 schreef Meridian het volgende:
Andere support is Norther, toch jammer


Is toch niks mis mee?


dus


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 13-01-2008 19:00 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ik heb ze een paar keer gezien en mij persoonlijk trekt het niet zo. Ach, gezellig wordt het toch wel


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 13-01-2008 23:32 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Hell yeah!


dus


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-01-2008 12:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het wordt goed druk!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-02-2008 11:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-03-2008 11:12]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-03-2008 11:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

AUSVERKAUFT!


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 08-03-2008 21:21 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 08-03-2008 23:21]


dus


Flappy
Usericon van Flappy
Posted 10-03-2008 15:39 by Flappy Wijzig reactieProfiel van FlappyQuote dit bericht

Is er iemand die zijn/haar kaartje voor Turisas in Doornroosje wil ruilen voor een kaartje voor Turisas in het Patronaat?
Mijn vriend dacht dat we naar Haarlem gingen terwijl ik een kaartje voor Nijmegen had besteld.
Als je een kaartje voor Doornroosje hebt en het je niks uitmaakt of je naar Nijmegen of Haarlem moet zou ik er erg mee geholpen zijn :p.
Ik bied je het kaartje voor het Patronaat + 10 euro (aankoopbedrag) erbij.
Bedankt,
Mart.


Flappy
Usericon van Flappy
Posted 11-03-2008 18:49 by Flappy Wijzig reactieProfiel van FlappyQuote dit bericht

Niemand? =(


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-03-2008 19:48 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ik denk dat je ook een beetje de pech hebt dat Heidevolk hier bij staat en bij die andere show niet


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-03-2008 13:20 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

19:30 - 20:10 - Heidevolk
20:30 - 21:15 - Norther
21:35 - 22:50 - Turisas


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2008 21:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 maart 2008 18:49 schreef Flappy het volgende:
Niemand? =(


Zoek je nog steeds? Ik heb misschien iemand voor je... houd je mail/msn even in de gaten.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-03-2008 21:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Speelt hun vaste voorprogramma die avond niet of wat?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 15-03-2008 12:28 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Jawel, maar Heidevolk is nog een extra voorprogramma


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-03-2008 12:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Dat bedoelt hij niet.


Bruce Banner


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 16-03-2008 11:48 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Oh ok

Zin in vanavond


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 16-03-2008 15:10 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Iemand nog een kaartje over voor vanavond?


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 17-03-2008 0:33 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Hij was fijn.


dus


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-03-2008 10:23 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zeker gezellig. Alleen Norther boeide me niet zo, en die kerel van Turisas mag wel iets minder lullen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-03-2008 10:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Datzelfde commentaar kwam ook al van een Engelse gast. Hij zei dat Nygard tijdens 1 van die gigs op de UK-tour ongeveer 25 minuten van de 1,5 uur speeltijd heeft staan lullen...

Te weinig goed songmateriaal?


Bruce Banner


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-03-2008 11:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Haha klopt, maar op zich was dat ook wel weer mooi. Beter dan een Norther dat alle nummers achter elkaar speelt. Het grootste minpunt dat ik had was het irritante geduw de hele tijd. Ik snap dat het een folk concert is en dat er een hoop gesprongen wordt enzo, en dat er dan nog wel wat geduwt kan worden. Maar mensen die op de rustigste stukken gaan moshen of crowdsurfen is gewoon ronduit irritant. Degene die echt een knuffel van Mohammed B. verdienden waren die drie kleine ventjes die de hele tijd crowdsurften of zichzelf tot een soort bal vormden en gewoon in het publiek gingen beuken. Ik kan best wel hebben, maar zij haalden echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verder mooie show! Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel heel verrassend Heidevolk!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-03-2008 12:08]



R.
Usericon van R.
Posted 17-03-2008 13:44 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2008 11:58 schreef valfar het volgende:
Haha klopt, maar op zich was dat ook wel weer mooi. Beter dan een Norther dat alle nummers achter elkaar speelt. Het grootste minpunt dat ik had was het irritante geduw de hele tijd. Ik snap dat het een folk concert is en dat er een hoop gesprongen wordt enzo, en dat er dan nog wel wat geduwt kan worden. Maar mensen die op de rustigste stukken gaan moshen of crowdsurfen is gewoon ronduit irritant. Degene die echt een knuffel van Mohammed B. verdienden waren die drie kleine ventjes die de hele tijd crowdsurften of zichzelf tot een soort bal vormden en gewoon in het publiek gingen beuken. Ik kan best wel hebben, maar zij haalden echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Verder mooie show! Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel heel verrassend Heidevolk!


Godver, wat irritant!

Hetzelfde gebeurde ongeveer 1 jaar geleden bij een concert in Lelystad. Drie irritante mannetjes, stuk voor stuk in een heidenvolk shirt welteverstaan, telkens druk aan het doen en mensen duwen. Op ten duur zag ik zo wit heet dat ik een van die figuren een keiharde dreun in zijn maag verkocht (gezien ie ook telkens tegen mijn vriendin aan het opbotsen was) en hem daarna in de wc aangesprak over zijn gedrag.

Dit is dan ook de reden dat ik niet zo'n fanaat ben van metal optredens. Al die mensen met een IQ wat gelijk staat aan het aantal graden op de noordpool.



[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-03-2008 13:45]


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 18-03-2008 1:03 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht



De foto's staan online op www.metalshots.com



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen